Excuus, ik schreef het wat kort door de bocht op, maar dat is precies mijn punt: BTC is zo ontworpen dat iedereen transacties kan doen zonder dat je daar die financiele instellingen voor nodig hebt. Dus eigenlijk zou het uiteindelijk geen moer moeten uitmaken of die financiele instellingen wel of niet in BTC mogen handelen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:25 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Chinezen mogen wel in BTC handelen, alleen financiële instellingen (banken, verzekeringsmaatschappijen) niet.
lijkt het wel opquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:33 schreef lf2 het volgende:
de buy en sell orders staan idd extreem dicht op elkaar. Staat bijna stil ?
quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:34 schreef Tourniquet het volgende:
We gaan weer omhoog hoor mensen, MACD is geswitcht en alles!
[ afbeelding ]
http://fontaspizza.com/quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:34 schreef Charismatisch het volgende:
Madikfex: Fontas openend a pizza shop : fontaspizza dot com, pizzacoins going up!
Men wacht een richting af.quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:33 schreef lf2 het volgende:
de buy en sell orders staan idd extreem dicht op elkaar. Staat bijna stil ?
Die eigenaar van fontaspizza denkt ook, WTF gisteravond is m'n site in een keer 100000000 x bekeken? Schat! Kom eens kijken!!!quote:
Mooi zo een kleine spread. Komt er eindelijk eens beweging in.quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:39 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
ja he, het ligt ook maar krap 2 euro uit elkaar
Een crash van 30% op BTC is het afgelopen jaar al een keer of 4 gebeurd, maak je niet druk.quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:40 schreef lf2 het volgende:
Mensen moeten begrijpen dat de breekpunt van bitcoin in hun eigen handen ligt. Als ze massaal eruit stappen dan houdt het op en idd het moet niks uit maken of financiële instantie er wat over zegt want die willen we juist nou omzeilen.
als het op 1 januari op 4000 euro staat hoor je mij nietquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:41 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Een crash van 30% op BTC is het afgelopen jaar al een keer of 4 gebeurd, maak je niet druk.
Niet op BTC-equote:Op vrijdag 6 december 2013 22:40 schreef Leafeon672 het volgende:
Waarom is ¤1 trouwens maar $1,26 waard? Dat moet toch $1,37 zijn?
Ehh, kijk eens bij EUR/USDquote:
Op btc-e is het niet 1,37 waard. Iets met vraag en aanbod. 1 btc is ook niet overal hetzelfde waardquote:
Niet alleen op BTC-e, loop voor de grap eens 3 verschillende wisselkantoren in Amsterdam binnen..quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:46 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Op btc-e is het niet 1,37 waard. Iets met vraag en aanbod. 1 btc is ook niet overal hetzelfde waard
Ik koop niets weer op Bitonic.nl iig. Die mafketels gooien bij elke flinke dip hun site in onderhoud. Lekker betrouwbaar.quote:
Krijg inderdaad net een bericht waarin staat dat mensen liever geen euro's kopen met Amerikaanse dollarsquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:46 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Op btc-e is het niet 1,37 waard. Iets met vraag en aanbod. 1 btc is ook niet overal hetzelfde waard
Wij houden alleen van volatiliteitquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:51 schreef Maxbet het volgende:
De prijs gaat terug omhoog en ineens is het uitgestorven hier. Jullie zijn rare, rare mensen.
Der waren ook een hele berg nieuwe mensen in dit topic opeensquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:51 schreef Maxbet het volgende:
De prijs gaat terug omhoog en ineens is het uitgestorven hier. Jullie zijn rare, rare mensen.
Ze komen maandag terug, als BTC op 1300 staat.quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:51 schreef Maxbet het volgende:
quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:53 schreef gelly het volgende:
[..]
Ze komen maandag terug, als BTC op 1300 staat.
Waar trade jij?quote:
ah ik zie hetquote:
29? ik heb ze voor 24 euro(!) tekoop gezienquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:56 schreef dreamerbulk het volgende:
met zo'n stabiele LTC koers kan ik weinig, die drop naar 29 was niet genoeg
lager,quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:56 schreef ulq het volgende:
Hmm. Zal ik een sell order @ 920 USD plaatsen? Wat zegt FOK! ?
Praat eens in USD johquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:57 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
lager,hoogste bod is 711, vp is 719
hoelaat??quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:56 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
29? ik heb ze voor 24 euro(!) tekoop gezien(niet dat ze op voorraad waren)
MtGoxquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:57 schreef ulq het volgende:
Zit trouwens te twijfelen of ik niet via MtGox moet gaan traden. De koers is daar veel instabieler. De prijsverschillen per uur zijn daar een stuk groter.
Lees dit en het laatste topic eens naquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:58 schreef ulq het volgende:
[..]
Verklaar je nader
Behalve het feit dat ze nauwelijks uitbetalen zijn er toch geen nadelen ?
Heb je meegekregen wat de trading lag een uurtje geleden was? Of dat mooie plaatje van die rollbacks?quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:58 schreef ulq het volgende:
[..]
Verklaar je nader
Niet opgelet vanavond?quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:58 schreef ulq het volgende:
[..]
Verklaar je nader
Uh ja, dinges.quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:58 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Waarom zijn de leuke plaatjes uit de op en wat is deze?![]()
[ afbeelding ]
modjes zeg er eens wat van
quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:59 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Waar wonen wij? Wat is onze 'erkende' munteenheid?
Op de wereld.. onze munteenheid is BITCOINNNquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:59 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Ik reken alles nog terug naar de gulden hóór! Ook de BTC.quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:59 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:00 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Ik reken alles nog terug naar de gulden hóór! Ook de BTC.
Nee ben pas net weer 'geinstalleerd'.quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:59 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Niet opgelet vanavond?
[ afbeelding ]
Dat de engine van MTGox niet stabiel isquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:00 schreef ulq het volgende:
[..]
Nee ben pas net weer 'geinstalleerd'.
Maar wat wil die grafiek precies zeggen ten nadele van daytraden?
Even een mailtje sturen naar btc-e, voor een nieuwe tradingspaar : BTC/GLDquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:00 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Ik reken alles nog terug naar de gulden hóór! Ook de BTC.
Dat zigzaggen was de engine die in een loop zat, geen traden mogelijk dusquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:00 schreef ulq het volgende:
[..]
http://www.reddit.com/r/B(...)are_stuck_in_replay/quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:00 schreef ulq het volgende:
[..]
10/10 Would trade againquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:01 schreef wfoes1989 het volgende:
[..]
Even een mailtje sturen naar btc-e, voor een nieuwe tradingspaar : BTC/GLD
Ik zeg doenquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:01 schreef wfoes1989 het volgende:
[..]
Even een mailtje sturen naar btc-e, voor een nieuwe tradingspaar : BTC/GLD
Oh lol. Da's niet goed voor de koers zo'n faal van de 'meest erkende' exchange zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:01 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Dat zigzaggen was de engine die in een loop zat, geen traden mogelijk dus
Dezequote:Op vrijdag 6 december 2013 22:59 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Uh ja, dinges.
Wat moet er in de OP dan?
Nou dat 'meest erkende' is er al een behoorlijk tijdje vanaf hoorquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:03 schreef ulq het volgende:
[..]
Oh lol. Da's niet goed voor de koers zo'n faal van de 'meest erkende' exchange zou ik zeggen.
Juist. En het probleem is niet zozeer dat het net gebeurde maar dat het zo ongeveer 9001 keer is gebeurd in het verleden. Die crash in April? 90% Goxquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:03 schreef ulq het volgende:
[..]
Oh lol. Da's niet goed voor de koers zo'n faal van de 'meest erkende' exchange zou ik zeggen.
Gewoon hele OP copy pasten of mist er dan weer iets?quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:04 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Deze![]()
BIT / [SC] Cryptocurrencies #48 - Mooncoin, the ever winning coin
Ik voel je.quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:04 schreef ulq het volgende:
Deze shit is trouwens echt slecht voor m'n studie en eventuele andere zaken die ik wil doen wanneer ik thuis ben. Ik ben 5 minuten thuis en het eerste wat ik doe is 'de koers' checken
Herkenbaarquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:04 schreef ulq het volgende:
Deze shit is trouwens echt slecht voor m'n studie en eventuele andere zaken die ik wil doen wanneer ik thuis ben. Ik ben 5 minuten thuis en het eerste wat ik doe is 'de koers' checken
zinnetje onderaan over kwatsverhaal mag wegquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:04 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Gewoon hele OP copy pasten of mist er dan weer iets?
Helemaal gefixt nu!quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:06 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
zinnetje onderaan over kwatsverhaal mag weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |