Als je wilt dat je boodschappen eruit mieteren....quote:
ER, ga mijn ankerplaat RV vastmakenquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Als je wilt dat je boodschappen eruit mieteren....
Doe het zelf, schurkquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
ER, ga mijn ankerplaat RV vastmaken
Die smileyquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Doe het zelf, schurk [ afbeelding ]
Kijk jij snapt het.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Als je wilt dat je boodschappen eruit mieteren....
Jammer dat het vooral ( logisch ) gericht was op de Duitse troepen, had graag ook wat mooie acties van Nederlanders gezien. Maar dit is de samenwerking waar we op hebben zitten wachten. Geen doelloze zeldzame samenwerking met Finnen of Maltezen of Tibetanen of weet ik waar ze lui vandaan plukken. Maar met lui die wat van ons kunnen leren, en wij wat van hun..en waar de samenwerking direct resulteert in het verbeteren en aanvullen van de directe status van de eenheid.quote:
Amenquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:26 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Jammer dat het vooral ( logisch ) gericht was op de Duitse troepen, had graag ook wat mooie acties van Nederlanders gezien. Maar dit is de samenwerking waar we op hebben zitten wachten. Geen doelloze zeldzame samenwerking met Finnen of Maltezen of Tibetanen of weet ik waar ze lui vandaan plukken. Maar met lui die wat van ons kunnen leren, en wij wat van hun..en waar de samenwerking direct resulteert in het verbeteren en aanvullen van de directe status van de eenheid.
Dat moeten dan mijn rips zijn geweest...quote:Op woensdag 11 december 2013 00:03 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Die serie heb ik volgens mij nog ergens op DVD
quote:Op woensdag 11 december 2013 07:03 schreef jitzzzze het volgende:
Mogguh schedels.
Mental note to self: niet meer auto wassen als er vorst verwacht word :')
Het viel wel mee, de bestuurdersdeur zat een beetje vastgevroren. De bijrijdersdeur ging gewoon open en de rest heb ik niet aangeraakt.quote:
Ok, dus niet alle rubber strips eraf gereten.quote:Op woensdag 11 december 2013 07:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het viel wel mee, de bestuurdersdeur zat een beetje vastgevroren. De bijrijdersdeur ging gewoon open en de rest heb ik niet aangeraakt.
Moet ik ook doen, alhoewel het daar wel een plakkerige bende van word. Heb hier siliconenspray staan, maar kan ook aan vaseline komenquote:Op woensdag 11 december 2013 07:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ok, dus niet alle rubber strips eraf gereten.
Moet zelf ook maar eens wat vaseline aan gaan brengen aan de deurstrips.
Gekocht met breezers en beltegoedquote:Op woensdag 11 december 2013 08:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En sjans hebben met mooie dames
En een attitide waar Badr Hari niks bij isquote:Op woensdag 11 december 2013 08:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Gekocht met breezers en beltegoed
quote:Op woensdag 11 december 2013 08:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En een attitide waar Badr Hari niks bij is
Stiekum dromend uiteraard over Britt Dekkers, hoe haar weer te versierenquote:
Met een wortel aan een hengelquote:Op woensdag 11 december 2013 08:27 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Stiekum dromend uiteraard over Britt Dekkers, hoe haar weer te versieren
Krab ze en succes enzoquote:Op woensdag 11 december 2013 08:28 schreef ErwinRommel het volgende:
Genoeg onzin uitgekraamdt, sporten nu.
laters.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |