Extreem nationalistisch? Lol. Zeker omdat ik opmerkingen maak richting koerden en alevieten, dat maakt mij nationalistisch? LOL!quote:Op maandag 9 december 2013 20:27 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je bent extreem-nationalistisch (kenmerkend voor zionisten). Verder ben kom je over als geldaanbidder en extreem gierig (waarvan bewijs).
O.a. daarom dus.
Mwah, je hebt deels gelijk. Ik doe dan wel niet mee aan de discussie, maar ben wel een modje en dus heb ik bepaalde verantwoordelijkheden.quote:Op maandag 9 december 2013 20:28 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Jij hoeft het ook niet leuk te vinden, jij maakt geen deel uit van de discussie, wat is je punt?
Welgeteld alle vrienden dusquote:Op maandag 9 december 2013 20:29 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik denk dat ik maar eens een WhatsApp-groep ga starten met daarin alle FOK!Turken die ik ooit heb gemeet...
Ik heb jou ook gezien toch???quote:Op maandag 9 december 2013 20:29 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik denk dat ik maar eens een WhatsApp-groep ga starten met daarin alle FOK!Turken die ik ooit heb gemeet...
Klopt, maar er is verder geen ruzie of extreem gescheld ofzoquote:Op maandag 9 december 2013 20:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mwah, je hebt deels gelijk. Ik doe dan wel niet mee aan de discussie, maar ben wel een modje en dus heb ik bepaalde verantwoordelijkheden.
Stfu.quote:Op maandag 9 december 2013 20:29 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Jij hebt niets te klagen aangezien jij het graag verpest. Toch?
Ja man.quote:Op maandag 9 december 2013 20:30 schreef xminator het volgende:
[..]
aaaah gossie, voel jij je buitengesloten?
Bij de bios volgens mij. Welke film 't was dat ook weer?quote:
Nog niet neequote:Op maandag 9 december 2013 20:29 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Klopt, maar er is verder geen ruzie of extreem gescheld ofzoGewoon een gespannen sfeer/discussie, moet kunnen.
nohommoquote:Op maandag 9 december 2013 20:31 schreef xminator het volgende:
Ik denk dat xaban en stimorol eigenlijk best goed bij elkander zouden passen (serieus).
Doverim ben o kizi.quote:Op maandag 9 december 2013 20:31 schreef xminator het volgende:
Ik denk dat xaban en stimorol eigenlijk best goed bij elkander zouden passen (serieus).
World War Z toch?quote:Op maandag 9 december 2013 20:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Bij de bios volgens mij. Welke film 't was dat ook weer?
Thanks man.quote:Op maandag 9 december 2013 20:31 schreef xminator het volgende:
Oke.quote:Op maandag 9 december 2013 20:31 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Misschien als je het vriendelijk vraagt...
Je hebt nog steeds niet ontkend? Lijkt me sterk dat jij moslim bent.quote:Op maandag 9 december 2013 20:29 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Extreem nationalistisch? Lol. Zeker omdat ik opmerkingen maak richting koerden en alevieten, dat maakt mij nationalistisch? LOL!
Jij bent het meisjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |