Prijs van ltc op btc-e?quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:50 schreef MaGNeT het volgende:
Nu even 500 LTC omzetten naar BTC op BTC-E.
Ga je de stekker eruit trekken?quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:53 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Oh, ik hou 1500 LTC en 50 BTC, rest ben ik aan het uitbetalen.
Nu ff niet trouwens, BTC staat wat laag.
Inderdaad, technisch onderhoud. Jaja, wees gewoon eerlijk. Is ook wel te begrijpen met dit circus dat je het ff niet kan bolwerken, maar geeft het gewoon toe.quote:
Ja, maar waarom de rest verkopen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Lees goed. Hij houdt nog dik 50 BTC en 1500 LTC.
Had begin deze week al besloten om de helft uit te betalen en de andere helft te houden.quote:
quote:drumpie: Guys, let's for once pump a coin as a real community. There is this guy manipulating the price of the PPC for almost a week now and it's awful, it is really awful for our fallen brothers which are being supressed by such an douchebag. Please, buy PPC's like you are fighting a gladiato
hoeveel had je er in gestopt?quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:57 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Had begin deze week al besloten om de helft uit te betalen en de andere helft te houden.
Of het nu dik stijgt of dik zakt, in beide gevallen kan ik er dan mee leven
netjesquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:01 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Niet veel, alles zelf gemined, wat videokaarten en stroom.
Hij zit er al Veel langer in. Volgens mij miner ook.quote:
Het is vrijdag! Nooit meer naar bed!quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:05 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik ga zo pitten, ik zie wel wat het wordt.
quote:Nout Wellink, Voormalig president van De Nederlandsche Bank (DNB) en huidig toezichthouder van de Chinese staatsbank, noemde bitcoins eerder deze week "erger dan de Tulpenmanie uit 1636". De digitale munt is volgens Wellink een hype die vroeg of laat zal instorten.
Ja, regel 1 : volg altijd de trollbox opquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:12 schreef ABombali het volgende:
Dus als ik het goed begrijp moet ik nu al mijn bitcoins verkopen, en over een paar dagen pas terugkopen (btc-e chat)
Nee, je moet PPC kopen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:12 schreef ABombali het volgende:
Dus als ik het goed begrijp moet ik nu al mijn bitcoins verkopen, en over een paar dagen pas terugkopen (btc-e chat)
Dit inderdaad, gewoon doen dusquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:13 schreef wfoes1989 het volgende:
[..]
Ja, regel 1 : volg altijd de trollbox op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |