Ben je de trollbox aan het nadoen ofzo? Dit stond gister helemaal volgespammed...quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:11 schreef Charismatisch het volgende:
Baidu gestopt met Bitcoin na koersval
China’s grootste interzoekmachine Baidu accepteert niet langer Bitcoins nadat de virtuele munt vrijdag in een vrije val is geraakt. Het bedrijf zegt dat hevige koersfluctuaties het noodzakelijk maken om gebruikers te beschermen.
http://www.emerce.nl/nieuws/baidu-gestopt-bitcoin-na-koersval
dit is toch de trollbox 2.0?quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:11 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Ben je de trollbox aan het nadoen ofzo? Dit stond gister helemaal volgespammed...
Ja, ik heb nog $0.60 nodig voordat ik kan chatten @ trollbox.quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:11 schreef TimKuik het volgende:
Ben je de trollbox aan het nadoen ofzo? Dit stond gister helemaal volgespammed...
Ik denk nu meer aan een dal tot 650 wat uiteindelijk gaat pieken op 730.quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:18 schreef Scorpie het volgende:
Die 715 gaan we wel halen, maar daarna gaan we niet meer omhoog.
Vannacht is het zelfs nog ¤13 geweest.quote:
Ach, als we allemaal wisten wat er ging gebeuren waren we rijk.quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:25 schreef TimKuik het volgende:
Ik heb met LTC weer eens de verkeerde beslissing gemaakt
quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:27 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Ach, als we allemaal wisten wat er ging gebeuren waren we rijk.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |