Wat staat hierquote:Op maandag 9 december 2013 19:20 schreef groenappeltje20 het volgende:
Huge, sende kendi capintdasin.
Jij gedraagt je verder ook als een debiel, maar dat maakt je nog geen debielquote:Op maandag 9 december 2013 20:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je gedraagt je wel als jood. Gier.
Nederlands aub.quote:
Oke man.quote:Op maandag 9 december 2013 20:22 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Jij gedraagt je verder ook als een debiel, maar dat maakt je nog geen debiel
Post eens een paar quotes van mij waar dat uit blijkt.quote:Op maandag 9 december 2013 20:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je hebt alle kenmerken van een zuivere zionist.
ik schreef: jullie hebben het ondergepoept hier.quote:
Het hoeft niet altijd gezellig te zijn, of is dat een voorwaarde van een topic?quote:Op maandag 9 december 2013 20:25 schreef kanovinnie het volgende:
Tjonge jonge, het is wel gezellig zeg
zG heeft toch aangegeven meldingen te maken wanneer er Turks gesproken wordtquote:Op maandag 9 december 2013 20:25 schreef xminator het volgende:
[..]
ik schreef: jullie hebben het ondergepoept hier.
Maar even serieus een tijdje zagen we jou niet hier en nu worden er weer strenge controles uitgevoerd, hebben sommige mensen lopen klagen oid?
quote:Op maandag 9 december 2013 20:24 schreef groenappeltje20 het volgende:
Wie gaat er vuurwerk afsteken :p
Nee hoor. Ik dacht dat jullie dusdanig van mijn postuur en verschijning bij de film geschrokken waren dat jullie de regels zouden respecteren, helaas heb ik hier blijkbaar een stel relturkenquote:Op maandag 9 december 2013 20:25 schreef xminator het volgende:
[..]
ik schreef: jullie hebben het ondergepoept hier.
Maar even serieus een tijdje zagen we jou niet hier en nu worden er weer strenge controles uitgevoerd, hebben sommige mensen lopen klagen oid?
Mwah, discussie's kunnen best, maar de manier waarop vind ik niet echt leuk. Sowieso zijn het al beladen discussie's.quote:Op maandag 9 december 2013 20:25 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Het hoeft niet altijd gezellig te zijn, of is dat een voorwaarde van een topic?
Het is een Turk, wat had je verwacht?quote:
Je bent extreem-nationalistisch (kenmerkend voor zionisten). Verder ben kom je over als geldaanbidder en extreem gierig (waarvan bewijs).quote:Op maandag 9 december 2013 20:25 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Post eens een paar quotes van mij waar dat uit blijkt.
Nee joh, hoe kom je daarbij!quote:
Jij hoeft het ook niet leuk te vinden, jij maakt geen deel uit van de discussie, wat is je punt?quote:Op maandag 9 december 2013 20:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mwah, discussie's kunnen best, maar de manier waarop vind ik niet echt leuk. Sowieso zijn het al beladen discussie's.
Wij zijn sowieso een divers en beladen volk. Het Turk zijn verenigt ons ondanks onze verschillenquote:Op maandag 9 december 2013 20:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mwah, discussie's kunnen best, maar de manier waarop vind ik niet echt leuk. Sowieso zijn het al beladen discussie's.
Extreem nationalistisch? Lol. Zeker omdat ik opmerkingen maak richting koerden en alevieten, dat maakt mij nationalistisch? LOL!quote:Op maandag 9 december 2013 20:27 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je bent extreem-nationalistisch (kenmerkend voor zionisten). Verder ben kom je over als geldaanbidder en extreem gierig (waarvan bewijs).
O.a. daarom dus.
Mwah, je hebt deels gelijk. Ik doe dan wel niet mee aan de discussie, maar ben wel een modje en dus heb ik bepaalde verantwoordelijkheden.quote:Op maandag 9 december 2013 20:28 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Jij hoeft het ook niet leuk te vinden, jij maakt geen deel uit van de discussie, wat is je punt?
Welgeteld alle vrienden dusquote:Op maandag 9 december 2013 20:29 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik denk dat ik maar eens een WhatsApp-groep ga starten met daarin alle FOK!Turken die ik ooit heb gemeet...
Ik heb jou ook gezien toch???quote:Op maandag 9 december 2013 20:29 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik denk dat ik maar eens een WhatsApp-groep ga starten met daarin alle FOK!Turken die ik ooit heb gemeet...
Klopt, maar er is verder geen ruzie of extreem gescheld ofzoquote:Op maandag 9 december 2013 20:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mwah, je hebt deels gelijk. Ik doe dan wel niet mee aan de discussie, maar ben wel een modje en dus heb ik bepaalde verantwoordelijkheden.
Stfu.quote:Op maandag 9 december 2013 20:29 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Jij hebt niets te klagen aangezien jij het graag verpest. Toch?
Ja man.quote:Op maandag 9 december 2013 20:30 schreef xminator het volgende:
[..]
aaaah gossie, voel jij je buitengesloten?
Bij de bios volgens mij. Welke film 't was dat ook weer?quote:
Nog niet neequote:Op maandag 9 december 2013 20:29 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Klopt, maar er is verder geen ruzie of extreem gescheld ofzoGewoon een gespannen sfeer/discussie, moet kunnen.
nohommoquote:Op maandag 9 december 2013 20:31 schreef xminator het volgende:
Ik denk dat xaban en stimorol eigenlijk best goed bij elkander zouden passen (serieus).
Doverim ben o kizi.quote:Op maandag 9 december 2013 20:31 schreef xminator het volgende:
Ik denk dat xaban en stimorol eigenlijk best goed bij elkander zouden passen (serieus).
World War Z toch?quote:Op maandag 9 december 2013 20:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Bij de bios volgens mij. Welke film 't was dat ook weer?
Thanks man.quote:Op maandag 9 december 2013 20:31 schreef xminator het volgende:
Oke.quote:Op maandag 9 december 2013 20:31 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Misschien als je het vriendelijk vraagt...
Je hebt nog steeds niet ontkend? Lijkt me sterk dat jij moslim bent.quote:Op maandag 9 december 2013 20:29 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Extreem nationalistisch? Lol. Zeker omdat ik opmerkingen maak richting koerden en alevieten, dat maakt mij nationalistisch? LOL!
Jij bent het meisjequote:
Boeiend wat jij denkt.quote:Op maandag 9 december 2013 20:32 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds niet ontkend? Lijkt me sterk dat jij moslim bent.
Soms welquote:Op maandag 9 december 2013 20:33 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik denk dat jij de vrouw in huis zou zijn geweest (denk dat je dat nu ook bent)
Wizard of oz. (zit ook een Z inquote:
Beetje matig wel dat je nohommo weghaaltquote:Op maandag 9 december 2013 20:33 schreef kanovinnie het volgende:
Toen viel het mij eigenlijk op dat jullie (althans degene die ik gemeet heb) een stuk ouder zijn dan ik had verwacht.
quote:Op maandag 9 december 2013 20:33 schreef kanovinnie het volgende:
Toen viel het mij eigenlijk op dat jullie (althans degene die ik gemeet heb) een stuk ouder zijn dan ik had verwacht.
quote:Op maandag 9 december 2013 20:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wizard of oz. (zit ook een Z in)
3 dagen - 201 postsquote:Op maandag 9 december 2013 20:35 schreef groenappeltje20 het volgende:
Arca, hebben jullie weggejaagd. Pff
Wiens kloon ben jij nou weer?quote:Op maandag 9 december 2013 20:35 schreef groenappeltje20 het volgende:
Ga anders dmen/pm'en...quote:Op maandag 9 december 2013 20:35 schreef groenappeltje20 het volgende:
Met bommen en vuurwerk zekerquote:Op maandag 9 december 2013 20:38 schreef Stimorol- het volgende:
Wat een sfeer. Koerdentopic is leuker, maar daar zit niemand
:p jaquote:Op maandag 9 december 2013 20:36 schreef hugecooll het volgende:
[..]
3 dagen - 201 posts
Jij hebt het er ook maar druk mee, hè?
Met geiten in de bergen?quote:Op maandag 9 december 2013 20:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
We kunnen het ook doen zoals de Ottomanen? Met Gaysex, nonos?
Waarom sommige koerden? Ik weet zeker dat het overgrote deel van de koerden wel oke en tof is, en dat slechts sommige koerden niet oke en tof zijn.quote:Op maandag 9 december 2013 20:39 schreef xaban06 het volgende:
Stimorol, geintje verder. Sommige koerden zijn oke en tof. Wil niemand kwetsen ofzo.
Sommige joden zijn ook wel oke.quote:Op maandag 9 december 2013 20:39 schreef xaban06 het volgende:
Stimorol, geintje verder. Sommige koerden zijn oke en tof. Wil niemand kwetsen ofzo.
Daga cikmislardirquote:Op maandag 9 december 2013 20:38 schreef Stimorol- het volgende:
Wat een sfeer. Koerdentopic is leuker, maar daar zit niemand
Omdat veel koerden niet oke en tof zijn en enkele wel, vandaar sommige. Zo moeilijk is dat niet om te begrijpen tochquote:Op maandag 9 december 2013 20:42 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Waarom sommige koerden? Ik weet zeker dat het overgrote deel van de koerden wel oke en tof is, en dat slechts sommige koerden niet oke en tof zijn.
quote:Op maandag 9 december 2013 20:43 schreef expans het volgende:
[..]
Daga cikmislardir
Eeeeeuuuuhhhh
[ afbeelding ]
@mod, er staat bergen opgaan gr gr.
Als je het over de bergen hebt beledig je me nietquote:Op maandag 9 december 2013 20:43 schreef expans het volgende:
[..]
Daga cikmislardir
Eeeeeuuuuhhhh
[ afbeelding ]
Nu lijk je op een kaaskopquote:Op maandag 9 december 2013 20:43 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Omdat veel koerden niet oke en tof zijn en enkele wel, vandaar sommige. Zo moeilijk is dat niet om te begrijpen toch
Je generaliseert. Je vindt het toch ook niet tof wanneer men vindt dat slechts sommige Turken in Nederland oke en tof zijn omdat er Turken zijn die niet oke en tof zijn?quote:Op maandag 9 december 2013 20:43 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Omdat veel koerden niet oke en tof zijn en enkele wel, vandaar sommige. Zo moeilijk is dat niet om te begrijpen toch
quote:Op maandag 9 december 2013 20:43 schreef expans het volgende:
[..]
Daga cikmislardir
Eeeeeuuuuhhhh
[ afbeelding ]
Daarom zei ik net ookal 'hap hap'. Ik hoef het woordje koerd of aleviet maar te laten vallen en ze explodeertquote:Op maandag 9 december 2013 20:45 schreef expans het volgende:
Nee maar kijk, wat ik niet begrijp is, als je moeite hebt met bepaalde dingen wat doe je dan in een Turkentopic(!).
Want xaban zegt iets en direct op je teentjes getrapt en je betrekt irrelevante dingen erbij om terug te kunnen naaien.
Waarmee heb ik moeite? Ik heb moeite met Xaban. Dat zijn twee aparte dingenquote:Op maandag 9 december 2013 20:45 schreef expans het volgende:
Nee maar kijk, wat ik niet begrijp is, als je moeite hebt met bepaalde dingen wat doe je dan in een Turkentopic(!).
Want xaban zegt iets en direct op je teentjes getrapt en je betrekt irrelevante dingen erbij om terug te kunnen naaien.
Het gaat erom dat xaban zeikt op een bevolking terwijl zijn geloofsgenoten Palestijns grondgebied bezetten. Hypocriet toch.quote:Op maandag 9 december 2013 20:45 schreef expans het volgende:
Boeiend man. Pffff. Turken in mijn omgeving zijn oke, directe collega's vinden Turken oke. Klaar.quote:Op maandag 9 december 2013 20:46 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je generaliseert. Je vindt het toch ook niet tof wanneer men vindt dat slechts sommige Turken in Nederland oke en tof zijn omdat er Turken zijn die niet oke en tof zijn?
Hahahahhahaquote:Op maandag 9 december 2013 20:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waarmee heb ik moeite? Ik heb moeite met Xaban. Dat zijn twee aparte dingen![]()
Vaak bedoel ik dingen niet zo, maar mensen lezen het anders dan ik het bedoel.
En sws: One love.
[ afbeelding ]
Whiteknight? Haquote:Op maandag 9 december 2013 20:48 schreef expans het volgende:
Je hebt moete met xaban maar je betrekt het gehele Turkse volk, en het Ottomaanse rijk erbij.
Neger alsjeblieft. Behalve het feit dat Che een whiteknight speelt voor jou speelt hij het tenminste op de man af en gedraagt hij zich ietwat volwassener. Ornek olsun.
Tamam, maar dat is tussen mij en Xaban toch? Waarom speel jij dan whiteknight voor iedereen hier?quote:Op maandag 9 december 2013 20:48 schreef expans het volgende:
Je hebt moete met xaban maar je betrekt het gehele Turkse volk, en het Ottomaanse rijk erbij.
Neger alsjeblieft. Behalve het feit dat Che een whiteknight speelt voor jou speelt hij het tenminste op de man af en gedraagt hij zich ietwat volwassener.
quote:Op maandag 9 december 2013 20:47 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Boeiend man. Pffff. Turken in mijn omgeving zijn oke, directe collega's vinden Turken oke. Klaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |