Is toch mooi man. Ik kijk ook altijd hoopvol naar zwoele zomerkaarten die toch zelden tot nooit uitkomenquote:Op donderdag 12 december 2013 16:40 schreef Lemans24 het volgende:
Eerst was het steeds "volgende week wordt het kouder".
Toen werd het even "over twee weken misschien kouder".
Nu is het "nog lang niet zeker dat het zacht wordt over twee weken".
Zolang de winter zacht blijft, vermaak ik me wel, met dit soort positief denken van winterliefhebbers.
Het zou je hobby maar zijn, strenge winters, en dan sinds 1963 niks meer meemaken wat daar ook daadwerkelijk onder valt
Die zwoele zomerkaarten komen in ieder geval heel wat vaker uit dan de witte Kerst en Elfstedenkoorts kaartjesquote:Op donderdag 12 december 2013 17:55 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Is toch mooi man. Ik kijk ook altijd hoopvol naar zwoele zomerkaarten die toch zelden tot nooit uitkomen
Oh ja, zeker waar. Het is een gegeven dat het vroeg of laat lekker weer wordt. Ik heb het dan ook over kaarten met absurde warmte, of bijvoorbeeld flink noodweer, dat komt allemaal wat minder vaak uit.quote:Op donderdag 12 december 2013 18:07 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Die zwoele zomerkaarten komen in ieder geval heel wat vaker uit dan de witte Kerst en Elfstedenkoorts kaartjes
Op het gebied van warmte krijg je ook af en toe een beloning: de top drie warmste lentes en herfsten waren allemaal in de laatste tien jaar, evenals de warmste winter ooit en de tweede en derde warmste zomer ooit!
Voor koudeliefhebbers is er niks te beleven geweest de laatste decennia, behalve wat dag- en decaderecords
Maar het entertainment is prachtig inderdaad!
Als dit uit zou komen heb je volgens mij iedereen in dit topic tevredenquote:Op donderdag 12 december 2013 18:29 schreef Lemans24 het volgende:
Ja, zoals dit:
(al was dat best een lekkere maand: de kou was extreem, maar duurde kort en het was zonnig)
[ afbeelding ]
Valt wel meer sneeuw in de regio daar. Libanon ook meen ik.quote:Op donderdag 12 december 2013 18:58 schreef Fred0w het volgende:
Momenteel sneeuwval in Jeruzalem, toch wel vrij uitzonderlijk?
ja, gebeurt vaker, maar wij denken dat het daar niet gebeurt omdat wij altijd tropische temperaturen in gedachten hebben voor daar. Zoals net gemeld bij het weer bij de NOS: je zit daar op een meter of 700, dat helpt ook nog mee natuurlijk.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:30 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Valt wel meer sneeuw in de regio daar. Libanon ook meen ik.
Maar het is wel de meeste sneeuw in 60 jaar, blijkbaar. Het blijft het oosten van het Middellandse Zee-gebied, het heeft een heel ander klimaat dan het westen.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:30 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Valt wel meer sneeuw in de regio daar. Libanon ook meen ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:Op vrijdag 13 december 2013 08:35 schreef MaLo het volgende:
"Wat een pest, die mist"
"Trekt wel op, die mist"Ik vind hem wel leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Zonquote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 08:35 schreef MaLo het volgende:
"Wat een pest, die mist"
"Trekt wel op, die mist"Gemiste kans!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of naar Caïro.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:09 schreef DemonRage het volgende:
Als je winter wil, dan moet je naar Kreta, Cyprus of Jeruzalem.
http://www.nu.nl/buitenla(...)an-kreta-israel.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |