abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134092525
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 20:09 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Onze ubermongool is er ook weer. Hosgeldin, sefa getirdin.
Hap hap _O-
pi_134092593
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 20:05 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Bwa, impliceren dat een profeet een pedofiel is kun jij wel gedogen?
NEE natuurlijk niet! Maar laat hem gewoon in zijn eigen waarden.

Als jij alleenmaar tegenstribbelt arada farkin kalmaz, snap je.

En E.h.b.a, jij mag ook gaan dimmen hoor.

Dat je niet gelovig bent, Ok. Maar hou het dan ook netjes.
pi_134092600
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 20:08 schreef xaban06 het volgende:
Een beetje de koerden van Nederland ofzo? Wel er wonen, overal gebruik van maken, maar jezelf wel distantieren van de rest?
:@

Sorry Che en Stimorol maar ik zat dus net nieuws te checken en toen ging een groepje van 20 tieners los als beesten en zon klein gebouwtje slopen/in de fik zetten, omdat hun elektriciteit was afgesloten, toen dacht ik maar ze betalen daar sowieso geen/minder...

Toen dacht ik bu abazalarmi ulke yonetecek :@
pi_134092635
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2013 20:11 schreef groenappeltje20 het volgende:

[..]

NEE natuurlijk niet! Maar laat hem gewoon in zijn eigen waarden.

Als jij alleenmaar tegenstribbelt arada farkin kalmaz, snap je.

En E.h.b.a, jij mag ook gaan dimmen hoor.

Dat je niet gelovig bent, Ok. Maar hou het dan ook netjes.
Er is bij mij 1 klein knopje, als je dat niet aanraakt ben ik ten allen tijde rustig, hij heeft dat knopje gevonden ja.

Enneuh zusje, bedankt voor je advies, maar ik heb liever dat hij vertrekt uit iets dat ik niet meen dan dat hij hier blijft.
pi_134092704
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2013 20:12 schreef expans het volgende:

[..]

Sorry Che en Stimorol maar ik zat dus net nieuws te checken en toen ging een groepje van 20 tieners los als beesten en zon klein gebouwtje slopen/in de fik zetten, omdat hun elektriciteit was afgesloten, toen dacht ik maar ze betalen daar sowieso geen/minder...

Wie wat waar? Je begrijpt dat Che_ en ik mijlenver van elkaar afstaan ook al is hij Koerdisch en ben ik dat ook? Sws is er bij ons sprake van dikke assimilatie. Moet nog steeds mijn taal goed leren ;(
pi_134092720
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2013 20:12 schreef expans het volgende:

[..]

Hoezo heb je rode wangetjes? :P
pi_134092726
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 20:12 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Er is bij mij 1 klein knopje, als je dat niet aanraakt ben ik ten allen tijde rustig, hij heeft dat knopje gevonden ja.

Enneuh zusje, bedankt voor je advies, maar ik heb liever dat hij vertrekt uit iets dat ik niet meen dan dat hij hier blijft.
Je verpest de sfeer. :')
pi_134092743
quote:
10s.gif Op maandag 9 december 2013 20:14 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ik ben stil.
  maandag 9 december 2013 @ 20:15:57 #184
392923 E.B.A.H.
Freak on a leash
pi_134092783
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 20:07 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Ik begrijp niet wat je te zoeken hebt in een topic als je zo erg botst met de mensen in dit topic. Als je zo graag mensen wilt confronteren ga je toch ook geen sodomie plegen in de kerk tijdens een spreekuur?
Het is gewoon jammer dat er altijd mensen zijn die anderen gaan kleineren omdat ze niet geloven in dat wat zijzelf wel geloven. Ik heb niks tegen moslims maar wel wat tegen mensen die anderen gaan kleineren. What the fuck hebben alevieten te maken met het feit dat ik varkensvlees eet?
My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.
pi_134092816
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 20:15 schreef E.B.A.H. het volgende:

[..]

Het is gewoon jammer dat er altijd mensen zijn die anderen gaan kleineren omdat ze niet geloven in dat wat zijzelf wel geloven. Ik heb niks tegen moslims maar wel wat tegen mensen die anderen gaan kleineren. What the fuck hebben alevieten te maken met het feit dat ik varkensvlees eet?
-Zucht- Ik ben alevi. Ik was je aan het trollen.
pi_134092822
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 20:15 schreef E.B.A.H. het volgende:

[..]

Dat was een troll van die persoon die je citeerde omdat die persoon zelf aleviet is. Als een neger grappen maakt over negers die kip lusten is dat toch ook grappig?
  maandag 9 december 2013 @ 20:17:11 #187
392923 E.B.A.H.
Freak on a leash
pi_134092839
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 20:16 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

-Zucht- Ik ben alevi. Ik was je aan het trollen.
Vuile troll ;(
My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.
  maandag 9 december 2013 @ 20:17:19 #188
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_134092845
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 20:08 schreef xaban06 het volgende:
Een beetje de koerden van Nederland ofzo? Wel er wonen, overal gebruik van maken, maar jezelf wel distantieren van de rest?
Xaban, wat is jouw mening over moslims? Jullie joden zijn niet sterk vertegenwoordigd in Turkije. Voel je je onderdrukt door moslims?
pi_134092871
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2013 20:17 schreef Che_ het volgende:

[..]

Xaban, wat is jouw mening over moslims? Jullie joden zijn niet sterk vertegenwoordigd in Turkije. Voel je je onderdrukt door moslims?
Wtf? :D Wie bedoel je met joden en jullie? Ik? :D
pi_134092872
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 18:53 schreef Arcadia het volgende:

[..]

MHP IS DE BESTE JA. LANG LEVE TÜRK ÜBERMENSCH.
Eens.

cCc Arcadia cCc
pi_134092882
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 20:17 schreef E.B.A.H. het volgende:

[..]

Vuile troll ;(
Dat werd ook net gezegd maar je ging lekker verder kakken op soenni's. Lezen volgende keer.
pi_134092892
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 20:14 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Wie wat waar? Je begrijpt dat Che_ en ik mijlenver van elkaar afstaan ook al is hij Koerdisch en ben ik dat ook? Sws is er bij ons sprake van dikke assimilatie. Moet nog steeds mijn taal goed leren ;(
Oh dacht jij bent ook Koerdisch/zaza :P.

Ik vind het gewoon jammer dat zulke types worden misbruikt omdat ze de verkeerde idealen aanhangen.

Bazi konularda hakliyken haksiz yerine dusuyorlar. En daar heeft onze overheid ook schuld aan omdat ze al die partijen verboden hebben, terecht/onterecht laat ik even erbuiten want die kennis heb ik niet, waardoor bdp/pkk een monopoliepositie heeft ingenomen waarbij ze extra hard trollen om weer een incident te krijgen (kogel die verkeerd valt ookal is het terecht dat die word afgevuurd) zodat ze de gebeten hond kunnen uithangen.
  maandag 9 december 2013 @ 20:18:25 #193
392923 E.B.A.H.
Freak on a leash
pi_134092911
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 20:16 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Dat was een troll van die persoon die je citeerde omdat die persoon zelf aleviet is. Als een neger grappen maakt over negers die kip lusten is dat toch ook grappig?
Hoe moest ik nou weten dat Stim zelf aleviet is? ;(
pi_134092935
quote:
10s.gif Op maandag 9 december 2013 20:14 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Nou dat is niet waar. Van mij mag die wel blijven tikken met zijn vingertjes :@
pi_134092941
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 20:18 schreef E.B.A.H. het volgende:

[..]

Hoe moest ik nou weten dat Stim zelf aleviet is? ;(
Omdat ze dat zei
pi_134093017
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 20:12 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Ik snap je.
  maandag 9 december 2013 @ 20:20:43 #197
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_134093058
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 20:17 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Wtf? :D Wie bedoel je met joden en jullie? Ik? :D
ja, jij bent een jidde toch.
pi_134093090
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2013 20:18 schreef expans het volgende:

[..]

Oh dacht jij bent ook Koerdisch/zaza :P.

Ik vind het gewoon jammer dat zulke types worden misbruikt omdat ze de verkeerde idealen aanhangen.

Bazi konularda hakliyken haksiz yerine dusuyorlar. En daar heeft onze overheid ook schuld aan omdat ze al die partijen verboden hebben, terecht/onterecht laat ik even erbuiten want die kennis heb ik niet, waardoor bdp/pkk een monopoliepositie heeft ingenomen waarbij ze extra hard trollen om weer een incident te krijgen (kogel die verkeerd valt ookal is het terecht dat die word afgevuurd) zodat ze de gebeten hond kunnen uithangen.
Ik ben alevi en koerdisch, maar sta mijlenver van een sunni kurt uit Diyarbakir. Je kunt ons niet onder 1 hoop gooien. Sws delen wij niet echt dezelfde taal. Er zijn overeenkomsten, that's it.

BDP vind ik wel machtig mooi om te zien.

Wat de overheid het volk heeft aangedaan, dat weten we allemaal. Daar hoef ik niet eens op in te gaan. Dus ik vind dat ze het recht hebben om zielig te doen ja.
pi_134093106
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2013 20:20 schreef Che_ het volgende:

[..]

ja, jij bent een jidde toch.
Waar haal je dat vandaan?
pi_134093126
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 20:21 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Waar haal je dat vandaan?
Je gedraagt je wel als jood. Gier.