SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op bter zie ik nog niet echt verandering bij btcquote:Op zondag 8 december 2013 16:01 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Volgens mij was de conclusie hier dat 720 de vloer voorlopig is voor BTC en WDC lijkt aan een tweede rally begonnen na toevoeging bij de Chinees.
Hoor trouwens tijdens het inlezen het en der over WDC op BTC-e, maar dat kan ook allemaal gerucht zijn.
Verschillende, ik weet ook allemaal die URL's niet. Het is niet zo dat ik tijdens het inlezen alle forumtopics opsla ofzo.quote:
Ah.quote:Op zondag 8 december 2013 16:05 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Verschillende, ik weet ook allemaal die URL's niet. Het is niet zo dat ik tijdens het inlezen alle forumtopics opsla ofzo.
Wel een erg goedkope manier om de waarde van je coin op te krikkenquote:Op zondag 8 december 2013 16:12 schreef mike-amersfoort het volgende:
http://www.worldcoinfoundation.org/
Recent News
Worldcoin Foundation Updates
November 22nd, 2013
The last 30 days have been a busy time for Worldcoin. We have seen the adoption of Worldcoin on a widespread basis, and the market cap has increased from $417,000 on Oct. 22nd to $ 2,119,000 today, Nov 22nd. Worldcoin has also been added to another exchange, Vircurex. There are also talks of a potential addition to btc-e.com, however this has not been confirmed as of yet.
dat is waar, maar deze info is al 1 gradatie meer waard dan info uit de trollbox 1.0quote:Op zondag 8 december 2013 16:14 schreef strbo het volgende:
[..]
Wel een erg goedkope manier om de waarde van je coin op te krikken
alsquote:Op zondag 8 december 2013 16:20 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb 400 wdc. Als die wallet nu eindelijk eens klaar is met syncen zet ik ze op eigen pc tot dat btc-e ze toevoegt
Het heeft teringsnelle blocks, handig als je snel confirmations wil hebben.quote:Op zondag 8 december 2013 16:22 schreef robin007bond het volgende:
Ik weet niet wat ik van WorldCoin moet vinden. Volgens mij voegt het weinig toe. Behalve dat de auteurs professionals zijn.
Als ze daadwerkelijk 6 full time devs erbij pakken kunnen ze wel nog wat leuke dingen gaan doen.quote:Op zondag 8 december 2013 16:22 schreef robin007bond het volgende:
Ik weet niet wat ik van WorldCoin moet vinden. Volgens mij voegt het weinig toe. Behalve dat de auteurs professionals zijn.
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 8 december 2013 16:25 schreef Ludacriss het volgende:
Maar wie zegt dat het uiteindelijk geen scam coin is? Op welke exchange kopen jullie Worldcoin?
Tenzij ze een of ander nieuw systeem hebben bedacht, voegen snelle blocks helemaal niets toe. Dat betekend een grotere kans op doublespending, waardoor er simpelweg veel meer confirmations nodig zijn.quote:Op zondag 8 december 2013 16:24 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
Het heeft teringsnelle blocks, handig als je snel confirmations wil hebben.
Dit kan heel interessant worden voor winkels.
Ik kom weer even nooberig doen, maar heb je voor wdc minen als ze zo snel zijn ook speciale kaarten etc nodig? Ik kan het nog steeds niet los latenquote:Op zondag 8 december 2013 16:25 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Als ze daadwerkelijk 6 full time devs erbij pakken kunnen ze wel nog wat leuke dingen gaan doen.
Het lijkt er in mijn ogen een beetje op alsof het als een pure clone is begonnen en toen het groeide dat ze dachten "Hey hier kunnen we echt wat van maken"
Dit, die blockspeed is gewoon overdreven.quote:Op zondag 8 december 2013 16:27 schreef strbo het volgende:
[..]
Tenzij ze een of ander nieuw systeem hebben bedacht, voegen snelle blocks helemaal niets toe. Dat betekend een grotere kans op doublespending, waardoor er simpelweg veel meer confirmations nodig zijn.
Ik ben zelf alleen actief op btc-e. Vandaar dat ik me afvroeg waar jullie Worldcoin aanschaffen. Of minen jullie het zelf?quote:
Worldcoins zou je wel op Bter of Cryptsy kunnen vinden. Kleinere niche exchanges.quote:Op zondag 8 december 2013 16:28 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Ik ben zelf alleen actief op btc-e. Vandaar dat ik me afvroeg waar jullie Worldcoin aanschaffen. Of minen jullie het zelf?
Gewoon AMD GPU's. Maar de marktplaats prijzen van de 'beginner niveau' kaarten beginnen een beetje uit de hand te lopen aangezien er zoveel mensen beginnen met minen.quote:Op zondag 8 december 2013 16:27 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik kom weer even nooberig doen, maar heb je voor wdc minen als ze zo snel zijn ook speciale kaarten etc nodig? Ik kan het nog steeds niet los laten
Ik had het over het scamcoin deel.quote:Op zondag 8 december 2013 16:28 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Ik ben zelf alleen actief op btc-e. Vandaar dat ik me afvroeg waar jullie Worldcoin aanschaffen. Of minen jullie het zelf?
Hoeveel heeft die oude kaart van jou gekost dan?quote:Op zondag 8 december 2013 16:29 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Gewoon AMD GPU's. Maar de marktplaats prijzen van de 'beginner niveau' kaarten beginnen een beetje uit de hand te lopen aangezien er zoveel mensen beginnen met minen.
Ik zit er serieus over te denken om mijn huidige 1,5 jaar oude kaart te verkopen op MP voor ¤30 minder dan nieuw en daarvan een upgrade te kopen.
Oh, ik zei het verkeerd. Bedoelde de huidige nieuwprijs. Ik heb een HD7850, die kost nieuw 130. Denk dat als ik die op MP zet dat ¤90 wel realistisch is. Ik heb toen geloof ik ¤180 betaald, maarja dat weet je met hardware. Zeker als je na 1.5 jaar wilt upgradenquote:Op zondag 8 december 2013 16:32 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Hoeveel heeft die oude kaart van jou gekost dan?
Prima momentje lijkt dit te zijn. Via bitonic?quote:Op zondag 8 december 2013 16:34 schreef iketurnerjr het volgende:
Vandaag m'n eerste bitcoin gekocht, ik ben benieuwd
Ja, 554,50 ingekochtquote:Op zondag 8 december 2013 16:34 schreef ulq het volgende:
[..]
Prima momentje lijkt dit te zijn. Via bitonic?
Bitonic lijkt ook door zijn voorraad heen. Misschien geen durf om in te kopen als de koers zo stabiel staat?quote:Op zondag 8 december 2013 16:34 schreef ulq het volgende:
[..]
Prima momentje lijkt dit te zijn. Via bitonic?
Jawel hoor, ze hebben meerdere keren per week nieuwe voorraad, duurt soms evenquote:Op zondag 8 december 2013 16:36 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Bitonic lijkt ook door zijn voorraad heen. Misschien geen durf om in te kopen als de koers zo stabiel staat?
Nee niet er op zetten, ik zoek nog een betaalbare kaart. Als ik er vage coins mee kan minen ben ik al blij.quote:Op zondag 8 december 2013 16:34 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Oh, ik zei het verkeerd. Bedoelde de huidige nieuwprijs. Ik heb een HD7850, die kost nieuw 130. Denk dat als ik die op MP zet dat ¤90 wel realistisch is. Ik heb toen geloof ik ¤180 betaald, maarja dat weet je met hardware. Zeker als je na 1.5 jaar wilt upgraden
http://dustcoin.com 375Khash max heb ik er tot nu toe uitgekregenquote:Op zondag 8 december 2013 16:40 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Nee niet er op zetten, ik zoek nog een betaalbare kaart. Als ik er vage coins mee kan minen ben ik al blij.
Het is gewoon hetzelfde principe als aandelenmarkt, met candlesticks en dergelijke. Buy-oders en sell-orders. Daar is genoeg informatie over te vinden alleen dan niet specifiek voor bitcoins.quote:Op zondag 8 december 2013 16:33 schreef Impry het volgende:
Is er ergens een tutorial voor het in- en verkopen van BTC bij bijv. Kraken of BTC-e?
Gewoon puur even uitleg van Market, Limit, Stop-Loss, etc..
Krijg het zelf nergens gevonden.
Of misschien kan iemand zoiets typen voor in de OP.
BIT / Beginnersvragen over bitcoin en dergelijkenquote:Op zondag 8 december 2013 16:41 schreef doo. het volgende:
[..]
Het is gewoon hetzelfde principe als aandelenmarkt, met candlesticks en dergelijke. Buy-oders en sell-orders. Daar is genoeg informatie over te vinden alleen dan niet specifiek voor bitcoins.
En wat betreft het kopen van bitcoins via bitonic enzo. Lees voorgaande topics even door er is echt genoeg informatie over te vinden en het is erg simpel eigenlijk.
*Meld zich.quote:Op zondag 8 december 2013 16:44 schreef TimKuik het volgende:
Wie zijn er gister helemaal fiat gegaan?
Mijn Bitcoins heb ik nog, mijn litecoins heb ik gister helaas verkocht
Sinds vrijdag, alleen vrijdagnacht heb ik nog heel laag BTC ingekocht en gelijk weer verkocht voor wat winst. Straks weer instappen denk ik.quote:Op zondag 8 december 2013 16:44 schreef TimKuik het volgende:
Ik heb al een Kraken account met voldoende fiat, maar wil er meer uit halen dan de standaard verkopen.quote:Op zondag 8 december 2013 16:41 schreef doo. het volgende:
[..]
Het is gewoon hetzelfde principe als aandelenmarkt, met candlesticks en dergelijke. Buy-oders en sell-orders. Daar is genoeg informatie over te vinden alleen dan niet specifiek voor bitcoins.
En wat betreft het kopen van bitcoins via bitonic enzo. Lees voorgaande topics even door er is echt genoeg informatie over te vinden en het is erg simpel eigenlijk.
Mijn litecoins gelukkig ruim op tijd verkocht.quote:Op zondag 8 december 2013 16:44 schreef TimKuik het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |