Ga je VeVa topic eens bijwerken, ik wil weten wat voor verschrikkelijke dingen er wel niet gebeurd zijn.quote:
Ja, ik ga het bijwerken op bivakquote:Op vrijdag 13 december 2013 07:31 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ga je VeVa topic eens bijwerken, ik wil weten wat voor verschrikkelijke dingen er wel niet gebeurd zijn.
Ik ben beschoten en achtervolgt door een hele EVO lichtingquote:Op vrijdag 13 december 2013 07:31 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ga je VeVa topic eens bijwerken, ik wil weten wat voor verschrikkelijke dingen er wel niet gebeurd zijn.
Heb je mooi de gelegenheid om een zooi foto's erbij te zetten...quote:Op vrijdag 13 december 2013 08:15 schreef BredeBroeder het volgende:
Ja, ik ga het bijwerken op bivak
hahahahaquote:Op vrijdag 13 december 2013 08:07 schreef jitzzzze het volgende:
De eerste overleden accu is een feitEn nee, het is niet de mijne.
Dat is ook raar... Of houdt die van jou er ook mee op als het onder nul wordt?quote:Op vrijdag 13 december 2013 08:22 schreef ErwinRommel het volgende:
Het raar vinden dat de auto niet start
Inderdaadquote:Op vrijdag 13 december 2013 08:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Het raar vinden dat de auto niet start
Ik ga de deur niet meer uit zodra het KNMI zegt dat het onder nul gaat wordenquote:Op vrijdag 13 december 2013 08:25 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat is ook raar... Of houdt die van jou er ook mee op als het onder nul wordt?
quote:Op vrijdag 13 december 2013 08:27 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik ga de deur niet meer uit zodra het KNMI zegt dat het onder nul gaat worden
Ik zou het ook best gek vinden, maar als ie na twee pogingen niet aanslaat heeft het niet zoveel zin om het te blijven proberen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 08:25 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat is ook raar... Of houdt die van jou er ook mee op als het onder nul wordt?
Maar was de accu nou leeg of wilde hij niet aanslaan?quote:Op vrijdag 13 december 2013 08:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik zou het ook best gek vinden, maar als ie na twee pogingen niet aanslaat heeft het niet zoveel zin om het te blijven proberen.
Zo te horen zat er genoeg juice in om de startmotor te laten rondgaan, maar meer dan dat ook niet.quote:Op vrijdag 13 december 2013 09:02 schreef AchJa het volgende:
[..]
Maar was de accu nou leeg of wilde hij niet aanslaan?
Okee.quote:Op vrijdag 13 december 2013 09:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zo te horen zat er genoeg juice in om de startmotor te laten rondgaan, maar meer dan dat ook niet.
ik zit allang weer op zaalquote:Op vrijdag 13 december 2013 08:17 schreef AchJa het volgende:
[..]
Heb je mooi de gelegenheid om een zooi foto's erbij te zetten...
Maaruh bivak??? Online???![]()
Bintjes.quote:Op vrijdag 13 december 2013 03:45 schreef Thaboel het volgende:
Welke aardappels kan ik het beste gebruiken om zelf patat van te maken? (nee mk, hoogvlieger, BB of jitzzzze niet de bevroren uit zak)
Bier drinken zit er voor mij niet meer inquote:
Benzine motor? Vocht => bougiekabels, verdeelkap. Daar zou ik eens mee beginnen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 10:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En wat is het oordeel? Uwe alwetende AchJa?
Geen idee, ik hoorde alleen maar iemand constant proberen zijn wagen te startenquote:Op vrijdag 13 december 2013 10:13 schreef AchJa het volgende:
[..]
Benzine motor? Vocht => bougiekabels, verdeelkap. Daar zou ik eens mee beginnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |