quote:Nout Wellink, Voormalig president van De Nederlandsche Bank (DNB) en huidig toezichthouder van de Chinese staatsbank, noemde bitcoins eerder deze week "erger dan de Tulpenmanie uit 1636". De digitale munt is volgens Wellink een hype die vroeg of laat zal instorten.
Ja, regel 1 : volg altijd de trollbox opquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:12 schreef ABombali het volgende:
Dus als ik het goed begrijp moet ik nu al mijn bitcoins verkopen, en over een paar dagen pas terugkopen (btc-e chat)
Nee, je moet PPC kopen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:12 schreef ABombali het volgende:
Dus als ik het goed begrijp moet ik nu al mijn bitcoins verkopen, en over een paar dagen pas terugkopen (btc-e chat)
Dit inderdaad, gewoon doen dusquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:13 schreef wfoes1989 het volgende:
[..]
Ja, regel 1 : volg altijd de trollbox op
quote:
Het is niet eens een slecht advies. Ik denk dat ik 60LTC houd en voor de rest wacht tot maandag.quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:13 schreef wfoes1989 het volgende:
[..]
Ja, regel 1 : volg altijd de trollbox op
Had ik een week lang...zat echt geen beweging in, alleen soms een beetje omlaag. Nooit meer ppc, ftc of xpm voor mijquote:
Ben wel eens benieuwd hoeveel die gast nu werkelijk heeft verdiend met de coins...quote:
Heel goed, doe ik ook nooit meerquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:16 schreef ABombali het volgende:
[..]
Had ik een week lang...zat echt geen beweging in, alleen soms een beetje omlaag. Nooit meer ppc, ftc of xpm voor mij
Die zit idd onder de koersquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:15 schreef TimKuik het volgende:
Toch vraag ik me nog steeds af hoe Bitonic zo goedkoop kan zijn.
Door een bug in een exchange?quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:18 schreef MagicIsland1 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is de reden waarom Bitcoin nooit een echte currency zal worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |