quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:28 schreef Scorpie het volgende:
710 op btc-e bereikt, maar hoe nu verder?
Als het zo volatiel blijft dan dan gaan mensen er idd. niet hun spaarcenten in steken. De verwachting is dat als het echte grote geld er eenmaal in duikt, dat dit een betere basis vormt en Bitcoins een stuk stabieler zijn.quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:02 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
Misschien een domme vraag;
maar hoe gaat BTC ooit gebruikt worden door het grote publiek, als je spaargeld in 1 nacht ineens de helft waard kan zijn? Ik vraag me of of de koers ooit stabiel gaat worden
Je hoopt dat dat het laagste isquote:Op zaterdag 7 december 2013 16:31 schreef Wave103 het volgende:
Hahaha precies op z'n laagst ingekocht
Ik wacht nog evenquote:Op zaterdag 7 december 2013 16:34 schreef ABombali het volgende:
LTC kopen nu? Of gaat het verder zakken
even in de glazen bol kijken....quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:34 schreef ABombali het volgende:
Buy order op 21 gezetquote:Op zaterdag 7 december 2013 16:34 schreef ABombali het volgende:
Op dit moment welquote:Op zaterdag 7 december 2013 16:36 schreef ABombali het volgende:
[..]
Kennis, ervaring....niet alles is gokken..
Wat is er zo boeiend aan LTC? Hij doet precies hetzelfde als BTCquote:Op zaterdag 7 december 2013 16:34 schreef ABombali het volgende:
nee okay, maar is zo lastig te voorspellen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:36 schreef ABombali het volgende:
[..]
Kennis, ervaring....niet alles is gokken..
Waarom gebruiken mensen dat gedrocht nog. Zelfs Cryptsy >>>>>> MtGoxquote:Op zaterdag 7 december 2013 16:36 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
GOX crasht weer, btc gaat weer onderuit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |