ga gillenquote:Op zondag 8 december 2013 17:07 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Nou, het slaat wel elke keer dood als iemand over niveau begint te miepen
GO WORLDCOOOOOOOiN!!! *gilt* !quote:
quote:Op zondag 8 december 2013 17:10 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
GO WORLDCOOOOOOOiN!!! *gilt* !
*gil*quote:
Ik versier maxbet alquote:
Niet gezien, kutcoins.quote:Op zondag 8 december 2013 17:12 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik versier maxbet al![]()
Heb je gezien dat ik eindelijk van mn Zeta's af ben?
Hoe kan het dan dat ik toch winst draai?quote:Op zondag 8 december 2013 17:09 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
Litecoins minen is niet rendabel, ondanks scrypt
Ze zijn weg, zelfs met winst. Hoerecoinsquote:
quote:Op zondag 8 december 2013 17:12 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik versier maxbet al![]()
Heb je gezien dat ik eindelijk van mn Zeta's af ben?
quote:Op zondag 8 december 2013 17:13 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ze zijn weg, zelfs met winst. Hoerecoins
Cheatenginequote:Op zondag 8 december 2013 17:13 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Hoe kan het dan dat ik toch winst draai?
Dat was niet voor jouw ogen bedoeldquote:
Geinvesteerd in een goede rig?quote:Op zondag 8 december 2013 17:13 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Hoe kan het dan dat ik toch winst draai?
Moet je het vooral in de SC neerzetten waar ik meepostquote:Op zondag 8 december 2013 17:14 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Dat was niet voor jouw ogen bedoeld
quote:Op zondag 8 december 2013 17:15 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Moet je het vooral in de SC neerzetten waar ik meepost
Maar wel AMD meuk neem ik aan?quote:Op zondag 8 december 2013 17:15 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Neuh, gewoon met meuk die ik nog had liggen.
Jup, nu 1 x 7850 en 1 x 5770. Met geluk komt morgen mijn net aangeschafte 6870 binnen en ik heb nog een 5770 liggen.quote:
De meesten hier traden ook niet om de minuut, maar gewoon om de (paar) uur. 0.05/0.1 lijken me vooral bots?quote:Op zondag 8 december 2013 17:16 schreef strawberry het volgende:
Niemand hier ook bezig met steeds kopen verkopen en 0,05/0,1 winst pakken, zowel up als down? Lijkt alsof de meesten steeds grotere buy/sell orders zetten, waarschijnlijkheid dat je die pakt zijn ook lager
je moet die 0,2% transactiekosten er ook uit halenquote:Op zondag 8 december 2013 17:16 schreef strawberry het volgende:
Niemand hier ook bezig met steeds kopen verkopen en 0,05/0,1 winst pakken, zowel up als down? Lijkt alsof de meesten steeds grotere buy/sell orders zetten, waarschijnlijkheid dat je die pakt zijn ook lager
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |