SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Maxbet op 06-12-2013 23:07:07 ]
31quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:48 schreef lf2 het volgende:
58 ltc. Voor wie het net vroeg.
Ben verlies aan t maken btw. 30 ingekocht staat op 29
quote:Verkoop tijdelijk offline
Wegens technisch onderhoud is het helaas op dit moment even niet mogelijk om nieuwe bestellingen te plaatsen.
Onze excuses voor het ongemak, we werken er hard aan en verwachten snel weer terug te zijn!
We maken verlies, en zitten te huilen in een hoekje. Als Bitcoin weer to-the-moon gaat, kunt u bij ons weer tickets kopen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:50 schreef Jandirk het volgende:
In het heetst van de strijd doet bitonic even technisch onderhoud. Slapjanussen.
Verkoop tijdelijk offline
Wegens technisch onderhoud is het helaas op dit moment even niet mogelijk om nieuwe bestellingen te plaatsen.
Onze excuses voor het ongemak, we werken er hard aan en verwachten snel weer terug te zijn!
Heb je ze nog steeds alle 2800 of ook iets verkocht?quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:50 schreef MaGNeT het volgende:
Nu even 500 LTC omzetten naar BTC op BTC-E.
Nog 2000, 500 op BTC-E.quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb je ze nog steeds alle 2800 of ook iets verkocht?
Why?quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:50 schreef MaGNeT het volgende:
?quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hmm, nu heb ik bij LTC's ook prognoses in de grafiek.
Echt hoerig zulke actie'squote:Op vrijdag 6 december 2013 21:52 schreef Scorpie het volgende:
Bitonic zijn echt lijers, die gooien gewoon de site offline met dit soort ongein.
Oh, ik hou 1500 LTC en 50 BTC, rest ben ik aan het uitbetalen.quote:
Prijs van ltc op btc-e?quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:50 schreef MaGNeT het volgende:
Ga je de stekker eruit trekken?quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:53 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Oh, ik hou 1500 LTC en 50 BTC, rest ben ik aan het uitbetalen.
Nu ff niet trouwens, BTC staat wat laag.
Inderdaad, technisch onderhoud. Jaja, wees gewoon eerlijk. Is ook wel te begrijpen met dit circus dat je het ff niet kan bolwerken, maar geeft het gewoon toe.quote:
Ja, maar waarom de rest verkopen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Lees goed. Hij houdt nog dik 50 BTC en 1500 LTC.
Had begin deze week al besloten om de helft uit te betalen en de andere helft te houden.quote:
quote:drumpie: Guys, let's for once pump a coin as a real community. There is this guy manipulating the price of the PPC for almost a week now and it's awful, it is really awful for our fallen brothers which are being supressed by such an douchebag. Please, buy PPC's like you are fighting a gladiato
hoeveel had je er in gestopt?quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:57 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Had begin deze week al besloten om de helft uit te betalen en de andere helft te houden.
Of het nu dik stijgt of dik zakt, in beide gevallen kan ik er dan mee leven
netjesquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:01 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Niet veel, alles zelf gemined, wat videokaarten en stroom.
Hij zit er al Veel langer in. Volgens mij miner ook.quote:
Het is vrijdag! Nooit meer naar bed!quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:05 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik ga zo pitten, ik zie wel wat het wordt.
quote:Nout Wellink, Voormalig president van De Nederlandsche Bank (DNB) en huidig toezichthouder van de Chinese staatsbank, noemde bitcoins eerder deze week "erger dan de Tulpenmanie uit 1636". De digitale munt is volgens Wellink een hype die vroeg of laat zal instorten.
Ja, regel 1 : volg altijd de trollbox opquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:12 schreef ABombali het volgende:
Dus als ik het goed begrijp moet ik nu al mijn bitcoins verkopen, en over een paar dagen pas terugkopen (btc-e chat)
Nee, je moet PPC kopen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:12 schreef ABombali het volgende:
Dus als ik het goed begrijp moet ik nu al mijn bitcoins verkopen, en over een paar dagen pas terugkopen (btc-e chat)
Dit inderdaad, gewoon doen dusquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:13 schreef wfoes1989 het volgende:
[..]
Ja, regel 1 : volg altijd de trollbox op
quote:
Het is niet eens een slecht advies. Ik denk dat ik 60LTC houd en voor de rest wacht tot maandag.quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:13 schreef wfoes1989 het volgende:
[..]
Ja, regel 1 : volg altijd de trollbox op
Had ik een week lang...zat echt geen beweging in, alleen soms een beetje omlaag. Nooit meer ppc, ftc of xpm voor mijquote:
Ben wel eens benieuwd hoeveel die gast nu werkelijk heeft verdiend met de coins...quote:
Heel goed, doe ik ook nooit meerquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:16 schreef ABombali het volgende:
[..]
Had ik een week lang...zat echt geen beweging in, alleen soms een beetje omlaag. Nooit meer ppc, ftc of xpm voor mij
Die zit idd onder de koersquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:15 schreef TimKuik het volgende:
Toch vraag ik me nog steeds af hoe Bitonic zo goedkoop kan zijn.
Door een bug in een exchange?quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:18 schreef MagicIsland1 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is de reden waarom Bitcoin nooit een echte currency zal worden
GOX gebruikenquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:18 schreef MagicIsland1 het volgende:
[ afbeelding ]
Bitcoin ≠ MtGoxquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:18 schreef MagicIsland1 het volgende:
[ afbeelding ]
iets met marktwaarde bepaling.. We kunnen niet van de 1 op andere dag afspreken dat een bitcoin 10.000 dollar waard is met een jaarlijkse stijging van 2.25 procentquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:18 schreef MagicIsland1 het volgende:
Waar zie je dat dan?quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:15 schreef TimKuik het volgende:
Toch vraag ik me nog steeds af hoe Bitonic zo goedkoop kan zijn.
Ik zit eerlijk gezegd ook een beetje in dubio..quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:21 schreef Leafeon672 het volgende:
Help moet ik nu mijn bitcoins verkopen of houden?!?
Houden, staat veel te laag nu om te verkopenquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:21 schreef Leafeon672 het volgende:
Maar het feit dat het Chinezen moeilijker gemaakt word om uit te cashen zou wel een issue kunnen zijn.quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:22 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Dat de Chinezen niet meer in BTC mogen handelen zou nauwelijks impact moeten hebben op een munt die nou juist ontworpen is om niet onder centrale controle te staan. Als BTC echt goed aanslaat is er geen reden meer om steeds tussen fiat an crypto te wisselen.
De grote vraag kwam juist vanuit China.quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:22 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Dat de Chinezen niet meer in BTC mogen handelen zou nauwelijks impact moeten hebben op een munt die nou juist ontworpen is om niet onder centrale controle te staan.
Dat valt ook wel weer mee, dat was pas de laatste 2 maanden. Daarvoor hebben we ons ook prima kunnen redden.quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:23 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
De grote vraag kwam juist vanuit China.
Hangt er vanaf of je het geld kunt missen of niet.quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:21 schreef Leafeon672 het volgende:
Chinezen mogen wel in BTC handelen, alleen financiële instellingen (banken, verzekeringsmaatschappijen) niet.quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:22 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Dat de Chinezen niet meer in BTC mogen handelen zou nauwelijks impact moeten hebben op een munt die nou juist ontworpen is om niet onder centrale controle te staan. Als BTC echt goed aanslaat is er geen reden meer om steeds tussen fiat an crypto te wisselen.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:25 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Chinezen mogen wel in BTC handelen, alleen financiële instellingen (banken, verzekeringsmaatschappijen) niet.
Maar vertalen is een bitch, en daarom zijn er weer aardig veel onjuiste berichten de wereld ingeslingerd.quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:25 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Chinezen mogen wel in BTC handelen, alleen financiële instellingen (banken, verzekeringsmaatschappijen) niet.
Ik denk dat door het nieuws juist meer gehandeld gaat worden in China, de komende weken...publiciteit is publiciteit. Na dit weekend ga ik dus ook weer van alles goedkoop inslaanquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:25 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
BTC is ontworpen als alternatieve cash, niet om om te zetten in door centrale banken gecontroleerd geld. Dat het zo nog niet wordt gebruikt laat ook zien dat BTC nog niet volwassen is.quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:23 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Maar het feit dat het Chinezen moeilijker gemaakt word om uit te cashen zou wel een issue kunnen zijn.
Als het daar zo is klopt het gewoon hoor, het is alleen afwijkend van andere exchanges.quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:30 schreef TimKuik het volgende:
Die EUR/USD koers op BTC-e klopt helemaal niet.
1 euro is 1.37 US Dollar, niet 1.26
Excuus, ik schreef het wat kort door de bocht op, maar dat is precies mijn punt: BTC is zo ontworpen dat iedereen transacties kan doen zonder dat je daar die financiele instellingen voor nodig hebt. Dus eigenlijk zou het uiteindelijk geen moer moeten uitmaken of die financiele instellingen wel of niet in BTC mogen handelen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:25 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
lijkt het wel opquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:33 schreef lf2 het volgende:
de buy en sell orders staan idd extreem dicht op elkaar. Staat bijna stil ?
quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:34 schreef Tourniquet het volgende:
We gaan weer omhoog hoor mensen, MACD is geswitcht en alles!
[ afbeelding ]
http://fontaspizza.com/quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:34 schreef Charismatisch het volgende:
Madikfex: Fontas openend a pizza shop : fontaspizza dot com, pizzacoins going up!
Men wacht een richting af.quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:33 schreef lf2 het volgende:
de buy en sell orders staan idd extreem dicht op elkaar. Staat bijna stil ?
Die eigenaar van fontaspizza denkt ook, WTF gisteravond is m'n site in een keer 100000000 x bekeken? Schat! Kom eens kijken!!!quote:
Mooi zo een kleine spread. Komt er eindelijk eens beweging in.quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:39 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
ja he, het ligt ook maar krap 2 euro uit elkaar
Een crash van 30% op BTC is het afgelopen jaar al een keer of 4 gebeurd, maak je niet druk.quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:40 schreef lf2 het volgende:
Mensen moeten begrijpen dat de breekpunt van bitcoin in hun eigen handen ligt. Als ze massaal eruit stappen dan houdt het op en idd het moet niks uit maken of financiële instantie er wat over zegt want die willen we juist nou omzeilen.
als het op 1 januari op 4000 euro staat hoor je mij nietquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:41 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Een crash van 30% op BTC is het afgelopen jaar al een keer of 4 gebeurd, maak je niet druk.
Niet op BTC-equote:Op vrijdag 6 december 2013 22:40 schreef Leafeon672 het volgende:
Waarom is ¤1 trouwens maar $1,26 waard? Dat moet toch $1,37 zijn?
Ehh, kijk eens bij EUR/USDquote:
Op btc-e is het niet 1,37 waard. Iets met vraag en aanbod. 1 btc is ook niet overal hetzelfde waardquote:
Niet alleen op BTC-e, loop voor de grap eens 3 verschillende wisselkantoren in Amsterdam binnen..quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:46 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Op btc-e is het niet 1,37 waard. Iets met vraag en aanbod. 1 btc is ook niet overal hetzelfde waard
Ik koop niets weer op Bitonic.nl iig. Die mafketels gooien bij elke flinke dip hun site in onderhoud. Lekker betrouwbaar.quote:
Krijg inderdaad net een bericht waarin staat dat mensen liever geen euro's kopen met Amerikaanse dollarsquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:46 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Op btc-e is het niet 1,37 waard. Iets met vraag en aanbod. 1 btc is ook niet overal hetzelfde waard
Wij houden alleen van volatiliteitquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:51 schreef Maxbet het volgende:
De prijs gaat terug omhoog en ineens is het uitgestorven hier. Jullie zijn rare, rare mensen.
Der waren ook een hele berg nieuwe mensen in dit topic opeensquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:51 schreef Maxbet het volgende:
De prijs gaat terug omhoog en ineens is het uitgestorven hier. Jullie zijn rare, rare mensen.
Ze komen maandag terug, als BTC op 1300 staat.quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:51 schreef Maxbet het volgende:
quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:53 schreef gelly het volgende:
[..]
Ze komen maandag terug, als BTC op 1300 staat.
Waar trade jij?quote:
ah ik zie hetquote:
29? ik heb ze voor 24 euro(!) tekoop gezienquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:56 schreef dreamerbulk het volgende:
met zo'n stabiele LTC koers kan ik weinig, die drop naar 29 was niet genoeg
lager,quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:56 schreef ulq het volgende:
Hmm. Zal ik een sell order @ 920 USD plaatsen? Wat zegt FOK! ?
Praat eens in USD johquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:57 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
lager,hoogste bod is 711, vp is 719
hoelaat??quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:56 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
29? ik heb ze voor 24 euro(!) tekoop gezien(niet dat ze op voorraad waren)
MtGoxquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:57 schreef ulq het volgende:
Zit trouwens te twijfelen of ik niet via MtGox moet gaan traden. De koers is daar veel instabieler. De prijsverschillen per uur zijn daar een stuk groter.
Lees dit en het laatste topic eens naquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:58 schreef ulq het volgende:
[..]
Verklaar je nader
Behalve het feit dat ze nauwelijks uitbetalen zijn er toch geen nadelen ?
Heb je meegekregen wat de trading lag een uurtje geleden was? Of dat mooie plaatje van die rollbacks?quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:58 schreef ulq het volgende:
[..]
Verklaar je nader
Niet opgelet vanavond?quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:58 schreef ulq het volgende:
[..]
Verklaar je nader
Uh ja, dinges.quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:58 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Waarom zijn de leuke plaatjes uit de op en wat is deze?![]()
[ afbeelding ]
modjes zeg er eens wat van
quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:59 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Waar wonen wij? Wat is onze 'erkende' munteenheid?
Op de wereld.. onze munteenheid is BITCOINNNquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:59 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Ik reken alles nog terug naar de gulden hóór! Ook de BTC.quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:59 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:00 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Ik reken alles nog terug naar de gulden hóór! Ook de BTC.
Nee ben pas net weer 'geinstalleerd'.quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:59 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Niet opgelet vanavond?
[ afbeelding ]
Dat de engine van MTGox niet stabiel isquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:00 schreef ulq het volgende:
[..]
Nee ben pas net weer 'geinstalleerd'.
Maar wat wil die grafiek precies zeggen ten nadele van daytraden?
Even een mailtje sturen naar btc-e, voor een nieuwe tradingspaar : BTC/GLDquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:00 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Ik reken alles nog terug naar de gulden hóór! Ook de BTC.
Dat zigzaggen was de engine die in een loop zat, geen traden mogelijk dusquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:00 schreef ulq het volgende:
[..]
http://www.reddit.com/r/B(...)are_stuck_in_replay/quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:00 schreef ulq het volgende:
[..]
10/10 Would trade againquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:01 schreef wfoes1989 het volgende:
[..]
Even een mailtje sturen naar btc-e, voor een nieuwe tradingspaar : BTC/GLD
Ik zeg doenquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:01 schreef wfoes1989 het volgende:
[..]
Even een mailtje sturen naar btc-e, voor een nieuwe tradingspaar : BTC/GLD
Oh lol. Da's niet goed voor de koers zo'n faal van de 'meest erkende' exchange zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:01 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Dat zigzaggen was de engine die in een loop zat, geen traden mogelijk dus
Dezequote:Op vrijdag 6 december 2013 22:59 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Uh ja, dinges.
Wat moet er in de OP dan?
Nou dat 'meest erkende' is er al een behoorlijk tijdje vanaf hoorquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:03 schreef ulq het volgende:
[..]
Oh lol. Da's niet goed voor de koers zo'n faal van de 'meest erkende' exchange zou ik zeggen.
Juist. En het probleem is niet zozeer dat het net gebeurde maar dat het zo ongeveer 9001 keer is gebeurd in het verleden. Die crash in April? 90% Goxquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:03 schreef ulq het volgende:
[..]
Oh lol. Da's niet goed voor de koers zo'n faal van de 'meest erkende' exchange zou ik zeggen.
Gewoon hele OP copy pasten of mist er dan weer iets?quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:04 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Deze![]()
BIT / [SC] Cryptocurrencies #48 - Mooncoin, the ever winning coin
Ik voel je.quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:04 schreef ulq het volgende:
Deze shit is trouwens echt slecht voor m'n studie en eventuele andere zaken die ik wil doen wanneer ik thuis ben. Ik ben 5 minuten thuis en het eerste wat ik doe is 'de koers' checken
Herkenbaarquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:04 schreef ulq het volgende:
Deze shit is trouwens echt slecht voor m'n studie en eventuele andere zaken die ik wil doen wanneer ik thuis ben. Ik ben 5 minuten thuis en het eerste wat ik doe is 'de koers' checken
zinnetje onderaan over kwatsverhaal mag wegquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:04 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Gewoon hele OP copy pasten of mist er dan weer iets?
Helemaal gefixt nu!quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:06 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
zinnetje onderaan over kwatsverhaal mag weg
Is het dan niet een beetje GIF festijn? Wat zegt de rest?quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:07 schreef Tourniquet het volgende:
Deze 2 in de OP?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
idd, was ik ook maar op 29 ingestapt lolquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:07 schreef Mortaxx het volgende:
Was ik nu maar ingestapt. Geld staat nutteloos aan de zijlijn
Straks 3 weken om te leren en daarna 3 weken examensquote:
Niks voor in de OP, gewoon in het topic posten als ze van toepassing zijnquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:08 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Is het dan niet een beetje GIF festijn? Wat zegt de rest?
Nerdquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:08 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Ik heb een app gemaakt zodat ik realtime mijn winst altijd kan zien op mijn telefoon
quote:
Vooral niet naar mij luisteren idd.quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:07 schreef Mortaxx het volgende:
Was ik nu maar ingestapt. Geld staat nutteloos aan de zijlijn
Windows Phonequote:Op vrijdag 6 december 2013 23:09 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Nerd
Welk OS? Indien Android, regel dat ik die ook heb
Wow, goed bezig gozer!quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:08 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Ik heb een app gemaakt zodat ik realtime mijn winst altijd kan zien op mijn telefoon
link?quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:12 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Heb ook een webvariant waar je het volgende kan invullen:
- Aantal BTC's
- Aantal LTC's
- Inleg in ¤
Die rekent vervolgens LTC via de LTC/BTC-koers van BTC-e om naar BTC, dan rekent hij het totaal aantal BTC via Bitonic om naar ¤. Daar de inleg vanaf is de winstElke 10 seconden refresh, altijd op de hoogte van mijn nettowinst
Geen zin om voor Android te gaan ontwikkelen, heb wel een webvariant zoals ik een post hierboven zei.quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:10 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Laat ik het dan zo zeggen: regel dat ik die ook heb op Android;)
Dat heb ik in Excelquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:12 schreef Mr.Houdoe het volgende:
- Aantal BTC's
- Aantal LTC's
- Inleg in ¤
Die rekent vervolgens LTC via de LTC/BTC-koers van BTC-e om naar BTC, dan rekent hij het totaal aantal BTC via Bitonic om naar ¤. Daar de inleg vanaf is de winstElke 10 seconden refresh, altijd op de hoogte van mijn nettowinst
Nerdquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:12 schreef Mr.Houdoe het volgende:
- Aantal BTC's
- Aantal LTC's
- Inleg in ¤
Ja, we hebben lieve modsquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:10 schreef Maxbet het volgende:
[..]
[..]
trolletje, heb je ons iets te vertellen?
nee, zie editquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:14 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Mij lukte het niet om die real time koersen in excel te krijgen.
Hoe moet dat?
Krijgtie één keer de kans om te slijmen bij de mod, krijg ik ditquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:12 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Geen zin om voor Android te gaan ontwikkelen, heb wel een webvariant zoals ik een post hierboven zei.
Lukte me om http://coinmarketcap.com/ te importeren in excel maar prijs in usd en in btc gaf die aan in 1 cel en kreeg het maar niet veranderd.quote:
quote:
Text to column functie.quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:16 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Lukte me om http://coinmarketcap.com/ te importeren in excel maar prijs in usd en in btc gaf die aan in 1 cel en kreeg het maar niet veranderd.
Iemand?
Dolle duikavondquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Loveless in het topic en het moet weer ordinair worden. Doe dit maar bij SBS6
Omdat ik er dan een widget van kan brouwen en gewoon op mn hoofdscherm kan plempenquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:16 schreef gelly het volgende:
Waarom zou je een app willen als je gewoon in een mobiele layout hetzelfde in je browser ziet ? Want veel meer doet een app meestal niet.
Joe, geen probleem zoonquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:16 schreef Maxbet het volgende:
[..]![]()
Dankjewel trolletje, mooi compliment
Ben ook best wel blij met jullie moet ik zeggen. Had best wel wat meer mod werk verwacht eigenlijk, maar het is vrij beschaafd hier!
EUR of USD?quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:17 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
hoe hoog zal ik een buy order zetten? 675?
Je kan ook gewoon een webpagina als widget nemen ?quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:17 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Omdat ik er dan een widget van kan brouwen en gewoon op mn hoofdscherm kan plempen
Geen probleemquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:16 schreef Maxbet het volgende:
[..]![]()
Dankjewel trolletje, mooi compliment
Ben ook best wel blij met jullie moet ik zeggen. Had best wel wat meer mod werk verwacht eigenlijk, maar het is vrij beschaafd hier!
Dat meen jequote:Op vrijdag 6 december 2013 23:18 schreef gelly het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon een webpagina als widget nemen ?
!!11!!quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
PPC guys.
http://bitcoinwisdom.com/markets/btce/ppcusd
trollbox?quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Gerucht gaat dat Quark op BTC-e komt. Kreeg ook al een prive bericht van iemand die claimde bij BTC-e te werken.
quote:
Keep on rollin babyquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:19 schreef richolio het volgende:
[..]
Geen probleemDat is hoe we rollen
https://btc-e.com/api/documentationquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:25 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Welke API gebruik je voor de prijzen?
QRKquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Gerucht gaat dat Quark op BTC-e komt. Kreeg ook al een prive bericht van iemand die claimde bij BTC-e te werken.
Zoals ik al zei: ik reken eerst LTC om naar BTC via de sell-koers van LTC/BTC op BTC-e. Vervolgens reken ik dat aantal + het ingevulde aantal BTC om naar het verkoopbedrag van Bitonic.quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:25 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Welke API gebruik je voor de prijzen?
?quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:25 schreef gelly het volgende:
[..]
Strip je je postvariabelen wel netjes ?
Oh zo, realistischquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:26 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: ik reken eerst LTC om naar BTC via de sell-koers van LTC/BTC op BTC-e. Vervolgens reken ik dat aantal + het ingevulde aantal BTC om naar het verkoopbedrag van Bitonic.
Stel je vult alles in en je wisselt je LTC's om naar BTC op BTC-e, en vervolgens laat je al je BTC uitbetalen via Bitonic, is dit je netto winst (op de transaction fee na dan).
Snap er geen flikker van, maar bedanktquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:26 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: ik reken eerst LTC om naar BTC via de sell-koers van LTC/BTC op BTC-e. Vervolgens reken ik dat aantal + het ingevulde aantal BTC om naar het verkoopbedrag van Bitonic.
Stel je vult alles in en je wisselt je LTC's om naar BTC op BTC-e, en vervolgens laat je al je BTC uitbetalen via Bitonic, is dit je netto winst (op de transaction fee na dan).
Waar zie jij postvariabelen?quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:27 schreef gelly het volgende:
[..]
In je PHP script je die aanroept met je JS..
quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:29 schreef TimKuik het volgende:
Hij bedoelt de GET vars.
Maar dat boeit geen flikker gezien er alleen maar berekeningen op de variabelen worden uitgevoerd.
[code[$.getJSON( "getprice.php?cache="+(Math.random() * 1000000)+"&btc="+btcamount+"<c="+ltcamount, function( data ) {[/code]quote:
Zat het ook net te bekijken. Net thuis, maar zeker nog geen goed idee om in te stappen.quote:
Is er al meer duidelijk over je transactie? Heb even anderhalf topic gemistquote:
Goed gedaanquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb per ongeluk al mijn PPC verkocht voor deze prijs.Ik wou een sell order van 8.4 plaatsen.
Hoe duur ingekocht, en hoeveel?quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb per ongeluk al mijn PPC verkocht voor deze prijs.Ik wou een sell order van 8.4 plaatsen.
Moet wel te halen zijn denk ikquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:32 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
waar zal ik een buy op zetten? (euro's he) 660?
nog nietquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:32 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Is er al meer duidelijk over je transactie? Heb even anderhalf topic gemist
87 stuks ingekocht @ 6-7 ofzo.quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:33 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Hoe duur ingekocht, en hoeveel?
quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |