Insallah op het dik worden of het kinderen krijgen?quote:Op maandag 9 december 2013 19:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Insallah Arcadia.. Hoop dat dat ik ooit mag beleven
Kindjes krijgen.quote:Op maandag 9 december 2013 19:24 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Insallah op het dik worden of het kinderen krijgen?
Kan niet man.... My parents would be maddddddd.quote:Op maandag 9 december 2013 19:26 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ga je er eentje vernoemen naar mij? Zoja dan maak ik dua voor je.![]()
Anders niet
Da's niet echt bepaald lief van je, want ik heb altijd zo'n pijnquote:Op maandag 9 december 2013 19:19 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wacht maar tot jij buikpijn krijgt wanneer je week komt, ik zal extra hard lachen.
Zoiets: HAHAHAHA
=/ Komop zeg, geef hem dan ook een tweede naam. Zolang er maar omer inzit.quote:Op maandag 9 december 2013 19:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kan niet man.... My parents would be maddddddd.
Vind Omer niet mooi. De Arabische variant dan wel. Osman zou ook niet kunnen. If you know what I mean.quote:Op maandag 9 december 2013 19:28 schreef Arcadia het volgende:
[..]
=/ Komop zeg, geef hem dan ook een tweede naam. Zolang er maar omer inzit.
Sorry =(quote:Op maandag 9 december 2013 19:28 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Da's niet echt bepaald lief van je, want ik heb altijd zo'n pijn
Ik stel me altijd voor bij Arabieren als Omar en bij Turken als ömer, makkelijker zo.quote:Op maandag 9 december 2013 19:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vind Omer niet mooi. De Arabische variant dan wel. Osman zou ook niet kunnen. If you know what I mean.
Wajow, jij weet. Lekker gemarineerd en shizzle.quote:
Ahaha backup zoeken manquote:Op maandag 9 december 2013 19:32 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Wajow, jij weet. Lekker gemarineerd en shizzle.
Straksquote:Op maandag 9 december 2013 19:32 schreef remi1986 het volgende:
zeg Stimorol, moet jij geen gesprekken met je kloon voeren?
Turkse pizza met doner en knoflook/sambal isquote:Op maandag 9 december 2013 19:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ik wil graag een Turkse pizza met kebab, alles erop. Meenemen aub.
quote:Op maandag 9 december 2013 19:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
Is er hier ergens een Hassan die dit kan fixen aub? En een döner met veel vleesquote:Op maandag 9 december 2013 19:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
quote:Op maandag 9 december 2013 19:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
Hmm.quote:Op maandag 9 december 2013 19:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kan niet man.... My parents would be maddddddd.
Godver, waarom Hassan? Zo heet mijn vader en hij heeft ook nog eens een Turkensnor.quote:Op maandag 9 december 2013 19:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Is er hier ergens een Hassan die dit kan fixen aub? En een döner met veel vlees
Ik zoek niks G.quote:Op maandag 9 december 2013 19:34 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ahaha backup zoeken man. De kneuzen en co. melden zich eens
Hij zal vast ook nog eens trots zijn op je lelijke rotkopquote:Op maandag 9 december 2013 19:35 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Godver, waarom Hassan? Zo heet mijn vader en hij heeft ook nog eens een Turkensnor.
flik je me nou?quote:Op maandag 9 december 2013 19:20 schreef groenappeltje20 het volgende:
Huge, sende kendi capintdasin.
Fyi je zal altijd een kut allochtoon blijven.quote:Op maandag 9 december 2013 18:51 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ik ben geboren en getogen in Nederland. Dus je zou wel kunnen zeggen dat ik een Nederlander ben ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |