interessant filmpje, thnx.quote:Op zondag 8 december 2013 20:16 schreef Tourniquet het volgende:
BitcoinChannel over de ontwikkelingen van de laatste 2 dagen:
Ltc op elf? Yes please!quote:Op zondag 8 december 2013 20:35 schreef QuadrupleU het volgende:
[..]
Dat krijg jij toch wel geregeld?
Graag voor elf
Ik heb m maar op 23 staan. Had ik m maar laten staan vandaag.quote:Op zondag 8 december 2013 20:38 schreef QuadrupleU het volgende:
[..]
Ook prima,
Even mijn buy van 22 omlaag halen
Ik hoop het, ik hoop het.quote:Op zondag 8 december 2013 20:44 schreef Wave103 het volgende:
Heb toch het gevoel dat er nog wel iets van een dip komt.. Maar ja, gevoel
Lijkt er niet op, en ik geloof cryptsy, bter en vircurexquote:Op zondag 8 december 2013 20:43 schreef Robuustheid het volgende:
Enig idee of WDC een scamcoin is?
En waar kopen jullie WDC?
Ik doe Bitcoin en Litecoin. Btc-e.com is een goede exchange. Ik koop mijn bitcoins bij bitonic met ideal om ze vervolgens op mijn rekening bij btc-e te gooien. Zo doe ik hetquote:Op zondag 8 december 2013 20:45 schreef Djurres het volgende:
BIT / Starten met bit/litecoins.
Bots.
Ik moest de SC in van Tico..
Welke coin zal ik in gaan beignnen?
Gebruik jij daar een bot voor of bedoel je gewoon sell orders?quote:Op zondag 8 december 2013 20:47 schreef strbo het volgende:
Als er nog een dip komt, zal dat rond 02:00 - 05:00 vannacht zijn. Maar pin me d'r niet op vast. Ik ga zachtjes aan weer inkopen, met strakke stop loss.
Ik trade inmiddels deels met de Metatrader van BTC-e, waarbij het een standaard optie is. Voor de BTC-e API heb ik zelf een script geschreven die dat soort dingen afhandelt, maar die kan je op internet vast ook wel vinden.quote:Op zondag 8 december 2013 20:49 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Gebruik jij daar een bot voor of bedoel je gewoon sell orders?
Idemquote:Op zondag 8 december 2013 21:06 schreef brombeer_ het volgende:
Al mijn btc naar cryptsy gestuurd. Ga er zo kwarkjes van kopenGoed voor de eiwitten enzo, hoop er goed op te gainen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |