SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
Waarom met verlies verkocht?quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:09 schreef Charismatisch het volgende:
Gisteren 0.127555 BTC gekocht voor 706 EUR.
Half uur geleden 0.127555 BTC verkocht voor 620 EUR.
Net 0.128446 BTC gekocht voor 615 EUR.
BTC-aantal weer ietsje verhoogd.
Omdat hij alsnog BTC winst gemaakt heeft.quote:
kan hard gaan, net stond ie ook ineens op 675quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:09 schreef ulq het volgende:
Hmm. Misschien mn order verhogen naar 730.
710 lijkt vrij onhaalbaar op de korte termijn
Dit dus.quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:11 schreef TimKuik het volgende:
Omdat hij alsnog BTC winst gemaakt heeft.
Dat doe ik dus ook, ik heb ¤ wise geen winst gemaakt vandaag, BTC wise heb ik 3% winst.quote:
Neequote:Op zaterdag 7 december 2013 15:17 schreef NeeOfTochJA het volgende:
moet je ook transactiekosten betalen als je je order canceled? nee toch?
Nop.quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:17 schreef NeeOfTochJA het volgende:
moet je ook transactiekosten betalen als je je order canceled? nee toch?
quote:
quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:18 schreef strbo het volgende:
BTC-e down! De bulgaren zijn ervan door!
quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:18 schreef TimKuik het volgende:
502 error heeft meestal te maken met een DDoS.
Bulgaar! Waar is mijn geld!quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:19 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
[..]
[..]![]()
![]()
BTC-E doet het hier gewoon
Je bent zeker ook van plan om BTC bij te kopen @ Bitonic mocht de waarde totaal instorten? Win-win.quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:13 schreef TimKuik het volgende:
Dat doe ik dus ook, ik heb ¤ wise geen winst gemaakt vandaag, BTC wise heb ik 3% winst.
Je weet toch dat adwords adds tegenwoordig gericht zijn op je zoekverleden:P En andere cookies.quote:
Ja ik moet m'n 40usd verlies van vanochtend wel ff recht zetten.quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:28 schreef mike-amersfoort het volgende:
crash! gvd... hmmm, best apart dat iedereen hier op zit te wachten...
http://www.randombitcoinadvice.com/quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:32 schreef µ het volgende:
Wat was die site met buy/sell-advies? Die random site?
quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
http://www.randombitcoinadvice.com/
Is er niet volgens mij.quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:48 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
Bitstamp index voor Android heeft geen LTC, en je kan geen doel instellen als: warn me als hij 600 aantikt, alleen in %...
Iemand die een app weet met een alarm voor LTC???
Klotequote:Op zaterdag 7 december 2013 15:52 schreef lf2 het volgende:
[..]
Is er niet volgens mij.
Ltc houdt wel langer vol dan btc zeg
Misschien moet je heel hard tegen m schreeuwen, dan beweegt ie misschienquote:Op zaterdag 7 december 2013 15:55 schreef strbo het volgende:
Ga wel boodschappen doen. Bah, ga eens bewegen koers.
Ik gebruik litecoin 24/7 daarvoor, staat in de playstore.quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:48 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
Bitstamp index voor Android heeft geen LTC, en je kan geen doel instellen als: warn me als hij 600 aantikt, alleen in %...
Iemand die een app weet met een alarm voor LTC???
Gaat ook nooit gebeurenquote:Op zaterdag 7 december 2013 16:02 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
Misschien een domme vraag;
maar hoe gaat BTC ooit gebruikt worden door het grote publiek, als je spaargeld in 1 nacht ineens de helft waard kan zijn? Ik vraag me of of de koers ooit stabiel gaat worden
Er wordt gedacht dat als het eenmaal 'geaccepteerd' is de koers stabieler zou zijn. Dit is (nog steeds) de beginfase, grote fluctuaties zijn dan best te verwachten.quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:02 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
maar hoe gaat BTC ooit gebruikt worden door het grote publiek, als je spaargeld in 1 nacht ineens de helft waard kan zijn? Ik vraag me of of de koers ooit stabiel gaat worden
Thanks! Ga ik die ff downloadenquote:Op zaterdag 7 december 2013 16:02 schreef KoningSjon het volgende:
[..]
Ik gebruik litecoin 24/7 daarvoor, staat in de playstore.
het begin is altijd volatiel.quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:02 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
Yup ik heb hetzelfde probleemquote:Op zaterdag 7 december 2013 16:07 schreef TimKuik het volgende:
Pff, ik heb vaak dat ik kleine winsten pak ipv dat ik de grote dipjes afwacht waardoor ik steeds winst misloop. Ik moet meer geduld hebben...
"Hoezo nep-bitcoins? Volgens mij klopt er niets van dit bericht. Als je hier kijkt lees je iets heel anders.quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:08 schreef Charismatisch het volgende:
Makers van nep-bitcoins opgepakt in Duitsland
In Duitsland zijn twee mannen opgepakt die de digitale valuta bitcoin namaakten. Ze zouden voor meer dan 700.000 euro aan bitcoins hebben geproduceerd met een netwerk van gehackte computers. De verdachten werden opgepakt door een antiterreureenheid. De politie heeft het digitale geld in beslag genomen. Het Openbaar Ministerie verdenkt de twee opgepakte mannen en een derde verdachte van computerfraude.
http://www.waarmaarraar.n(...)kt_in_Duitsland.html
Nep Bitcoins?quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:08 schreef Charismatisch het volgende:
Makers van nep-bitcoins opgepakt in Duitsland
In Duitsland zijn twee mannen opgepakt die de digitale valuta bitcoin namaakten. Ze zouden voor meer dan 700.000 euro aan bitcoins hebben geproduceerd met een netwerk van gehackte computers. De verdachten werden opgepakt door een antiterreureenheid. De politie heeft het digitale geld in beslag genomen. Het Openbaar Ministerie verdenkt de twee opgepakte mannen en een derde verdachte van computerfraude.
http://www.waarmaarraar.n(...)kt_in_Duitsland.html
Ben je de trollbox aan het nadoen ofzo? Dit stond gister helemaal volgespammed...quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:11 schreef Charismatisch het volgende:
Baidu gestopt met Bitcoin na koersval
China’s grootste interzoekmachine Baidu accepteert niet langer Bitcoins nadat de virtuele munt vrijdag in een vrije val is geraakt. Het bedrijf zegt dat hevige koersfluctuaties het noodzakelijk maken om gebruikers te beschermen.
http://www.emerce.nl/nieuws/baidu-gestopt-bitcoin-na-koersval
dit is toch de trollbox 2.0?quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:11 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Ben je de trollbox aan het nadoen ofzo? Dit stond gister helemaal volgespammed...
Ja, ik heb nog $0.60 nodig voordat ik kan chatten @ trollbox.quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:11 schreef TimKuik het volgende:
Ben je de trollbox aan het nadoen ofzo? Dit stond gister helemaal volgespammed...
Ik denk nu meer aan een dal tot 650 wat uiteindelijk gaat pieken op 730.quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:18 schreef Scorpie het volgende:
Die 715 gaan we wel halen, maar daarna gaan we niet meer omhoog.
Vannacht is het zelfs nog ¤13 geweest.quote:
Ach, als we allemaal wisten wat er ging gebeuren waren we rijk.quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:25 schreef TimKuik het volgende:
Ik heb met LTC weer eens de verkeerde beslissing gemaakt
quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:27 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Ach, als we allemaal wisten wat er ging gebeuren waren we rijk.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:28 schreef Scorpie het volgende:
710 op btc-e bereikt, maar hoe nu verder?
Als het zo volatiel blijft dan dan gaan mensen er idd. niet hun spaarcenten in steken. De verwachting is dat als het echte grote geld er eenmaal in duikt, dat dit een betere basis vormt en Bitcoins een stuk stabieler zijn.quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:02 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
Je hoopt dat dat het laagste isquote:Op zaterdag 7 december 2013 16:31 schreef Wave103 het volgende:
Hahaha precies op z'n laagst ingekocht
Ik wacht nog evenquote:Op zaterdag 7 december 2013 16:34 schreef ABombali het volgende:
LTC kopen nu? Of gaat het verder zakken
even in de glazen bol kijken....quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:34 schreef ABombali het volgende:
Buy order op 21 gezetquote:Op zaterdag 7 december 2013 16:34 schreef ABombali het volgende:
Op dit moment welquote:Op zaterdag 7 december 2013 16:36 schreef ABombali het volgende:
[..]
Kennis, ervaring....niet alles is gokken..
Wat is er zo boeiend aan LTC? Hij doet precies hetzelfde als BTCquote:Op zaterdag 7 december 2013 16:34 schreef ABombali het volgende:
nee okay, maar is zo lastig te voorspellen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:36 schreef ABombali het volgende:
[..]
Kennis, ervaring....niet alles is gokken..
Waarom gebruiken mensen dat gedrocht nog. Zelfs Cryptsy >>>>>> MtGoxquote:Op zaterdag 7 december 2013 16:36 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
GOX crasht weer, btc gaat weer onderuit
Mijne staat op ¤565quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
Weekend traden haha, vorige week was er zaterdagavond nog een flinke dip, ipv vrijdag. Als die ook nog komt...zou niet fijn zijn. Ik heb ltc buy orders op 0.033/32/31 gezet, maandag hopelijk weer naar 0.035/36. Veel handelaren hebben veel geld in BTC en LTC, die ze niet zomaar willen afschrijven. Ik verwacht dan ook een snelle stijging na het weekend. Ik ben verder gewoon een newbie in de bitcoinwereld dus ik ben inderdaad aan het 'gokken', maar ik heb het gevoel dat velen wel weten waar ze mee bezig zijnquote:Op zaterdag 7 december 2013 16:37 schreef Maxter8 het volgende:
[..]
nee okay, maar is zo lastig te voorspellen.
Ik had vanacht een sell order staan voor 36.5 daarvan dacht ik gaat nooit lukken. heeft hij 36 gepiekt om daarna in een vrije val te gaan.
Ligt er ook aan wat je wilt, day trade lange termijn.... etc
Zeg dat welquote:Op zaterdag 7 december 2013 16:43 schreef TimKuik het volgende:
Ik heb het idee dat alles stil staat op het moment..
Hij blijft ook wel tussen de $100 en $3000...quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:48 schreef SuperHarregarre het volgende:
Lage volumes. Hij blijft vandaag wel tussen 650~900.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:41 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Mijne staat op ¤565Regel is dat je prijzen altijd in dollar dient te vermelden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pleur opquote:Op zaterdag 7 december 2013 16:53 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Regel is dat je prijzen altijd in dollar dient te vermelden.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:53 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Regel is dat je prijzen altijd in dollar dient te vermelden.
=edit=quote:Op zaterdag 7 december 2013 17:03 schreef Scorpie het volgende:
710 gekocht 740 verkocht, 210$ in de pocket.
quote:dxchid: trollbox made me millions and introduced me to supermodel girffriend with oral fixation
Rougue bots?quote:Op zaterdag 7 december 2013 17:16 schreef Scorpie het volgende:
En weer een buy voor 60 dollar boven vraagprijs, apart.
8.7quote:Op zaterdag 7 december 2013 17:12 schreef strawberry het volgende:
Toch van 7,9 naar 8,2 BTC in een uur met deze dipjes
Feestje is nu begonnen. Down, down, down we go!quote:Op zaterdag 7 december 2013 17:28 schreef Scorpie het volgende:
Feestje is nu wel een beetje voorbij.
Dat doet BTC-e voor me.quote:Op zaterdag 7 december 2013 17:15 schreef Geralt het volgende:
Hoe houden jullie bij waarvoor je gekocht en verkocht hebt? Of houden jullie dat niet bij?
Wel vervelend dat ze er niet even een totaal bij vermelden. Nu krijg je dingen als.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daytraden is niet voor niets een fulltime baan.quote:Op zaterdag 7 december 2013 17:34 schreef roislecxe het volgende:
Godverdorie kijk NET te laat. Nu zittie weer net naar beneden te stuiteren terwijl ik er onverwacht met winst uit had gekund 10 min terug.
BTC/USD heeft veel meer volume, en dus makkelijker bij grotere orders.quote:Op zaterdag 7 december 2013 17:35 schreef Geralt het volgende:
Even een vraagje, hoezo doen jullie alles in USD en niet in EUR? Hoeveel voordeel levert dat op?
Volume in USD is vele malen groter dan in EUR.quote:Op zaterdag 7 december 2013 17:35 schreef Geralt het volgende:
Even een vraagje, hoezo doen jullie alles in USD en niet in EUR? Hoeveel voordeel levert dat op?
24/7 eigenlijk he, maar soms moet even geslapen worden. Net dus.quote:Op zaterdag 7 december 2013 17:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Daytraden is niet voor niets een fulltime baan.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 17:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Daytraden is niet voor niets een fulltime baan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |