+generatorquote:
+extra batterijen voor viboquote:
Wat raad je dan wel aan?quote:Op donderdag 12 december 2013 13:18 schreef AchJa het volgende:
[..]
Verstandig. Lichtmetaal en kopervet gewoon niet doen.
Hier.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:04 schreef hoogvlieger het volgende:
Ho. Li. Shit. WAAR kan ik me opgeven om hier instructeur te worden???
Wat zijn dat voor kindsoldaten? Is dat een soort veva van de Noren?quote:Op donderdag 12 december 2013 17:04 schreef hoogvlieger het volgende:
Ho. Li. Shit. WAAR kan ik me opgeven om hier instructeur te worden???
quote:Op donderdag 12 december 2013 17:14 schreef hoogvlieger het volgende:
* hoogvlieger pakt koudweeruitrusting en boekt vliegticket
Oh wacht ff, ik moet begin volgend jaar naar Noorwegen...quote:Op donderdag 12 december 2013 17:41 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Met alle warmte van de vrouwtjes daar zal ik die niet nodigen hebben.
Vertel over je trauma.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:32 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nee, ik heb een trauma aan deze bivak, en ja het was gvd koud
Ik zit ook al de hele dag te wachten op het volgende relaas in: DEF / BB's VeVa Stories #2: "Bivakkeren in de regen"quote:
En een gaskachel. Met een Shell vrachtwagen vol gas.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:55 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wat zou ER eigenlijk meenemen dan? Een vierseizoenen dekbed met twee alu dekens er aan beide kanten opgelijmd?
na april? Ik mag dan vast wel van je mee!quote:Op donderdag 12 december 2013 17:51 schreef AchJa het volgende:
[..]
Oh wacht ff, ik moet begin volgend jaar naar Noorwegen...
Hmmmm....
Nee, voor die tijd nog.quote:Op donderdag 12 december 2013 18:49 schreef Thaboel het volgende:
[..]
na april? Ik mag dan vast wel van je mee!
Heb ik mee jaquote:Op donderdag 12 december 2013 14:52 schreef AchJa het volgende:
[..]
Gvd...![]()
![]()
![]()
Zijn we al zo diep gezonken? Wat krijg je dan wel niet mee als je (mocht het ooit zover komen) naar Noorwegen of Schotland moet? Een compleet huis met CV ofzo?
quote:Op donderdag 12 december 2013 19:10 schreef Erasmo het volgende:
Net net het hoofdgerecht van tweede kerstdag tegen de bumper gehad met 60km/h![]()
Keurig, doe je goedquote:Op donderdag 12 december 2013 19:12 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Koppie is verbrijzeld maar de rest is nog intact, vanaaf gelijk even ontweien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |