Ik gebruik litecoin 24/7 daarvoor, staat in de playstore.quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:48 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
Bitstamp index voor Android heeft geen LTC, en je kan geen doel instellen als: warn me als hij 600 aantikt, alleen in %...
Iemand die een app weet met een alarm voor LTC???
Gaat ook nooit gebeurenquote:Op zaterdag 7 december 2013 16:02 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
Misschien een domme vraag;
maar hoe gaat BTC ooit gebruikt worden door het grote publiek, als je spaargeld in 1 nacht ineens de helft waard kan zijn? Ik vraag me of of de koers ooit stabiel gaat worden
Er wordt gedacht dat als het eenmaal 'geaccepteerd' is de koers stabieler zou zijn. Dit is (nog steeds) de beginfase, grote fluctuaties zijn dan best te verwachten.quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:02 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
maar hoe gaat BTC ooit gebruikt worden door het grote publiek, als je spaargeld in 1 nacht ineens de helft waard kan zijn? Ik vraag me of of de koers ooit stabiel gaat worden
Thanks! Ga ik die ff downloadenquote:Op zaterdag 7 december 2013 16:02 schreef KoningSjon het volgende:
[..]
Ik gebruik litecoin 24/7 daarvoor, staat in de playstore.
het begin is altijd volatiel.quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:02 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
Yup ik heb hetzelfde probleemquote:Op zaterdag 7 december 2013 16:07 schreef TimKuik het volgende:
Pff, ik heb vaak dat ik kleine winsten pak ipv dat ik de grote dipjes afwacht waardoor ik steeds winst misloop. Ik moet meer geduld hebben...
"Hoezo nep-bitcoins? Volgens mij klopt er niets van dit bericht. Als je hier kijkt lees je iets heel anders.quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:08 schreef Charismatisch het volgende:
Makers van nep-bitcoins opgepakt in Duitsland
In Duitsland zijn twee mannen opgepakt die de digitale valuta bitcoin namaakten. Ze zouden voor meer dan 700.000 euro aan bitcoins hebben geproduceerd met een netwerk van gehackte computers. De verdachten werden opgepakt door een antiterreureenheid. De politie heeft het digitale geld in beslag genomen. Het Openbaar Ministerie verdenkt de twee opgepakte mannen en een derde verdachte van computerfraude.
http://www.waarmaarraar.n(...)kt_in_Duitsland.html
Nep Bitcoins?quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:08 schreef Charismatisch het volgende:
Makers van nep-bitcoins opgepakt in Duitsland
In Duitsland zijn twee mannen opgepakt die de digitale valuta bitcoin namaakten. Ze zouden voor meer dan 700.000 euro aan bitcoins hebben geproduceerd met een netwerk van gehackte computers. De verdachten werden opgepakt door een antiterreureenheid. De politie heeft het digitale geld in beslag genomen. Het Openbaar Ministerie verdenkt de twee opgepakte mannen en een derde verdachte van computerfraude.
http://www.waarmaarraar.n(...)kt_in_Duitsland.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |