Je weet toch dat adwords adds tegenwoordig gericht zijn op je zoekverleden:P En andere cookies.quote:
Ja ik moet m'n 40usd verlies van vanochtend wel ff recht zetten.quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:28 schreef mike-amersfoort het volgende:
crash! gvd... hmmm, best apart dat iedereen hier op zit te wachten...
http://www.randombitcoinadvice.com/quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:32 schreef µ het volgende:
Wat was die site met buy/sell-advies? Die random site?
quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
http://www.randombitcoinadvice.com/
Is er niet volgens mij.quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:48 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
Bitstamp index voor Android heeft geen LTC, en je kan geen doel instellen als: warn me als hij 600 aantikt, alleen in %...
Iemand die een app weet met een alarm voor LTC???
Klotequote:Op zaterdag 7 december 2013 15:52 schreef lf2 het volgende:
[..]
Is er niet volgens mij.
Ltc houdt wel langer vol dan btc zeg
Misschien moet je heel hard tegen m schreeuwen, dan beweegt ie misschienquote:Op zaterdag 7 december 2013 15:55 schreef strbo het volgende:
Ga wel boodschappen doen. Bah, ga eens bewegen koers.
Ik gebruik litecoin 24/7 daarvoor, staat in de playstore.quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:48 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
Bitstamp index voor Android heeft geen LTC, en je kan geen doel instellen als: warn me als hij 600 aantikt, alleen in %...
Iemand die een app weet met een alarm voor LTC???
Gaat ook nooit gebeurenquote:Op zaterdag 7 december 2013 16:02 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
Misschien een domme vraag;
maar hoe gaat BTC ooit gebruikt worden door het grote publiek, als je spaargeld in 1 nacht ineens de helft waard kan zijn? Ik vraag me of of de koers ooit stabiel gaat worden
Er wordt gedacht dat als het eenmaal 'geaccepteerd' is de koers stabieler zou zijn. Dit is (nog steeds) de beginfase, grote fluctuaties zijn dan best te verwachten.quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:02 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
maar hoe gaat BTC ooit gebruikt worden door het grote publiek, als je spaargeld in 1 nacht ineens de helft waard kan zijn? Ik vraag me of of de koers ooit stabiel gaat worden
Thanks! Ga ik die ff downloadenquote:Op zaterdag 7 december 2013 16:02 schreef KoningSjon het volgende:
[..]
Ik gebruik litecoin 24/7 daarvoor, staat in de playstore.
het begin is altijd volatiel.quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:02 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |