quote:WAT ZIJN DE CROSSBATTLES?
Komende vrijdag is er een nieuw element in de show te zien, namelijk: 'De Crossbattles'. De coaches gaan de strijd met elkaars talenten aan.
Via een loting worden twee talenten uit verschillende teams tegenover elkaar gezet. Zij strijden tegen elkaar, maar wel met hun eigen liedje. Na de 2 optredens bepaalt de kijker wie de Crossbattle wint. Slechts 4 talenten gaan door naar de finale op 20 december. Door de toevoeging van de Crossbattles kan het dus zo zijn dat een coach zonder talenten in de finale staat.
Wie tegen wie de strijd aangaat? Check vanavond RTL Boulevard!
Dit denk je, of dit is al geloot?quote:Op maandag 9 december 2013 19:10 schreef iBenny het volgende:
Wudstik vs. Gerrie
Julia vs. Cheyenne
Jennifer vs. Mitchell
Shirma vs. Jill
Zwaar beinvloed en nul komma nul eerlijke loting dusquote:Op maandag 9 december 2013 19:12 schreef iBenny het volgende:
De loting verliep niet zoals een gewone loting normaal gesproken verloopt.
Wendy trok een balletje met daarin een papiertje waarop een teamnaam stond. De coach mocht vervolgens kiezen wie van de kandidaten van zijn/haar team tegen iemand (naar keuze) moet battlen
Jammer voor Wudstick, die gaat het afleggen tegen Fryslan Boppequote:Op maandag 9 december 2013 19:10 schreef iBenny het volgende:
Wudstik vs. Gerrie
Julia vs. Cheyenne
Jennifer vs. Mitchell
Shirma vs. Jill
Hoezo dan?quote:Op maandag 9 december 2013 19:16 schreef Greys het volgende:
Ik vind het ineens een stuk minder erg dat ik de finale niet kan zien
Wat een faal, dit.
(En ja, dat zeg ik terwijl ik op zich wel tevreden ben met de 'loting'Maar het is zooooooooooo overduidelijk nu dat Shirma perse in de finale moet van Trijntje
)
Hoezo wat?quote:
Hoezo je zo zeker weet dat Trijntje Shirma in de finale wil. Leid je dat af uit het feit dat ze de eerste naam moest noemen en Wudstick riep en zo ja, hoe leid je dat daaruit af?quote:Op maandag 9 december 2013 19:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo wat?
Je kunt het toch geen eerlijke loting noemen als er een 'naar keuze' in voorkomt?
quote:Op maandag 9 december 2013 19:24 schreef iBenny het volgende:
Favorieten:
Wudstik vs. Gerrie
Julia vs. Cheyenne
Jennifer vs. Mitchell
Shirma vs. Jill
Verwachte winnaars:
Wudstik vs. Gerrie
Julia vs. Cheyenne
Jennifer vs. Mitchell
Shirma vs. Jill
Ja nee sorry, ik had verder terug moeten lezen. Heb heel die post gemist dat het in Boulevard al geloot is (dat kon je ook al merken aan het feit dat ik daarna nog vroeg of iBenny het gokte of wistquote:Op maandag 9 december 2013 19:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hoezo je zo zeker weet dat Trijntje Shirma in de finale wil. Leid je dat af uit het feit dat ze de eerste naam moest noemen en Wudstick riep en zo ja, hoe leid je dat daaruit af?
Wat erg, in beide door jou geschetste scenario's 4 wieven in de finale waarvan er 3 me echt nul boeien en eentje hooguit een heel klein beetjequote:
quote:Op maandag 9 december 2013 19:48 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Zo graag:
Wudstik vs. Gerrie
Julia vs. Cheyenne
Jennifer vs. Mitchell
Shirma vs. Jill
Ach, ze zijn er in ieder geval eerlijk over.quote:Op maandag 9 december 2013 19:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo wat?
Je kunt het toch geen eerlijke loting noemen als er een 'naar keuze' in voorkomt?
kutzooiquote:
Cheyenne verraste me de laatste keer, Julia vind ik altijd zo....quote:
Grappig dat juist de gene met zo'n beetje de meeste podiumuren het meeste last heeft van zenuwen. Professioneel of niet, verwachtingen van een favorietenrol waarmaken voor 2,5mln man live lijkt mij persoonlijk een nachtmerrie.quote:Op maandag 9 december 2013 23:13 schreef Greys het volgende:
Mijn keuze zou dan zijn:
Wudstik vs. Gerrie --> commercieel voor de makers ook veel beter, veel potentie
Julia vs. Cheyenne --> echt alle keren goed gepresteerd, heel steady
Jennifer vs. Mitchell --> maakt me niet zoveel meer uit, als Mitchell ineens weer heel goed zingt, dan hij
Shirma vs. Jill --> dan Shirma maar, Jill heb ik echt niets mee
Ik had gehoopt dat Wudstick zou blijven presteren als tijdens zijn battle, daar zag ik een absolute Voice winnaar. Die heb ik daarna helaas niet meer gezien.
En dan heb je het over Wudstick of Mitchell?quote:Op maandag 9 december 2013 23:16 schreef Democrazy het volgende:
[..]
Grappig dat juist de gene met zo'n beetje de meeste podiumuren het meeste last heeft van zenuwen. Professioneel of niet, verwachtingen van een favorietenrol waarmaken voor 2,5mln man live lijkt mij persoonlijk een nachtmerrie.
Ja. Je hoeft niet per se met teams te werken voor de optredens om met teams te kunnen werken buiten de optredens. Buiten de optredens omfermt 1 coach met een team zich over de kandidaten, tijdens de optredens is het iedereen tegen iedereen. Zo zou ik het graag zien. En ja, dan kan het gebeuren dat 1 coach vroeg is uitgespeeld. Boeiend.quote:Op maandag 9 december 2013 19:02 schreef miss_dynastie het volgende:
Dat zouden ze bij de gewone battles ook moeten doen imho
Net als dat vorig jaar per se Leona naar de finale moest, die m.i. ondanks haar uitmuntende techniek minder goed was dan Tessa. Zong Leona bovendien niet een paar keer lichtjes vals in de laatste paar uitzendingen (kwartfinale en halve finale)?quote:Op maandag 9 december 2013 19:16 schreef Greys het volgende:
Ik vind het ineens een stuk minder erg dat ik de finale niet kan zien
Wat een faal, dit.
(En ja, dat zeg ik terwijl ik op zich wel tevreden ben met de 'loting'Maar het is zooooooooooo overduidelijk nu dat Shirma perse in de finale moet van Trijntje
)
Ik ben tot nu toe niet zo tevreden over Wudstik (wel een zeer sterk einde van zijn laatste optreden). Talent heeft hij wel maar hij levert te weinig op het moment dat het moet gebeuren. Anderzijds geldt dat ook een beetje voor Gerrie. Ik ben benieuwd.quote:Op maandag 9 december 2013 20:29 schreef Democrazy het volgende:
[..]
Ach, ze zijn er in ieder geval eerlijk over.
In ieder geval klopt één van mijn voorspellingen. Maar ik denk dat Wudstik Gerrie wel gaat pakken. Zijn vorige battle was zijn sterkste optreden en daar liet hij geen spaan heel van Jarno.
Ja Wudstik. Mitchell heeft trouwens ook veel stage ervaring. Ik heb ook hem een aantal keer in de buurt live gezien sinds hij met zijn tribute2bobmarley band in de regio zit. En hij heeft het dat probleem trouwens ook, maar hij is technisch stukken minder en dat scheelt ook in zijn potentie. Voor hem was het helemaal lastig de verwachtingen waar te maken na dat zijn auditie zo keihard viral ging.quote:Op maandag 9 december 2013 23:45 schreef Greys het volgende:
[..]
En dan heb je het over Wudstick of Mitchell?
Wudstick, zeker? (Omdat Mitchell ook erg veel podiumervaring heeft volgens mij, twijfelde ik).
Ik ben bang dat de druk alleen nog maar groter wordt voor hem, omdat hij nu twee keer achter elkaar zijn tekst vergat. Volgens mij lig je daarna elke nacht wakker met 'oh fuck, als ik het de volgende keer dan maar echt niet vergeet' en dan zal je dus net zien...![]()
Maar commercieel gezien gaat het - denk ik echt - degene zijn die het 't beste gaat doen en van wie het na het programma nog het meest horen. Ook al zou hij in de halve finale sneuvelen. Omarm Me wordt nog heel veel gedraaid op de radio bv.
Ik ga duimen, want ik gun het hem en ik vind hem de enige die ik wel echt als winnaar zou kunnen zien.
Ik vond haar juist heel steady, maar door haar vermeende bôppe fanbase heeft wudstik lichtelijk een underdog positie waar die waarschijnlijk van zal profiteren. Ik denk dat de daadwerkelijke fanbase van wudstik eigenlijk iets groter is dan van Gerrie, maar het zal uiteindelijk toch ook gaan om de performance vrijdag.quote:Op maandag 9 december 2013 23:52 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ik ben tot nu toe niet zo tevreden over Wudstik (wel een zeer sterk einde van zijn laatste optreden). Talent heeft hij wel maar hij levert te weinig op het moment dat het moet gebeuren. Anderzijds geldt dat ook een beetje voor Gerrie. Ik ben benieuwd.
Zou wel fijn zijn als hij er geen valse noten tussendoor zou gooien (als hij zijn tekst al onthoudt)quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:18 schreef ato het volgende:
Ik wil gewoon Wudstick als winnaar...
Cheyenne als 2e...en Mitchell 3e.
Zij hebben voor mij de beste en aangenaamste stemmen..
quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:21 schreef ato het volgende:
Dat hoop ik ook, maar hij kan het en heeft gewoon de mooiste stem.
Het is ook een entertainer, iemand die platen kan verkopen.
Ik bedoelde alleen het loten, niet het cross-battlen zelf, da's mij te X-factor. En dan ook echt alles aan het lot overlaten, geen inbreng van de coaches.quote:Op maandag 9 december 2013 23:49 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ja. Je hoeft niet per se met teams te werken voor de optredens om met teams te kunnen werken buiten de optredens. Buiten de optredens omfermt 1 coach met een team zich over de kandidaten, tijdens de optredens is het iedereen tegen iedereen. Zo zou ik het graag zien. En ja, dan kan het gebeuren dat 1 coach vroeg is uitgespeeld. Boeiend.
Jenniferquote:Op dinsdag 10 december 2013 10:28 schreef Kyran het volgende:
Cheyenne vs. Julia
Jennifer vs. Mitchell
Gerrie vs. Wudstik
Jill vs. Shirma
Al kan ik Shirma en Jill beide niet uitstaan. Shirma vooral niet door Trijntje die altijd moet overdrijven met haar kandidaten.
Jennifer mag van mij winnen
Trijntje heeft ook een hele goede klik met Shirma waardoor Shirma altijd een streepje voor zal hebben bij haar. Voor mij mag Jill van Shirma winnen iigquote:Op dinsdag 10 december 2013 10:28 schreef Kyran het volgende:
Cheyenne vs. Julia
Jennifer vs. Mitchell
Gerrie vs. Wudstik
Jill vs. Shirma
Al kan ik Shirma en Jill beide niet uitstaan. Shirma vooral niet door Trijntje die altijd moet overdrijven met haar kandidaten.
Jennifer mag van mij winnen
quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:05 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb zeer weinig gezien dit seizoen, maar als ik mag kiezen, dan wint Wudstick
Als tweede Mitchell.
Shirma is goed, maar heb ik niks mee.
Jill vind ik net een diner-show zangeres. Beetje de Glennis Grace, die nooit wat zal worden, hoe vaak ze het ook probeert
Dus datquote:Op dinsdag 10 december 2013 15:05 schreef Pisces29 het volgende:
Jill vind ik net een diner-show zangeres. Beetje de Glennis Grace, die nooit wat zal worden, hoe vaak ze het ook probeert
Echt he, vond marel echt een mooie aparte stem hebben.quote:Op maandag 9 december 2013 23:58 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Jammer dat die Braziliaanse en Marel uit het programma zijn, zij gaven toch kleur aan het programma en je werd vrolijk van beide kandidaten die zelf zo veel plezier hadden in hun optredens en die beide behoorlijk muzikaal zijn (Marel nog meer een ruwe diamant).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |