GOX gebruikenquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:18 schreef MagicIsland1 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is de reden waarom Bitcoin nooit een echte currency zal worden
Bitcoin ≠ MtGoxquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:18 schreef MagicIsland1 het volgende:
[ afbeelding ]
iets met marktwaarde bepaling.. We kunnen niet van de 1 op andere dag afspreken dat een bitcoin 10.000 dollar waard is met een jaarlijkse stijging van 2.25 procentquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:18 schreef MagicIsland1 het volgende:
Waar zie je dat dan?quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:15 schreef TimKuik het volgende:
Toch vraag ik me nog steeds af hoe Bitonic zo goedkoop kan zijn.
Ik zit eerlijk gezegd ook een beetje in dubio..quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:21 schreef Leafeon672 het volgende:
Help moet ik nu mijn bitcoins verkopen of houden?!?
Houden, staat veel te laag nu om te verkopenquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:21 schreef Leafeon672 het volgende:
Maar het feit dat het Chinezen moeilijker gemaakt word om uit te cashen zou wel een issue kunnen zijn.quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:22 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Dat de Chinezen niet meer in BTC mogen handelen zou nauwelijks impact moeten hebben op een munt die nou juist ontworpen is om niet onder centrale controle te staan. Als BTC echt goed aanslaat is er geen reden meer om steeds tussen fiat an crypto te wisselen.
De grote vraag kwam juist vanuit China.quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:22 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Dat de Chinezen niet meer in BTC mogen handelen zou nauwelijks impact moeten hebben op een munt die nou juist ontworpen is om niet onder centrale controle te staan.
Dat valt ook wel weer mee, dat was pas de laatste 2 maanden. Daarvoor hebben we ons ook prima kunnen redden.quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:23 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
De grote vraag kwam juist vanuit China.
Hangt er vanaf of je het geld kunt missen of niet.quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:21 schreef Leafeon672 het volgende:
Chinezen mogen wel in BTC handelen, alleen financiële instellingen (banken, verzekeringsmaatschappijen) niet.quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:22 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Dat de Chinezen niet meer in BTC mogen handelen zou nauwelijks impact moeten hebben op een munt die nou juist ontworpen is om niet onder centrale controle te staan. Als BTC echt goed aanslaat is er geen reden meer om steeds tussen fiat an crypto te wisselen.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:25 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Chinezen mogen wel in BTC handelen, alleen financiële instellingen (banken, verzekeringsmaatschappijen) niet.
Maar vertalen is een bitch, en daarom zijn er weer aardig veel onjuiste berichten de wereld ingeslingerd.quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:25 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Chinezen mogen wel in BTC handelen, alleen financiële instellingen (banken, verzekeringsmaatschappijen) niet.
Ik denk dat door het nieuws juist meer gehandeld gaat worden in China, de komende weken...publiciteit is publiciteit. Na dit weekend ga ik dus ook weer van alles goedkoop inslaanquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:25 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
BTC is ontworpen als alternatieve cash, niet om om te zetten in door centrale banken gecontroleerd geld. Dat het zo nog niet wordt gebruikt laat ook zien dat BTC nog niet volwassen is.quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:23 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Maar het feit dat het Chinezen moeilijker gemaakt word om uit te cashen zou wel een issue kunnen zijn.
Als het daar zo is klopt het gewoon hoor, het is alleen afwijkend van andere exchanges.quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:30 schreef TimKuik het volgende:
Die EUR/USD koers op BTC-e klopt helemaal niet.
1 euro is 1.37 US Dollar, niet 1.26
Excuus, ik schreef het wat kort door de bocht op, maar dat is precies mijn punt: BTC is zo ontworpen dat iedereen transacties kan doen zonder dat je daar die financiele instellingen voor nodig hebt. Dus eigenlijk zou het uiteindelijk geen moer moeten uitmaken of die financiele instellingen wel of niet in BTC mogen handelen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:25 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
lijkt het wel opquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:33 schreef lf2 het volgende:
de buy en sell orders staan idd extreem dicht op elkaar. Staat bijna stil ?
quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:34 schreef Tourniquet het volgende:
We gaan weer omhoog hoor mensen, MACD is geswitcht en alles!
[ afbeelding ]
http://fontaspizza.com/quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:34 schreef Charismatisch het volgende:
Madikfex: Fontas openend a pizza shop : fontaspizza dot com, pizzacoins going up!
Men wacht een richting af.quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:33 schreef lf2 het volgende:
de buy en sell orders staan idd extreem dicht op elkaar. Staat bijna stil ?
Die eigenaar van fontaspizza denkt ook, WTF gisteravond is m'n site in een keer 100000000 x bekeken? Schat! Kom eens kijken!!!quote:
Mooi zo een kleine spread. Komt er eindelijk eens beweging in.quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:39 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
ja he, het ligt ook maar krap 2 euro uit elkaar
Een crash van 30% op BTC is het afgelopen jaar al een keer of 4 gebeurd, maak je niet druk.quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:40 schreef lf2 het volgende:
Mensen moeten begrijpen dat de breekpunt van bitcoin in hun eigen handen ligt. Als ze massaal eruit stappen dan houdt het op en idd het moet niks uit maken of financiële instantie er wat over zegt want die willen we juist nou omzeilen.
als het op 1 januari op 4000 euro staat hoor je mij nietquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:41 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Een crash van 30% op BTC is het afgelopen jaar al een keer of 4 gebeurd, maak je niet druk.
Niet op BTC-equote:Op vrijdag 6 december 2013 22:40 schreef Leafeon672 het volgende:
Waarom is ¤1 trouwens maar $1,26 waard? Dat moet toch $1,37 zijn?
Ehh, kijk eens bij EUR/USDquote:
Op btc-e is het niet 1,37 waard. Iets met vraag en aanbod. 1 btc is ook niet overal hetzelfde waardquote:
Niet alleen op BTC-e, loop voor de grap eens 3 verschillende wisselkantoren in Amsterdam binnen..quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:46 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Op btc-e is het niet 1,37 waard. Iets met vraag en aanbod. 1 btc is ook niet overal hetzelfde waard
Ik koop niets weer op Bitonic.nl iig. Die mafketels gooien bij elke flinke dip hun site in onderhoud. Lekker betrouwbaar.quote:
Krijg inderdaad net een bericht waarin staat dat mensen liever geen euro's kopen met Amerikaanse dollarsquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:46 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Op btc-e is het niet 1,37 waard. Iets met vraag en aanbod. 1 btc is ook niet overal hetzelfde waard
Wij houden alleen van volatiliteitquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:51 schreef Maxbet het volgende:
De prijs gaat terug omhoog en ineens is het uitgestorven hier. Jullie zijn rare, rare mensen.
Der waren ook een hele berg nieuwe mensen in dit topic opeensquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:51 schreef Maxbet het volgende:
De prijs gaat terug omhoog en ineens is het uitgestorven hier. Jullie zijn rare, rare mensen.
Ze komen maandag terug, als BTC op 1300 staat.quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:51 schreef Maxbet het volgende:
quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:53 schreef gelly het volgende:
[..]
Ze komen maandag terug, als BTC op 1300 staat.
Waar trade jij?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |