Wat staat hierquote:Op maandag 9 december 2013 19:20 schreef groenappeltje20 het volgende:
Huge, sende kendi capintdasin.
Jij gedraagt je verder ook als een debiel, maar dat maakt je nog geen debielquote:Op maandag 9 december 2013 20:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je gedraagt je wel als jood. Gier.
Nederlands aub.quote:
Oke man.quote:Op maandag 9 december 2013 20:22 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Jij gedraagt je verder ook als een debiel, maar dat maakt je nog geen debiel
Post eens een paar quotes van mij waar dat uit blijkt.quote:Op maandag 9 december 2013 20:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je hebt alle kenmerken van een zuivere zionist.
ik schreef: jullie hebben het ondergepoept hier.quote:
Het hoeft niet altijd gezellig te zijn, of is dat een voorwaarde van een topic?quote:Op maandag 9 december 2013 20:25 schreef kanovinnie het volgende:
Tjonge jonge, het is wel gezellig zeg
zG heeft toch aangegeven meldingen te maken wanneer er Turks gesproken wordtquote:Op maandag 9 december 2013 20:25 schreef xminator het volgende:
[..]
ik schreef: jullie hebben het ondergepoept hier.
Maar even serieus een tijdje zagen we jou niet hier en nu worden er weer strenge controles uitgevoerd, hebben sommige mensen lopen klagen oid?
quote:Op maandag 9 december 2013 20:24 schreef groenappeltje20 het volgende:
Wie gaat er vuurwerk afsteken :p
Nee hoor. Ik dacht dat jullie dusdanig van mijn postuur en verschijning bij de film geschrokken waren dat jullie de regels zouden respecteren, helaas heb ik hier blijkbaar een stel relturkenquote:Op maandag 9 december 2013 20:25 schreef xminator het volgende:
[..]
ik schreef: jullie hebben het ondergepoept hier.
Maar even serieus een tijdje zagen we jou niet hier en nu worden er weer strenge controles uitgevoerd, hebben sommige mensen lopen klagen oid?
Mwah, discussie's kunnen best, maar de manier waarop vind ik niet echt leuk. Sowieso zijn het al beladen discussie's.quote:Op maandag 9 december 2013 20:25 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Het hoeft niet altijd gezellig te zijn, of is dat een voorwaarde van een topic?
Het is een Turk, wat had je verwacht?quote:
Je bent extreem-nationalistisch (kenmerkend voor zionisten). Verder ben kom je over als geldaanbidder en extreem gierig (waarvan bewijs).quote:Op maandag 9 december 2013 20:25 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Post eens een paar quotes van mij waar dat uit blijkt.
Nee joh, hoe kom je daarbij!quote:
Jij hoeft het ook niet leuk te vinden, jij maakt geen deel uit van de discussie, wat is je punt?quote:Op maandag 9 december 2013 20:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mwah, discussie's kunnen best, maar de manier waarop vind ik niet echt leuk. Sowieso zijn het al beladen discussie's.
Wij zijn sowieso een divers en beladen volk. Het Turk zijn verenigt ons ondanks onze verschillenquote:Op maandag 9 december 2013 20:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mwah, discussie's kunnen best, maar de manier waarop vind ik niet echt leuk. Sowieso zijn het al beladen discussie's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |