Hey, je kan ook te ver gaan.quote:Op maandag 9 december 2013 20:02 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je kon ook net zo goed een foto van je moeder plaatsen.
Ik zou me ook fijner in de stal voelen als ik een varken was jaquote:Op maandag 9 december 2013 20:02 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Die zit liever niet tussen de moslims.
quote:Op maandag 9 december 2013 20:03 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik zou me ook fijner in de stal voelen als ik een varken was ja. Nu ksst weg jij.
Met jou kan ik praten. Negeer die meelopers.quote:Op maandag 9 december 2013 18:47 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Geen moslim nee. Vind het altijd wel zo triest dat je uitgemaakt wordt voor alevi als je geen moslim bent. Die mensen eten ook geen varken en geloven in dezelfde God als jij. Mensen veroordelen en dan moslim zijn.
Van waar kennen we diequote:Op maandag 9 december 2013 20:03 schreef expans het volgende:
Wat is er gebeurd dan?
Was het zon in crisis verkerende zelfhatende Turk die denkt Nederlands te zijn? En dan hier komt haten met z'n NL vriendjes?
Zo jah, kom er gezellig bij, over een aantal jaar besef je vanzelf waar je roots liggen en wat echte vrienden zijn ^^.
Bwa, impliceren dat een profeet een pedofiel is kun jij wel gedogen?quote:Op maandag 9 december 2013 20:04 schreef groenappeltje20 het volgende:
Hallo, laten we gewoon normaal doen tegen elkaar. En elkaars moeder niet bij gaan betrekken, dit is het zieligste wat je kunt doen.
Je hebt het helemaal mis.quote:Op maandag 9 december 2013 20:03 schreef expans het volgende:
Wat is er gebeurd dan?
Was het zon in crisis verkerende zelfhatende Turk die denkt Nederlands te zijn? En dan hier komt haten met z'n NL vriendjes?
Zo jah, kom er gezellig bij, over een aantal jaar besef je vanzelf waar je roots liggen en wat echte vrienden zijn ^^.
Om welke personen gaat het? Ik vind sowieso dat mensen elkaar moeten respecteren dus haters en racisten go away!quote:Op maandag 9 december 2013 20:03 schreef expans het volgende:
Wat is er gebeurd dan?
Hoeveel Hollanders ken jij die alleen vechten? Ze rennen zelfs als ze met groep zijnquote:Op maandag 9 december 2013 20:01 schreef remi1986 het volgende:
[..]
naja bedoel dit niet racistisch, maar als je ruzie hebt met een Turk, komen ze ook altijd met hele groep
Nee. Jij hebt het mis. yabancisin ve herzaman yabanci kalacaksin. Op een dag ga je dat snappen.quote:
Ik deed gewoon hetzelfde wat veel moslims ook doen.quote:Op maandag 9 december 2013 20:05 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Bwa, impliceren dat een profeet een pedofiel is kun jij wel gedogen?
Exact. Of jij nu je huid bleekt, je haar kleurt, hun taal overneemt, hun waarden en normen overneemt, nooit zul je hun niveau bereiken.quote:Op maandag 9 december 2013 20:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Jij hebt het mis. yabancisin ve herzaman yabanci kalacaksin. Op een dag ga je dat snappen.
Je moet ook geen waarde hechten aan tekst van nietsnuttenquote:Op maandag 9 december 2013 20:05 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Bwa, impliceren dat een profeet een pedofiel is kun jij wel gedogen?
Daar heb je zeker gelijk in maar je hebt het nog steeds mis.quote:Op maandag 9 december 2013 20:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Jij hebt het mis. yabancisin ve herzaman yabanci kalacaksin. Op een dag ga je dat snappen.
Ik begrijp niet wat je te zoeken hebt in een topic als je zo erg botst met de mensen in dit topic. Als je zo graag mensen wilt confronteren ga je toch ook geen sodomie plegen in de kerk tijdens een spreekuur?quote:Op maandag 9 december 2013 20:06 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ik deed gewoon hetzelfde wat veel moslims ook doen.
Ja alleen dan niet extreem parasiteren.quote:Op maandag 9 december 2013 20:08 schreef xaban06 het volgende:
Een beetje de koerden van Nederland ofzo? Wel er wonen, overal gebruik van maken, maar jezelf wel distantieren van de rest?
Onze ubermongool is er ook weer. Hosgeldin, sefa getirdin.quote:Op maandag 9 december 2013 20:08 schreef xaban06 het volgende:
Een beetje de koerden van Nederland ofzo? Wel er wonen, overal gebruik van maken, maar jezelf wel distantieren van de rest?
quote:Op maandag 9 december 2013 20:08 schreef xaban06 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |