quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: kinderjunksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.weg met die bullshit video's ga maar jointjes rollen ofzo val me niet lastigI love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
Zelfs verandering gaat langzaam hier.quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:50 schreef Onorgineel het volgende:
Tevens vereerd dat mijn pauperbanner nogsteeds staat![]()
quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:50 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zelfs verandering gaat langzaam hier.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:51 schreef Onorgineel het volgende:
godverdomme met 1 nies 4 kaarsjes uit
quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:53 schreef klawie het volgende:
Miss wel de raarste topic om te vragen maar ik wil binnekort weer naar school weet iemand een leuke opleiding ???
Ga naar het Grafisch Lyceum te Rotterdam, daar liggen de halve peuken op de grondquote:Op vrijdag 6 december 2013 00:53 schreef klawie het volgende:
Miss wel de raarste topic om te vragen maar ik wil binnekort weer naar school weet iemand een leuke opleiding ???
quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:56 schreef Amarantha het volgende:
Doe een opleiding met planten en zet daarna een wietkwekerij op
Daar heb ik geen opleiding voor nodig groene handjes heb ik alquote:Op vrijdag 6 december 2013 00:56 schreef Amarantha het volgende:
Doe een opleiding met planten en zet daarna een wietkwekerij op
Ondanks dat dit het stonertopique is zit je nog wel steeds op FOK!.quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:58 schreef klawie het volgende:
Wat diet iedereen hier voor werk???
Of chillen jullie de hele dag thuis?
Hebbenquote:Op vrijdag 6 december 2013 00:57 schreef Sardu het volgende:
Omdat het zometeen verdomde koud is, net te koud om een joint te roken zonder vodka.
[ afbeelding ]
Mijn beroep is joints rokenquote:Op vrijdag 6 december 2013 00:58 schreef klawie het volgende:
Heb wajong maar ben bezig een website bedrijfje op te zetten.quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:58 schreef klawie het volgende:
Wat houdt dat in?quote:Op vrijdag 6 december 2013 01:02 schreef Onorgineel het volgende:
Doe zelf sounddesign, al ga ik die opleiding niet helemaal meer halen denk ik
Muziek en geluids maken voor onder bijv films games en reclame, geluidsmixage etcquote:
Laat maar horenquote:Op vrijdag 6 december 2013 01:05 schreef Onorgineel het volgende:
ben nu een stonerdingetje waar ik nu mee bezig ben online aan het knallen
What's with the square, brah?quote:
Klinkt wel goed. Deed me hier aan denkenquote:
vergeleken worden met amon tobinquote:Op vrijdag 6 december 2013 01:11 schreef Sardu het volgende:
[..]
Klinkt wel goed. Deed me hier aan denken
Whehe, heb het ook sinds lange tijd weer opgezet. Je muziek is tenminste ergens goed voor.quote:Op vrijdag 6 december 2013 01:13 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
vergeleken worden met amon tobin
Heeeeeuu cok sporitf lekkrr thuis of om te slapen jwz lekkerrrrrrrr gr gr Juan Calrosaquote:Op vrijdag 6 december 2013 01:22 schreef Amarantha het volgende:
Super chille broek van Le Coq Sportif uit de weggeef gehaald vorige week (nu pas aan want eerst uitwassen). Zo'n soort:
[ afbeelding ]Chill voor thuis of om te slapen
Ziet er nog als nieuw uit
quote:Op vrijdag 6 december 2013 01:23 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Heeeeeuu cok sporitf lekkrr thuis of om te slapen jwz lekkerrrrrrrr gr gr Juan Calrosa
Ik had alcohol afgezworen maar dit i best oke whiskey is cool zowieso als t grats isquote:
Dat is iets wat ik en huisgenoten runnen.. Mensen brengen hier spullen i.p.v naar de kringloop en wij geven dat weg (2x 2 uur per week)quote:Op vrijdag 6 december 2013 01:24 schreef klawie het volgende:
[..]
Wat is de weggeef winkel???
Ik moet nog veel leren hier lol
HuIuiuuuuuuquote:Op vrijdag 6 december 2013 01:24 schreef klawie het volgende:
[..]
Wat is de weggeef winkel???
Ik moet nog veel leren hier lol
Maar stuekem hou je het zelf he godverdomme beetje goed imabo posen en dan gewn zo doen he pfffquote:Op vrijdag 6 december 2013 01:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is iets wat ik en huisgenoten runnen.. Mensen brengen hier spullen i.p.v naar de kringloop en wij geven dat weg (2x 2 uur per week)
En aan wie geven jullie dat normaal weg??quote:Op vrijdag 6 december 2013 01:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is iets wat ik en huisgenoten runnen.. Mensen brengen hier spullen i.p.v naar de kringloop en wij geven dat weg (2x 2 uur per week)
Ama, ze is de kliko van de weggeef.quote:Op vrijdag 6 december 2013 01:28 schreef klawie het volgende:
[..]
En aan wie geven jullie dat normaal weg??
Ga je nu met je dronken bakkes ook nog eisen stellen aan stoners?quote:
Mensen die het hier brengen zeggen vaak ook 'kijk zelf eerst even er tussen!'. Ik pak niet zo vaak iets uit de weggeefquote:Op vrijdag 6 december 2013 01:26 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Maar stuekem hou je het zelf he godverdomme beetje goed imabo posen en dan gewn zo doen he pfff
Iedereen die langs komt tijdens de weggeefquote:Op vrijdag 6 december 2013 01:28 schreef klawie het volgende:
[..]
En aan wie geven jullie dat normaal weg??
Ja dat doe ik ja stoners is ruk geworden moten julie gewoon leuk blujven ik probeer mn best te doen kwaliteit te leveren maar gast hetelena naar de kanekr met al deze kutquote:Op vrijdag 6 december 2013 01:29 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ga je nu met je dronken bakkes ook nog eisen stellen aan stoners?
Oh dna is get goed ama vind je me aardig?quote:Op vrijdag 6 december 2013 01:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mensen die het hier brengen zeggen vaak ook 'kijk zelf eerst even er tussen!'. Ik pak niet zo vaak iets uit de weggeef
Oke wel een relax planquote:Op vrijdag 6 december 2013 01:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Iedereen die langs komt tijdens de weggeef
Ik doe mijn best om je te vermaken maar ik ben harder aan het multitasken dan de gemiddelde vrouw op dit moment.quote:Op vrijdag 6 december 2013 01:31 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ja dat doe ik ja stoners is ruk geworden moten julie gewoon leuk blujven ik probeer mn best te doen kwaliteit te leveren maar gast hetelena naar de kanekr met al deze kut
Ja hoorquote:Op vrijdag 6 december 2013 01:32 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Oh dna is get goed ama vind je me aardig?
Ja kweenie man voel me heel onzeker deze acond ik weet niet of mensen mij wel aardig cinden ik hoor niets van mensen uit hubzelf ben best wel eenzaam maarja novody gives a fuck dus waaron ou ik da doen? Nou ondat ik aadachtageil ben vind het lastig als mensne mij niet aardig viden en ik hebsteeds meer t gevoel dat men mij niet magquote:
Ok nu klink je als Uns.quote:Op vrijdag 6 december 2013 01:33 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ja kweenie man voel me heel onzeker deze acond ik weet niet of mensen mij wel aardig cinden ik hoor niets van mensen uit hubzelf ben best wel eenzaam maarja novody gives a fuck dus waaron ou ik da doen? Nou ondat ik aadachtageil ben vind het lastig als mensne mij niet aardig viden en ik hebsteeds meer t gevoel dat men mij niet mag
Eigenlijk vind ik je alleen een klojo om je username en de mindfuck in je UI. Beetje pepernoten uitroken wtf..quote:Op vrijdag 6 december 2013 01:33 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ja kweenie man voel me heel onzeker deze acond ik weet niet of mensen mij wel aardig cinden ik hoor niets van mensen uit hubzelf ben best wel eenzaam maarja novody gives a fuck dus waaron ou ik da doen? Nou ondat ik aadachtageil ben vind het lastig als mensne mij niet aardig viden en ik hebsteeds meer t gevoel dat men mij niet mag
Nee uns is arrogabt ik ben juist onzekr en verdrietigquote:Op vrijdag 6 december 2013 01:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ok nu klink je als Uns.
Sorry Klojo
quote:Op vrijdag 6 december 2013 01:35 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Nee uns is arrogabt ik ben juist onzekr en verdrietig
En zat als 'n aap.quote:Op vrijdag 6 december 2013 01:35 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Nee uns is arrogabt ik ben juist onzekr en verdrietig
Ja maar da mag ook n keer ik heb al bijna een jaar niks gedronknquote:
Tuurlijk mag daquote:Op vrijdag 6 december 2013 01:37 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ja maar da mag ook n keer ik heb al bijna een jaar niks gedronkn
Aan het trainen voor oud en nieuw??quote:Op vrijdag 6 december 2013 01:37 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je dat niet mag, ik constateer alleen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 01:37 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Je weet wel dat je jezelf nu compleet bloot legt op een openbaar forum he lieverdquote:
quote:Op vrijdag 6 december 2013 01:39 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Zeg dit tegen je gf : yo ik fiets aan gr hr Juán Calrosa
Tjah, als ze het andere bloot al gaan bannen hier moet je toch ergens op fappen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 01:39 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Je weet wel dat je jezelf nu compleet bloot legt op een openbaar forum he lieverd
Ik maak me hier altijd druk over maar ik dnk meestal gewoon dat hullie geen kankermoer geven, jullie die ik als vrienden zie onsat ik er momenteel weingi heb. Beetje jammer dat je generlanieert met eerdere ervaringen. Ik ben andrs dan jedenkt.quote:Op vrijdag 6 december 2013 01:39 schreef Amarantha het volgende:
Maar onder invloed je druk maken over van alles en nog wat is wel een beetje Uns-achtig
Maak je niet zo druk johquote:Op vrijdag 6 december 2013 01:41 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik maak me hier altijd druk over maar ik dnk meestal gewoon dat hullie geen kankermoer geven, jullie die ik als vrienden zie onsat ik er momenteel weingi heb. Beetje jammer dat je generlanieert met eerdere ervaringen. Ik ben andrs dan jedenkt.
Ja maar ik word tog admin hier dus komt hoedquote:Op vrijdag 6 december 2013 01:39 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Je weet wel dat je jezelf nu compleet bloot legt op een openbaar forum he lieverd
quote:Op vrijdag 6 december 2013 01:42 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ja maar ik word tog admin hier dus komt hoed
quote:Op vrijdag 6 december 2013 01:42 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ja maar ik word tog admin hier dus komt hoed
hallo mijn achternaam is duits voor achterbuurt ik winquote:Op vrijdag 6 december 2013 01:44 schreef Klojo120 het volgende:
Ga janken ik ben duitser dan jullie allenaak
Nee maar ik denk dat jij wel weet omdat jij met iemand omgaat die mij weet. Ik mis haar wel als cienfin kin je bragen of ze weer eens iets met me wil doen like muziekcafe ofzoquote:Op vrijdag 6 december 2013 01:44 schreef Onorgineel het volgende:
Maar nee klo je bent een beste kerel, al heb je daar via een internetforum geen dondert aan natuurlijk
Een keer geweest, best cafeetjequote:Op vrijdag 6 december 2013 01:45 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Nee maar ik denk dat jij wel weet omdat jij met iemand omgaat die mij weet. Ik mis haar wel als cienfin kin je bragen of ze weer eens iets met me wil doen like muziekcafe ofzo
Volgens mij moet jin nodig dat zand uit je kut halenquote:Op vrijdag 6 december 2013 01:45 schreef Amarantha het volgende:
Klojo volgens mij moet je nodig gaan slapen
Nu vind ik je wel wat minder aardig. Ga slapen, pleasequote:Op vrijdag 6 december 2013 01:46 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Volgens mij moet jin nodig dat zand uit je kut halen
quote:Op vrijdag 6 december 2013 01:46 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Volgens mij moet jin nodig dat zand uit je kut halen
Jij moet of een vette jonko roken of gaan slapen geloof me dat is beter dan nadenkenquote:Op vrijdag 6 december 2013 01:45 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Nee maar ik denk dat jij wel weet omdat jij met iemand omgaat die mij weet. Ik mis haar wel als cienfin kin je bragen of ze weer eens iets met me wil doen like muziekcafe ofzo
Dit jaquote:Op vrijdag 6 december 2013 01:48 schreef Amarantha het volgende:
Nadenken over van alles en nog wat laten we over aan Uns
Als je jezelf bent maakt het niet uitquote:Op vrijdag 6 december 2013 01:33 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik wil ook best een keer met jullie en die vriendin naar het muziekcafe.quote:Op vrijdag 6 december 2013 01:45 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Weltrusten jongquote:Op vrijdag 6 december 2013 01:49 schreef Klojo120 het volgende:
Oke als hullie het zgen ik bertrouw jullie ik rook nog een sigartjen en dan ga ikslapn
Tvens: penaliten
Iets in de richting van " HAHAHAH HET WAS ALLEMAAL EEN TROLL IK WAS NIET DRONKEN JULLIE ZIJN OVERZGEVOELIG XDXDXDXD!!!Wub=einzquote:Op vrijdag 6 december 2013 01:50 schreef Amarantha het volgende:
Morgen lees ik wel hoe je hier nuchter allemaal over denkt
En deze quote voor truuthquote:Op vrijdag 6 december 2013 01:49 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Als je jezelf bent maakt het niet uitJe kan nooit hebben dat iedereen je aardig vind. Wees blij met diegene die het wel vinden.
Ah dus toch Unsquote:Op vrijdag 6 december 2013 01:51 schreef Sardu het volgende:
[..]
Iets in de richting van " HAHAHAH HET WAS ALLEMAAL EEN TROLL IK WAS NIET DRONKEN JULLIE ZIJN OVERZGEVOELIG XDXDXDXD!!!Wub=einz
Ik bedoel het niet gemeen naar Uns toe hoorquote:Op vrijdag 6 december 2013 01:53 schreef Onorgineel het volgende:
nu koppen over uns, 't is een beste kerel
Iets te veelquote:Op vrijdag 6 december 2013 01:54 schreef Amarantha het volgende:
Ook niet naar Klojo maar het is een feit dat Uns altijd veel gaat nadenken onder invloed
Waar staat dat we dat niet vinden?quote:Op vrijdag 6 december 2013 01:53 schreef Onorgineel het volgende:
nu koppen over uns, 't is een beste kerel
Klopt en Klojo nu ook. Teveel nadenken is niet goed, vooral niet als je dronken bent of wat dan ookquote:
Dronken wil opzich nog wel. Voel je je wel kut door maar daar kan je dan weer meer tegen drinken. Kut voelen tijdens het trippen is a whole different ballgame. Dan ben je pas fucked.quote:Op vrijdag 6 december 2013 01:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Klopt en Klojo nu ook. Teveel nadenken is niet goed, vooral niet als je dronken bent of wat dan ook
Ik merk dat al na het roken van een blowtje in mindere stemmingen, daarom zou ik er ook nooit m'n uitvlucht in kunnen zoeken, dan beland ik nog sneller in een diep dalquote:Op vrijdag 6 december 2013 01:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Klopt en Klojo nu ook. Teveel nadenken is niet goed, vooral niet als je dronken bent of wat dan ook
Mijn ervaring is dat je dronken best snel emotioneel wordt enz als je gaat nadenken over het leven en dat soort dingen. Je raakt dan zo snel in zo'n dramasleur ofzoquote:Op vrijdag 6 december 2013 01:57 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dronken wil opzich nog wel. Voel je je wel kut door maar daar kan je dan weer meer tegen drinken. Kut voelen tijdens het trippen is a whole different ballgame. Dan ben je pas fucked.
Ssssshhht! 't Is bijkans 2 uur, maf!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 01:59 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ssssshhht! 't Is bijkans 2 uur, maf!
Hoe is 't? Zand al uit je kut gehaald?Nee nog niet, vond het wel lekker schuren zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Maar als je al niet lekker in je vel zit kan het extra kut uitpakken natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 december 2013 01:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat je dronken best snel emotioneel wordt enz als je gaat nadenken over het leven en dat soort dingen. Je raakt dan zo snel in zo'n dramasleur ofzo
Daarom en als je dan dronken na gaat denken dan wordt het één en al dramaquote:Op vrijdag 6 december 2013 02:00 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Maar als je al niet lekker in je vel zit kan het extra kut uitpakken natuurlijk.
Dat klopt, vooral vrouwen schijnen er dan een potje van te kunnen maken.quote:Op vrijdag 6 december 2013 01:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat je dronken best snel emotioneel wordt enz als je gaat nadenken over het leven en dat soort dingen. Je raakt dan zo snel in zo'n dramasleur ofzo
Mwah ik ook niet echt hoor. Als ik dronken/stoned ben sowieso niet en trippen is vaak zo'n groot feest dat ik niet over de sneue dingen in mijn eigen leven na ga denken.quote:Op vrijdag 6 december 2013 02:03 schreef Mano_ het volgende:
Ik voel me nu bijna schuldig omdat ik dat dus echt nooit heb.Te goed leventje
Ik heb hier altijd last van.quote:Op vrijdag 6 december 2013 01:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ervaring mee?quote:Op vrijdag 6 december 2013 02:01 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat klopt, vooral vrouwen schijnen er dan een potje van te kunnen maken.![]()
Maar dronken is het nadenken nog wel te overzien, als je tript dan kom je in een kutloop terecht waar je helemaal verstrikt raakt in je eigen zelfmedelijden.
Ja, helaas wel. Uiteindelijk in slaap gevallen (met een beetje hulp) zodat het niet erger kon worden. Gedachtenloops kunnen wel leuk zijn maar als je net een verkeerde snaar raakt dan kan het je ook heel erg naar beneden halen op dat moment. Vooral omdat je met je trippy bek net iets meer gaat uitpluizen dan je nuchter zou doen.quote:
Post lb hier?quote:Op vrijdag 6 december 2013 02:05 schreef Amarantha het volgende:
En toen was mijn reactie: oh oh nog een mod. Maar LB is weg
quote:Op vrijdag 6 december 2013 02:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Braaf
* Amarantha geeft Tjacka een koekje
[ afbeelding ]
Echt?quote:
Ja en ze wil nog steeds niet daten.quote:
QFTquote:Op vrijdag 6 december 2013 02:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Duh. ONZ-Stoners is het tofste gedeelte van FOK!
Verdomme Ama, nou heb ik zin in Subway cookiesquote:Op vrijdag 6 december 2013 02:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Braaf
* Amarantha geeft Tjacka een koekje
[ afbeelding ]
Ik zorg er altijd voor dat mensen hier zin hebben in etenquote:Op vrijdag 6 december 2013 02:09 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Verdomme Ama, nou heb ik zin in Subway cookies
Nee dat is GC al. Want een puike mod daar. Maar daarna komen jullie.quote:Op vrijdag 6 december 2013 02:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Duh. ONZ-Stoners is het tofste gedeelte van FOK!
Jij bent de Chloro van het stonertopique.quote:Op vrijdag 6 december 2013 02:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zorg er altijd voor dat mensen hier zin hebben in eten
quote:Op vrijdag 6 december 2013 02:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee dat is GC al. Want een puike mod daar. Maar daarna komen jullie.
Kan je instellen, kleur van TS en jezelf.quote:Op vrijdag 6 december 2013 02:07 schreef Sardu het volgende:
[..]
Echt?![]()
Ik zie alles in het wit nu ik sinds 4 dagen weer een pc heb. Op mobiel ben ik groen.
Kan me in 10 jaar Fok! niet herinneren dat ik daar ooit geweest benquote:Op vrijdag 6 december 2013 02:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee dat is GC al. Want een puike mod daar. Maar daarna komen jullie.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 02:11 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Kan me in 10 jaar Fok! niet herinneren dat ik daar ooit geweest ben
Probeer je ons nu naar GC te hosselen?quote:
Nee hoor.quote:Op vrijdag 6 december 2013 02:13 schreef Sardu het volgende:
[..]
Probeer je ons nu naar GC te hosselen?
Daar heb ik ooit eens iets over gelezen idd. Geen idee hoe en het werkt eigenlijk wel prima zo. Iets meer tetten in DM zou wenselijk zijn maar vast geen optie binnen FOK!quote:Op vrijdag 6 december 2013 02:10 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Kan je instellen, kleur van TS en jezelf.
Ik dacht dat die tettenoptie bij een Pimp-abo zatquote:Op vrijdag 6 december 2013 02:14 schreef Sardu het volgende:
[..]
Daar heb ik ooit eens iets over gelezen idd. Geen idee hoe en het werkt eigenlijk wel prima zo. Iets meer tetten in DM zou wenselijk zijn maar vast geen optie binnen FOK!
Gelukkig, was al bijna bang dat ik mijn bank uit stoners moest verwijderen en helemaal naar GC verslepen.quote:
Tjacka kan daar vast wel een antwoord op geven.quote:Op vrijdag 6 december 2013 02:15 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat die tettenoptie bij een Pimp-abo zat
Dit kan ik bevestigen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 02:15 schreef Sardu het volgende:
[..]
Tjacka kan daar vast wel een antwoord op geven.
Klojoquote:Op vrijdag 6 december 2013 02:22 schreef Klojo120 het volgende:
Heheheheehhehe ik slap nog niet werd gebeld was supertoff
Met een chickie?quote:Op vrijdag 6 december 2013 02:22 schreef Klojo120 het volgende:
Anti dronken vertaler er overheen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 02:23 schreef Klojo120 het volgende:
Maar jullie zijn wel tof hoor alleen morgen ga ik jullie eens goed uitleggen wat er met Merkel aan de hand is.
Is goed!quote:Op vrijdag 6 december 2013 02:23 schreef Klojo120 het volgende:
Maar jullie zijb wel tof hoor alleen morgen ga ik jullie een goed uitkeggne wat er met Merkel aan de hand is.
Merkel?quote:Op vrijdag 6 december 2013 02:23 schreef Klojo120 het volgende:
Maar jullie zijb wel tof hoor alleen morgen ga ik jullie een goed uitkeggne wat er met Merkel aan de hand is.
Heb je die heftruck al gehad?quote:Op vrijdag 6 december 2013 02:28 schreef Onorgineel het volgende:
Godverdomme dikke banner onderaan m'n pagina kutfok kut ads
Nee swa ik ben helderziendquote:
WAS ZE LEKKER? DIE CHICK DIE JE BELDE?quote:Op vrijdag 6 december 2013 02:22 schreef Klojo120 het volgende:
Nooit fok op m'n telefoon, slurpt m'n batterij leegquote:Op vrijdag 6 december 2013 02:30 schreef Sardu het volgende:
[..]
Heb je die heftruck al gehad?![]()
Op mobiel krijg ik telkens een lelijke heftruck te zien onderaan de pagina.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 02:29 schreef Mano_ het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een geweldige hufter is die Putin toch ookGewoon je hond meenemen om Merkel te pesten
Die is vaag jaquote:Op vrijdag 6 december 2013 02:30 schreef Sardu het volgende:
[..]
Heb je die heftruck al gehad?![]()
Op mobiel krijg ik telkens een lelijke heftruck te zien onderaan de pagina.
Je weet nu wel waar die van is?quote:Op vrijdag 6 december 2013 02:32 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Die is vaag ja
Ik heb er maar op geklikt omdat ik niet kon lijen dat ik niet wist waar die advertentie van was
Echt alleen een heftruck, geen merk of wat er bij
Ja, een handelaar in tweedehands heftrucksquote:Op vrijdag 6 december 2013 02:34 schreef Sardu het volgende:
[..]
Je weet nu wel waar die van is?
Vraag me af hoeveel mensen op dit forum al impulsief een heftruck hebben gekocht.
Godverquote:Op vrijdag 6 december 2013 02:35 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ja, een handelaar in tweedehands heftrucks![]()
Wat ga je met je ei ui en aardappel doen?quote:Op vrijdag 6 december 2013 02:38 schreef Mano_ het volgende:
Wat was het ook alweer?
Sloaj-mej-ei-mej-ui-mej-aerpel?
quote:Op vrijdag 6 december 2013 02:39 schreef Sardu het volgende:
[..]
Wat ga je met je ei ui en aardappel doen?
Ik heb het verzaakt op de bewuste dag.quote:
Ik durf nietquote:Op vrijdag 6 december 2013 02:44 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Jup, bazenmeet was dat
Alleen nepperts als Sardu en Studeur waren er niet
Ah, had ik het toch goed gelezen.quote:
Hoe is datquote:Op vrijdag 6 december 2013 02:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zekers
ONZ / [ONZ STONERS!] #277 - Krul haar cupcakes _O_
Ach, op gezette tijden is het toch best handigquote:Op vrijdag 6 december 2013 02:46 schreef Channie83 het volgende:
kan mezelf wel voor me bek slaan
in slaap vallen is tegenwoordig een hobby van mezelf
quote:
quote:Op vrijdag 6 december 2013 02:47 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ach, het was een stoner-meet. Dus iedereen was gaar, dan maakt 't allemaal geen flikker uit
Join teh club.quote:Op vrijdag 6 december 2013 02:46 schreef Channie83 het volgende:
ONZ / [ONZ STONERS!] #278 - Bespreking van de meet Lees het hier maarquote:
ik heb een datequote:Op vrijdag 6 december 2013 02:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
ONZ / [ONZ STONERS!] #278 - Bespreking van de meet Lees het hier maar
neeee niet te waarderen dit..heb medicijnen gekregen en mijn lichaampie moet er aan wennen maar als ik ga liggen op de bank dan ben ik zo weg joh hahaha..maar goed hooooooiiiiiiiiiii dan kom ik hier ff kwalle hequote:Op vrijdag 6 december 2013 02:47 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ach, op gezette tijden is het toch best handig
Ja die is helemaal schaapachtig hoor....lolquote:Op vrijdag 6 december 2013 02:48 schreef Sardu het volgende:
[..]
Join teh club.
Ik val vaak in slaap tijdens het draaien om dan met een bank vol zooi wakker te worden.
Ik via Tinder en denk er ook zo over.quote:
kut hequote:Op vrijdag 6 december 2013 02:52 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik via Tinder en denk er ook zo over.
Ach, ik heb weer een weekje ofzo niets gerookt en dan merk je toch dat je wat moeilijker in slaap valtquote:Op vrijdag 6 december 2013 02:51 schreef Channie83 het volgende:
[..]
neeee niet te waarderen dit..heb medicijnen gekregen en mijn lichaampie moet er aan wennen maar als ik ga liggen op de bank dan ben ik zo weg joh hahaha..maar goed hooooooiiiiiiiiiii dan kom ik hier ff kwalle he
Best wel. Het is opzich wel een leuke meid, maar ik weet nu al zeker dat het niks gaat worden.quote:
een week?? maar dan heb je de ergste dagen wel gehad.bewuste keuze ofquote:Op vrijdag 6 december 2013 02:54 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ach, ik heb weer een weekje ofzo niets gerookt en dan merk je toch dat je wat moeilijker in slaap valt
Haloo ik heb veel van jou gelezen en ik was tot de conclusie gekomen dat wanneer ik sliep ik een online alter ego had ontwikkeld dat tamelijk gaar was, en dat als ik dus offline was ik als jou postte. Aangezien we nu beide online zijn is dit pertinent onwaar en zie ik hier dus iets om te neuken.quote:Op vrijdag 6 december 2013 02:46 schreef Channie83 het volgende:
Ja het is steeds de eerste 2-3 nachten kut, daarna is het wel weer ok. Nooit zo lekker als met een jointje natuurlijkquote:Op vrijdag 6 december 2013 02:55 schreef Channie83 het volgende:
[..]
een week?? maar dan heb je de ergste dagen wel gehad.bewuste keuze of
Broodquote:Op vrijdag 6 december 2013 02:56 schreef Amarantha het volgende:
Oh en brood bakken op een meeting doen we zo:
[ afbeelding ]
Godverdomme baasquote:Op vrijdag 6 december 2013 02:57 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Haloo ik heb veel van jou gelezen en ik was tot de conclusie gekomen dat wanneer ik sliep ik een online alter ego had ontwikkeld dat tamelijk gaar was, en dat als ik dus offline was ik als jou postte. Aangezien we nu beide online zijn is dit pertinent onwaar en zie ik hier dus iets om te neuken.
Hoi, ik ben klojo, kom je hier vaker?
Hoe zwaar weegt een ijsbeer? Genoeg om het ijs te breken
quote:Op vrijdag 6 december 2013 02:56 schreef Amarantha het volgende:
Oh en brood bakken op een meeting doen we zo:
[ afbeelding ]
Ik had gister hoofdpijn en toen ging ik soppen en toen kon ik vredig slapen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 03:01 schreef Klojo120 het volgende:
Ik zat midden in een fapsessie en town kreeg ik hoofdpijn en nu lukt het niet meer
Je naam zegt genoeg hequote:Op vrijdag 6 december 2013 02:57 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Haloo ik heb veel van jou gelezen en ik was tot de conclusie gekomen dat wanneer ik sliep ik een online alter ego had ontwikkeld dat tamelijk gaar was, en dat als ik dus offline was ik als jou postte. Aangezien we nu beide online zijn is dit pertinent onwaar en zie ik hier dus iets om te neuken.
Hoi, ik ben klojo, kom je hier vaker?
Hoe zwaar weegt een ijsbeer? Genoeg om het ijs te breken
wat een rare wereld leven we toch op hequote:Op vrijdag 6 december 2013 03:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik had gister hoofdpijn en toen ging ik soppen en toen kon ik vredig slapen.
Toen had ik weer hoofdpijn toen ik vanochtend wakker werd en dat is pas begin van de avond weggegaan maar dan zonder soppen.
Je zei aan de twlefoon dat je ging slapenquote:Op vrijdag 6 december 2013 03:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik had gister hoofdpijn en toen ging ik soppen en toen kon ik vredig slapen.
Toen had ik weer hoofdpijn toen ik vanochtend wakker werd en dat is pas begin van de avond weggegaan maar dan zonder soppen.
vreemde shit ja, misschien zijn het wel de illoeminadiequote:Op vrijdag 6 december 2013 03:03 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
wat een rare wereld leven we toch op he
Ja ga ik ook doenquote:Op vrijdag 6 december 2013 03:03 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Je zei aan de twlefoon dat je ging slapen
rockafella en olie maatschappijen xdquote:Op vrijdag 6 december 2013 03:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
vreemde shit ja, misschien zijn het wel de illoeminadie
JA DIKKE DOEI!quote:Op vrijdag 6 december 2013 03:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja ga ik ook doen
Jij trouwens ook
DOEI.
komt goedquote:Op vrijdag 6 december 2013 03:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik verwacht wel een verslag hier
Den Hagedis?quote:Op vrijdag 6 december 2013 03:04 schreef FL_Freak het volgende:
HET WAREN DE REPTILLIANS IN DEN HAAG@!!@!@!
Slaap lekkahhquote:Op vrijdag 6 december 2013 03:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja ga ik ook doen
Jij trouwens ook
DOEI.
HAIL THE REPTILLIAN KINGquote:Op vrijdag 6 december 2013 03:04 schreef FL_Freak het volgende:
HET WAREN DE REPTILLIANS IN DEN HAAG@!!@!@!
I shaull forever follow the reptillian kingquote:Op vrijdag 6 december 2013 03:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
HAIL THE REPTILLIAN KING
[ afbeelding ]
Pfff The lizard king was al van de jaren '70quote:Op vrijdag 6 december 2013 03:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
HAIL THE REPTILLIAN KING
[ afbeelding ]
ik ga echt slapen g ben kk moe oke groetjesquote:Op vrijdag 6 december 2013 03:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
HAIL THE REPTILLIAN KING
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 december 2013 03:07 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
I shaull forever follow the reptillian king
Ik snap het! wel een goede bewuste keuze heb je dan gemaakt en als je dat zo kan oplossen op de manier hoe je dat zo heb uitgestippeld moet dat wel goed komen toch.quote:Op vrijdag 6 december 2013 02:58 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ja het is steeds de eerste 2-3 nachten kut, daarna is het wel weer ok. Nooit zo lekker als met een jointje natuurlijk![]()
En bewust ja, in het begin om de centen want (nog maar anderhalve maand) ww, maar ik merkte toch wel dat ik fitter was als ik niet geblowd had. Dus nu steeds een week of 2 niet, dan weer 2 gram halen waar ik een week mee doe, en dan weer niet
quote:Op vrijdag 6 december 2013 03:05 schreef Amarantha het volgende:
HAHA check mijn sinterklaas gedicht
[ afbeelding ]
ONZ / [ONZ Sinterklaas Surprise] Surprise topic! #2 Hier gekregen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |