Mwah ik ook niet echt hoor. Als ik dronken/stoned ben sowieso niet en trippen is vaak zo'n groot feest dat ik niet over de sneue dingen in mijn eigen leven na ga denken.quote:Op vrijdag 6 december 2013 02:03 schreef Mano_ het volgende:
Ik voel me nu bijna schuldig omdat ik dat dus echt nooit heb.Te goed leventje
Ik heb hier altijd last van.quote:Op vrijdag 6 december 2013 01:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat je dronken best snel emotioneel wordt enz als je gaat nadenken over het leven en dat soort dingen. Je raakt dan zo snel in zo'n dramasleur ofzo
Ervaring mee?quote:Op vrijdag 6 december 2013 02:01 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat klopt, vooral vrouwen schijnen er dan een potje van te kunnen maken.![]()
Maar dronken is het nadenken nog wel te overzien, als je tript dan kom je in een kutloop terecht waar je helemaal verstrikt raakt in je eigen zelfmedelijden.
Ja, helaas wel. Uiteindelijk in slaap gevallen (met een beetje hulp) zodat het niet erger kon worden. Gedachtenloops kunnen wel leuk zijn maar als je net een verkeerde snaar raakt dan kan het je ook heel erg naar beneden halen op dat moment. Vooral omdat je met je trippy bek net iets meer gaat uitpluizen dan je nuchter zou doen.quote:
Post lb hier?quote:Op vrijdag 6 december 2013 02:05 schreef Amarantha het volgende:
En toen was mijn reactie: oh oh nog een mod. Maar LB is weg
quote:Op vrijdag 6 december 2013 02:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Braaf
* Amarantha geeft Tjacka een koekje
[ afbeelding ]
Echt?quote:
Ja en ze wil nog steeds niet daten.quote:
QFTquote:Op vrijdag 6 december 2013 02:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Duh. ONZ-Stoners is het tofste gedeelte van FOK!
Verdomme Ama, nou heb ik zin in Subway cookiesquote:Op vrijdag 6 december 2013 02:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Braaf
* Amarantha geeft Tjacka een koekje
[ afbeelding ]
Ik zorg er altijd voor dat mensen hier zin hebben in etenquote:Op vrijdag 6 december 2013 02:09 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Verdomme Ama, nou heb ik zin in Subway cookies
Nee dat is GC al. Want een puike mod daar. Maar daarna komen jullie.quote:Op vrijdag 6 december 2013 02:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Duh. ONZ-Stoners is het tofste gedeelte van FOK!
Jij bent de Chloro van het stonertopique.quote:Op vrijdag 6 december 2013 02:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zorg er altijd voor dat mensen hier zin hebben in eten
quote:Op vrijdag 6 december 2013 02:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee dat is GC al. Want een puike mod daar. Maar daarna komen jullie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |