SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nefret etmeye bile usendigim insanlar var.
Geen moslim nee. Vind het altijd wel zo triest dat je uitgemaakt wordt voor alevi als je geen moslim bent. Die mensen eten ook geen varken en geloven in dezelfde God als jij. Mensen veroordelen en dan moslim zijn.quote:
Maar wel zelf grappen met halal varken en dan boos worden als mensen op jou reageren. Nondeju wat zijn mensen dom.quote:Op maandag 9 december 2013 18:47 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Geen moslim nee. Vind het altijd wel zo triest dat je uitgemaakt wordt voor alevi als je geen moslim bent. Die mensen eten ook geen varken en geloven in dezelfde God als jij. Mensen beoordelen en dan moslim zijn.
Tskquote:Op maandag 9 december 2013 18:48 schreef Arcadia het volgende:
Vieze kaas jij. Zeker volendamse kaas.
Je bent gwn een kaasjequote:Op maandag 9 december 2013 18:47 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Geen moslim nee. Vind het altijd wel zo triest dat je uitgemaakt wordt voor alevi als je geen moslim bent. Die mensen eten ook geen varken en geloven in dezelfde God als jij. Mensen beoordelen en dan moslim zijn.
Hier ben ik het weel een deels met je eens.quote:Op maandag 9 december 2013 18:47 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Geen moslim nee. Vind het altijd wel zo triest dat je uitgemaakt wordt voor alevi als je geen moslim bent. Die mensen eten ook geen varken en geloven in dezelfde God als jij. Mensen veroordelen en dan moslim zijn.
Ik maak niemand uit voor dom.quote:Op maandag 9 december 2013 18:48 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Maar wel zelf grappen met halal varken en dan boos worden als mensen op jou reageren. Nondeju wat zijn mensen dom.
Allemaal vies. Waar zijn mijn schoenen?quote:Op maandag 9 december 2013 18:49 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Oud amsterdammer? Parmezan? Camembert?
Ik ben geboren en getogen in Nederland. Dus je zou wel kunnen zeggen dat ik een Nederlander ben ja.quote:
Ik heb gekocht, DM je adres maar.quote:Op maandag 9 december 2013 18:50 schreef turksekaas het volgende:
[..]
Allemaal vies. Waar zijn mijn schoenen?
Alevieten zijn geen moslim, want ze houden zich niet aan sunnah.quote:Op maandag 9 december 2013 18:47 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Geen moslim nee. Vind het altijd wel zo triest dat je uitgemaakt wordt voor alevi als je geen moslim bent. Die mensen eten ook geen varken en geloven in dezelfde God als jij. Mensen veroordelen en dan moslim zijn.
Mooiquote:
Acayip trollsin, wallah.quote:Op maandag 9 december 2013 18:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Alevieten zijn geen moslim, want ze houden zich niet aan sunnah.
quote:Op maandag 9 december 2013 18:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wie ben jij om dit te zeggen?quote:Op maandag 9 december 2013 18:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
MHP IS DE BESTE JA. LANG LEVE TÜRK ÜBERMENSCH.quote:Op maandag 9 december 2013 18:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Is toch zo!! Daarom hou ik van Erdogan!
Alevieten houden zich niet aan sunnah mi gadooooquote:Op maandag 9 december 2013 18:53 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Wie ben jij om dit te zeggen?
Houd jij je wel aan de Sunnah dan?
.quote:Op maandag 9 december 2013 18:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Alevieten houden zich niet aan sunnah mi gadoooo
quote:Op maandag 9 december 2013 18:55 schreef E.B.A.H. het volgende:
Ik ga me ook houden aan de sunnah. Kan ik kleine meisjes rapen.
What the hell man, rot een eind op.quote:Op maandag 9 december 2013 18:55 schreef E.B.A.H. het volgende:
Ik ga me ook houden aan de sunnah. Kan ik kleine meisjes rapen.
Nee, ik hou me niet aan sunnah. Ben nml geen soennietquote:Op maandag 9 december 2013 18:56 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
.
Nogmaals, wie ben jij om dit te zeggen.
En houd jij je wel aan de sunnah dan?
Typ eens normaal, ik versta geen straattaal of dergelijke.
Precies. Daarom kan je beter soenniet zijn.quote:Op maandag 9 december 2013 18:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]Dombo. Soennieten houden zich aan sunnah. Alevieten dus niet.
Boos worden op onderscheid makende en dan zelf onderscheid maken.quote:Op maandag 9 december 2013 18:58 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Precies. Daarom kan je beter soenniet zijn.
ditquote:Op maandag 9 december 2013 18:57 schreef Arcadia het volgende:
[..]
What the hell man, rot een eind op.
Dat is hoe ik rol neger.quote:Op maandag 9 december 2013 18:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Boos worden op onderscheid makende en dan zelf onderscheid maken.
quote:
okquote:Op maandag 9 december 2013 19:03 schreef groenappeltje20 het volgende:
Laten we het over wat anders hebben.
Deze jaquote:
Ben je ongesteld?quote:Op maandag 9 december 2013 19:12 schreef Arcadia het volgende:
Lage rugpijn, wat is deze.
Nu de eerste die begint over ongesteldheid krijgt pak slaag
Zwangerschapsteken!quote:Op maandag 9 december 2013 19:12 schreef Arcadia het volgende:
het is vast je maandelijkste hormonen.quote:Op maandag 9 december 2013 19:12 schreef Arcadia het volgende:
Wacht maar tot jij buikpijn krijgt wanneer je week komt, ik zal extra hard lachen.quote:Op maandag 9 december 2013 19:13 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
het is vast je maandelijkste hormonen.
Wacht maar, wanneer jouw beurt komt ga ik lachen. En dan ga ik allemaal dikmakers bij jouw huis laten bezorgen en dan forever fat.quote:
Insallah Arcadia.. Hoop dat dat ik ooit mag belevenquote:Op maandag 9 december 2013 19:22 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wacht maar, wanneer jouw beurt komt ga ik lachen. En dan ga ik allemaal dikmakers bij jouw huis laten bezorgen en dan forever fat.
Insallah op het dik worden of het kinderen krijgen?quote:Op maandag 9 december 2013 19:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Insallah Arcadia.. Hoop dat dat ik ooit mag beleven
Kindjes krijgen.quote:Op maandag 9 december 2013 19:24 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Insallah op het dik worden of het kinderen krijgen?
Kan niet man.... My parents would be maddddddd.quote:Op maandag 9 december 2013 19:26 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ga je er eentje vernoemen naar mij? Zoja dan maak ik dua voor je.![]()
Anders niet
Da's niet echt bepaald lief van je, want ik heb altijd zo'n pijnquote:Op maandag 9 december 2013 19:19 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wacht maar tot jij buikpijn krijgt wanneer je week komt, ik zal extra hard lachen.
Zoiets: HAHAHAHA
=/ Komop zeg, geef hem dan ook een tweede naam. Zolang er maar omer inzit.quote:Op maandag 9 december 2013 19:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kan niet man.... My parents would be maddddddd.
Vind Omer niet mooi. De Arabische variant dan wel. Osman zou ook niet kunnen. If you know what I mean.quote:Op maandag 9 december 2013 19:28 schreef Arcadia het volgende:
[..]
=/ Komop zeg, geef hem dan ook een tweede naam. Zolang er maar omer inzit.
Sorry =(quote:Op maandag 9 december 2013 19:28 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Da's niet echt bepaald lief van je, want ik heb altijd zo'n pijn
Ik stel me altijd voor bij Arabieren als Omar en bij Turken als ömer, makkelijker zo.quote:Op maandag 9 december 2013 19:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vind Omer niet mooi. De Arabische variant dan wel. Osman zou ook niet kunnen. If you know what I mean.
Wajow, jij weet. Lekker gemarineerd en shizzle.quote:
Ahaha backup zoeken manquote:Op maandag 9 december 2013 19:32 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Wajow, jij weet. Lekker gemarineerd en shizzle.
Straksquote:Op maandag 9 december 2013 19:32 schreef remi1986 het volgende:
zeg Stimorol, moet jij geen gesprekken met je kloon voeren?
Turkse pizza met doner en knoflook/sambal isquote:Op maandag 9 december 2013 19:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ik wil graag een Turkse pizza met kebab, alles erop. Meenemen aub.
quote:Op maandag 9 december 2013 19:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
Is er hier ergens een Hassan die dit kan fixen aub? En een döner met veel vleesquote:Op maandag 9 december 2013 19:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
quote:Op maandag 9 december 2013 19:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
Hmm.quote:Op maandag 9 december 2013 19:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kan niet man.... My parents would be maddddddd.
Godver, waarom Hassan? Zo heet mijn vader en hij heeft ook nog eens een Turkensnor.quote:Op maandag 9 december 2013 19:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Is er hier ergens een Hassan die dit kan fixen aub? En een döner met veel vlees
Ik zoek niks G.quote:Op maandag 9 december 2013 19:34 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ahaha backup zoeken man. De kneuzen en co. melden zich eens
Hij zal vast ook nog eens trots zijn op je lelijke rotkopquote:Op maandag 9 december 2013 19:35 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Godver, waarom Hassan? Zo heet mijn vader en hij heeft ook nog eens een Turkensnor.
flik je me nou?quote:Op maandag 9 december 2013 19:20 schreef groenappeltje20 het volgende:
Huge, sende kendi capintdasin.
Fyi je zal altijd een kut allochtoon blijven.quote:Op maandag 9 december 2013 18:51 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ik ben geboren en getogen in Nederland. Dus je zou wel kunnen zeggen dat ik een Nederlander ben ja.
Wow zo gemeen.quote:Op maandag 9 december 2013 19:36 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Hij zal vast ook nog eens trots zijn op je lelijke rotkop
Frustraties.quote:Op maandag 9 december 2013 19:36 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Hij zal vast ook nog eens trots zijn op je lelijke rotkop
Waar naartuuuuuu?quote:Op maandag 9 december 2013 19:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
Linkjes droppen is mensen uitnodigen, steun zoeken omdat je niet kan winnen in een discussie. Je ballen laat je offline?quote:
Ies koeltoerquote:Op maandag 9 december 2013 19:35 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Godver, waarom Hassan? Zo heet mijn vader en hij heeft ook nog eens een Turkensnor.
Link eens naar een post waar ik linkjes drop naar dit topic.quote:Op maandag 9 december 2013 19:37 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Linkjes droppen is mensen uitnodigen, steun zoeken omdat je niet kan winnen in een discussie. Je ballen laat je offline?
quote:Op maandag 9 december 2013 19:38 schreef Che_ het volgende:
Dit is Vaseline_, shi crackie
ONZ / dWc_RuffRyders pareltjes
ele bezem![]()
Zeker zodat jullie ze kunnen jatten zoals in de moskeeën?quote:Op maandag 9 december 2013 19:39 schreef xminator het volgende:
Wel jullie schoen uit trekken hè viezeriken.
quote:Op maandag 9 december 2013 19:38 schreef Che_ het volgende:
Dit is Vaseline_, shi crackie
ONZ / dWc_RuffRyders pareltjes
ele bezem![]()
Wel jammer watskeburt met dat ene meisje uit Rotterdam die nep bleek te zijn, broke my heart.quote:Op maandag 9 december 2013 19:40 schreef Vaseline_ het volgende:
Shi crackie wahed bezem zij moet echt de land uit vallah
Watquote:Op maandag 9 december 2013 19:40 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wel jammer watskeburt met dat ene meisje uit Rotterdam die nep bleek te zijn, broke my heart.
O ja zij ja inderdaad ja helemaal nep.quote:Op maandag 9 december 2013 19:41 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ben haar naam kwijt, wolvendagen had haar ontmaskerd.
quote:Op maandag 9 december 2013 19:45 schreef Che_ het volgende:
Vaseline, hoelang zit je aan de borri dan?
Nee.quote:Op maandag 9 december 2013 19:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Check deze eens. Echt humor die Turken.
Max 1/dag aubquote:Op maandag 9 december 2013 19:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
quote:Op maandag 9 december 2013 15:06 schreef hoink581 het volgende:
Mag ik een Turkse pizza Deluxe met kipdoner, alleen sla en jalapeno pepers, knoflooksaus en een beetje sambal aub. Om mee te nemen.
Alvast bedankt.
Sen nediyon be.quote:Op maandag 9 december 2013 19:49 schreef xminator het volgende:
Stimorol, ehab en jullie klb friends ga eens naar klb sc
Waaruum?quote:Op maandag 9 december 2013 19:49 schreef xminator het volgende:
Stimorol, ehab en jullie klb friends ga eens naar klb sc
waarom? voor het hebben van een eigen mening?quote:Op maandag 9 december 2013 19:54 schreef Arcadia het volgende:
Wel leuke boel zo. Alleen E.H.A.B. mag wegblijven![]()
Neen. Omdat hij een huilie is.quote:Op maandag 9 december 2013 19:55 schreef remi1986 het volgende:
[..]
waarom? voor het hebben van een eigen mening?
ik heb Tuurk paspoortquote:
Nee, eerst reactie's uitlokken en dan versterking roepen met "huilie huilie ze zijn er niet mee eens wat ik heb gezegd"quote:Op maandag 9 december 2013 19:55 schreef remi1986 het volgende:
[..]
waarom? voor het hebben van een eigen mening?
ow nee hoor, ik had de link gepost in klb sc. Zat vanmorgen hier ook al mee te lezen en de gesprekken die jullie hebbenquote:Op maandag 9 december 2013 19:57 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Nee, eerst reactie's uitlokken en dan versterking roepen met "huilie huilie ze zijn er niet mee eens wat ik heb gezegd"
x/10, hoeveel is x voor mij.quote:Op maandag 9 december 2013 19:57 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ow nee hoor, ik had de link gepost in klb sc. Zat vanmorgen hier ook al mee te lezen en de gesprekken die jullie hebben
Ben geen neger ben zwarte pieterquote:
Nadat hij ging huilen om hulp ja postte jij linkquote:Op maandag 9 december 2013 19:57 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ow nee hoor, ik had de link gepost in klb sc. Zat vanmorgen hier ook al mee te lezen en de gesprekken die jullie hebben
Ik blijf.quote:Op maandag 9 december 2013 19:54 schreef Arcadia het volgende:
Wel leuke boel zo. Alleen E.H.A.B. mag wegblijven![]()
naja bedoel dit niet racistisch, maar als je ruzie hebt met een Turk, komen ze ook altijd met hele groepquote:
Je kon ook net zo goed een foto van je moeder plaatsen.quote:Op maandag 9 december 2013 20:01 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ik blijf.
[ afbeelding ]
Nu is dit topic haram dus alle moslims kunnen weer vertrekken.
Fout Arcadia.....quote:Op maandag 9 december 2013 20:02 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je kon ook net zo goed een foto van je moeder plaatsen.
Die zit liever niet tussen de moslims.quote:Op maandag 9 december 2013 20:02 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Hey, je kan ook te ver gaan.quote:Op maandag 9 december 2013 20:02 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik zou me ook fijner in de stal voelen als ik een varken was jaquote:Op maandag 9 december 2013 20:02 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Die zit liever niet tussen de moslims.
quote:Op maandag 9 december 2013 20:03 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik zou me ook fijner in de stal voelen als ik een varken was ja. Nu ksst weg jij.
Met jou kan ik praten. Negeer die meelopers.quote:Op maandag 9 december 2013 18:47 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Van waar kennen we diequote:Op maandag 9 december 2013 20:03 schreef expans het volgende:
Wat is er gebeurd dan?
Was het zon in crisis verkerende zelfhatende Turk die denkt Nederlands te zijn? En dan hier komt haten met z'n NL vriendjes?
Zo jah, kom er gezellig bij, over een aantal jaar besef je vanzelf waar je roots liggen en wat echte vrienden zijn ^^.
Bwa, impliceren dat een profeet een pedofiel is kun jij wel gedogen?quote:Op maandag 9 december 2013 20:04 schreef groenappeltje20 het volgende:
Hallo, laten we gewoon normaal doen tegen elkaar. En elkaars moeder niet bij gaan betrekken, dit is het zieligste wat je kunt doen.
Je hebt het helemaal mis.quote:Op maandag 9 december 2013 20:03 schreef expans het volgende:
Wat is er gebeurd dan?
Was het zon in crisis verkerende zelfhatende Turk die denkt Nederlands te zijn? En dan hier komt haten met z'n NL vriendjes?
Zo jah, kom er gezellig bij, over een aantal jaar besef je vanzelf waar je roots liggen en wat echte vrienden zijn ^^.
Om welke personen gaat het? Ik vind sowieso dat mensen elkaar moeten respecteren dus haters en racisten go away!quote:Op maandag 9 december 2013 20:03 schreef expans het volgende:
Wat is er gebeurd dan?
Hoeveel Hollanders ken jij die alleen vechten? Ze rennen zelfs als ze met groep zijnquote:Op maandag 9 december 2013 20:01 schreef remi1986 het volgende:
[..]
naja bedoel dit niet racistisch, maar als je ruzie hebt met een Turk, komen ze ook altijd met hele groep
Nee. Jij hebt het mis. yabancisin ve herzaman yabanci kalacaksin. Op een dag ga je dat snappen.quote:
Ik deed gewoon hetzelfde wat veel moslims ook doen.quote:Op maandag 9 december 2013 20:05 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Bwa, impliceren dat een profeet een pedofiel is kun jij wel gedogen?
Exact. Of jij nu je huid bleekt, je haar kleurt, hun taal overneemt, hun waarden en normen overneemt, nooit zul je hun niveau bereiken.quote:Op maandag 9 december 2013 20:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Jij hebt het mis. yabancisin ve herzaman yabanci kalacaksin. Op een dag ga je dat snappen.
Je moet ook geen waarde hechten aan tekst van nietsnuttenquote:Op maandag 9 december 2013 20:05 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Daar heb je zeker gelijk in maar je hebt het nog steeds mis.quote:Op maandag 9 december 2013 20:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Jij hebt het mis. yabancisin ve herzaman yabanci kalacaksin. Op een dag ga je dat snappen.
Ik begrijp niet wat je te zoeken hebt in een topic als je zo erg botst met de mensen in dit topic. Als je zo graag mensen wilt confronteren ga je toch ook geen sodomie plegen in de kerk tijdens een spreekuur?quote:Op maandag 9 december 2013 20:06 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ik deed gewoon hetzelfde wat veel moslims ook doen.
Ja alleen dan niet extreem parasiteren.quote:Op maandag 9 december 2013 20:08 schreef xaban06 het volgende:
Een beetje de koerden van Nederland ofzo? Wel er wonen, overal gebruik van maken, maar jezelf wel distantieren van de rest?
Onze ubermongool is er ook weer. Hosgeldin, sefa getirdin.quote:Op maandag 9 december 2013 20:08 schreef xaban06 het volgende:
Een beetje de koerden van Nederland ofzo? Wel er wonen, overal gebruik van maken, maar jezelf wel distantieren van de rest?
quote:Op maandag 9 december 2013 20:08 schreef xaban06 het volgende:
Hap hapquote:Op maandag 9 december 2013 20:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Onze ubermongool is er ook weer. Hosgeldin, sefa getirdin.
NEE natuurlijk niet! Maar laat hem gewoon in zijn eigen waarden.quote:Op maandag 9 december 2013 20:05 schreef Arcadia het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 december 2013 20:08 schreef xaban06 het volgende:
Er is bij mij 1 klein knopje, als je dat niet aanraakt ben ik ten allen tijde rustig, hij heeft dat knopje gevonden ja.quote:Op maandag 9 december 2013 20:11 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
NEE natuurlijk niet! Maar laat hem gewoon in zijn eigen waarden.
Als jij alleenmaar tegenstribbelt arada farkin kalmaz, snap je.
En E.h.b.a, jij mag ook gaan dimmen hoor.
Dat je niet gelovig bent, Ok. Maar hou het dan ook netjes.
Wie wat waar? Je begrijpt dat Che_ en ik mijlenver van elkaar afstaan ook al is hij Koerdisch en ben ik dat ook? Sws is er bij ons sprake van dikke assimilatie. Moet nog steeds mijn taal goed lerenquote:Op maandag 9 december 2013 20:12 schreef expans het volgende:
[..]
Sorry Che en Stimorol maar ik zat dus net nieuws te checken en toen ging een groepje van 20 tieners los als beesten en zon klein gebouwtje slopen/in de fik zetten, omdat hun elektriciteit was afgesloten, toen dacht ik maar ze betalen daar sowieso geen/minder...
Toen dacht ik bu abazalarmi ulke yonetecek
Hoezo heb je rode wangetjes?quote:Op maandag 9 december 2013 20:12 schreef expans het volgende:
[..]
Sorry Che en Stimorol maar ik zat dus net nieuws te checken en toen ging een groepje van 20 tieners los als beesten en zon klein gebouwtje slopen/in de fik zetten, omdat hun elektriciteit was afgesloten, toen dacht ik maar ze betalen daar sowieso geen/minder...
Toen dacht ik bu abazalarmi ulke yonetecek
Je verpest de sfeer.quote:Op maandag 9 december 2013 20:12 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Er is bij mij 1 klein knopje, als je dat niet aanraakt ben ik ten allen tijde rustig, hij heeft dat knopje gevonden ja.
Enneuh zusje, bedankt voor je advies, maar ik heb liever dat hij vertrekt uit iets dat ik niet meen dan dat hij hier blijft.
Het is gewoon jammer dat er altijd mensen zijn die anderen gaan kleineren omdat ze niet geloven in dat wat zijzelf wel geloven. Ik heb niks tegen moslims maar wel wat tegen mensen die anderen gaan kleineren. What the fuck hebben alevieten te maken met het feit dat ik varkensvlees eet?quote:Op maandag 9 december 2013 20:07 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik begrijp niet wat je te zoeken hebt in een topic als je zo erg botst met de mensen in dit topic. Als je zo graag mensen wilt confronteren ga je toch ook geen sodomie plegen in de kerk tijdens een spreekuur?
-Zucht- Ik ben alevi. Ik was je aan het trollen.quote:Op maandag 9 december 2013 20:15 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Het is gewoon jammer dat er altijd mensen zijn die anderen gaan kleineren omdat ze niet geloven in dat wat zijzelf wel geloven. Ik heb niks tegen moslims maar wel wat tegen mensen die anderen gaan kleineren. What the fuck hebben alevieten te maken met het feit dat ik varkensvlees eet?
Dat was een troll van die persoon die je citeerde omdat die persoon zelf aleviet is. Als een neger grappen maakt over negers die kip lusten is dat toch ook grappig?quote:Op maandag 9 december 2013 20:15 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Het is gewoon jammer dat er altijd mensen zijn die anderen gaan kleineren omdat ze niet geloven in dat wat zijzelf wel geloven. Ik heb niks tegen moslims maar wel wat tegen mensen die anderen gaan kleineren. What the fuck hebben alevieten te maken met het feit dat ik varkensvlees eet?
Vuile trollquote:Op maandag 9 december 2013 20:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
-Zucht- Ik ben alevi. Ik was je aan het trollen.
Xaban, wat is jouw mening over moslims? Jullie joden zijn niet sterk vertegenwoordigd in Turkije. Voel je je onderdrukt door moslims?quote:Op maandag 9 december 2013 20:08 schreef xaban06 het volgende:
Wtf?quote:Op maandag 9 december 2013 20:17 schreef Che_ het volgende:
[..]
Xaban, wat is jouw mening over moslims? Jullie joden zijn niet sterk vertegenwoordigd in Turkije. Voel je je onderdrukt door moslims?
Eens.quote:Op maandag 9 december 2013 18:53 schreef Arcadia het volgende:
[..]
MHP IS DE BESTE JA. LANG LEVE TÜRK ÜBERMENSCH.
Oh dacht jij bent ook Koerdisch/zazaquote:Op maandag 9 december 2013 20:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wie wat waar? Je begrijpt dat Che_ en ik mijlenver van elkaar afstaan ook al is hij Koerdisch en ben ik dat ook? Sws is er bij ons sprake van dikke assimilatie. Moet nog steeds mijn taal goed leren
Hoe moest ik nou weten dat Stim zelf aleviet is?quote:Op maandag 9 december 2013 20:16 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dat was een troll van die persoon die je citeerde omdat die persoon zelf aleviet is. Als een neger grappen maakt over negers die kip lusten is dat toch ook grappig?
Omdat ze dat zeiquote:Op maandag 9 december 2013 20:18 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Hoe moest ik nou weten dat Stim zelf aleviet is?
Ik snap je.quote:Op maandag 9 december 2013 20:12 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Er is bij mij 1 klein knopje, als je dat niet aanraakt ben ik ten allen tijde rustig, hij heeft dat knopje gevonden ja.
Enneuh zusje, bedankt voor je advies, maar ik heb liever dat hij vertrekt uit iets dat ik niet meen dan dat hij hier blijft.
ja, jij bent een jidde toch.quote:Op maandag 9 december 2013 20:17 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Wtf?Wie bedoel je met joden en jullie? Ik?
Ik ben alevi en koerdisch, maar sta mijlenver van een sunni kurt uit Diyarbakir. Je kunt ons niet onder 1 hoop gooien. Sws delen wij niet echt dezelfde taal. Er zijn overeenkomsten, that's it.quote:Op maandag 9 december 2013 20:18 schreef expans het volgende:
[..]
Oh dacht jij bent ook Koerdisch/zaza.
Ik vind het gewoon jammer dat zulke types worden misbruikt omdat ze de verkeerde idealen aanhangen.
Bazi konularda hakliyken haksiz yerine dusuyorlar. En daar heeft onze overheid ook schuld aan omdat ze al die partijen verboden hebben, terecht/onterecht laat ik even erbuiten want die kennis heb ik niet, waardoor bdp/pkk een monopoliepositie heeft ingenomen waarbij ze extra hard trollen om weer een incident te krijgen (kogel die verkeerd valt ookal is het terecht dat die word afgevuurd) zodat ze de gebeten hond kunnen uithangen.
Wat staat hierquote:Op maandag 9 december 2013 19:20 schreef groenappeltje20 het volgende:
Huge, sende kendi capintdasin.
Jij gedraagt je verder ook als een debiel, maar dat maakt je nog geen debielquote:Op maandag 9 december 2013 20:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je gedraagt je wel als jood. Gier.
Nederlands aub.quote:
Oke man.quote:Op maandag 9 december 2013 20:22 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Jij gedraagt je verder ook als een debiel, maar dat maakt je nog geen debiel
Post eens een paar quotes van mij waar dat uit blijkt.quote:Op maandag 9 december 2013 20:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je hebt alle kenmerken van een zuivere zionist.
ik schreef: jullie hebben het ondergepoept hier.quote:
Het hoeft niet altijd gezellig te zijn, of is dat een voorwaarde van een topic?quote:Op maandag 9 december 2013 20:25 schreef kanovinnie het volgende:
Tjonge jonge, het is wel gezellig zeg
zG heeft toch aangegeven meldingen te maken wanneer er Turks gesproken wordtquote:Op maandag 9 december 2013 20:25 schreef xminator het volgende:
[..]
ik schreef: jullie hebben het ondergepoept hier.
Maar even serieus een tijdje zagen we jou niet hier en nu worden er weer strenge controles uitgevoerd, hebben sommige mensen lopen klagen oid?
quote:Op maandag 9 december 2013 20:24 schreef groenappeltje20 het volgende:
Wie gaat er vuurwerk afsteken :p
Nee hoor. Ik dacht dat jullie dusdanig van mijn postuur en verschijning bij de film geschrokken waren dat jullie de regels zouden respecteren, helaas heb ik hier blijkbaar een stel relturkenquote:Op maandag 9 december 2013 20:25 schreef xminator het volgende:
[..]
ik schreef: jullie hebben het ondergepoept hier.
Maar even serieus een tijdje zagen we jou niet hier en nu worden er weer strenge controles uitgevoerd, hebben sommige mensen lopen klagen oid?
Mwah, discussie's kunnen best, maar de manier waarop vind ik niet echt leuk. Sowieso zijn het al beladen discussie's.quote:Op maandag 9 december 2013 20:25 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Het hoeft niet altijd gezellig te zijn, of is dat een voorwaarde van een topic?
Het is een Turk, wat had je verwacht?quote:
Je bent extreem-nationalistisch (kenmerkend voor zionisten). Verder ben kom je over als geldaanbidder en extreem gierig (waarvan bewijs).quote:Op maandag 9 december 2013 20:25 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Post eens een paar quotes van mij waar dat uit blijkt.
Nee joh, hoe kom je daarbij!quote:
Jij hoeft het ook niet leuk te vinden, jij maakt geen deel uit van de discussie, wat is je punt?quote:Op maandag 9 december 2013 20:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mwah, discussie's kunnen best, maar de manier waarop vind ik niet echt leuk. Sowieso zijn het al beladen discussie's.
Wij zijn sowieso een divers en beladen volk. Het Turk zijn verenigt ons ondanks onze verschillenquote:Op maandag 9 december 2013 20:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mwah, discussie's kunnen best, maar de manier waarop vind ik niet echt leuk. Sowieso zijn het al beladen discussie's.
Extreem nationalistisch? Lol. Zeker omdat ik opmerkingen maak richting koerden en alevieten, dat maakt mij nationalistisch? LOL!quote:Op maandag 9 december 2013 20:27 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je bent extreem-nationalistisch (kenmerkend voor zionisten). Verder ben kom je over als geldaanbidder en extreem gierig (waarvan bewijs).
O.a. daarom dus.
Mwah, je hebt deels gelijk. Ik doe dan wel niet mee aan de discussie, maar ben wel een modje en dus heb ik bepaalde verantwoordelijkheden.quote:Op maandag 9 december 2013 20:28 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Jij hoeft het ook niet leuk te vinden, jij maakt geen deel uit van de discussie, wat is je punt?
Welgeteld alle vrienden dusquote:Op maandag 9 december 2013 20:29 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik denk dat ik maar eens een WhatsApp-groep ga starten met daarin alle FOK!Turken die ik ooit heb gemeet...
Ik heb jou ook gezien toch???quote:Op maandag 9 december 2013 20:29 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik denk dat ik maar eens een WhatsApp-groep ga starten met daarin alle FOK!Turken die ik ooit heb gemeet...
Klopt, maar er is verder geen ruzie of extreem gescheld ofzoquote:Op maandag 9 december 2013 20:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mwah, je hebt deels gelijk. Ik doe dan wel niet mee aan de discussie, maar ben wel een modje en dus heb ik bepaalde verantwoordelijkheden.
Stfu.quote:Op maandag 9 december 2013 20:29 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Jij hebt niets te klagen aangezien jij het graag verpest. Toch?
Ja man.quote:Op maandag 9 december 2013 20:30 schreef xminator het volgende:
[..]
aaaah gossie, voel jij je buitengesloten?
Bij de bios volgens mij. Welke film 't was dat ook weer?quote:
Nog niet neequote:Op maandag 9 december 2013 20:29 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Klopt, maar er is verder geen ruzie of extreem gescheld ofzoGewoon een gespannen sfeer/discussie, moet kunnen.
nohommoquote:Op maandag 9 december 2013 20:31 schreef xminator het volgende:
Ik denk dat xaban en stimorol eigenlijk best goed bij elkander zouden passen (serieus).
Doverim ben o kizi.quote:Op maandag 9 december 2013 20:31 schreef xminator het volgende:
Ik denk dat xaban en stimorol eigenlijk best goed bij elkander zouden passen (serieus).
World War Z toch?quote:Op maandag 9 december 2013 20:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Bij de bios volgens mij. Welke film 't was dat ook weer?
Thanks man.quote:Op maandag 9 december 2013 20:31 schreef xminator het volgende:
Oke.quote:Op maandag 9 december 2013 20:31 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Misschien als je het vriendelijk vraagt...
Je hebt nog steeds niet ontkend? Lijkt me sterk dat jij moslim bent.quote:Op maandag 9 december 2013 20:29 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Extreem nationalistisch? Lol. Zeker omdat ik opmerkingen maak richting koerden en alevieten, dat maakt mij nationalistisch? LOL!
Jij bent het meisjequote:
Boeiend wat jij denkt.quote:Op maandag 9 december 2013 20:32 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds niet ontkend? Lijkt me sterk dat jij moslim bent.
Soms welquote:Op maandag 9 december 2013 20:33 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik denk dat jij de vrouw in huis zou zijn geweest (denk dat je dat nu ook bent)
Wizard of oz. (zit ook een Z inquote:
Beetje matig wel dat je nohommo weghaaltquote:Op maandag 9 december 2013 20:33 schreef kanovinnie het volgende:
Toen viel het mij eigenlijk op dat jullie (althans degene die ik gemeet heb) een stuk ouder zijn dan ik had verwacht.
quote:Op maandag 9 december 2013 20:33 schreef kanovinnie het volgende:
Toen viel het mij eigenlijk op dat jullie (althans degene die ik gemeet heb) een stuk ouder zijn dan ik had verwacht.
quote:Op maandag 9 december 2013 20:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wizard of oz. (zit ook een Z in)
3 dagen - 201 postsquote:Op maandag 9 december 2013 20:35 schreef groenappeltje20 het volgende:
Arca, hebben jullie weggejaagd. Pff
Wiens kloon ben jij nou weer?quote:Op maandag 9 december 2013 20:35 schreef groenappeltje20 het volgende:
Ga anders dmen/pm'en...quote:Op maandag 9 december 2013 20:35 schreef groenappeltje20 het volgende:
Met bommen en vuurwerk zekerquote:Op maandag 9 december 2013 20:38 schreef Stimorol- het volgende:
Wat een sfeer. Koerdentopic is leuker, maar daar zit niemand
:p jaquote:Op maandag 9 december 2013 20:36 schreef hugecooll het volgende:
[..]
3 dagen - 201 posts
Jij hebt het er ook maar druk mee, hè?
Met geiten in de bergen?quote:Op maandag 9 december 2013 20:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
We kunnen het ook doen zoals de Ottomanen? Met Gaysex, nonos?
Waarom sommige koerden? Ik weet zeker dat het overgrote deel van de koerden wel oke en tof is, en dat slechts sommige koerden niet oke en tof zijn.quote:Op maandag 9 december 2013 20:39 schreef xaban06 het volgende:
Stimorol, geintje verder. Sommige koerden zijn oke en tof. Wil niemand kwetsen ofzo.
Sommige joden zijn ook wel oke.quote:Op maandag 9 december 2013 20:39 schreef xaban06 het volgende:
Stimorol, geintje verder. Sommige koerden zijn oke en tof. Wil niemand kwetsen ofzo.
Daga cikmislardirquote:Op maandag 9 december 2013 20:38 schreef Stimorol- het volgende:
Wat een sfeer. Koerdentopic is leuker, maar daar zit niemand
Omdat veel koerden niet oke en tof zijn en enkele wel, vandaar sommige. Zo moeilijk is dat niet om te begrijpen tochquote:Op maandag 9 december 2013 20:42 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Waarom sommige koerden? Ik weet zeker dat het overgrote deel van de koerden wel oke en tof is, en dat slechts sommige koerden niet oke en tof zijn.
quote:Op maandag 9 december 2013 20:43 schreef expans het volgende:
[..]
Daga cikmislardir
Eeeeeuuuuhhhh
[ afbeelding ]
@mod, er staat bergen opgaan gr gr.
Als je het over de bergen hebt beledig je me nietquote:Op maandag 9 december 2013 20:43 schreef expans het volgende:
[..]
Daga cikmislardir
Eeeeeuuuuhhhh
[ afbeelding ]
Nu lijk je op een kaaskopquote:Op maandag 9 december 2013 20:43 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Omdat veel koerden niet oke en tof zijn en enkele wel, vandaar sommige. Zo moeilijk is dat niet om te begrijpen toch
Je generaliseert. Je vindt het toch ook niet tof wanneer men vindt dat slechts sommige Turken in Nederland oke en tof zijn omdat er Turken zijn die niet oke en tof zijn?quote:Op maandag 9 december 2013 20:43 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Omdat veel koerden niet oke en tof zijn en enkele wel, vandaar sommige. Zo moeilijk is dat niet om te begrijpen toch
quote:Op maandag 9 december 2013 20:43 schreef expans het volgende:
[..]
Daga cikmislardir
Eeeeeuuuuhhhh
[ afbeelding ]
Daarom zei ik net ookal 'hap hap'. Ik hoef het woordje koerd of aleviet maar te laten vallen en ze explodeertquote:Op maandag 9 december 2013 20:45 schreef expans het volgende:
Nee maar kijk, wat ik niet begrijp is, als je moeite hebt met bepaalde dingen wat doe je dan in een Turkentopic(!).
Want xaban zegt iets en direct op je teentjes getrapt en je betrekt irrelevante dingen erbij om terug te kunnen naaien.
Waarmee heb ik moeite? Ik heb moeite met Xaban. Dat zijn twee aparte dingenquote:Op maandag 9 december 2013 20:45 schreef expans het volgende:
Nee maar kijk, wat ik niet begrijp is, als je moeite hebt met bepaalde dingen wat doe je dan in een Turkentopic(!).
Want xaban zegt iets en direct op je teentjes getrapt en je betrekt irrelevante dingen erbij om terug te kunnen naaien.
Het gaat erom dat xaban zeikt op een bevolking terwijl zijn geloofsgenoten Palestijns grondgebied bezetten. Hypocriet toch.quote:Op maandag 9 december 2013 20:45 schreef expans het volgende:
Boeiend man. Pffff. Turken in mijn omgeving zijn oke, directe collega's vinden Turken oke. Klaar.quote:Op maandag 9 december 2013 20:46 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je generaliseert. Je vindt het toch ook niet tof wanneer men vindt dat slechts sommige Turken in Nederland oke en tof zijn omdat er Turken zijn die niet oke en tof zijn?
Hahahahhahaquote:Op maandag 9 december 2013 20:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waarmee heb ik moeite? Ik heb moeite met Xaban. Dat zijn twee aparte dingen![]()
Vaak bedoel ik dingen niet zo, maar mensen lezen het anders dan ik het bedoel.
En sws: One love.
[ afbeelding ]
Whiteknight? Haquote:Op maandag 9 december 2013 20:48 schreef expans het volgende:
Je hebt moete met xaban maar je betrekt het gehele Turkse volk, en het Ottomaanse rijk erbij.
Neger alsjeblieft. Behalve het feit dat Che een whiteknight speelt voor jou speelt hij het tenminste op de man af en gedraagt hij zich ietwat volwassener. Ornek olsun.
Tamam, maar dat is tussen mij en Xaban toch? Waarom speel jij dan whiteknight voor iedereen hier?quote:Op maandag 9 december 2013 20:48 schreef expans het volgende:
Je hebt moete met xaban maar je betrekt het gehele Turkse volk, en het Ottomaanse rijk erbij.
Neger alsjeblieft. Behalve het feit dat Che een whiteknight speelt voor jou speelt hij het tenminste op de man af en gedraagt hij zich ietwat volwassener.
quote:Op maandag 9 december 2013 20:47 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Boeiend man. Pffff. Turken in mijn omgeving zijn oke, directe collega's vinden Turken oke. Klaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |