Gewoon tot vervelens aan toe hier gevraagdquote:Op zondag 8 december 2013 18:37 schreef Beunhazer het volgende:
Ik volg dit topic nou al een tijdje, heb intussen ook wat tienden van BTC's om mee te spelenVraag me alleen wel af, hoe hebben jullie die walls, kaarsen etc leren begrijpen? Ik zit nog in het stadium waarin ik al die cijfertjes en kaartjes niet goed kan omzetten naar begrijpelijke taal
Ik snap wel dat users niet alles teruglezen. Zeker nieuwe users niet. Gewoon maar naar deze verwijzen: BIT / Beginnersvragen over bitcoin en dergelijkenquote:Op zondag 8 december 2013 18:51 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Gewoon tot vervelens aan toe hier gevraagd
Nee logisch ook in een SC. Misschien moet dat in de OP, als het er niet al staat want ik ben nu te lui om te kijken ik wacht op mijn eten uit de ovenquote:Op zondag 8 december 2013 18:51 schreef µ het volgende:
[..]
Ik snap wel dat users niet alles teruglezen. Zeker nieuwe users niet. Gewoon maar naar deze verwijzen: BIT / Beginnersvragen over bitcoin en dergelijken.
Chinezen (kunnen goed kezen).quote:Op zondag 8 december 2013 18:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Quarks zouden flink gaan moeten stijgen vanaf donderdag.
Wat eet je?quote:Op zondag 8 december 2013 18:52 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Nee logisch ook in een SC. Misschien moet dat in de OP, als het er niet al staat want ik ben nu te lui om te kijken ik wacht op mijn eten uit de oven
lasagnaquote:Op zondag 8 december 2013 19:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hotdogs uit de oven? Ik denk een diepvriespizza
Hotdogs uit de oven?quote:
Nee hoor, normaal zelfgemaakt voerquote:Op zondag 8 december 2013 19:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je snapt natuurlijk wel dat het als smaakloze grap was bedoeld.quote:Op zondag 8 december 2013 19:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Smaakloos? Niet erg leuk tov trolletje ditquote:Op zondag 8 december 2013 19:05 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
Je snapt natuurlijk wel dat het als smaakloze grap was bedoeld.
Oh dat zie ik nu pas. Gaat inderdaad lekker. Mooi zoquote:
hoeveel in bezit?quote:Op zondag 8 december 2013 19:07 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Oh dat zie ik nu pas. Gaat inderdaad lekker. Mooi zo
HA! had ik toch gelijk met mn tweede rally! Ik zou moeten gaan traden johquote:Op zondag 8 december 2013 19:07 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Oh dat zie ik nu pas. Gaat inderdaad lekker. Mooi zo
quote:Op zondag 8 december 2013 19:08 schreef µ het volgende:
Ben heel erg benieuwd wat BTC gaat doen volgende week...
36.3quote:
Dat weet ik nog niet hoorquote:
Jaquote:Op zondag 8 december 2013 19:09 schreef Maxbet het volgende:
[..]
HA! had ik toch gelijk met mn tweede rally! Ik zou moeten gaan traden joh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |