Denk dat ik woensdag all in op kwark ga.quote:Op zondag 8 december 2013 20:08 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
http://forum.qrk.cc/threa(...)page=1&scrollTo=4224
succes, ik blijf deze ronde aan de zijlijn, QRK vertrouw ik niet.quote:Op zondag 8 december 2013 20:11 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Denk dat ik woensdag all in op kwark ga.
De prijs zal tot woensdag al gestegen zijn gok ik.quote:Op zondag 8 december 2013 20:11 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Ja heb je wel een punt denk dat ik er morgen instap danquote:Op zondag 8 december 2013 20:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
De prijs zal tot woensdag al gestegen zijn gok ik.
kan je beter nu of morgen doen denk ik. wdc is sinds de lancering vandaag op btc38 ook lekker gestegenquote:Op zondag 8 december 2013 20:11 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Zeg mij even wanneer je instapt, dan stap ik eruit.quote:Op zondag 8 december 2013 20:13 schreef Toto69 het volgende:
Als je dan in kwark wilt moet je vanavond nog instappen. hoi, dat ga ik zo doen denk ik.
Wát.quote:Op zondag 8 december 2013 20:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zeg mij even wanneer je instapt, dan stap ik eruit.
Niemand?quote:Op zondag 8 december 2013 20:13 schreef KoninginMaxima het volgende:
Kan iemand mij vertellen of Bter te vertrouwen is met deposits en withdraws?
Cryptsy is namelijk shit op dit moment..
Denk dat vrijdag de dip er in 1 klap wasquote:Op zondag 8 december 2013 20:23 schreef Wave103 het volgende:
De grote boze dip hebben we nou (nog) niet gehad..
Dit, morgen naar de moonquote:Op zondag 8 december 2013 20:27 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Denk dat vrijdag de dip er in 1 klap was
BTC zal nog wel de 26000 aantikkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, toch niet
Denk dat het niet beter wordt dan dit (of vrijdagquote:Op zondag 8 december 2013 20:23 schreef Wave103 het volgende:
De grote boze dip hebben we nou (nog) niet gehad..
Ik ook. Zakken met die zooi.quote:Op zondag 8 december 2013 20:21 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
Had wel wat meer actie verwacht op zondag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |