Tegenwoordig gaan ze janken als het drie dagen hooguit een beetje frisjes is geweestquote:Op donderdag 12 december 2013 19:14 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Vroegah leerden ze dat nog op bivak
http://www.autoblog.nl/ar(...)en-hoe-het-niet-moetquote:Op donderdag 12 december 2013 12:45 schreef AchJa het volgende:
[..]
Is na verloop van tijd een probleem, het zal niet in een maandje een probleem gaan opleveren maar op den duur heb de putten in de binnekant van de velg zitten. Daarbij komt dat er meestal ook nog eens een keer lichtmetalen bouten bij een lichtmetalen velg horen, die zijn nog sneller de klos als het op de schroefdraad zit, voordat je het weet is je schroefdraad halfgaar.
Oftewel, drie keiharde dagen het veld inquote:Girls are flown in from the entire country, given uniforms, boots, tent and female role models for three days where they can bond with other girls and make friends, if the physical requirements feel tough they are given a personal training program to work on over the summer before conscription starts.
En de slappe conjo's bij veva rondhobbelen.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:49 schreef BredeBroeder het volgende:
Nu weten we wel weer dat de beste strijders aan wal staan
He, dat ben jijquote:Op donderdag 12 december 2013 21:50 schreef Thaboel het volgende:
[..]
En de slappe conjo's bij veva rondhobbelen.
Amo bivak met - 20 gehad. Heb ik geklaagd? Jazeker. Peuken waren op woensdag al op.quote:
Ah, de bekende jankende rokersquote:Op donderdag 12 december 2013 22:07 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Amo bivak met - 20 gehad. Heb ik geklaagd? Jazeker. Peuken waren op woensdag al op.
Wat heb je gehaaldquote:
+1quote:Op donderdag 12 december 2013 22:21 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ah, de bekende jankende rokers
Gast, jij raakt kant noch wal. Donderstraal toch op terug naar de blokkenhoek.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:49 schreef BredeBroeder het volgende:
Nu weten we wel weer dat de beste strijders aan wal staan
Erger nog! ik moet van mijn bazin verplicht FOK!en op het werk maar heb er de tijd niet voorquote:Op vrijdag 13 december 2013 00:37 schreef Erasmo het volgende:
Wacht, er zijn ook mensen die niet fokken op het werk?
Doe ff normaal zeg. Ben jij zo'n gekke dat hard werk voor een baas?quote:Op vrijdag 13 december 2013 00:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Erger nog! ik moet van mijn bazin verplicht FOK!en op het werk maar heb er de tijd niet voor
*inserts corrie konings-hoeren neuken, nooit meer werk*quote:
Aardappels uit dit veld:quote:Op vrijdag 13 december 2013 03:45 schreef Thaboel het volgende:
Welke aardappels kan ik het beste gebruiken om zelf patat van te maken? (nee mk, hoogvlieger, BB of jitzzzze niet de bevroren uit zak)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |