SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nefret etmeye bile usendigim insanlar var.
Geen moslim nee. Vind het altijd wel zo triest dat je uitgemaakt wordt voor alevi als je geen moslim bent. Die mensen eten ook geen varken en geloven in dezelfde God als jij. Mensen veroordelen en dan moslim zijn.quote:
Maar wel zelf grappen met halal varken en dan boos worden als mensen op jou reageren. Nondeju wat zijn mensen dom.quote:Op maandag 9 december 2013 18:47 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Geen moslim nee. Vind het altijd wel zo triest dat je uitgemaakt wordt voor alevi als je geen moslim bent. Die mensen eten ook geen varken en geloven in dezelfde God als jij. Mensen beoordelen en dan moslim zijn.
Tskquote:Op maandag 9 december 2013 18:48 schreef Arcadia het volgende:
Vieze kaas jij. Zeker volendamse kaas.
Je bent gwn een kaasjequote:Op maandag 9 december 2013 18:47 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Geen moslim nee. Vind het altijd wel zo triest dat je uitgemaakt wordt voor alevi als je geen moslim bent. Die mensen eten ook geen varken en geloven in dezelfde God als jij. Mensen beoordelen en dan moslim zijn.
Hier ben ik het weel een deels met je eens.quote:Op maandag 9 december 2013 18:47 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Geen moslim nee. Vind het altijd wel zo triest dat je uitgemaakt wordt voor alevi als je geen moslim bent. Die mensen eten ook geen varken en geloven in dezelfde God als jij. Mensen veroordelen en dan moslim zijn.
Ik maak niemand uit voor dom.quote:Op maandag 9 december 2013 18:48 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Maar wel zelf grappen met halal varken en dan boos worden als mensen op jou reageren. Nondeju wat zijn mensen dom.
Allemaal vies. Waar zijn mijn schoenen?quote:Op maandag 9 december 2013 18:49 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Oud amsterdammer? Parmezan? Camembert?
Ik ben geboren en getogen in Nederland. Dus je zou wel kunnen zeggen dat ik een Nederlander ben ja.quote:
Ik heb gekocht, DM je adres maar.quote:Op maandag 9 december 2013 18:50 schreef turksekaas het volgende:
[..]
Allemaal vies. Waar zijn mijn schoenen?
Alevieten zijn geen moslim, want ze houden zich niet aan sunnah.quote:Op maandag 9 december 2013 18:47 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Geen moslim nee. Vind het altijd wel zo triest dat je uitgemaakt wordt voor alevi als je geen moslim bent. Die mensen eten ook geen varken en geloven in dezelfde God als jij. Mensen veroordelen en dan moslim zijn.
Mooiquote:
Acayip trollsin, wallah.quote:Op maandag 9 december 2013 18:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Alevieten zijn geen moslim, want ze houden zich niet aan sunnah.
quote:Op maandag 9 december 2013 18:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wie ben jij om dit te zeggen?quote:Op maandag 9 december 2013 18:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
MHP IS DE BESTE JA. LANG LEVE TÜRK ÜBERMENSCH.quote:Op maandag 9 december 2013 18:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Is toch zo!! Daarom hou ik van Erdogan!
Alevieten houden zich niet aan sunnah mi gadooooquote:Op maandag 9 december 2013 18:53 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Wie ben jij om dit te zeggen?
Houd jij je wel aan de Sunnah dan?
.quote:Op maandag 9 december 2013 18:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Alevieten houden zich niet aan sunnah mi gadoooo
quote:Op maandag 9 december 2013 18:55 schreef E.B.A.H. het volgende:
Ik ga me ook houden aan de sunnah. Kan ik kleine meisjes rapen.
What the hell man, rot een eind op.quote:Op maandag 9 december 2013 18:55 schreef E.B.A.H. het volgende:
Ik ga me ook houden aan de sunnah. Kan ik kleine meisjes rapen.
Nee, ik hou me niet aan sunnah. Ben nml geen soennietquote:Op maandag 9 december 2013 18:56 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
.
Nogmaals, wie ben jij om dit te zeggen.
En houd jij je wel aan de sunnah dan?
Typ eens normaal, ik versta geen straattaal of dergelijke.
Precies. Daarom kan je beter soenniet zijn.quote:Op maandag 9 december 2013 18:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]Dombo. Soennieten houden zich aan sunnah. Alevieten dus niet.
Boos worden op onderscheid makende en dan zelf onderscheid maken.quote:Op maandag 9 december 2013 18:58 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Precies. Daarom kan je beter soenniet zijn.
ditquote:Op maandag 9 december 2013 18:57 schreef Arcadia het volgende:
[..]
What the hell man, rot een eind op.
Dat is hoe ik rol neger.quote:Op maandag 9 december 2013 18:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Boos worden op onderscheid makende en dan zelf onderscheid maken.
quote:
okquote:Op maandag 9 december 2013 19:03 schreef groenappeltje20 het volgende:
Laten we het over wat anders hebben.
Deze jaquote:
Ben je ongesteld?quote:Op maandag 9 december 2013 19:12 schreef Arcadia het volgende:
Lage rugpijn, wat is deze.
Nu de eerste die begint over ongesteldheid krijgt pak slaag
Zwangerschapsteken!quote:Op maandag 9 december 2013 19:12 schreef Arcadia het volgende:
het is vast je maandelijkste hormonen.quote:Op maandag 9 december 2013 19:12 schreef Arcadia het volgende:
Wacht maar tot jij buikpijn krijgt wanneer je week komt, ik zal extra hard lachen.quote:Op maandag 9 december 2013 19:13 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
het is vast je maandelijkste hormonen.
Wacht maar, wanneer jouw beurt komt ga ik lachen. En dan ga ik allemaal dikmakers bij jouw huis laten bezorgen en dan forever fat.quote:
Insallah Arcadia.. Hoop dat dat ik ooit mag belevenquote:Op maandag 9 december 2013 19:22 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wacht maar, wanneer jouw beurt komt ga ik lachen. En dan ga ik allemaal dikmakers bij jouw huis laten bezorgen en dan forever fat.
Insallah op het dik worden of het kinderen krijgen?quote:Op maandag 9 december 2013 19:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Insallah Arcadia.. Hoop dat dat ik ooit mag beleven
Kindjes krijgen.quote:Op maandag 9 december 2013 19:24 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Insallah op het dik worden of het kinderen krijgen?
Kan niet man.... My parents would be maddddddd.quote:Op maandag 9 december 2013 19:26 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ga je er eentje vernoemen naar mij? Zoja dan maak ik dua voor je.![]()
Anders niet
Da's niet echt bepaald lief van je, want ik heb altijd zo'n pijnquote:Op maandag 9 december 2013 19:19 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wacht maar tot jij buikpijn krijgt wanneer je week komt, ik zal extra hard lachen.
Zoiets: HAHAHAHA
=/ Komop zeg, geef hem dan ook een tweede naam. Zolang er maar omer inzit.quote:Op maandag 9 december 2013 19:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kan niet man.... My parents would be maddddddd.
Vind Omer niet mooi. De Arabische variant dan wel. Osman zou ook niet kunnen. If you know what I mean.quote:Op maandag 9 december 2013 19:28 schreef Arcadia het volgende:
[..]
=/ Komop zeg, geef hem dan ook een tweede naam. Zolang er maar omer inzit.
Sorry =(quote:Op maandag 9 december 2013 19:28 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Da's niet echt bepaald lief van je, want ik heb altijd zo'n pijn
Ik stel me altijd voor bij Arabieren als Omar en bij Turken als ömer, makkelijker zo.quote:Op maandag 9 december 2013 19:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vind Omer niet mooi. De Arabische variant dan wel. Osman zou ook niet kunnen. If you know what I mean.
Wajow, jij weet. Lekker gemarineerd en shizzle.quote:
Ahaha backup zoeken manquote:Op maandag 9 december 2013 19:32 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Wajow, jij weet. Lekker gemarineerd en shizzle.
Straksquote:Op maandag 9 december 2013 19:32 schreef remi1986 het volgende:
zeg Stimorol, moet jij geen gesprekken met je kloon voeren?
Turkse pizza met doner en knoflook/sambal isquote:Op maandag 9 december 2013 19:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ik wil graag een Turkse pizza met kebab, alles erop. Meenemen aub.
quote:Op maandag 9 december 2013 19:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
Is er hier ergens een Hassan die dit kan fixen aub? En een döner met veel vleesquote:Op maandag 9 december 2013 19:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
quote:Op maandag 9 december 2013 19:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
Hmm.quote:Op maandag 9 december 2013 19:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kan niet man.... My parents would be maddddddd.
Godver, waarom Hassan? Zo heet mijn vader en hij heeft ook nog eens een Turkensnor.quote:Op maandag 9 december 2013 19:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Is er hier ergens een Hassan die dit kan fixen aub? En een döner met veel vlees
Ik zoek niks G.quote:Op maandag 9 december 2013 19:34 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ahaha backup zoeken man. De kneuzen en co. melden zich eens
Hij zal vast ook nog eens trots zijn op je lelijke rotkopquote:Op maandag 9 december 2013 19:35 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Godver, waarom Hassan? Zo heet mijn vader en hij heeft ook nog eens een Turkensnor.
flik je me nou?quote:Op maandag 9 december 2013 19:20 schreef groenappeltje20 het volgende:
Huge, sende kendi capintdasin.
Fyi je zal altijd een kut allochtoon blijven.quote:Op maandag 9 december 2013 18:51 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ik ben geboren en getogen in Nederland. Dus je zou wel kunnen zeggen dat ik een Nederlander ben ja.
Wow zo gemeen.quote:Op maandag 9 december 2013 19:36 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Hij zal vast ook nog eens trots zijn op je lelijke rotkop
Frustraties.quote:Op maandag 9 december 2013 19:36 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Hij zal vast ook nog eens trots zijn op je lelijke rotkop
Waar naartuuuuuu?quote:Op maandag 9 december 2013 19:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
Linkjes droppen is mensen uitnodigen, steun zoeken omdat je niet kan winnen in een discussie. Je ballen laat je offline?quote:
Ies koeltoerquote:Op maandag 9 december 2013 19:35 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Godver, waarom Hassan? Zo heet mijn vader en hij heeft ook nog eens een Turkensnor.
Link eens naar een post waar ik linkjes drop naar dit topic.quote:Op maandag 9 december 2013 19:37 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Linkjes droppen is mensen uitnodigen, steun zoeken omdat je niet kan winnen in een discussie. Je ballen laat je offline?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |