quote:Op vrijdag 13 december 2013 08:35 schreef MaLo het volgende:
"Wat een pest, die mist"
"Trekt wel op, die mist"Gemiste kans!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of naar Caïro.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:09 schreef DemonRage het volgende:
Als je winter wil, dan moet je naar Kreta, Cyprus of Jeruzalem.
http://www.nu.nl/buitenla(...)an-kreta-israel.html
Donkerblauw is niet positief gok ik?quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:11 schreef aloa het volgende:
Ik heb dan toch liever de sneeuw, dan het weer wat er vanaf zaterdag gaat komen. Wind, regen en vooral geen zon..![]()
[ afbeelding ]
Hangt af van het type weer dat je wilt.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Donkerblauw is niet positief gok ik?
Gaat om die straalstroom met meer dan 300 km/u richting Nederland.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Donkerblauw is niet positief gok ik?
IJskoud winterweer of warm zonnig en 15 gradenquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hangt af van het type weer dat je wilt.
Aangezien ik mobiel zit en verder niet kan kijken; best negatief dan.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:07 schreef Dven het volgende:
[..]
IJskoud winterweer of warm zonnig en 15 graden
Wie is die niet echt bijzondere mevrouw op die foto?quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Oh ja, nog iemand vragen? Denk wel even na eerst want domme vragen bestaan wel en ik hou er niet van.
Wat eet een tapir?quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Oh ja, nog iemand vragen? Denk wel even na eerst want domme vragen bestaan wel en ik hou er niet van.
Dat is Scarlett Johansson, zij is het onderwerp van mijn volgende spreekbeurtquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wie is die niet echt bijzondere mevrouw op die foto?
Je moeder. Vindt ze lekker zo'n lange tongquote:
lekkerquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat is Scarlett Johansson, zij is het onderwerp van mijn volgende beurt
quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat is Scarlett Johansson, zij is het onderwerp van mijn volgende spreekbeurt
[..]
Je moeder. Vindt ze lekker zo'n lange tong
Je moet nog wel even geduld hebben want eerst moet het weer in Tokyo veranderenquote:
Er is een Typhoon dus de wind komt van rechtsquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:20 schreef Karina het volgende:
Knut: waarom staat die mevrouw niet ONDER de plu terwijl het regent
Mag ze wel uitkijken dat ze zometeen niet de lucht invliegt.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Er is een Typhoon dus de wind komt van rechts
Dit dus. Vrouwenquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Er is een Typhoon dus de wind komt van rechts
Met oren als die van haar is dat inderdaad een reeel gevaar.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Mag ze wel uitkijken dat ze zometeen niet de lucht invliegt.
Ze heeft wel mooie lippen zie ik.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Met oren als die van haar is dat inderdaad een reeel gevaar.
Je begeeft je op glad ijsquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:22 schreef Dven het volgende:
[..]
mooie quotequote:Op vrijdag 13 december 2013 13:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 13 december 2013 13:22 schreef Dven het volgende:
[..]
[/quote
Je begeeft je op glad ijs
Daarmee kan ze er wel een puntje aan zuigen jaquote:
Living on the edgequote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:11 schreef aloa het volgende:
Ik heb dan toch liever de sneeuw, dan het weer wat er vanaf zaterdag gaat komen. Wind, regen en vooral geen zon..![]()
[ afbeelding ]
Net als vorig jaarquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:32 schreef Lemans24 het volgende:
Ach, dat heb je met herfst hè. Winter is nog VER weg, op z'n vroegst eind januari. En dan een week of twee, dan lente
Op mijn verjaardag graag 2 meter sneeuw.. Hoef ik het niet te vieren.. ervoor en erna graag gewoon 10-15 graden met zonquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:32 schreef Lemans24 het volgende:
Ach, dat heb je met herfst hè. Winter is nog VER weg, op z'n vroegst eind januari. En dan een week of twee, dan lente
Weet ikquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:48 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Nee, dat was twee jaar geleden.
Vorig jaar kwam er helemaal geen lente.
denk het ook jaquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:32 schreef Lemans24 het volgende:
Mond spoelen, nu!quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wie is die niet echt bijzondere mevrouw op die foto?
quote:
Hier in Den Haag is het zonnig en blauw <3quote:Op zaterdag 14 december 2013 09:29 schreef Burner82 het volgende:
Na een paar mooie zonnige dagen is het hier ook ineens grijs, grauw en nat...
Hier 9 graden, niet slecht.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:18 schreef Dven het volgende:
Heerlijk weer. Zonnetje, zacht briesje, graadje of 12. Zo lekker in T-shirt het terras op
Daar teken ik voor!quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:32 schreef Lemans24 het volgende:
Zeg dat maar niet te hard hierquote:Op zaterdag 14 december 2013 15:55 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Daar teken ik voor!Winter kan me niet snel genoeg voorbij zijn.
Die is zeker pittigquote:Op zondag 15 december 2013 00:18 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Deze geef ik nog de grootste kans van slagen. Een witte kerst zit er in elk geval absoluut niet in.
Klimaatverandering is al zo lang bezig, waarom zou de media daar nu over beginnen? Ze roepen meestal alleen iets als het ineens kouder dan gemiddeld wordt ('wat nou, warmer wordend?'). Lekker later blaten, niet belangrijk.quote:Op zondag 15 december 2013 00:04 schreef SpeedyGJ het volgende:
Het wordt toch weer even spannend rond de kerstdagen. Vooral richting de 22ste lijkt een snel uitdiepende depressie vanaf het kanaal ons kant uit te komen, pas is net wat anders dan de 28ste oktober dit jaar echter de trekrichting lijkt een beetje het zelfde uit te komen. Het staat al een paar dagen op de kaarten en we moeten dit voorzichtig aan in de gaten gaan houden.
Aparte is dat we momenteel veel van zulke systemen langs ons krijgen, systemen die snel uitdiepen.
Als we dan nog verder naar de kaarten gaan kijken en mochten deze uit gaan komen (Ik weet het die kans is zeer klein) dan staat ons nog meer wind/stormen te wachten. Engeland lijkt zelfs paar stormen per week op hun kop te krijgen.
En van winterweer is nog lange geen sprake, we zouden dit zelfs voor December gaan afschaffen. Ach zolang de stormen en actieve weer maar in de lucht blijven vind ik het niet erg. We hebben Januari en Februari nog![]()
En de media moet niet gaan wagen om maar 1 woord richting klimaatverandering te plaatsen want dan wordt ik gek!
Wat was er dan? Ik was toen in Noordelijk Noord-Holland en daar was het heel normaal. Wat mist geloof ik, meer niet.quote:Op zondag 15 december 2013 00:06 schreef Nattekat het volgende:
Ugh... zo lang oud en nieuw maar veilig blijft. Vorig jaar was echt verschrikkelijk qua weer
Niet echt abnormaal volgens mij. Het gebied tussen IJsland, Noorwegen en het noorden van de UK krijgen altijd de hardste klappen. Al is het momenteel zeer onrustig boven de Atlantische Oceaan.quote:Op zondag 15 december 2013 02:15 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Klimaatverandering is al zo lang bezig, waarom zou de media daar nu over beginnen? Ze roepen meestal alleen iets als het ineens kouder dan gemiddeld wordt ('wat nou, warmer wordend?'). Lekker later blaten, niet belangrijk.
Want als er één jaar is dat aan de noemer 'meer extremen in het weer' voldoet, is het 2013 wel. Het was een zeer interessant weerjaar, met alle extremen!
En wist je dat Noorwegen al drie orkanen heeft gehad, deze herfst?
Lichte regen de hele avond door, harde wind.quote:Op zondag 15 december 2013 02:16 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Wat was er dan? Ik was toen in Noordelijk Noord-Holland en daar was het heel normaal. Wat mist geloof ik, meer niet.
Mooie fotoquote:Op zondag 15 december 2013 11:39 schreef Fred0w het volgende:
Westerschelde vanmorgen:
[ afbeelding ]
Met op de achtergrond de kerncentrale te Doel.
Dat komt doordat de setting op grotere schaal de komende twee weken zeer gunstig is voor het ontstaan van flinke stormen. Hoge druk dringt zich op in Zuid-Europa, nabij IJsland/Groenland ligt een redelijk stationair laag. Gevolg de straalstroom wakkert flink aan, iets wat voor een goede storm een randvoorwaarde is. Houdt zo'n situatie enige tijd aan, dan is een storm slechts een kwestie van tijd.quote:Op maandag 16 december 2013 08:51 schreef SpeedyGJ het volgende:
Valt me op dat de stormen die elke keer terug komen in de run ook uitkomen.
Nu, 11 graden met zon in Utrecht!quote:Op maandag 16 december 2013 09:17 schreef Dven het volgende:
Zal hier wel goed zitten met 1030 dan
Vandaag bewolkt en één graad boven nul. Komende week gaan de temperaturen tot ruim boven de 10 graden stijgen met zon ! ZON !ZONNNNN!!!
![]()
![]()
December is gered, eind januari bepaalt alles.quote:Op maandag 16 december 2013 10:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Anders doen we gewoon helemaal geen winter dit seizoen
Dat is helemaal zo verkeerd niet!quote:Op maandag 16 december 2013 10:57 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Nu, 11 graden met zon in Utrecht!
Bronquote:Op maandag 16 december 2013 13:14 schreef SpeedyGJ het volgende:
Verwachting voor de kerstdagen zijn ronduit onstuimig en warm!
De temperatuur kan op de eerste kerstdag de 13 graden halen, daarbij valt er zeer veel regen, lokaal tot 120mm! De wind speelt ook een rol die komt uit het zuidwesten en zal in het binnenland hard tot stormachtig zijn met windstoten tot 120km/h. Langs de kust komt er een zeer zware storm te staan windkracht 11 met windstoten tot 150km/h.
Ook de 2de kerstdag verloopt zeer onstuimig met langs de kust korte tijd 12bft met windstoten rond de 170km/h! De temperatuur zal in de nacht snel dalen en bereikt begin de middag de -10 graden. De regen die er dan valt zal snel overgaan naar sneeuw. We krijgen dus te maken met een sneeuwstorm!
Dagen daarna zal het overwegend droog en rustig blijven, de temperatuur blijft rond de -5 hangen met daarbij een matige wind uit het oosten.
Oud en nieuw verloopt regenachtig met daarbij weer kans op zware storm!
Prettige kerstdagen allemaal![]()
Ik had het gewoon warm in mijn winterjas net buitenquote:
Speedygj is de bron.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |