quote:WK-loting voetbal live bij NOS Studio Sport
Op vrijdag 6 december wordt in het Braziliaanse Costa do Sauipe bepaald tegen welke landen het Nederlands elftal het moet opnemen in de groepsfase van het wereldkampioenschap voetbal. De loting voor het WK in Brazilië is tussen 16.30 en 19.00 uur rechtstreeks te volgen bij de NOS op Nederland 1. Tom Egbers neemt in de studio in Hilversum de presentatie voor zijn rekening. Jack van Gelder is in Brazilië voor de eerste reacties van bondscoach Louis van Gaal en anderen. Het commentaar tijdens de ceremonie komt van Arno Vermeulen. Joep Schreuder maakt een aantal reportages, onder meer over het gastland en over het basiskamp van Oranje tijden het toernooi.
Alle acht wereldkampioenen uit het verleden worden in Costa do Sauipe vertegenwoordigd door een oud-international: Cafu (Brazilië), Zinedine Zidane (Frankrijk), Fabio Cannavaro (Italië), Geoff Hurst (Engeland), Fernando Hierro (Spanje), Alcides Ghiggia (Uruguay) en Lothar Matthäus (Duitsland). Zij bepalen het lot van de 32 deelnemers.
Het WK in Brazilië is het eerstvolgende grote voetbalevenement voor landenteams. De eerste wedstrijd wordt gespeeld op donderdag 12 juni, waarna vier weken later op zondag 13 juli in het wereldberoemde Maracanã Stadion in Rio de Janeiro de winnaar bekend wordt. De NOS doet komende zomer van de eerste tot en met de laatste minuut verslag van de WK-eindronde.
De loting voor het WK in Brazilië is tussen 16.30 en 19.00 uur rechtstreeks te volgen bij de NOS op Nederland 1.
hopelijk valt er een balletje op de grond en buigt zij voorover om hem op te rapenquote:Op vrijdag 6 december 2013 17:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens mij zijn ze wel echt.
Aldus de virgin.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:52 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Anaal vernederen
[ afbeelding ]
Ik zou haar doen hoor, maar dat geheel terzijde.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:52 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Anaal vernederen
[ afbeelding ]
Doe eens normaal.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:52 schreef Mascleta het volgende:
Duitsland, Ghana, Mexico, Nederland.
Wilde gok!
die opa deed het hem zekerquote:Op vrijdag 6 december 2013 17:53 schreef Rabieluh het volgende:
Ik hou het niet meer, het nat loopt uit m'n lul!
Pot X!quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:53 schreef appelen het volgende:
[..]
het is zo ingewikkeld, het is dus niet nodig
Straks gelijk door naar xhamsterquote:Op vrijdag 6 december 2013 17:52 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Anaal vernederen
[ afbeelding ]
Dat ja. Gereguleerd loten.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:54 schreef OllieWilliams het volgende:
dit heeft toch niets meer met loten te makende willekeur is er volledig uit
100.000 miljoen miljard regels.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:54 schreef OllieWilliams het volgende:
dit heeft toch niets meer met loten te makende willekeur is er volledig uit
Rustig aan, Mani.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:55 schreef Mani89 het volgende:
Houd gewoon je bek en trek die ballen uit de bak.
Dat is niet de bedoeling, dan wordt het balletje teruggelegd.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:55 schreef GotenSSJ het volgende:
Frankrijk in pot 2 zou wel gerechtigheid zijn ja
Die gaan dan alsnog wel door.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:55 schreef GotenSSJ het volgende:
Frankrijk in pot 2 zou wel gerechtigheid zijn ja
quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:55 schreef Karina het volgende:
Pak nou maar die ballen, geen touw aan vast te knopen dit
bus??? ken wel op de fietsquote:Op vrijdag 6 december 2013 17:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gewoon met de bus naar het WK
quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:55 schreef BB-King het volgende:
Briljante opmerking van Lima, ze heeft dit echt niet ingestudeerd.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:55 schreef Karina het volgende:
Wat klink je geagiteerd? Die fascistische krentenbaard is al weer opgetyft uit ons landje hoor.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:55 schreef Mani89 het volgende:
Houd gewoon je bek en trek die ballen uit de bak.
beauty and brains komt zelden voorquote:Op vrijdag 6 december 2013 17:55 schreef BB-King het volgende:
Briljante opmerking van Lima, ze heeft dit echt niet ingestudeerd.
Die zitten er stiekem ook. Straks gaan ze sjoemelen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:55 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Tussen die tetten past makkelijk zo'n balletje.
Nou Johannes, hoop dat het goed komt met de lotingquote:Op vrijdag 6 december 2013 17:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat klink je geagiteerd? Die fascistische krentenbaard is al weer opgetyft uit ons landje hoor.
Die mensen van de Fifa kan ik sowieso wel voor hun kop schieten!quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat klink je geagiteerd? Die fascistische krentenbaard is al weer opgetyft uit ons landje hoor.
Heel simpel, geen landen uit dezelfde confederatie bij elkaar, Europa uitgezonderd. En zo eerst een voorloting om te bepalen welk UEFA-lid naar pot 2 gaat.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:55 schreef Karina het volgende:
Zoals ze het vertelden was er geen touw aan vast te knopen. Verder wist ik het al hoorquote:Op vrijdag 6 december 2013 17:56 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Heel simpel, geen landen uit dezelfde confederatie bij elkaar, Europa uitgezonderd. En zo eerst een voorloting om te bepalen welk UEFA-lid naar pot 2 gaat.
Dat is al gezegd.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:57 schreef Mascleta het volgende:
Er is een mogelijkheid dat Nederland één van zijn wedstrijden om 01.00 uur NL tijd zal spelen. Dat is bij plek D3 of D4.
Mijn oprechte excuses!quote:
quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:58 schreef tompsv18 het volgende:
Arno hou die gedachtes maar lekker voor je
Ik had het niet gehoord.quote:
die zit nu in de pot die buiten de andere potten vallen, waarin de landen zitten die niet in pot 1, 2 of 3 zaten maar wel tussen de andere potten. Het land dat dan nog over blijft wordt toebedeeld in een andere pot mits nog niet bedeeld tussen de potten zonder pot 4.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:57 schreef zeebeschuit het volgende:
Hoe zit het nou met dat ene team wat nog extra geloot moest worden ofzo?
Omdat kaas.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:58 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Waarom is Zwitserland groepshoofd
Toeterjes!quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:58 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
En de winnaar is...JAN KOOIJMAN!
Jan Kooijemans?quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:58 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
En de winnaar is...JAN KOOIJMAN!
Hun favoriete groep, want allemaal matchen in fris klimaat.quote:
Blatter.... Zwitserlandquote:Op vrijdag 6 december 2013 17:58 schreef Pascalus het volgende:
Serieus waarom is Zwitserland groepshoofd?
Jij bent echt de overtreffende trap van dom.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:59 schreef RedFever007 het volgende:
Waarom zijn handen van die kerel niet zichtbaarRiekt naar doorgestoken kaart .....
Bij de belg zat Bossie gewoon aan tafel, heb je serieus naar de NOS zitten koekeloeren?quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Arno klinkt alsof hij in zijn broek schijt voor Argentinië.
Voor als ie schrikt van warme ballen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:59 schreef RedFever007 het volgende:
Waarom zijn handen van die kerel niet zichtbaarRiekt naar doorgestoken kaart .....
hihahoquote:
Nee ik heb de hele preshow met Bossie gezien, onder meer de legendarische tackle van Boskamp kwam voorbij.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Bij de belg zat Bossie gewoon aan tafel, heb je serieus naar de NOS zitten koekeloeren?
De schwalbe-tackle, mooi man.quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee ik heb de hele preshow met Bossie gezien, onder meer de legendarische tackle van Boskamp kwam voorbij.
JE BENT ZELF EEN GAYLORD 2quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:00 schreef Grifte het volgende:
ITALIEEEEEEEEEEE
ONGEKEND
HIJ STAAT
EN IK STA OOK
Ik heb naar WOPWOP geluisterd, waarom weet ik niet.quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee ik heb de hele preshow met Bossie gezien, onder meer de legendarische tackle van Boskamp kwam voorbij.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:00 schreef Grifte het volgende:
ITALIEEEEEEEEEEE
ONGEKEND
HIJ STAAT
EN IK STA OOK
Topshow.quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat hoef je niet te vertellen, wij kijken ook.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:01 schreef Rabieluh het volgende:
Wie in Manaus speelt wordt geen kampioen.
In Manaus toch, die kan je allebei wel afschrijvenquote:Op vrijdag 6 december 2013 18:01 schreef Kopsterk het volgende:
Suarez vs Chiellini en Barzagli. Interessante duels worden dat.
Dat hoef je niet te vertellen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat hoef je niet te vertellen, wij kijken ook.
Ik maar denken dat het 11 tegen 11 is.quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:01 schreef Kopsterk het volgende:
Suarez vs Chiellini en Barzagli. Interessante duels worden dat.
En Chiellini en Suarez allebeij rood.quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
In Manaus toch, die kan je allebei wel afschrijven
Ik heb Knipping en Van Duren al ingeschakeld.quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hij wist al dat het een Afrikaans team zou zijn.
Metsjfikxing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |