SPOILER: The Voice of HollandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het laatste nieuws (/ TAL / Korte nieuwtjes & feitjes over en rondom The Voice):
[28/07] TAL / 'The Voice kan ook tegen je werken'
[19/07] TAL / The Voice of Holland krijgt nieuw onderdeel
[15/07] TAL / Rebecca wil meedoen aan The Voice
The Voice spellen:
TAL / Adopteer een kandidaat - The Voice of Holland IV
TAL / Kijkcijfer(spel) topic: The Voice of Holland IV
----------------------------------------------------------------------------Ali B
TAL / #teamAli - Annika Boxhoorn
TAL / #teamAli - Jill "Helena" van Leeuwen
TAL / #teamAli - Jarno Ibarra Bent
TAL / #teamAli - Vince Irie
TAL / #teamAli - Imelda Wallerle
TAL / #teamAli - Jennifer Lynn
TAL / #teamAli - Yuli Minguel
TAL / #teamAli - Collin de VriesMarco Borsato
TAL / #teamMarco - Märel Bijveld
TAL / #teamMarco - Gerrie Dantuma
TAL / #teamMarco - Steven de Geus
TAL / #teamMarco - Marvin Kneefel
TAL / #teamMarco - Sarah van der Meer
TAL / #teamMarco - Grant Scott
TAL / #teamMarco - Fantine Tho
TAL / #teamMarco - Julia van der ToornIlse deLange
TAL / #teamIlse - Gaby Boterkooper
TAL / #teamIlse - Mitchell Brunings
TAL / #teamIlse - Darren van der Lek
TAL / #teamIlse - Lizzy Ossevoort
TAL / #teamIlse - Coosje Smid
TAL / #teamIlse - Bylear Sumter
TAL / #teamIlse - Cheyenne Toney
TAL / #teamIlse - Roy de ValkTrijntje Oosterhuis
TAL / #teamTrijntje - Nikay Agterhuis
TAL / #teamTrijntje - Nicole Bus
TAL / #teamTrijntje - Nikita Doornbosch
TAL / #teamTrijntje - Matt Heanes
TAL / #teamTrijntje - Sanne Klein Horsman, kanshebber?
TAL / #teamTrijntje - Steffen Morrison
TAL / #teamTrijntje - Shirma Rouse
TAL / #teamTrijntje - Jermain van der Bogt / Wudstik
[ Bericht 1% gewijzigd door Benny op 10-12-2013 14:57:29 ]heitieh
Ik vind 'm tof!quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:28 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Verschrikkelijk nummer van Katy Perry.
whehe, ik kreeg ook songfestival associatiesquote:
quote:
Ja, maar tegelijkertijd wil je je eigen trommelvliezen uitkrabben omdat ze zo Jill-ish alles staat te vergillen en vergalmen op standje veelteveel. En wat een totaal uitstralingsloos saai mensquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:28 schreef iBenny het volgende:
Gerrie kan ook gewoon poepiegoed zingen
Das ook een beetje het probleem ja... Té huisvrouwquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, maar tegelijkertijd wil je je eigen trommelvliezen uitkrabben omdat ze zo Jill-ish alles staat te vergillen en vergalmen op standje veelteveel. En wat een totaal uitstralingsloos saai mens
dunno. Ga niet googlen op telefoon hahaquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:30 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
haha, waar was dat ook al weer van?
Een dag van nationale rouwquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind dat ze een stille tocht verdient.
NEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:31 schreef Gia het volgende:
Och, als het dit jaar niks wordt met Ilse, kan Gerrie volgend jaar naar Eurovision.
Pauw en Witteman heeft vanavond een speciale uitzending met gasten die Gerrie gekend hebben toen ze nog gezond was.quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind dat ze een stille tocht verdient.
Ja, wat was er ook alweer met Mandela? Gerrie is gewond, dát is pas erg.quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Pauw en Witteman heeft vanavond een speciale uitzending met gasten die Gerrie gekend hebben toen ze nog gezond was.
ja echt hequote:Op vrijdag 6 december 2013 22:31 schreef iBenny het volgende:
Ik vind Gerrie ook zo'n kerkelijk type ofzo
...en het beste stukje bij Gerriequote:Op vrijdag 6 december 2013 22:32 schreef iBenny het volgende:
Waarom kiezen ze net het kutste stukje voor Julia?
Z'n begrafenis wordt uitgesteld tot na de feestdagen zodat we al onze aandacht op Ger kunnen focussen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, wat was er ook alweer met Mandela? Gerrie is gewond, dát is pas erg.
weet t al weerquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
dunno. Ga niet googlen op telefoon haha
Het is echt zo'n kaasmeisje.quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:31 schreef iBenny het volgende:
Ze is nog net zo saai, ondanks haar mooiere uiterlijk, dat is het ergstequote:Op vrijdag 6 december 2013 22:33 schreef ato het volgende:
Die Gerrie is wel van een saai huiswijf tot een lekker wijf veranderd..
en 2 puntjes op de aquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:33 schreef miss_dynastie het volgende:
Kom Juul, geef Merel met een a een trap tegen d'r knie...
zwarte-kousen kerkquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:31 schreef iBenny het volgende:
Omdat ze van haar de Hollandse Celine Dion willen makenquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:33 schreef Poison-Ivy het volgende:
Waarom laten ze gerrie alleen maar van die powerballads zingen. Doe eens wat anders.
quote:
Steeds als ik 'm zie denk ik "Ugh, blergh, Gordon!" en dan begint ie te praten en betrap ik mezelf erop dat ik toch weer om 'm moet lachen.quote:
Ja nee die nepgezinnen die totaal spontaan en onverwachts geheel klaar zitten voor de webcam zijn interessantquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:34 schreef Stickertje het volgende:
wat doet gordon nou weer in de uitzending
Moet een vervanger voor Sandra komenquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:34 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Omdat ze van haar de Hollandse Celine Dion willen maken
Met zijn tupperwarequote:Op vrijdag 6 december 2013 22:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Steeds als ik 'm zie denk ik "Ugh, blergh, Gordon!" en dan begint ie te praten en betrap ik mezelf erop dat ik toch weer om 'm moet lachen.
Das in zo'n klein kamertje achter de studioquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:35 schreef Cee het volgende:
Ja joh "Familie" "Davids", zit op z'n paasbest op vrijdagavond The Voice te kijken.
Onder de jurk van Sherma.quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Das in zo'n klein kamertje achter de studio
Op mijn tablet is het 'letter vasthouden', dan komt er een menuutje. Geen idee of dat op een phone ook kan.quote:
Hij doet backstagedingen. Je weet wel... van die dingend ie Buurman en Buurman ook deden.quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat doet die gast in godesnaam in het programma? Echt, geen idee.
em ferry doedensquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij doet backstagedingen. Je weet wel... van die dingend ie Buurman en Buurman ook deden.
Maar Johannes had nog wat.quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:38 schreef Greys het volgende:
Het Johannes effect is nu wel heel erg duidelijk
quote:
Wat een onzin. Kan zij wat aan doen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:38 schreef MissJ het volgende:
meeste stemmen voor Gerrie. Want: huismoeke en nu met zielig jankverhaal met ambulance
Ik lees met jullie mee maar moest lachen toen ik dit las, so true overigensquote:
Het heet 'The voice'quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:39 schreef Greys het volgende:
[..]
En toch vond ik die een stuk meer entertaining![]()
Rayonhoofden doe jullie ding.quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:40 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Friesland gaat de komende weken vergaderen hoe Gerrie kan winnen!!!
Uhuquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:40 schreef Greys het volgende:
Cross Battles
Hm, dus zo gaan ze zorgen dat er twee van 1 groep in de finale kunnen komen?
The Voice Kidsquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:41 schreef Stickertje het volgende:
wat komt er op rtl 4 over 3 weken als volgende week de halve finale is?
Nee, het gaat om het totaalpakket.quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:40 schreef Starlie het volgende:
Gerrie zingt toch ook gewoon rete goed, even afgezien van of.het je smaak is en of zij je type is en daar gaat het naar mijn idee om!
Knallende kurken.quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:41 schreef Stickertje het volgende:
wat komt er op rtl 4 over 3 weken als volgende week de halve finale is?
Wudstik én Shirmamma.quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:40 schreef Greys het volgende:
Cross Battles
Hm, dus zo gaan ze zorgen dat er twee van 1 groep in de finale kunnen komen?
Wudstick en Mitchell zijn de enige twee mannen nog he...?quote:
Waar is dat mens die hier op FOK Friesland vertegenwoordigde?quote:
Tsja toch heeft ze ietswat de wereld boeitquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, het gaat om het totaalpakket.
Celine Dion zingt ook enorm goed, maar dat vind ik ook afgrijselijk.
Duct tape?quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tsja toch heeft ze ietswat de wereld boeit
quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:43 schreef iBenny het volgende:
Nelson Mandela... z'n "I have a dream"-speech
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heitieh
Jammer dat die Yuli weg is, daar kon je tenminste nog om lachenquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind overigens dat ze die liveshows veel te rap erdoorheen jagen, qua kandidaten dan... voel met niemand een echte band, behalve met de mensen die ik veracht
Sowieso worden talentenjachten afgeraffeld de laatste jarenquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind overigens dat ze die liveshows veel te rap erdoorheen jagen, qua kandidaten dan... voel met niemand een echte band, behalve met de mensen die ik veracht
Ik lach er om wel meer eigenlijkquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:44 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Jammer dat die Yuli weg is, daar kon je tenminste nog om lachen
quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:45 schreef iBenny het volgende:
Ik vond Nelson Mandela de rol van god wel goed vertolken in Bruce Almighty
quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:45 schreef iBenny het volgende:
Nelson zit gewoon in het vakantiehuisje van Elvis.quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:45 schreef iBenny het volgende:
Hij was toch de eerste zwarte president van Amerika!quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:45 schreef iBenny het volgende:
[LIVETOPIC] 22:45 Nelson Mandela is nog steeds dood
https://twitter.com/WhoisMandela Meest deprimerende Twitter-account ookquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:43 schreef iBenny het volgende:
Nelson Mandela... z'n "I have a dream"-speech
Wel mooi dat hij ook (per ongeluk?) zulke tweets retweetquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
https://twitter.com/WhoisMandela Meest deprimerende Twitter-account ookMet pareltjes als:
"RIP Nelson Mandela. He was unreal in the bucket list, god bless fella."
twitter:koisxprincess twitterde op vrijdag 06-12-2013 om 00:29:31How the fuck do you not know who Nelson Mandela is? You uncultured shit. reageer retweet
Eh, voor de balans misschienquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:51 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Wel mooi dat hij ook (per ongeluk?) zulke tweets retweettwitter:koisxprincess twitterde op vrijdag 06-12-2013 om 00:29:31How the fuck do you not know who Nelson Mandela is? You uncultured shit. reageer retweet
Eens. Dit hoop ik ook.quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:26 schreef MissJ het volgende:
Voor de finale gok ik op:
Jennifer
Julia
Mitchell
Wudstik
Dit is ook wat ik hoop
Shirma er uit?quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:30 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik gok op Jennifer- Gerrie- Mitchell- Wudstik...
Jennifer gaat als eerste, Wudstick als tweede en Mitchell wint.
dan moet Mitchell toch iets anders presteren dan de laatste wekenquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:30 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik gok op Jennifer- Gerrie- Mitchell- Wudstik...
Jennifer gaat als eerste, Wudstick als tweede en Mitchell wint.
Tuurlijk. Het publiek beslist toch? Het publiek heeft niks (meer) met Shirmaquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Shirma er uit?
Ik hoop het, maar ik denk dat we dat niet mogen hopen
Ik heb het idee dat het anders gaat, die rare battles waren er ook nooit ineens in de live shows...quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Tuurlijk. Het publiek beslist toch? Het publiek heeft niks (meer) met Shirma
Piscjequote:Op vrijdag 6 december 2013 23:37 schreef Pisces29 het volgende:
OMG. Zong iemand Boys II Men vanavond?
Ja, Shirma.quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:37 schreef Pisces29 het volgende:
OMG. Zong iemand Boys II Men vanavond?
owja, verrekquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, Shirma.
En toegegeven, ze zong het goed
vrees ik ook dat Trijn daar wel even voor gaat zorgen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Eens. Dit hoop ik ook.
Alleen gaat Trijn echt 200% zorgen dat Shirma er in komt denk ik...
Want 'publiek beslist', kweenie of de jury grote invloed gaat uitoefenen met die Combi Battles, ik gok van wel.
Dank je, ga ik morgen kijkenquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, Shirma.
Koenquote:
qua zang vind in Anouk geweldigquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Koen![]()
![]()
Oh dat date geval van Anouk was wel een hottie net
gieren ja, maar ze meent het ook nog, alleen goedgeschapen donkergekleurde medelanders wil zequote:Op vrijdag 6 december 2013 23:50 schreef Pisces29 het volgende:
Die meuk die ze nu maakt is niet mijn ding, maar ze zong goed.
En die verhalen vind ik dan wel om te gieren eigenlijk
Je denkt in teams... Dat mogen we aankomende vrijdag loslatenquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:26 schreef MissJ het volgende:
Voor de finale gok ik op:
Jennifer
Julia
Mitchell
Wudstik
Dit is ook wat ik hoop
Als mannen een lekker bos hout willen hoor je ons toch ook niet?quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gieren ja, maar ze meent het ook nog, alleen goedgeschapen donkergekleurde medelanders wil ze
als je als blonde Nederlandse kerel alleen maar negerinnen met dikke tieten wil krijg je toch ook wel meewarige blikkenquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als mannen een lekker bos hout willen hoor je ons toch ook niet?
In Den Haag kijkt men nergens van opquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als je als blonde Nederlandse kerel alleen maar negerinnen met dikke tieten wil krijg je toch ook wel meewarige blikken
Oh ja, dat heb ik even deels gemist geloof ik. Hoe gaan ze het doen dan volgende week?quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je denkt in teams... Dat mogen we aankomende vrijdag loslaten
Er komen cross battles.quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:20 schreef MissJ het volgende:
[..]
Oh ja, dat heb ik even deels gemist geloof ik. Hoe gaan ze het doen dan volgende week?
dus als ik het goed begrijp zou het dus kunnen dat bijvoorbeeld heel team Marco en heel team Ilse doorgaat en dat er van team Ali en team Trijntje dus niemand doorgaat naar de finale?quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Er komen cross battles.
De jury mag gaan bepalen wie van welke teams er tegen elkaar mogen battlen.
Dus so much for het publiek bepaalt alleen volgende week, want ze kunnen het nu heel erg beïnvloeden vind ik
Ja, zo werd het iig wel uitgelegd.quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:22 schreef MissJ het volgende:
[..]
dus als ik het goed begrijp zou het dus kunnen dat bijvoorbeeld heel team Marco en heel team Ilse doorgaat en dat er van team Ali en team Trijntje dus niemand doorgaat naar de finale?
slecht was ze zeker niet, maar dit is vrij onverwachtquote:
Zeker een goede zet ja!quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, zo werd het iig wel uitgelegd.
Ergens is het een goede zet, want soms zitten er twee in één groep die allebei in de finale horen.
Ik ben zo bang dat we straks met Jill en Gerrie in de finale zitten
WAT? Da's nog debieler dan dat omgekeerd zitten van vorig jaarquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Er komen cross battles.
De jury mag gaan bepalen wie van welke teams er tegen elkaar mogen battlen.
Dus stel, ze zetten Wudstick uit het ene team tegen Mitchell uit andere team.
Of ze zetten bv Shirma tegenover de zwakste dame die nog over is uit een ander team.
Dus so much for het publiek bepaalt alleen volgende week, want ze kunnen het nu heel erg beïnvloeden vind ik
Dat wordt dan een uitzending waarvan ik slechts heel snel de hoogtepunten ga kijken, voor zover uberhaupt aanwezig, en het overgrote deel doorspoel, vrees ik. Sowieso eentje die ik eerst opneem alvorens ernaar te gaan kijken, álles zien lijkt me niet om door te komen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:25 schreef Greys het volgende:
Ik ben zo bang dat we straks met Jill en Gerrie in de finale zitten
De jury voorspelde het al toen ze commentaar gaven.quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
slecht was ze zeker niet, maar dit is vrij onverwacht
Nou... Het optreden van Cheyenne was wel erg goed. Komt bij mij wel in het rijtje van memorabele talentenjachtoptredens.quote:Op zaterdag 7 december 2013 09:59 schreef roos85 het volgende:
Ik was in slaap gevallen.. maar niet veel gemist dus?
Mwoa, Julia, Cheyenne en Gerrie waren goed. wudstick ging weer wat de mist in, maar had toch wel een mooi optreden. Shirma moet je van houden, denk ik, want het doet mij niks. De rest is vrij middelmatig, maar niet echt slecht. Behalve Merel met een a misschien, dat was niet best.quote:
Wel mooi dat zij nu verder is dan haar tegenstandster in 'the battles'.quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:16 schreef forzaudinese het volgende:
Cheyenne Toney - Formidable staat #1 op itunes ! Terecht lijkt meGeweldig optreden gister
![]()
Moet ze battlen tegen Julia? Dan weet je meer dan wijquote:Op zaterdag 7 december 2013 12:26 schreef Montagui het volgende:
[..]
Wel mooi dat zij nu verder is dan haar tegenstandster in 'the battles'.
Ehm.....quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:27 schreef Democrazy het volgende:
[..]
Moet ze battlen tegen Julia? Dan weet je meer dan wij
Ahh die battles, ik dacht dat je referreerde naar de cross-battles van volgende week en dat ze op itunes boven julia staat.quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:30 schreef Montagui het volgende:
[..]
Ehm.....
1 van de beste battles ever!
ja mee eens. Ik vind het ook zo irritant dat ze zo wordt geroemd door de BN'ers die haar kennen. Net als bij Leona Flippo is dit gewoon een shortcut naar het schnabbelcircuit.quote:Op zaterdag 7 december 2013 13:48 schreef hunter2011 het volgende:
Ben het oneens met de keuze dat Shirma is gebleven en Nicole weg moest.
Nicole is veel meer onderscheidend en had meer ballen bij het kiezen van liedjes, die durfde soms risico's te nemen.
Shirma speelt continue op safe en kwa persoonlijkheid maakt ze weinig tot geen indruk.
Ze blijft voor mijn gevoel nog steeds een achtergrondzangeres met een goede stem.
Coverband-zangeres niveau.
Platenmaatschappijen zouden niet blij zijn als zij zou winnen.
Wel weer een gevalletje 'de lol is weg nu een vrouw aan het zingen is', maar wel goed gedaanquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, Shirma.
ook weer helemaal mee eens. Nicole was daar ook een slachtoffer vanquote:Op zaterdag 7 december 2013 17:30 schreef hunter2011 het volgende:
Ja, maar wat irritant en onvermijdelijk is, dat is dat juryleden duidelijk een voorkeur geven aan een bepaalde kandidaat, en koste wat koste willen bereiken dat ze de finale halen.
Dit kan door mede-kandidaten een wat moeilijker, minder commercieel of slechter passend liedje te geven waardoor zijn of haar kansen meteen minder worden.
Krijg echt het gevoel dat die Shirma continue wordt gematst met "makkelijkere of goed bij haar passende" liedjes.
Shirma is dan ook groot genoeg voor alle drie van Boyz II Men dus dat is niet eerlijkquote:Op zaterdag 7 december 2013 17:31 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
ook weer helemaal mee eens. Nicole was daar ook een slachtoffer van
En toch gaat Wudstik rechtstreeks door en lag Shirma, zo lieten de downloads zien, achter bij haar concurrenten...quote:Op zaterdag 7 december 2013 18:18 schreef Democrazy het volgende:
[..]
Shirma is dan ook groot genoeg voor alle drie van Boyz II Men dus dat is niet eerlijk. Nee maar dat is R&B, toch wel wat anders dan gospel/soul, haar comfortzone. Volgens mij had ze het er nog best lastig mee. Ik zou dan eerder struikelen over de snippets voor het stemmen van de kandidaten waar ze STEM WUDSTIK een monotoon stukje van het laten zien en bij STEM SHIRMA haar zieke uithaal. Hmm.
Dat is voor hem wel een compliment lijkt me. Het stemgewicht van de itunesdownloads is trouwens maar klein ten opzichte van de reguliere stemmen, maar het kan eventueel doorslaggevend zijn. Dat is tot nu toe nog niet gebleken trouwens.quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En toch gaat Wudstik rechtstreeks door en lag Shirma, zo lieten de downloads zien, achter bij haar concurrenten...
Wie is Julie?quote:Op zondag 8 december 2013 01:07 schreef Montagui het volgende:
Crossbattles zouden (qua stijl ook) moeten zijn:
Wudstick - Mitchell
Shirma - Gerrie
Julie - Cheyenne
Jennifer Lynn - Jill
Maar dat worden ze niet omdat men een finale wil met:
Wudstick
Mitchell
Shirma
Julie
Mijn finale zou zijn:
Wudstick
Julie
Cheyenne
Shirma
Mwah, neej, zij is de overtreffende trap van Nicole.quote:Op zondag 8 december 2013 01:38 schreef hexje het volgende:
[..]
Moet je dan niet aan deze dame denken bij julie.![]()
[ afbeelding ]
Jammer dat beide zo overdrijven.quote:Op zondag 8 december 2013 01:42 schreef Montagui het volgende:
[..]
Mwah, neej, zij is de overtreffende trap van Nicole.
Ik denk dat ze Gerrie boven Mitchell willen hebben, desondanks denk ik dat ze gaat battlen tegen Wudstik en dat het een soort clash van fanbases gaat worden mits ze allebei perfect zingen. Ook denk ik niet dat ze de mannen tegen elkaar laten gaan, want dan komt er maar maximaal eentje in de finale. Er zijn maar een paar combinaties van battles mogelijk en gok op deze!quote:Op zondag 8 december 2013 01:07 schreef Montagui het volgende:
Crossbattles zouden (qua stijl ook) moeten zijn:
Wudstick - Mitchell
Shirma - Gerrie
Julie - Cheyenne
Jennifer Lynn - Jill
Maar dat worden ze niet omdat men een finale wil met:
Wudstick
Mitchell
Shirma
Julie
Mijn finale zou zijn:
Wudstick
Julie
Cheyenne
Shirma
Dus wat voor battles gok jij?quote:Op zondag 8 december 2013 02:08 schreef Democrazy het volgende:
[..]
Ik denk dat ze Gerrie boven Mitchell willen hebben, desondanks denk ik dat ze gaat battlen tegen Wudstik en dat het een soort clash van fanbases gaat worden mits ze allebei perfect zingen. Ook denk ik niet dat ze de mannen tegen elkaar laten gaan, want dan komt er maar maximaal eentje in de finale. Er zijn maar een paar combinaties van battles mogelijk en gok op deze!
Die ik boven in de sheet had gepostquote:
quote:WAT ZIJN DE CROSSBATTLES?
Komende vrijdag is er een nieuw element in de show te zien, namelijk: 'De Crossbattles'. De coaches gaan de strijd met elkaars talenten aan.
Via een loting worden twee talenten uit verschillende teams tegenover elkaar gezet. Zij strijden tegen elkaar, maar wel met hun eigen liedje. Na de 2 optredens bepaalt de kijker wie de Crossbattle wint. Slechts 4 talenten gaan door naar de finale op 20 december. Door de toevoeging van de Crossbattles kan het dus zo zijn dat een coach zonder talenten in de finale staat.
Wie tegen wie de strijd aangaat? Check vanavond RTL Boulevard!
Dit denk je, of dit is al geloot?quote:Op maandag 9 december 2013 19:10 schreef iBenny het volgende:
Wudstik vs. Gerrie
Julia vs. Cheyenne
Jennifer vs. Mitchell
Shirma vs. Jill
Zwaar beinvloed en nul komma nul eerlijke loting dusquote:Op maandag 9 december 2013 19:12 schreef iBenny het volgende:
De loting verliep niet zoals een gewone loting normaal gesproken verloopt.
Wendy trok een balletje met daarin een papiertje waarop een teamnaam stond. De coach mocht vervolgens kiezen wie van de kandidaten van zijn/haar team tegen iemand (naar keuze) moet battlen
Jammer voor Wudstick, die gaat het afleggen tegen Fryslan Boppequote:Op maandag 9 december 2013 19:10 schreef iBenny het volgende:
Wudstik vs. Gerrie
Julia vs. Cheyenne
Jennifer vs. Mitchell
Shirma vs. Jill
Hoezo dan?quote:Op maandag 9 december 2013 19:16 schreef Greys het volgende:
Ik vind het ineens een stuk minder erg dat ik de finale niet kan zien
Wat een faal, dit.
(En ja, dat zeg ik terwijl ik op zich wel tevreden ben met de 'loting'Maar het is zooooooooooo overduidelijk nu dat Shirma perse in de finale moet van Trijntje
)
Hoezo wat?quote:
Hoezo je zo zeker weet dat Trijntje Shirma in de finale wil. Leid je dat af uit het feit dat ze de eerste naam moest noemen en Wudstick riep en zo ja, hoe leid je dat daaruit af?quote:Op maandag 9 december 2013 19:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo wat?
Je kunt het toch geen eerlijke loting noemen als er een 'naar keuze' in voorkomt?
quote:Op maandag 9 december 2013 19:24 schreef iBenny het volgende:
Favorieten:
Wudstik vs. Gerrie
Julia vs. Cheyenne
Jennifer vs. Mitchell
Shirma vs. Jill
Verwachte winnaars:
Wudstik vs. Gerrie
Julia vs. Cheyenne
Jennifer vs. Mitchell
Shirma vs. Jill
Ja nee sorry, ik had verder terug moeten lezen. Heb heel die post gemist dat het in Boulevard al geloot is (dat kon je ook al merken aan het feit dat ik daarna nog vroeg of iBenny het gokte of wistquote:Op maandag 9 december 2013 19:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hoezo je zo zeker weet dat Trijntje Shirma in de finale wil. Leid je dat af uit het feit dat ze de eerste naam moest noemen en Wudstick riep en zo ja, hoe leid je dat daaruit af?
Wat erg, in beide door jou geschetste scenario's 4 wieven in de finale waarvan er 3 me echt nul boeien en eentje hooguit een heel klein beetjequote:
quote:Op maandag 9 december 2013 19:48 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Zo graag:
Wudstik vs. Gerrie
Julia vs. Cheyenne
Jennifer vs. Mitchell
Shirma vs. Jill
Ach, ze zijn er in ieder geval eerlijk over.quote:Op maandag 9 december 2013 19:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo wat?
Je kunt het toch geen eerlijke loting noemen als er een 'naar keuze' in voorkomt?
kutzooiquote:
Cheyenne verraste me de laatste keer, Julia vind ik altijd zo....quote:
Grappig dat juist de gene met zo'n beetje de meeste podiumuren het meeste last heeft van zenuwen. Professioneel of niet, verwachtingen van een favorietenrol waarmaken voor 2,5mln man live lijkt mij persoonlijk een nachtmerrie.quote:Op maandag 9 december 2013 23:13 schreef Greys het volgende:
Mijn keuze zou dan zijn:
Wudstik vs. Gerrie --> commercieel voor de makers ook veel beter, veel potentie
Julia vs. Cheyenne --> echt alle keren goed gepresteerd, heel steady
Jennifer vs. Mitchell --> maakt me niet zoveel meer uit, als Mitchell ineens weer heel goed zingt, dan hij
Shirma vs. Jill --> dan Shirma maar, Jill heb ik echt niets mee
Ik had gehoopt dat Wudstick zou blijven presteren als tijdens zijn battle, daar zag ik een absolute Voice winnaar. Die heb ik daarna helaas niet meer gezien.
En dan heb je het over Wudstick of Mitchell?quote:Op maandag 9 december 2013 23:16 schreef Democrazy het volgende:
[..]
Grappig dat juist de gene met zo'n beetje de meeste podiumuren het meeste last heeft van zenuwen. Professioneel of niet, verwachtingen van een favorietenrol waarmaken voor 2,5mln man live lijkt mij persoonlijk een nachtmerrie.
Ja. Je hoeft niet per se met teams te werken voor de optredens om met teams te kunnen werken buiten de optredens. Buiten de optredens omfermt 1 coach met een team zich over de kandidaten, tijdens de optredens is het iedereen tegen iedereen. Zo zou ik het graag zien. En ja, dan kan het gebeuren dat 1 coach vroeg is uitgespeeld. Boeiend.quote:Op maandag 9 december 2013 19:02 schreef miss_dynastie het volgende:
Dat zouden ze bij de gewone battles ook moeten doen imho
Net als dat vorig jaar per se Leona naar de finale moest, die m.i. ondanks haar uitmuntende techniek minder goed was dan Tessa. Zong Leona bovendien niet een paar keer lichtjes vals in de laatste paar uitzendingen (kwartfinale en halve finale)?quote:Op maandag 9 december 2013 19:16 schreef Greys het volgende:
Ik vind het ineens een stuk minder erg dat ik de finale niet kan zien
Wat een faal, dit.
(En ja, dat zeg ik terwijl ik op zich wel tevreden ben met de 'loting'Maar het is zooooooooooo overduidelijk nu dat Shirma perse in de finale moet van Trijntje
)
Ik ben tot nu toe niet zo tevreden over Wudstik (wel een zeer sterk einde van zijn laatste optreden). Talent heeft hij wel maar hij levert te weinig op het moment dat het moet gebeuren. Anderzijds geldt dat ook een beetje voor Gerrie. Ik ben benieuwd.quote:Op maandag 9 december 2013 20:29 schreef Democrazy het volgende:
[..]
Ach, ze zijn er in ieder geval eerlijk over.
In ieder geval klopt één van mijn voorspellingen. Maar ik denk dat Wudstik Gerrie wel gaat pakken. Zijn vorige battle was zijn sterkste optreden en daar liet hij geen spaan heel van Jarno.
Ja Wudstik. Mitchell heeft trouwens ook veel stage ervaring. Ik heb ook hem een aantal keer in de buurt live gezien sinds hij met zijn tribute2bobmarley band in de regio zit. En hij heeft het dat probleem trouwens ook, maar hij is technisch stukken minder en dat scheelt ook in zijn potentie. Voor hem was het helemaal lastig de verwachtingen waar te maken na dat zijn auditie zo keihard viral ging.quote:Op maandag 9 december 2013 23:45 schreef Greys het volgende:
[..]
En dan heb je het over Wudstick of Mitchell?
Wudstick, zeker? (Omdat Mitchell ook erg veel podiumervaring heeft volgens mij, twijfelde ik).
Ik ben bang dat de druk alleen nog maar groter wordt voor hem, omdat hij nu twee keer achter elkaar zijn tekst vergat. Volgens mij lig je daarna elke nacht wakker met 'oh fuck, als ik het de volgende keer dan maar echt niet vergeet' en dan zal je dus net zien...![]()
Maar commercieel gezien gaat het - denk ik echt - degene zijn die het 't beste gaat doen en van wie het na het programma nog het meest horen. Ook al zou hij in de halve finale sneuvelen. Omarm Me wordt nog heel veel gedraaid op de radio bv.
Ik ga duimen, want ik gun het hem en ik vind hem de enige die ik wel echt als winnaar zou kunnen zien.
Ik vond haar juist heel steady, maar door haar vermeende bôppe fanbase heeft wudstik lichtelijk een underdog positie waar die waarschijnlijk van zal profiteren. Ik denk dat de daadwerkelijke fanbase van wudstik eigenlijk iets groter is dan van Gerrie, maar het zal uiteindelijk toch ook gaan om de performance vrijdag.quote:Op maandag 9 december 2013 23:52 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ik ben tot nu toe niet zo tevreden over Wudstik (wel een zeer sterk einde van zijn laatste optreden). Talent heeft hij wel maar hij levert te weinig op het moment dat het moet gebeuren. Anderzijds geldt dat ook een beetje voor Gerrie. Ik ben benieuwd.
Zou wel fijn zijn als hij er geen valse noten tussendoor zou gooien (als hij zijn tekst al onthoudt)quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:18 schreef ato het volgende:
Ik wil gewoon Wudstick als winnaar...
Cheyenne als 2e...en Mitchell 3e.
Zij hebben voor mij de beste en aangenaamste stemmen..
quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:21 schreef ato het volgende:
Dat hoop ik ook, maar hij kan het en heeft gewoon de mooiste stem.
Het is ook een entertainer, iemand die platen kan verkopen.
Ik bedoelde alleen het loten, niet het cross-battlen zelf, da's mij te X-factor. En dan ook echt alles aan het lot overlaten, geen inbreng van de coaches.quote:Op maandag 9 december 2013 23:49 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ja. Je hoeft niet per se met teams te werken voor de optredens om met teams te kunnen werken buiten de optredens. Buiten de optredens omfermt 1 coach met een team zich over de kandidaten, tijdens de optredens is het iedereen tegen iedereen. Zo zou ik het graag zien. En ja, dan kan het gebeuren dat 1 coach vroeg is uitgespeeld. Boeiend.
Jenniferquote:Op dinsdag 10 december 2013 10:28 schreef Kyran het volgende:
Cheyenne vs. Julia
Jennifer vs. Mitchell
Gerrie vs. Wudstik
Jill vs. Shirma
Al kan ik Shirma en Jill beide niet uitstaan. Shirma vooral niet door Trijntje die altijd moet overdrijven met haar kandidaten.
Jennifer mag van mij winnen
Trijntje heeft ook een hele goede klik met Shirma waardoor Shirma altijd een streepje voor zal hebben bij haar. Voor mij mag Jill van Shirma winnen iigquote:Op dinsdag 10 december 2013 10:28 schreef Kyran het volgende:
Cheyenne vs. Julia
Jennifer vs. Mitchell
Gerrie vs. Wudstik
Jill vs. Shirma
Al kan ik Shirma en Jill beide niet uitstaan. Shirma vooral niet door Trijntje die altijd moet overdrijven met haar kandidaten.
Jennifer mag van mij winnen
quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:05 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb zeer weinig gezien dit seizoen, maar als ik mag kiezen, dan wint Wudstick
Als tweede Mitchell.
Shirma is goed, maar heb ik niks mee.
Jill vind ik net een diner-show zangeres. Beetje de Glennis Grace, die nooit wat zal worden, hoe vaak ze het ook probeert
Dus datquote:Op dinsdag 10 december 2013 15:05 schreef Pisces29 het volgende:
Jill vind ik net een diner-show zangeres. Beetje de Glennis Grace, die nooit wat zal worden, hoe vaak ze het ook probeert
Echt he, vond marel echt een mooie aparte stem hebben.quote:Op maandag 9 december 2013 23:58 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Jammer dat die Braziliaanse en Marel uit het programma zijn, zij gaven toch kleur aan het programma en je werd vrolijk van beide kandidaten die zelf zo veel plezier hadden in hun optredens en die beide behoorlijk muzikaal zijn (Marel nog meer een ruwe diamant).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |