SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op bter zie ik nog niet echt verandering bij btcquote:Op zondag 8 december 2013 16:01 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Volgens mij was de conclusie hier dat 720 de vloer voorlopig is voor BTC en WDC lijkt aan een tweede rally begonnen na toevoeging bij de Chinees.
Hoor trouwens tijdens het inlezen het en der over WDC op BTC-e, maar dat kan ook allemaal gerucht zijn.
Verschillende, ik weet ook allemaal die URL's niet. Het is niet zo dat ik tijdens het inlezen alle forumtopics opsla ofzo.quote:
Ah.quote:Op zondag 8 december 2013 16:05 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Verschillende, ik weet ook allemaal die URL's niet. Het is niet zo dat ik tijdens het inlezen alle forumtopics opsla ofzo.
Wel een erg goedkope manier om de waarde van je coin op te krikkenquote:Op zondag 8 december 2013 16:12 schreef mike-amersfoort het volgende:
http://www.worldcoinfoundation.org/
Recent News
Worldcoin Foundation Updates
November 22nd, 2013
The last 30 days have been a busy time for Worldcoin. We have seen the adoption of Worldcoin on a widespread basis, and the market cap has increased from $417,000 on Oct. 22nd to $ 2,119,000 today, Nov 22nd. Worldcoin has also been added to another exchange, Vircurex. There are also talks of a potential addition to btc-e.com, however this has not been confirmed as of yet.
dat is waar, maar deze info is al 1 gradatie meer waard dan info uit de trollbox 1.0quote:Op zondag 8 december 2013 16:14 schreef strbo het volgende:
[..]
Wel een erg goedkope manier om de waarde van je coin op te krikken
alsquote:Op zondag 8 december 2013 16:20 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb 400 wdc. Als die wallet nu eindelijk eens klaar is met syncen zet ik ze op eigen pc tot dat btc-e ze toevoegt
Het heeft teringsnelle blocks, handig als je snel confirmations wil hebben.quote:Op zondag 8 december 2013 16:22 schreef robin007bond het volgende:
Ik weet niet wat ik van WorldCoin moet vinden. Volgens mij voegt het weinig toe. Behalve dat de auteurs professionals zijn.
Als ze daadwerkelijk 6 full time devs erbij pakken kunnen ze wel nog wat leuke dingen gaan doen.quote:Op zondag 8 december 2013 16:22 schreef robin007bond het volgende:
Ik weet niet wat ik van WorldCoin moet vinden. Volgens mij voegt het weinig toe. Behalve dat de auteurs professionals zijn.
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 8 december 2013 16:25 schreef Ludacriss het volgende:
Maar wie zegt dat het uiteindelijk geen scam coin is? Op welke exchange kopen jullie Worldcoin?
Tenzij ze een of ander nieuw systeem hebben bedacht, voegen snelle blocks helemaal niets toe. Dat betekend een grotere kans op doublespending, waardoor er simpelweg veel meer confirmations nodig zijn.quote:Op zondag 8 december 2013 16:24 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
Het heeft teringsnelle blocks, handig als je snel confirmations wil hebben.
Dit kan heel interessant worden voor winkels.
Ik kom weer even nooberig doen, maar heb je voor wdc minen als ze zo snel zijn ook speciale kaarten etc nodig? Ik kan het nog steeds niet los latenquote:Op zondag 8 december 2013 16:25 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Als ze daadwerkelijk 6 full time devs erbij pakken kunnen ze wel nog wat leuke dingen gaan doen.
Het lijkt er in mijn ogen een beetje op alsof het als een pure clone is begonnen en toen het groeide dat ze dachten "Hey hier kunnen we echt wat van maken"
Dit, die blockspeed is gewoon overdreven.quote:Op zondag 8 december 2013 16:27 schreef strbo het volgende:
[..]
Tenzij ze een of ander nieuw systeem hebben bedacht, voegen snelle blocks helemaal niets toe. Dat betekend een grotere kans op doublespending, waardoor er simpelweg veel meer confirmations nodig zijn.
Ik ben zelf alleen actief op btc-e. Vandaar dat ik me afvroeg waar jullie Worldcoin aanschaffen. Of minen jullie het zelf?quote:
Worldcoins zou je wel op Bter of Cryptsy kunnen vinden. Kleinere niche exchanges.quote:Op zondag 8 december 2013 16:28 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Ik ben zelf alleen actief op btc-e. Vandaar dat ik me afvroeg waar jullie Worldcoin aanschaffen. Of minen jullie het zelf?
Gewoon AMD GPU's. Maar de marktplaats prijzen van de 'beginner niveau' kaarten beginnen een beetje uit de hand te lopen aangezien er zoveel mensen beginnen met minen.quote:Op zondag 8 december 2013 16:27 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik kom weer even nooberig doen, maar heb je voor wdc minen als ze zo snel zijn ook speciale kaarten etc nodig? Ik kan het nog steeds niet los laten
Ik had het over het scamcoin deel.quote:Op zondag 8 december 2013 16:28 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Ik ben zelf alleen actief op btc-e. Vandaar dat ik me afvroeg waar jullie Worldcoin aanschaffen. Of minen jullie het zelf?
Hoeveel heeft die oude kaart van jou gekost dan?quote:Op zondag 8 december 2013 16:29 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Gewoon AMD GPU's. Maar de marktplaats prijzen van de 'beginner niveau' kaarten beginnen een beetje uit de hand te lopen aangezien er zoveel mensen beginnen met minen.
Ik zit er serieus over te denken om mijn huidige 1,5 jaar oude kaart te verkopen op MP voor ¤30 minder dan nieuw en daarvan een upgrade te kopen.
Oh, ik zei het verkeerd. Bedoelde de huidige nieuwprijs. Ik heb een HD7850, die kost nieuw 130. Denk dat als ik die op MP zet dat ¤90 wel realistisch is. Ik heb toen geloof ik ¤180 betaald, maarja dat weet je met hardware. Zeker als je na 1.5 jaar wilt upgradenquote:Op zondag 8 december 2013 16:32 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Hoeveel heeft die oude kaart van jou gekost dan?
Prima momentje lijkt dit te zijn. Via bitonic?quote:Op zondag 8 december 2013 16:34 schreef iketurnerjr het volgende:
Vandaag m'n eerste bitcoin gekocht, ik ben benieuwd
Ja, 554,50 ingekochtquote:Op zondag 8 december 2013 16:34 schreef ulq het volgende:
[..]
Prima momentje lijkt dit te zijn. Via bitonic?
Bitonic lijkt ook door zijn voorraad heen. Misschien geen durf om in te kopen als de koers zo stabiel staat?quote:Op zondag 8 december 2013 16:34 schreef ulq het volgende:
[..]
Prima momentje lijkt dit te zijn. Via bitonic?
Jawel hoor, ze hebben meerdere keren per week nieuwe voorraad, duurt soms evenquote:Op zondag 8 december 2013 16:36 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Bitonic lijkt ook door zijn voorraad heen. Misschien geen durf om in te kopen als de koers zo stabiel staat?
Nee niet er op zetten, ik zoek nog een betaalbare kaart. Als ik er vage coins mee kan minen ben ik al blij.quote:Op zondag 8 december 2013 16:34 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Oh, ik zei het verkeerd. Bedoelde de huidige nieuwprijs. Ik heb een HD7850, die kost nieuw 130. Denk dat als ik die op MP zet dat ¤90 wel realistisch is. Ik heb toen geloof ik ¤180 betaald, maarja dat weet je met hardware. Zeker als je na 1.5 jaar wilt upgraden
http://dustcoin.com 375Khash max heb ik er tot nu toe uitgekregenquote:Op zondag 8 december 2013 16:40 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Nee niet er op zetten, ik zoek nog een betaalbare kaart. Als ik er vage coins mee kan minen ben ik al blij.
Het is gewoon hetzelfde principe als aandelenmarkt, met candlesticks en dergelijke. Buy-oders en sell-orders. Daar is genoeg informatie over te vinden alleen dan niet specifiek voor bitcoins.quote:Op zondag 8 december 2013 16:33 schreef Impry het volgende:
Is er ergens een tutorial voor het in- en verkopen van BTC bij bijv. Kraken of BTC-e?
Gewoon puur even uitleg van Market, Limit, Stop-Loss, etc..
Krijg het zelf nergens gevonden.
Of misschien kan iemand zoiets typen voor in de OP.
BIT / Beginnersvragen over bitcoin en dergelijkenquote:Op zondag 8 december 2013 16:41 schreef doo. het volgende:
[..]
Het is gewoon hetzelfde principe als aandelenmarkt, met candlesticks en dergelijke. Buy-oders en sell-orders. Daar is genoeg informatie over te vinden alleen dan niet specifiek voor bitcoins.
En wat betreft het kopen van bitcoins via bitonic enzo. Lees voorgaande topics even door er is echt genoeg informatie over te vinden en het is erg simpel eigenlijk.
*Meld zich.quote:Op zondag 8 december 2013 16:44 schreef TimKuik het volgende:
Wie zijn er gister helemaal fiat gegaan?
Mijn Bitcoins heb ik nog, mijn litecoins heb ik gister helaas verkocht
Sinds vrijdag, alleen vrijdagnacht heb ik nog heel laag BTC ingekocht en gelijk weer verkocht voor wat winst. Straks weer instappen denk ik.quote:Op zondag 8 december 2013 16:44 schreef TimKuik het volgende:
Ik heb al een Kraken account met voldoende fiat, maar wil er meer uit halen dan de standaard verkopen.quote:Op zondag 8 december 2013 16:41 schreef doo. het volgende:
[..]
Het is gewoon hetzelfde principe als aandelenmarkt, met candlesticks en dergelijke. Buy-oders en sell-orders. Daar is genoeg informatie over te vinden alleen dan niet specifiek voor bitcoins.
En wat betreft het kopen van bitcoins via bitonic enzo. Lees voorgaande topics even door er is echt genoeg informatie over te vinden en het is erg simpel eigenlijk.
Mijn litecoins gelukkig ruim op tijd verkocht.quote:Op zondag 8 december 2013 16:44 schreef TimKuik het volgende:
Gewaagde uitspraak, volumes zijn laag, een grote sell order van 400+ in de nacht kan genoeg zijn om de boel weer op zn kop te gooien!quote:
Ik, helaas is mijn buy-order niet aangetikt, dus heb nu weer ingekocht op BTC, tenzij hij dadelijk hard omhoog schiet (in weer instort) bewaar ik ze nu weer voor een weekje.quote:Op zondag 8 december 2013 16:44 schreef TimKuik het volgende:
Ik heb m'n LTC echt veel te laag verkocht (22,9 USD), crapquote:Op zondag 8 december 2013 16:51 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
Ik, helaas is mijn buy-order niet aangetikt, dus heb nu weer ingekocht op BTC, tenzij hij dadelijk hard omhoog schiet (in weer instort) bewaar ik ze nu weer voor een weekje.
Ziet er (voor mij) goed uit. Kan die kaart in elke pc? Of heb je een linkje of iets van info die ik echt moet lezen zodat ik je de komende posts niet met rare vragen bestook?quote:Op zondag 8 december 2013 16:40 schreef Maxbet het volgende:
[..]
http://dustcoin.com 375Khash max heb ik er tot nu toe uitgekregen
Paar deuren verderop zit het mining topic.quote:Op zondag 8 december 2013 16:52 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ziet er (voor mij) goed uit. Kan die kaart in elke pc? Of heb je een linkje of iets van info die ik echt moet lezen zodat ik je de komende posts niet met rare vragen bestook?
Goede onderbouwde post!quote:Op zondag 8 december 2013 16:54 schreef iketurnerjr het volgende:
Minen is toch niet meer rendabel, zonde van je tijd, energie en geld!
Lees je wel waar het over gaat? Over welke coin enz? Of roep je maar wat?quote:Op zondag 8 december 2013 16:54 schreef iketurnerjr het volgende:
Minen is toch niet meer rendabel, zonde van je tijd, energie en geld!
Laat me raden, litecoins?quote:Op zondag 8 december 2013 16:56 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Lees je wel waar het over gaat? Over welke coin enz? Of roep je maar wat?
Solo of pool?quote:Op zondag 8 december 2013 16:59 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb laatst geprobeerd gridcoin te minen maar kreeg het niet aab de praat
Met boinc doen.quote:Op zondag 8 december 2013 16:59 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb laatst geprobeerd gridcoin te minen maar kreeg het niet aab de praat
Nee dusquote:
Ja dat weet ik, maar daar voel ik me niet thuis en krijg je ook niet echt veel respons: BIT / [MINE] Centraal mining topic #8 | Zonder miners geen Bitcoin!quote:Op zondag 8 december 2013 16:55 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Paar deuren verderop zit het mining topic.
Topicreeks: Bitcoin mining rigs
Hou vooral rekening ermee dat de difficulty omhoog gaat. Dus wat er nu uit de berekening komt kan over een week totaal anders zijn.
Kan alleen solo. Volgde exact die handleiding op maar die miner maakte geen verbinding met gpuminer ofzoquote:
Ik zie het ja, heb die hele post niet gezien. Zal wel weg zijn geweest. Kom nog eens langs daar, zetten we daar even een boom op over minen, anders krijgen we hier weer klachten dat er te veel posts met niveau in de SC staan.quote:Op zondag 8 december 2013 17:02 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar daar voel ik me niet thuis en krijg je ook niet echt veel respons: BIT / [MINE] Centraal mining topic #8 | Zonder miners geen Bitcoin!
Ik vind het onzin dat het in een SC helemaal geen niveau mag hebben, wie heeft dat bedacht?Als ik in een sc op niveau wil SC moet dat toch mogenquote:Op zondag 8 december 2013 17:04 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik zie het ja, heb die hele post niet gezien. Zal wel weg zijn geweest. Kom nog eens langs daar, zetten we daar even een boom op over minen, anders krijgen we hier weer klachten dat er te veel posts met niveau in de SC staan.
Lijkt me sterk dat het serieus isquote:Op zondag 8 december 2013 17:06 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik vind het onzin dat het in een SC helemaal geen niveau mag hebben, wie heeft dat bedacht?
Maar ik zal nog wel even posten in het minetopic
Nou, het slaat wel elke keer dood als iemand over niveau begint te miepenquote:
Litecoins minen is niet rendabel, ondanks scryptquote:Op zondag 8 december 2013 16:56 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Goede onderbouwde post!
Heb je al eens uitgerekend hoe al dan niet rendabel Scrypt mining is?
Want LTC zijn de enige scrypt coinsquote:Op zondag 8 december 2013 17:09 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
Litecoins minen is niet rendabel, ondanks scrypt
ga gillenquote:Op zondag 8 december 2013 17:07 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Nou, het slaat wel elke keer dood als iemand over niveau begint te miepen
GO WORLDCOOOOOOOiN!!! *gilt* !quote:
quote:Op zondag 8 december 2013 17:10 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
GO WORLDCOOOOOOOiN!!! *gilt* !
*gil*quote:
Ik versier maxbet alquote:
Niet gezien, kutcoins.quote:Op zondag 8 december 2013 17:12 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik versier maxbet al![]()
Heb je gezien dat ik eindelijk van mn Zeta's af ben?
Hoe kan het dan dat ik toch winst draai?quote:Op zondag 8 december 2013 17:09 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
Litecoins minen is niet rendabel, ondanks scrypt
Ze zijn weg, zelfs met winst. Hoerecoinsquote:
quote:Op zondag 8 december 2013 17:12 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik versier maxbet al![]()
Heb je gezien dat ik eindelijk van mn Zeta's af ben?
quote:Op zondag 8 december 2013 17:13 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ze zijn weg, zelfs met winst. Hoerecoins
Cheatenginequote:Op zondag 8 december 2013 17:13 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Hoe kan het dan dat ik toch winst draai?
Dat was niet voor jouw ogen bedoeldquote:
Geinvesteerd in een goede rig?quote:Op zondag 8 december 2013 17:13 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Hoe kan het dan dat ik toch winst draai?
Moet je het vooral in de SC neerzetten waar ik meepostquote:Op zondag 8 december 2013 17:14 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Dat was niet voor jouw ogen bedoeld
quote:Op zondag 8 december 2013 17:15 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Moet je het vooral in de SC neerzetten waar ik meepost
Maar wel AMD meuk neem ik aan?quote:Op zondag 8 december 2013 17:15 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Neuh, gewoon met meuk die ik nog had liggen.
Jup, nu 1 x 7850 en 1 x 5770. Met geluk komt morgen mijn net aangeschafte 6870 binnen en ik heb nog een 5770 liggen.quote:
De meesten hier traden ook niet om de minuut, maar gewoon om de (paar) uur. 0.05/0.1 lijken me vooral bots?quote:Op zondag 8 december 2013 17:16 schreef strawberry het volgende:
Niemand hier ook bezig met steeds kopen verkopen en 0,05/0,1 winst pakken, zowel up als down? Lijkt alsof de meesten steeds grotere buy/sell orders zetten, waarschijnlijkheid dat je die pakt zijn ook lager
je moet die 0,2% transactiekosten er ook uit halenquote:Op zondag 8 december 2013 17:16 schreef strawberry het volgende:
Niemand hier ook bezig met steeds kopen verkopen en 0,05/0,1 winst pakken, zowel up als down? Lijkt alsof de meesten steeds grotere buy/sell orders zetten, waarschijnlijkheid dat je die pakt zijn ook lager
Wat mine je allemaal dan?quote:Op zondag 8 december 2013 17:18 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Jup, nu 1 x 7850 en 1 x 5770. Met geluk komt morgen mijn net aangeschafte 6870 binnen en ik heb nog een 5770 liggen.
Maar je bent wel aan het investeren.quote:Op zondag 8 december 2013 17:18 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Jup, nu 1 x 7850 en 1 x 5770. Met geluk komt morgen mijn net aangeschafte 6870 binnen en ik heb nog een 5770 liggen.
Nu weer LTC, heb genoeg BBQ bij elkaar. Denk dat ik zometeen na het eten eens even WorldCoin ga opzetten. Ben wel benieuwd wat de devs daar nog allemaal gaan doenquote:
0,2% op 0,1 BTC kun je voor lief nemen lijkt mequote:Op zondag 8 december 2013 17:20 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
je moet die 0,2% transactiekosten er ook uit halen
had je het hier over 5 en 10 cent of btc?quote:Op zondag 8 december 2013 17:16 schreef strawberry het volgende:
Jawel, ik heb net verkocht op 726, ik tracht te kopen op 717, is maar half gelukt en hij is nu weer terug gebounced.quote:Op zondag 8 december 2013 17:16 schreef strawberry het volgende:
Ik neem aan btcquote:Op zondag 8 december 2013 17:24 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
had je het hier over 5 en 10 cent of btc?
BTCquote:Op zondag 8 december 2013 17:24 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
had je het hier over 5 en 10 cent of btc?
Juist ik ook, op 730, ik wacht nog evenquote:Op zondag 8 december 2013 17:25 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Jawel, ik heb net verkocht op 726, ik tracht te kopen op 717, is maar half gelukt en hij is nu weer terug gebounced.
Die buy wall op 725 is wel crap trouwens.quote:Op zondag 8 december 2013 17:27 schreef strawberry het volgende:
[..]
BTC
[..]
Juist ik ook, op 730, ik wacht nog even
Ik zelf pak op 0.5 btc ongeveer 0.01 btc per keerquote:Op zondag 8 december 2013 17:29 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
hoeveel btc per dag verdien je met die kleine stapjes dan?
Gisteren van 8,2 naar 10,2 vandaag op 10,6 maar ik heb er tijdens m'n werk tijd voor dat scheelt welquote:Op zondag 8 december 2013 17:30 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Ik zelf pak op 0.5 btc ongeveer 0.01 btc per keer
Hoe pak je dat aan? Ik wil ook best 50x per dag 0.01 btc pakken hoorquote:Op zondag 8 december 2013 17:31 schreef strawberry het volgende:
[..]
Gisteren van 8,2 naar 10,2 vandaag op 10,6 maar ik heb er tijdens m'n werk tijd voor dat scheelt wel
lekkerquote:Op zondag 8 december 2013 17:31 schreef strawberry het volgende:
[..]
Gisteren van 8,2 naar 10,2 vandaag op 10,6 maar ik heb er tijdens m'n werk tijd voor dat scheelt wel
Steeds allin gaan, buy order net wat lager zetten dan waarvoor je net had verkocht, en als ie doorgaat herhalen. Wel die buy orders vaak aanpassen ivm (kleine) walls.quote:Op zondag 8 december 2013 17:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hoe pak je dat aan? Ik wil ook best 50x per dag 0.01 btc pakken hoor
Hmm, ik zit nog vast in NVC (ik zit áltijd vast in coinsquote:Op zondag 8 december 2013 17:34 schreef strawberry het volgende:
[..]
Steeds allin gaan, buy order net wat lager zetten dan waarvoor je net had verkocht, en als ie doorgaat herhalen. Wel die buy orders vaak aanpassen ivm (kleine) walls.
Ik zit nog steeds in fiat (en een 1.5BTCquote:Op zondag 8 december 2013 17:32 schreef ulq het volgende:
Hmm nog steeds stabiel zie ik.
Ik zit erover te denken om te sellen nu en er van uit te gaan dat ie nog wel crasht.
en als ie crashed heel lang w8en?quote:Op zondag 8 december 2013 17:34 schreef strawberry het volgende:
[..]
Steeds allin gaan, buy order net wat lager zetten dan waarvoor je net had verkocht, en als ie doorgaat herhalen. Wel die buy orders vaak aanpassen ivm (kleine) walls.
Gisteren van 5 naar 9, vandaag van 9 naar 9... er zijn goeie dagen, er zijn mindere dagen.quote:Op zondag 8 december 2013 17:31 schreef strawberry het volgende:
[..]
In twee dagen van 5 naar 9 is anders nog steeds zéér verdienstelijkquote:Op zondag 8 december 2013 17:38 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
Gisteren van 5 naar 9, vandaag van 9 naar 9... er zijn goeie dagen, er zijn mindere dagen.
Dat zijn grote stappen, dus onzekerder, iig als je er grafiek starend op zit te wachtenquote:Op zondag 8 december 2013 17:40 schreef Geralt het volgende:
Van 0,09952 naar 0,11 als die klojo eens zakt naar 673
Zoals ik al zei, nadat ie dat aantikt ga ik kleinere stapjes doen denk ik. Of ik moet nu naar 0,1 gaan. Dat kan ook.quote:Op zondag 8 december 2013 17:41 schreef strawberry het volgende:
[..]
Dat zijn grote stappen, dus onzekerder, iig als je er grafiek starend op zit te wachten
Buy order instellen op btc-equote:Op zondag 8 december 2013 17:44 schreef Paddestoel85 het volgende:
Domme vraag misschien, maar is het ook mogelijk om bijv. ergens in te stellen dat als hij op een bepaald betrag komt (BTC) dat je het dan automatisch koopt?
Waarom? Je gaat er percentueel evenveel op vooruit.quote:Op zondag 8 december 2013 17:52 schreef lf2 het volgende:
15 dollar van links naar rechts.
Meer niet.
Kansloos als je niet met minimaal 10 btc tegelijk trade.
0.08% stijging en daling steeds + fee'squote:Op zondag 8 december 2013 17:53 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Waarom? Je gaat er percentueel evenveel op vooruit.
Eerst een tijdje in de newb area posten.quote:Op zondag 8 december 2013 18:08 schreef Mender het volgende:
Heb pas een account op bitcointalk.org gemaakt maar kan niks posten. Hoe zit dat
das volgens mij alleen in sommige topics.quote:Op zondag 8 december 2013 18:08 schreef Mender het volgende:
Heb pas een account op bitcointalk.org gemaakt maar kan niks posten. Hoe zit dat
Mission Phailedquote:Op zondag 8 december 2013 18:17 schreef MissionPhailed het volgende:
Ik begon met 0,03 BTC 'initiële' inleg 10 dagen geleden en stond afgelopen vrijdag op 0,055 in toto. Plande daarvan 0,07 te maken dit weekeinde maar helaas té ondoordacht gehandeld en momenteel gestrand in NameCoin en KrugerCoin. Met wat mazzel stijgt NMC ergens in de komende week naar $8 of $9 en kan dan de boel omzetten naar fiat. Dán wachten op een nieuwe BTC-dip en dan moet de 0,07 BTC wel een mogelijkheid zijn, hoop ik.
als btc stijgt zal deze ook wel mee gaan dan.quote:Op zondag 8 december 2013 18:20 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Vorige week nog 50% winst mee gescoord.
Mwah, ik klaag niet met bijna verdubbeling van de aanvankelijke inzet in 10 dagen. Feitelijk is het twee stappen vooruit, één stap terug, etc.quote:
Maar met hoeveel transacties?quote:Op zondag 8 december 2013 18:23 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Mwah, ik klaag niet met bijna verdubbeling van de aanvankelijke inzet in 10 dagen. Feitelijk is het twee stappen vooruit, één stap terug, etc.
Om direct maar even een realitycheck te geven: als je 50% winst krijgt in een altcoin is dat over het algemeen een teken om direct uit te cashen, en zeker niet om er opnieuw in terug te gaan. Altcoins is gewoon puur gokken en hopen dat je een keer een flinke return krijgt.quote:Op zondag 8 december 2013 18:23 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Mwah, ik klaag niet met bijna verdubbeling van de aanvankelijke inzet in 10 dagen. Feitelijk is het twee stappen vooruit, één stap terug, etc.
Een stuk of 8 als ik 't correct herinner ...quote:Op zondag 8 december 2013 18:24 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Maar met hoeveel transacties?
Dat had ik al voorzien en daarom 'slechts' 20% van mijn inzet wederom in KrugerCoin gestoken. Op termijn wil ik me meer richten op cryptocurrencies die écht toekomst hebben en bovendien een blijvende voorraad BTC's opbouwen.quote:Op zondag 8 december 2013 18:24 schreef strbo het volgende:
[..]
Om direct maar even een realitycheck te geven: als je 50% winst krijgt in een altcoin is dat over het algemeen een teken om direct uit te cashen, en zeker niet om er opnieuw in terug te gaan. Altcoins is gewoon puur gokken en hopen dat je een keer een flinke return krijgt.
Nee (of toch ja)quote:Op zondag 8 december 2013 18:28 schreef NeeOfTochJA het volgende:
zijn de transactiekosten trouwens op elke exchange hetzelfde?
Altijd 0.2% op BTC-e, tussen de 0.5 en 0.2% op Bitstamp en tussen de 0.6 en 0.25% op MtGox.quote:Op zondag 8 december 2013 18:28 schreef NeeOfTochJA het volgende:
zijn de transactiekosten trouwens op elke exchange hetzelfde?
Hier mijn uitleg over http://bitcoinwisdom.com/markets/bitstamp/btcusd :quote:Op zondag 8 december 2013 18:37 schreef Beunhazer het volgende:
Ik volg dit topic nou al een tijdje, heb intussen ook wat tienden van BTC's om mee te spelenVraag me alleen wel af, hoe hebben jullie die walls, kaarsen etc leren begrijpen? Ik zit nog in het stadium waarin ik al die cijfertjes en kaartjes niet goed kan omzetten naar begrijpelijke taal
best prijzig.quote:Op zondag 8 december 2013 18:36 schreef strbo het volgende:
[..]
Altijd 0.2% op BTC-e, tussen de 0.5 en 0.2% op Bitstamp en tussen de 0.6 en 0.25% op MtGox.
als je constant aan het traden bent met 3000 euro, dus kopen en verkopen kost dat bij elkaar iets van 12 euro.quote:Op zondag 8 december 2013 18:39 schreef µ het volgende:
[..]
Op een transactie van 1000 euro kost het je twee euro. Vind je dat echt veel?
Klopt, maar als je het goed doet moet je er zelf ook winst uit krijgen. Ik zou een site eerder niet vertrouwen als ze geen fee doorberekenen. Ze maken genoeg geld op deze manier om er niet zomaar met je BTC's er vandoor te gaan (hoop jequote:Op zondag 8 december 2013 18:42 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
als je constant aan het traden bent met 3000 euro, dus kopen en verkopen kost dat bij elkaar iets van 12 euro.
Jup...quote:Op zondag 8 december 2013 18:42 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
als je constant aan het traden bent met 3000 euro, dus kopen en verkopen kost dat bij elkaar iets van 12 euro.
daar gaan we dan maar voor he?quote:Op zondag 8 december 2013 18:44 schreef µ het volgende:
[..]
Jup...
Maar bij 0.2% kosten geldt dus ook dat een koerswijziging van meer dan ~ een half procent al winst is.
quote:Op zondag 8 december 2013 18:47 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
daar gaan we dan maar voor he?
Gewoon tot vervelens aan toe hier gevraagdquote:Op zondag 8 december 2013 18:37 schreef Beunhazer het volgende:
Ik volg dit topic nou al een tijdje, heb intussen ook wat tienden van BTC's om mee te spelenVraag me alleen wel af, hoe hebben jullie die walls, kaarsen etc leren begrijpen? Ik zit nog in het stadium waarin ik al die cijfertjes en kaartjes niet goed kan omzetten naar begrijpelijke taal
Ik snap wel dat users niet alles teruglezen. Zeker nieuwe users niet. Gewoon maar naar deze verwijzen: BIT / Beginnersvragen over bitcoin en dergelijkenquote:Op zondag 8 december 2013 18:51 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Gewoon tot vervelens aan toe hier gevraagd
Nee logisch ook in een SC. Misschien moet dat in de OP, als het er niet al staat want ik ben nu te lui om te kijken ik wacht op mijn eten uit de ovenquote:Op zondag 8 december 2013 18:51 schreef µ het volgende:
[..]
Ik snap wel dat users niet alles teruglezen. Zeker nieuwe users niet. Gewoon maar naar deze verwijzen: BIT / Beginnersvragen over bitcoin en dergelijken.
Chinezen (kunnen goed kezen).quote:Op zondag 8 december 2013 18:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Quarks zouden flink gaan moeten stijgen vanaf donderdag.
Wat eet je?quote:Op zondag 8 december 2013 18:52 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Nee logisch ook in een SC. Misschien moet dat in de OP, als het er niet al staat want ik ben nu te lui om te kijken ik wacht op mijn eten uit de oven
lasagnaquote:Op zondag 8 december 2013 19:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hotdogs uit de oven? Ik denk een diepvriespizza
Hotdogs uit de oven?quote:
Nee hoor, normaal zelfgemaakt voerquote:Op zondag 8 december 2013 19:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je snapt natuurlijk wel dat het als smaakloze grap was bedoeld.quote:Op zondag 8 december 2013 19:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Smaakloos? Niet erg leuk tov trolletje ditquote:Op zondag 8 december 2013 19:05 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
Je snapt natuurlijk wel dat het als smaakloze grap was bedoeld.
Oh dat zie ik nu pas. Gaat inderdaad lekker. Mooi zoquote:
hoeveel in bezit?quote:Op zondag 8 december 2013 19:07 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Oh dat zie ik nu pas. Gaat inderdaad lekker. Mooi zo
HA! had ik toch gelijk met mn tweede rally! Ik zou moeten gaan traden johquote:Op zondag 8 december 2013 19:07 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Oh dat zie ik nu pas. Gaat inderdaad lekker. Mooi zo
quote:Op zondag 8 december 2013 19:08 schreef µ het volgende:
Ben heel erg benieuwd wat BTC gaat doen volgende week...
36.3quote:
Dat weet ik nog niet hoorquote:
Jaquote:Op zondag 8 december 2013 19:09 schreef Maxbet het volgende:
[..]
HA! had ik toch gelijk met mn tweede rally! Ik zou moeten gaan traden joh
Nee joh, veel te bang dat ik de BTC die ik heb verlies.quote:
Dat komt ook alleen maar omdat je een miner bentquote:Op zondag 8 december 2013 19:15 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Nee joh, veel te bang dat ik de BTC die ik heb verlies.
Ben net Gollem als het op BTC aankomt. "Zal ik met traden proberen er meer van te maken? NO!, my precious"
Ik zat er wel aan te denken om LTC ofzo te gaan minen voor een trading potje. Zodat ik een paar tientjes heb om een beetje mee te spelen. Maar ik zou niet mijn huidige BTC erin steken.quote:Op zondag 8 december 2013 19:17 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Dat komt ook alleen maar omdat je een miner bent
Ik zou het doen, al is het maar omdat het kan en omdat je er in beginsel niks mee verliestquote:Op zondag 8 december 2013 19:18 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik zat er wel aan te denken om LTC ofzo te gaan minen voor een trading potje. Zodat ik een paar tientjes heb om een beetje mee te spelen. Maar ik zou niet mijn huidige BTC erin steken.
Denk inderdaad dat ik maar gewoon even een LTC trading adres opzet. Nu nog even in mn pool history kijken naar een goede PPS Litcoin pool.quote:Op zondag 8 december 2013 19:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik zou het doen, al is het maar omdat het kan en omdat je er in beginsel niks mee verliest
ben ik nu druk mee, na 2 uur minen dik 600 unpaid sharesquote:Op zondag 8 december 2013 19:18 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik zat er wel aan te denken om LTC ofzo te gaan minen voor een trading potje. Zodat ik een paar tientjes heb om een beetje mee te spelen. Maar ik zou niet mijn huidige BTC erin steken.
Ik hoop dat morgen die extra kaart aankomt. dan kan ik 1 setup gewoon constant laten lopen.quote:Op zondag 8 december 2013 19:21 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
ben ik nu druk mee, na 2 uur minen dik 600 unpaid shares
ze lopen min of meer gelijk btc en ltc.quote:Op zondag 8 december 2013 19:42 schreef richolio het volgende:
Beter gaat LTC deze week omhoog en BTC heel erg down want ik wil BTC kopen en cashen voordat ik op vakantie ga
Weet ik maar om de beurt hihiquote:Op zondag 8 december 2013 19:46 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
ze lopen min of meer gelijk btc en ltc.
600 shares is 0.02lctquote:Op zondag 8 december 2013 19:27 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik hoop dat morgen die extra kaart aankomt. dan kan ik 1 setup gewoon constant laten lopen.
donderdag/vrijdag gaat qrk een inhaalslag maken.quote:Op zondag 8 december 2013 19:53 schreef mike-amersfoort het volgende:
WDC is QRK voorbij
5 WorldCoin
$ 25,068,097
$ 0.73 34,365,419 WDC +64.47 %
6 QuarkCoin
$ 23,025,415
$ 0.094 246,030,881 QRK +11.40 %
Anders log je even uit ofzoquote:Op zondag 8 december 2013 19:56 schreef Joene het volgende:
Hopelijk vannacht nog even een dipje voor m'n buyorder.
Vanaf morgen knallen.
of je kijkt ff voordat je post.quote:Op zondag 8 december 2013 19:57 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Anders log je even uit ofzo
Dat was ik dus.
quote:Op zondag 8 december 2013 19:57 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Anders log je even uit ofzo
Dat was ik dus.
hoezo? links?quote:Op zondag 8 december 2013 19:55 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
donderdag/vrijdag gaat qrk een inhaalslag maken.
Dan zou de waarde nu al moeten stijgenquote:Op zondag 8 december 2013 20:03 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
vrijdag komt ie in china op btc38.
Dat zegt trollbox?quote:Op zondag 8 december 2013 20:03 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
vrijdag komt ie in china op btc38.
Dan is het waar.quote:
Denk dat ik woensdag all in op kwark ga.quote:Op zondag 8 december 2013 20:08 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
http://forum.qrk.cc/threa(...)page=1&scrollTo=4224
succes, ik blijf deze ronde aan de zijlijn, QRK vertrouw ik niet.quote:Op zondag 8 december 2013 20:11 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Denk dat ik woensdag all in op kwark ga.
De prijs zal tot woensdag al gestegen zijn gok ik.quote:Op zondag 8 december 2013 20:11 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Ja heb je wel een punt denk dat ik er morgen instap danquote:Op zondag 8 december 2013 20:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
De prijs zal tot woensdag al gestegen zijn gok ik.
kan je beter nu of morgen doen denk ik. wdc is sinds de lancering vandaag op btc38 ook lekker gestegenquote:Op zondag 8 december 2013 20:11 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Zeg mij even wanneer je instapt, dan stap ik eruit.quote:Op zondag 8 december 2013 20:13 schreef Toto69 het volgende:
Als je dan in kwark wilt moet je vanavond nog instappen. hoi, dat ga ik zo doen denk ik.
Wát.quote:Op zondag 8 december 2013 20:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zeg mij even wanneer je instapt, dan stap ik eruit.
Niemand?quote:Op zondag 8 december 2013 20:13 schreef KoninginMaxima het volgende:
Kan iemand mij vertellen of Bter te vertrouwen is met deposits en withdraws?
Cryptsy is namelijk shit op dit moment..
Denk dat vrijdag de dip er in 1 klap wasquote:Op zondag 8 december 2013 20:23 schreef Wave103 het volgende:
De grote boze dip hebben we nou (nog) niet gehad..
Dit, morgen naar de moonquote:Op zondag 8 december 2013 20:27 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Denk dat vrijdag de dip er in 1 klap was
BTC zal nog wel de 26000 aantikkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, toch niet
Denk dat het niet beter wordt dan dit (of vrijdagquote:Op zondag 8 december 2013 20:23 schreef Wave103 het volgende:
De grote boze dip hebben we nou (nog) niet gehad..
Ik ook. Zakken met die zooi.quote:Op zondag 8 december 2013 20:21 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
Had wel wat meer actie verwacht op zondag
interessant filmpje, thnx.quote:Op zondag 8 december 2013 20:16 schreef Tourniquet het volgende:
BitcoinChannel over de ontwikkelingen van de laatste 2 dagen:
Ltc op elf? Yes please!quote:Op zondag 8 december 2013 20:35 schreef QuadrupleU het volgende:
[..]
Dat krijg jij toch wel geregeld?
Graag voor elf
Ik heb m maar op 23 staan. Had ik m maar laten staan vandaag.quote:Op zondag 8 december 2013 20:38 schreef QuadrupleU het volgende:
[..]
Ook prima,
Even mijn buy van 22 omlaag halen
Ik hoop het, ik hoop het.quote:Op zondag 8 december 2013 20:44 schreef Wave103 het volgende:
Heb toch het gevoel dat er nog wel iets van een dip komt.. Maar ja, gevoel
Lijkt er niet op, en ik geloof cryptsy, bter en vircurexquote:Op zondag 8 december 2013 20:43 schreef Robuustheid het volgende:
Enig idee of WDC een scamcoin is?
En waar kopen jullie WDC?
Ik doe Bitcoin en Litecoin. Btc-e.com is een goede exchange. Ik koop mijn bitcoins bij bitonic met ideal om ze vervolgens op mijn rekening bij btc-e te gooien. Zo doe ik hetquote:Op zondag 8 december 2013 20:45 schreef Djurres het volgende:
BIT / Starten met bit/litecoins.
Bots.
Ik moest de SC in van Tico..
Welke coin zal ik in gaan beignnen?
Gebruik jij daar een bot voor of bedoel je gewoon sell orders?quote:Op zondag 8 december 2013 20:47 schreef strbo het volgende:
Als er nog een dip komt, zal dat rond 02:00 - 05:00 vannacht zijn. Maar pin me d'r niet op vast. Ik ga zachtjes aan weer inkopen, met strakke stop loss.
Ik trade inmiddels deels met de Metatrader van BTC-e, waarbij het een standaard optie is. Voor de BTC-e API heb ik zelf een script geschreven die dat soort dingen afhandelt, maar die kan je op internet vast ook wel vinden.quote:Op zondag 8 december 2013 20:49 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Gebruik jij daar een bot voor of bedoel je gewoon sell orders?
Idemquote:Op zondag 8 december 2013 21:06 schreef brombeer_ het volgende:
Al mijn btc naar cryptsy gestuurd. Ga er zo kwarkjes van kopenGoed voor de eiwitten enzo, hoop er goed op te gainen
Ja allang, kutcoinquote:Op zondag 8 december 2013 21:07 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Zeta stijgt ook weer hé![]()
Of had je die al verkocht?
welk OS gebruik je?quote:Op zondag 8 december 2013 20:55 schreef strbo het volgende:
[..]
Ik trade inmiddels deels met de Metatrader van BTC-e, waarbij het een standaard optie is. Voor de BTC-e API heb ik zelf een script geschreven die dat soort dingen afhandelt, maar die kan je op internet vast ook wel vinden.
Volgens mij wordt alleen MT4 aangeboden.quote:Op zondag 8 december 2013 21:12 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
gebruik je metatrader 4 of 5?
Duidelijk, je koopt dus in, en verkoopt voor een hopelijk hogere prijs? Dus gewoon 1x in de x aantal minuten krijgen of de prijs veranderd is?quote:Op zondag 8 december 2013 20:48 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik doe Bitcoin en Litecoin. Btc-e.com is een goede exchange. Ik koop mijn bitcoins bij bitonic met ideal om ze vervolgens op mijn rekening bij btc-e te gooien. Zo doe ik het
ow ik wou em los downloaden maar dat gaat dus niet samen?quote:Op zondag 8 december 2013 21:13 schreef strbo het volgende:
[..]
Volgens mij wordt alleen MT4 aangeboden.
Het is gokken. Je kijkt wat de trend is en gokt daarop. Maar je kan ook fout zitten in je verwachting, dan zit je of vast, of je pakt je verlies.quote:Op zondag 8 december 2013 21:13 schreef Djurres het volgende:
[..]
Duidelijk, je koopt dus in, en verkoopt voor een hopelijk hogere prijs? Dus gewoon 1x in de x aantal minuten krijgen of de prijs veranderd is?
Inderdaadquote:Op zondag 8 december 2013 21:19 schreef Toto69 het volgende:
gvd waarom duurt 't zo lang
ik had nu supergoedkoop quark kunnen kopen
ja echt kutquote:Op zondag 8 december 2013 21:20 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Echt frustrerend als je nog niks kunt kopen en hem iedere minuut meer waard ziet worden.
https://btc-e.com/profile#meta_traderquote:Op zondag 8 december 2013 21:15 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
ow ik wou em los downloaden maar dat gaat dus niet samen?
En op het moment dat je kunt kopen je snel op buy klikt en de bende per direct in elkaar stort.quote:Op zondag 8 december 2013 21:20 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Echt frustrerend als je nog niks kunt kopen en hem iedere minuut meer waard ziet worden.
quote:Op zondag 8 december 2013 21:22 schreef Ticootje het volgende:
[..]
En op het moment dat je kunt kopen je snel op buy klikt en de bende per direct in elkaar stort.
hoop hetquote:Op zondag 8 december 2013 21:22 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Maar komt goed Kwark tikt donderdag gewoon de $1 aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |