Ik, helaas is mijn buy-order niet aangetikt, dus heb nu weer ingekocht op BTC, tenzij hij dadelijk hard omhoog schiet (in weer instort) bewaar ik ze nu weer voor een weekje.quote:Op zondag 8 december 2013 16:44 schreef TimKuik het volgende:
Wie zijn er gister helemaal fiat gegaan?
Mijn Bitcoins heb ik nog, mijn litecoins heb ik gister helaas verkocht
Ik heb m'n LTC echt veel te laag verkocht (22,9 USD), crapquote:Op zondag 8 december 2013 16:51 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
Ik, helaas is mijn buy-order niet aangetikt, dus heb nu weer ingekocht op BTC, tenzij hij dadelijk hard omhoog schiet (in weer instort) bewaar ik ze nu weer voor een weekje.
Ziet er (voor mij) goed uit. Kan die kaart in elke pc? Of heb je een linkje of iets van info die ik echt moet lezen zodat ik je de komende posts niet met rare vragen bestook?quote:Op zondag 8 december 2013 16:40 schreef Maxbet het volgende:
[..]
http://dustcoin.com 375Khash max heb ik er tot nu toe uitgekregen
Paar deuren verderop zit het mining topic.quote:Op zondag 8 december 2013 16:52 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ziet er (voor mij) goed uit. Kan die kaart in elke pc? Of heb je een linkje of iets van info die ik echt moet lezen zodat ik je de komende posts niet met rare vragen bestook?
Goede onderbouwde post!quote:Op zondag 8 december 2013 16:54 schreef iketurnerjr het volgende:
Minen is toch niet meer rendabel, zonde van je tijd, energie en geld!
Lees je wel waar het over gaat? Over welke coin enz? Of roep je maar wat?quote:Op zondag 8 december 2013 16:54 schreef iketurnerjr het volgende:
Minen is toch niet meer rendabel, zonde van je tijd, energie en geld!
Laat me raden, litecoins?quote:Op zondag 8 december 2013 16:56 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Lees je wel waar het over gaat? Over welke coin enz? Of roep je maar wat?
Solo of pool?quote:Op zondag 8 december 2013 16:59 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb laatst geprobeerd gridcoin te minen maar kreeg het niet aab de praat
Met boinc doen.quote:Op zondag 8 december 2013 16:59 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb laatst geprobeerd gridcoin te minen maar kreeg het niet aab de praat
Nee dusquote:
Ja dat weet ik, maar daar voel ik me niet thuis en krijg je ook niet echt veel respons: BIT / [MINE] Centraal mining topic #8 | Zonder miners geen Bitcoin!quote:Op zondag 8 december 2013 16:55 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Paar deuren verderop zit het mining topic.
Topicreeks: Bitcoin mining rigs
Hou vooral rekening ermee dat de difficulty omhoog gaat. Dus wat er nu uit de berekening komt kan over een week totaal anders zijn.
Kan alleen solo. Volgde exact die handleiding op maar die miner maakte geen verbinding met gpuminer ofzoquote:
Ik zie het ja, heb die hele post niet gezien. Zal wel weg zijn geweest. Kom nog eens langs daar, zetten we daar even een boom op over minen, anders krijgen we hier weer klachten dat er te veel posts met niveau in de SC staan.quote:Op zondag 8 december 2013 17:02 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar daar voel ik me niet thuis en krijg je ook niet echt veel respons: BIT / [MINE] Centraal mining topic #8 | Zonder miners geen Bitcoin!
Ik vind het onzin dat het in een SC helemaal geen niveau mag hebben, wie heeft dat bedacht?Als ik in een sc op niveau wil SC moet dat toch mogenquote:Op zondag 8 december 2013 17:04 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik zie het ja, heb die hele post niet gezien. Zal wel weg zijn geweest. Kom nog eens langs daar, zetten we daar even een boom op over minen, anders krijgen we hier weer klachten dat er te veel posts met niveau in de SC staan.
Lijkt me sterk dat het serieus isquote:Op zondag 8 december 2013 17:06 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik vind het onzin dat het in een SC helemaal geen niveau mag hebben, wie heeft dat bedacht?
Maar ik zal nog wel even posten in het minetopic
Nou, het slaat wel elke keer dood als iemand over niveau begint te miepenquote:
Litecoins minen is niet rendabel, ondanks scryptquote:Op zondag 8 december 2013 16:56 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Goede onderbouwde post!
Heb je al eens uitgerekend hoe al dan niet rendabel Scrypt mining is?
Want LTC zijn de enige scrypt coinsquote:Op zondag 8 december 2013 17:09 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
Litecoins minen is niet rendabel, ondanks scrypt
ga gillenquote:Op zondag 8 december 2013 17:07 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Nou, het slaat wel elke keer dood als iemand over niveau begint te miepen
GO WORLDCOOOOOOOiN!!! *gilt* !quote:
quote:Op zondag 8 december 2013 17:10 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
GO WORLDCOOOOOOOiN!!! *gilt* !
*gil*quote:
Ik versier maxbet alquote:
Niet gezien, kutcoins.quote:Op zondag 8 december 2013 17:12 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik versier maxbet al![]()
Heb je gezien dat ik eindelijk van mn Zeta's af ben?
Hoe kan het dan dat ik toch winst draai?quote:Op zondag 8 december 2013 17:09 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
Litecoins minen is niet rendabel, ondanks scrypt
Ze zijn weg, zelfs met winst. Hoerecoinsquote:
quote:Op zondag 8 december 2013 17:12 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik versier maxbet al![]()
Heb je gezien dat ik eindelijk van mn Zeta's af ben?
quote:Op zondag 8 december 2013 17:13 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ze zijn weg, zelfs met winst. Hoerecoins
Cheatenginequote:Op zondag 8 december 2013 17:13 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Hoe kan het dan dat ik toch winst draai?
Dat was niet voor jouw ogen bedoeldquote:
Geinvesteerd in een goede rig?quote:Op zondag 8 december 2013 17:13 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Hoe kan het dan dat ik toch winst draai?
Moet je het vooral in de SC neerzetten waar ik meepostquote:Op zondag 8 december 2013 17:14 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Dat was niet voor jouw ogen bedoeld
quote:Op zondag 8 december 2013 17:15 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Moet je het vooral in de SC neerzetten waar ik meepost
Maar wel AMD meuk neem ik aan?quote:Op zondag 8 december 2013 17:15 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Neuh, gewoon met meuk die ik nog had liggen.
Jup, nu 1 x 7850 en 1 x 5770. Met geluk komt morgen mijn net aangeschafte 6870 binnen en ik heb nog een 5770 liggen.quote:
De meesten hier traden ook niet om de minuut, maar gewoon om de (paar) uur. 0.05/0.1 lijken me vooral bots?quote:Op zondag 8 december 2013 17:16 schreef strawberry het volgende:
Niemand hier ook bezig met steeds kopen verkopen en 0,05/0,1 winst pakken, zowel up als down? Lijkt alsof de meesten steeds grotere buy/sell orders zetten, waarschijnlijkheid dat je die pakt zijn ook lager
je moet die 0,2% transactiekosten er ook uit halenquote:Op zondag 8 december 2013 17:16 schreef strawberry het volgende:
Niemand hier ook bezig met steeds kopen verkopen en 0,05/0,1 winst pakken, zowel up als down? Lijkt alsof de meesten steeds grotere buy/sell orders zetten, waarschijnlijkheid dat je die pakt zijn ook lager
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |