Een stuk of 8 als ik 't correct herinner ...quote:Op zondag 8 december 2013 18:24 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Maar met hoeveel transacties?
Dat had ik al voorzien en daarom 'slechts' 20% van mijn inzet wederom in KrugerCoin gestoken. Op termijn wil ik me meer richten op cryptocurrencies die écht toekomst hebben en bovendien een blijvende voorraad BTC's opbouwen.quote:Op zondag 8 december 2013 18:24 schreef strbo het volgende:
[..]
Om direct maar even een realitycheck te geven: als je 50% winst krijgt in een altcoin is dat over het algemeen een teken om direct uit te cashen, en zeker niet om er opnieuw in terug te gaan. Altcoins is gewoon puur gokken en hopen dat je een keer een flinke return krijgt.
Nee (of toch ja)quote:Op zondag 8 december 2013 18:28 schreef NeeOfTochJA het volgende:
zijn de transactiekosten trouwens op elke exchange hetzelfde?
Altijd 0.2% op BTC-e, tussen de 0.5 en 0.2% op Bitstamp en tussen de 0.6 en 0.25% op MtGox.quote:Op zondag 8 december 2013 18:28 schreef NeeOfTochJA het volgende:
zijn de transactiekosten trouwens op elke exchange hetzelfde?
Hier mijn uitleg over http://bitcoinwisdom.com/markets/bitstamp/btcusd :quote:Op zondag 8 december 2013 18:37 schreef Beunhazer het volgende:
Ik volg dit topic nou al een tijdje, heb intussen ook wat tienden van BTC's om mee te spelenVraag me alleen wel af, hoe hebben jullie die walls, kaarsen etc leren begrijpen? Ik zit nog in het stadium waarin ik al die cijfertjes en kaartjes niet goed kan omzetten naar begrijpelijke taal
best prijzig.quote:Op zondag 8 december 2013 18:36 schreef strbo het volgende:
[..]
Altijd 0.2% op BTC-e, tussen de 0.5 en 0.2% op Bitstamp en tussen de 0.6 en 0.25% op MtGox.
als je constant aan het traden bent met 3000 euro, dus kopen en verkopen kost dat bij elkaar iets van 12 euro.quote:Op zondag 8 december 2013 18:39 schreef µ het volgende:
[..]
Op een transactie van 1000 euro kost het je twee euro. Vind je dat echt veel?
Klopt, maar als je het goed doet moet je er zelf ook winst uit krijgen. Ik zou een site eerder niet vertrouwen als ze geen fee doorberekenen. Ze maken genoeg geld op deze manier om er niet zomaar met je BTC's er vandoor te gaan (hoop jequote:Op zondag 8 december 2013 18:42 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
als je constant aan het traden bent met 3000 euro, dus kopen en verkopen kost dat bij elkaar iets van 12 euro.
Jup...quote:Op zondag 8 december 2013 18:42 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
als je constant aan het traden bent met 3000 euro, dus kopen en verkopen kost dat bij elkaar iets van 12 euro.
daar gaan we dan maar voor he?quote:Op zondag 8 december 2013 18:44 schreef µ het volgende:
[..]
Jup...
Maar bij 0.2% kosten geldt dus ook dat een koerswijziging van meer dan ~ een half procent al winst is.
quote:Op zondag 8 december 2013 18:47 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
daar gaan we dan maar voor he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |