SPOILER: STONERMEET INFOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:DISCLAIMER: Er kunnen foto's gemaakt worden waar jij ook op staat, hou daar rekening mee. Als je een foto hebt gemaakt die je graag online (hetzij Facebook/FOK!/etc.) wilt zetten, vraag dan wel van te voren even aan de personen die (herkenbaar) op de foto staan of ze dat goed vinden.
Alle foto's die je gemaakt hebt kun je kwijt in een beveiligde Stoner-Photobucket (wachtwoord krijgen alleen de aanwezigen), zodat we alle foto's van de dag bij elkaar hebben.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:DISCLAIMER 2: Het is mogelijk dat je Ugjerke tegen het lijf loopt. Mocht dit gebeuren, blijf dan zo stil mogelijk staan en hoop dat hij afgeleid wordt door bewegingen of geluiden elders. Tevens kunt u slachtofferhulp bereiken op 0800-6334286.
De OP vind je hier.
Stoners:SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
Nou.. maak es een foto dr vanquote:Op zondag 30 juni 2013 00:03 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ze zijn wel cute. Al zien ze er wel uit alsof ze door een 5 jarige versiert zijn
Wij komen met 4 man met de auto.. ff zoeken naar parkeerplek en dan zullen we ook station komenquote:Op zondag 30 juni 2013 00:03 schreef Monopoly het volgende:
Het makkelijkst is om rechts van het grote vertrekbord (met alle tijden enzo) af te spreken. Daar staat ook een soort van videoscherm en daar wachten wij twee iig
Nou kan ik dus niet meer slapenquote:
Dan kunnen jullie beter parkeren vlakbij het park. Waarschijnlijk stukken goedkoper en dan kunnen we wel via de telefoon contact houden over de plek waar we zitten.quote:Op zondag 30 juni 2013 00:04 schreef Olment het volgende:
[..]
Wij komen met 4 man met de auto.. ff zoeken naar parkeerplek en dan zullen we ook station komen
Awakenings. Die staat verdomd strakquote:Op zondag 30 juni 2013 00:05 schreef krullenbolletje het volgende:
Waar is studeur trouwens ik zou met hem meereizen
Oke,, doen we dat.. Denk beter jaquote:Op zondag 30 juni 2013 00:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dan kunnen jullie beter parkeren vlakbij het park. Waarschijnlijk stukken goedkoper en dan kunnen we wel via de telefoon contact houden over de plek waar we zitten.
Ja. Ik moet Unscrewed ophalen maar hijs banned hier en reageert niet op FBquote:Op zondag 30 juni 2013 00:05 schreef krullenbolletje het volgende:
Waar is studeur trouwens ik zou met hem meereizen
#premeetstrugglesquote:Op zondag 30 juni 2013 00:07 schreef Olment het volgende:
[..]
Ja. Ik moet Unscrewed ophalen maar hijs banned hier en reageert niet op FB
quote:Op zondag 30 juni 2013 00:03 schreef krullenbolletje het volgende:
Oh en alleen de mensen die morgen op de meet zijn krijgen ze natuurlijk te zien
ff berichtje naar Klojo gestuurdquote:Op zondag 30 juni 2013 00:11 schreef Monopoly het volgende:
Klojo of Stu hebben wellicht zijn telefoonnummer? Die hebben al gemeet
Maakt niet uit. Het plan is om rond 2 uur in het park te zijn, ik verwacht wat we die doelstelling niet zullen halen.quote:Op zondag 30 juni 2013 00:13 schreef Olment het volgende:
[..]
ff berichtje naar Klojo gestuurd
Komt allemaal wel goed, zijn dr hooguit wat later
Mijn idee is ook rond die tijd ongeveer aan te komen..quote:Op zondag 30 juni 2013 00:15 schreef krullenbolletje het volgende:
Als alles volgens plan gaat ben ik er om 13.05, als ik iets mis (bus/trein) om 13.35
Die gekleurde balken zouden het vrolijker moeten maken, eerder epilleptischquote:Op zondag 30 juni 2013 00:16 schreef Vaseline_ het volgende:
Wat heeft rotterdam cs een lelijk metrostation
station is verder wel nice thoughquote:Op zondag 30 juni 2013 00:16 schreef Vaseline_ het volgende:
rotterdamquote:Op zondag 30 juni 2013 00:16 schreef Vaseline_ het volgende:
Is goed, waar moet ik je ophalen?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:59 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Als jij nog met de auto gaat hoop ik mee te rijden![]()
We gaan echt de halve meet naar iedereen zoeken volgens mijquote:Op zondag 30 juni 2013 00:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
Wij (Intro, FL en ik) komen met de auto en gaat ook direct naar het park. Jullie hoeven dus niet op ons te wachten
Ik rijd ook direct naar het park..quote:Op zondag 30 juni 2013 00:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
Wij (Intro, FL en ik) komen met de auto en gaat ook direct naar het park. Jullie hoeven dus niet op ons te wachten
quote:Op zondag 30 juni 2013 00:27 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik rijd ook direct naar het park..
Wat was dit een goed idee zeg als zeg ik het zelf
Weet iemand waar te parkeren dichtbij?quote:Op zondag 30 juni 2013 00:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
Gewoon bij het park, straatnaam is koningslaan ligt gelijk aan het park.quote:Op zondag 30 juni 2013 00:28 schreef Olment het volgende:
[..]
[..]
Weet iemand waar te parkeren dichtbij?
quote:Op zondag 30 juni 2013 00:29 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Gewoon bij het park, straatnaam is koningslaan ligt gelijk aan het park.
Morgen gratis parkeren als goed is want zondag
Blauwe bord op het station voor de treiners.quote:
Van wat ik heb gehoord is er maar 1 zo'n bordquote:Op zondag 30 juni 2013 00:29 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben helemaal niet bekend op Utrecht station
Ik ook niet dus dat word nog watquote:Op zondag 30 juni 2013 00:29 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben helemaal niet bekend op Utrecht station
Whehehequote:Op zondag 30 juni 2013 00:32 schreef Dientje12 het volgende:
Ik denk dat sommige mensen morgen een verhaaltje te vertellen hebben
Ja er kwam zo'n rare gozer op me af die vroeg of ik (insert username) was
quote:Op zondag 30 juni 2013 00:32 schreef Dientje12 het volgende:
quote:Op zondag 30 juni 2013 00:32 schreef Dientje12 het volgende:
quote:Op zondag 30 juni 2013 00:31 schreef Monopoly het volgende:
Wie mijn nummer wilt voor afspreekpunt etc moet maar DM'en
ja man, hoef ik het morgen niet te halen en hoef ik nu niet zuinig te zijn met de wiet die ik nog hebquote:
Bij ons gaan ze om 10 uur dichtquote:Op zondag 30 juni 2013 00:51 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
ja man, hoef ik het morgen niet te halen en hoef ik nu niet zuinig te zijn met de wiet die ik nog heb
Ikquote:
quote:Op zondag 30 juni 2013 00:55 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Oh, hier tot 1 uur minstens in het weekend
Hier ookquote:Op zondag 30 juni 2013 00:55 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Oh, hier tot 1 uur minstens in het weekend
Tot morgenquote:Op zondag 30 juni 2013 01:10 schreef Moira. het volgende:
Nu Keezen en slapen
Tot morgen lieve stonertjes
tot morgenquote:Op zondag 30 juni 2013 01:10 schreef Moira. het volgende:
Nu Keezen en slapen
Tot morgen lieve stonertjes
Nice, ik rol nu ook maar 1tje voor morgen dan hoeft dat morgen nietquote:
Ik ook, altijd standaard 2 gramquote:Op zondag 30 juni 2013 01:18 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ik haal standaard 2 gram, soms een grammetje om iets nieuws te proberen.
Ohh ken ik niet, is goed?quote:
Ja, is wel chill. Niet heel bijzonder ofzoquote:Op zondag 30 juni 2013 01:19 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik ook, altijd standaard 2 gram
[..]
Ohh ken ik niet, is goed?
chillquote:Op zondag 30 juni 2013 01:23 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Denk het wel. Niet de eerste keer hoor
Ik ook nog een halve roken en dan ook pittenquote:Op zondag 30 juni 2013 01:24 schreef OllieWilliams het volgende:
ik ga maar een beetje op tijd tukken
Oke, fl stoned zienquote:Op zondag 30 juni 2013 01:24 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
twee jaar geleden ong. Morgen zou dan mijn 4e of 5e worden ofzo
Ik kan met uft en intronic meerijden echt super tof van ze, dus ik hoef niet nuchter te blijvenquote:
Ik ga geen wiet meer roken vanavond, anders verslaap ik me morgenquote:Op zondag 30 juni 2013 01:30 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik ook nog een halve roken en dan ook pitten
Ik rijd zelf, maar ik weet niet hoe laat iedereen weg gaat, als het rond de avond is is het niet zo'n probleemquote:Op zondag 30 juni 2013 01:31 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik kan met uft en intronic meerijden echt super tof van ze, dus ik hoef niet nuchter te blijven
Ja, ik heb het nodig om beetje in te kunnen slapen want was laat wakker vanmiddagquote:Op zondag 30 juni 2013 01:31 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ik ga geen wiet meer roken vanavond, anders verslaap ik me morgenpeukje dan maar
Met of zonder patronen?quote:Op zondag 30 juni 2013 01:17 schreef Mano_ het volgende:
Als de trein-stoners nou gewoon allemaal een ballon meenemen ofzo, dan herkennen ze elkaar
Dit dusquote:Op zondag 30 juni 2013 01:33 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik rijd zelf, maar ik weet niet hoe laat iedereen weg gaat, als het rond de avond is is het niet zo'n probleem
We kunnen allebei maandag weer lekker vroeg aan het werkquote:Op zondag 30 juni 2013 01:33 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, ik heb het nodig om beetje in te kunnen slapen want was laat wakker vanmiddag
Ik hoor het morgen avond rond 5 a 6 uur hoe laat ik moet beginnen maandag.quote:Op zondag 30 juni 2013 01:35 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
We kunnen allebei maandag weer lekker vroeg aan het werk7.00 beginnen
Chill.quote:Op zondag 30 juni 2013 01:36 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik hoor het morgen avond rond 5 a 6 uur hoe laat ik moet beginnen maandag.
Mischien wel vrij of laat beginnen
Ik heb ook niet echt kledenquote:Op zondag 30 juni 2013 01:41 schreef OllieWilliams het volgende:
moet ik nog iets mee trouwens? heb alleen niet echt kleden ofzo.. en de appie daar is open right?
Dank je.quote:
Oh damn, daar heb ik helemaal niet over nagedacht. Ik hoop dat we morgen nog even gaan shoppen.quote:Op zondag 30 juni 2013 01:41 schreef OllieWilliams het volgende:
moet ik nog iets mee trouwens? heb alleen niet echt kleden ofzo.. en de appie daar is open right?
ging ik al van uit eigenlijkquote:Op zondag 30 juni 2013 01:49 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Oh damn, daar heb ik helemaal niet over nagedacht. Ik hoop dat we morgen nog even gaan shoppen.
En een shop.quote:Op zondag 30 juni 2013 01:52 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
ging ik al van uit eigenlijkhad ook niet echt zin om allemaal dingen mee te slepen bij het reizen terwijl daar gewoon een appie open is
waitquote:Op zondag 30 juni 2013 00:29 schreef Amarantha het volgende:
A. is weggegaan met een ander meisje. Ben para als de motherfucker nu
zit er sws eentje niet zo lang lopen van cs bij de domquote:
delft, rij met dientje meequote:
lekkerquote:Op zondag 30 juni 2013 01:54 schreef Life2.0 het volgende:
lemon haze & black maroc
resultaat in paar min
quote:Op zondag 30 juni 2013 02:22 schreef Murdera het volgende:
Ik en mur zijn goed naar de klote jongens, morgen brak aankomengr gr vas
Nog steeds jammer dat je niet komtquote:Op zondag 30 juni 2013 02:16 schreef Snowbells het volgende:
Utrecht centraal is groot, maar die borden zijn niet te missen
Prachtige fotoreportagequote:Op zondag 30 juni 2013 01:09 schreef Moira. het volgende:
Ik ging dus Zoo Tycoon weer ff opstarten, loopt er ineens een giraffe los
[ afbeelding ]
En zit er een krokodil vast in de muur terwijl de zookeepers er gewoon overheen lopen
[ afbeelding ]
Maar de panda's kregen een kindje
[ afbeelding ]
En er lag een rode panda te slapen in een pauwen-vogelnest
[ afbeelding ]
hallonquote:
quote:
De truc is blowen tot diep in de nachtquote:Op zondag 30 juni 2013 08:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
Ik word uit mezelf wakker rond een uur of 7, 8
Dan crash je dadelijk in de trein toch watquote:
Ben benieuwd of we 2 uur halenquote:Op zondag 30 juni 2013 10:07 schreef Amarantha het volgende:
Over paar minuten. Over half uur gaat de trein en ik moet nog heen fietsen, geld pinnen en snel langs oma fietsen. Oh als we dit maar redden
Ik bedoelde met we eigenlijk mezelf haha! Ik wil nog niet wegquote:Op zondag 30 juni 2013 10:08 schreef Olment het volgende:
[..]
Ben benieuwd of we 2 uur halen
Het blijven stoners xD
quote:Op zondag 30 juni 2013 10:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik bedoelde met we eigenlijk mezelf haha! Ik wil nog niet weg
Laatste is een slecht plan en eerste ook. Wil voor 13:00 op Utrecht CS zijn en tussen half 12 en 12 zie ik Ugjerke (typ dit hopelijk uit mn hoofd even goed) in Zwollequote:Op zondag 30 juni 2013 10:11 schreef Olment het volgende:
[..]Dan kom je half uurtje later
![]()
Kruip je nog ff terug bed in
quote:Op zondag 30 juni 2013 10:24 schreef Onorgineel het volgende:
Vanochtend om 9 uur bruut wakkergemaakt door zo'n hoerige kerkklok die veel te lang door ging, niet meer geslapen daarna
quote:Op zondag 30 juni 2013 10:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik zit nog in mn pyjama op de bank gtst te kijken
Dit en ik lig nog in bedquote:Op zondag 30 juni 2013 10:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
Over minder dan een uur weg bedenk ik me net, crap
Ik denk het. Mijn trein vertrekt over 50 minuten.quote:Op zondag 30 juni 2013 10:34 schreef Amarantha het volgende:
Ben ik de enige die nu al in de trein zit?
Hoe laat ben je anders in Zwolle denk je?quote:Op zondag 30 juni 2013 11:03 schreef Ugjerke het volgende:
Oh kut, nu ik even google maps bekijk ligt Kampen Zuid toch verder dan ik dacht. Als ik er niet ben Ama, sorry!
Maar dan zou ik 13.11 in Utrecht zijn. Ik ga nog even haasten en we zien wel.
Ik ben om 13.05 op stationquote:Op zondag 30 juni 2013 11:05 schreef Monopoly het volgende:
Op wie moeten wij eigenlijk wachten op het station?
Want FL Intronic, Uft gingen met de auto wist ik
Dientje, Olment Klojo en unscrewed ook samen toch ?
Treiners?
Ama, Gibson, Stu, Krul, Ro-ald, Mur, onorgineel, Ollie, Vas, Piye ?, Ugjerke, Satrdu, Mano_ , Wietparkiet, Flippiee, Beach
Mij jaquote:Op zondag 30 juni 2013 11:05 schreef Monopoly het volgende:
Op wie moeten wij eigenlijk wachten op het station?
Want FL Intronic, Uft gingen met de auto wist ik
Dientje, Olment Klojo en unscrewed ook samen toch ?
Treiners?
Ama, Gibson, Stu, Krul, Ro-ald, Mur, onorgineel, Ollie, Vas, Piye ?, Ugjerke, Satrdu, Mano_ , Wietparkiet, Flippiee, Beach
Heel herkenbaarquote:Op zondag 30 juni 2013 11:07 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nouja ik ben ziek langzaam s'ochtends dus het wordt alsnog haasten waarschijnlijk
Als ik de volgende trein mis, ben ik tussen 12 en kwart over 12 in Zwolle.quote:Op zondag 30 juni 2013 11:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoe laat ben je anders in Zwolle denk je?
Wij hoeven pas de trein van 12:22 te hebben monerquote:Op zondag 30 juni 2013 11:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
WAT VIND JE NOU BELANGRIJKER VERDOMME, ONS OF SLAAP VERDOMME VERDOMME
Gewoon lekker wildquote:Op zondag 30 juni 2013 11:09 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Jij hebt geen bos krullen die je ook nog moet temmen though
Ooooooh, dat is supernicequote:Op zondag 30 juni 2013 11:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wij hoeven pas de trein van 12:22 te hebben monerDan zijn we om 13:04 in Uutje.
Als ze in Utrecht even wachtten dan wacht ik zo in Zwolle wel gewoon op je. Hopelijk staat iedereen dan nog om 13:11 op Utrecht CSquote:Op zondag 30 juni 2013 11:07 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Als ik de volgende trein mis, ben ik tussen 12 en kwart over 12 in Zwolle.
Ja natuurlijkquote:Op zondag 30 juni 2013 11:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als ze in Utrecht even wachtten dan wacht ik zo in Zwolle wel gewoon op je. Hopelijk staat iedereen dan nog om 13:11 op Utrecht CS
Oh dat is kutquote:Op zondag 30 juni 2013 11:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ooooooh, dat is supernice
Onze trein gaat om 12.11, maar wij moetne over een half uurtje weg, want we moeten een station verder fietsen.
De afspraak was tussen 1 en half 2 in Utrechtquote:Op zondag 30 juni 2013 11:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als ze in Utrecht even wachtten dan wacht ik zo in Zwolle wel gewoon op je. Hopelijk staat iedereen dan nog om 13:11 op Utrecht CS
Station? Oh chillquote:Op zondag 30 juni 2013 11:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
De afspraak was tussen 1 en half 2 in Utrecht
Ik ookquote:Op zondag 30 juni 2013 11:14 schreef Onorgineel het volgende:
Iedereen al aan 't treinen?Zit nog rustig aan m'n ontbijt hier
Doe ik sowieso niet, en een t-shirt met overhemd erbij, 't is hier nu best wel koudquote:Op zondag 30 juni 2013 11:14 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik ookNadenken over het eeuwen oude dilemma, kan ik een korte broek aan
Zomer in je krullenbolquote:Op zondag 30 juni 2013 11:14 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ECHTquote:Op zondag 30 juni 2013 11:19 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Het is hier al 17 gradenEn het word 20 in Utrecht
http://www.kanikeenkortebroekaan.nl/quote:Op zondag 30 juni 2013 11:14 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Wij hebben tipboekje vol meequote:Op zondag 30 juni 2013 11:23 schreef Onorgineel het volgende:
Ohja gisteravond heb ik m'n laatste tip gebruikt dus waarschijnlijk zit ik daar de hele dag om te vragen
same herequote:Op zondag 30 juni 2013 11:07 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nouja ik ben ziek langzaam s'ochtends dus het wordt alsnog haasten waarschijnlijk
heel herkenbaarquote:Op zondag 30 juni 2013 11:09 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Jij hebt geen bos krullen die je ook nog moet temmen though
Mja het is hier nu 18 graden, maar het waait wel ziek hard dus niet echt lekkerquote:Op zondag 30 juni 2013 11:19 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Het is hier al 17 gradenEn het word 20 in Utrecht
Oh als jij niet gaat ga ik ook niet XDquote:Op zondag 30 juni 2013 11:37 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb er eigenlijk helemaal geen zin in en blijf thuis omdat ik niet stoned wil zijn met paupers van het internet
Ik heb een korte broek aan, wel maillot eronder. Maar ik hou gewoon hoop dat de zon gaat schijnenquote:Op zondag 30 juni 2013 11:14 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
begrijpelijk, welquote:Op zondag 30 juni 2013 11:37 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb er eigenlijk helemaal geen zin in en blijf thuis omdat ik niet stoned wil zijn met paupers van het internet
quote:Op zondag 30 juni 2013 11:58 schreef Amarantha het volgende:
Ik wacht op Ugjerke maar werkelijk geen idee hoe hij eruit ziet
19 gradenquote:Op zondag 30 juni 2013 12:10 schreef Vaseline_ het volgende:
Het is nu al best wel warm![]()
Hier althans.
Herkenbaarquote:Op zondag 30 juni 2013 12:26 schreef Amarantha het volgende:
Nog 3 kwartier voordat ik er ben. Ik verveel mij doodMweh
Dadelijk zijn ze hetquote:Op zondag 30 juni 2013 12:37 schreef krullenbolletje het volgende:
Er zit een stelletje achter me dat zo erg klinkt als vas en mur echt eng
klibkt als? Wat moet Ik ne daarbij voorstellen?quote:Op zondag 30 juni 2013 12:37 schreef krullenbolletje het volgende:
Er zit een stelletje achter me dat zo erg klinkt als vas en mur echt eng
quote:Op zondag 30 juni 2013 12:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
klibkt als? Wat moet Ik ne daarbij voorstellen?
Schwep sop sop fomp fomp "ooooooh mur" fap fap schwep schwep
Nee gewoon zoals ik mij jullie stemmen voorstelquote:Op zondag 30 juni 2013 12:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
klibkt als? Wat moet Ik ne daarbij voorstellen?
Schwep sop sop fomp fomp "ooooooh mur" fap fap schwep schwep
ohquote:Op zondag 30 juni 2013 13:00 schreef Moira. het volgende:
Wij zitten met ro-ald op de bankjes voor het grote informatiebord
Ik ben er over +/- 5 minuten, als ik het kan vindenquote:Op zondag 30 juni 2013 13:00 schreef Moira. het volgende:
Wij zitten met ro-ald op de bankjes voor het grote informatiebord
quote:Op zondag 30 juni 2013 13:02 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nee gewoon zoals ik mij jullie stemmen voorstel
thanksquote:Op zondag 30 juni 2013 13:48 schreef Snowballed het volgende:
Wens jullie veel plezier vandaag, stoneys...!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 30 juni 2013 15:25 schreef Sardu het volgende:
Fuck. Dit kon wel eens betekenen dat ik me volledig verslapen heb.![]()
we hadden het net over je waar je was, kom je nog?quote:Op zondag 30 juni 2013 15:25 schreef Sardu het volgende:
Fuck. Dit kon wel eens betekenen dat ik me volledig verslapen heb.![]()
Hmm nee, dat gaat me niet meer lukken.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
we hadden het net over je waar je was, kom je nog?
Gewoon komen!quote:Op zondag 30 juni 2013 15:29 schreef Sardu het volgende:
Veel plezier aan iedereen die er wel is.![]()
Ik ga het nu ook niet meer redden om heen en terug te reizen.
hoelang ben je onderweg danquote:Op zondag 30 juni 2013 15:29 schreef Sardu het volgende:
Veel plezier aan iedereen die er wel is.![]()
Ik ga het nu ook niet meer redden om heen en terug te reizen.
Volgens mij ben ik de enige die foto's maakt met m'n telefoontje, whehequote:
Gewoon iedereen onherkenbaar makenquote:Op zondag 30 juni 2013 16:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik de enige die foto's maakt met m'n telefoontje, whehe
Maar weet niet of iedereen ze op FOK! wil
neequote:Op zondag 30 juni 2013 16:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Doe maar nietquote:Op zondag 30 juni 2013 16:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
wat een gemisquote:Op zondag 30 juni 2013 18:37 schreef Studeur het volgende:
jezus godver hele meet gemist
gratis naar binnen bij awakenings lukte en ben toen ook helemaal losgegaan tot in de ochtend en ben net wakker vercrackt als de tering
Ro-ald G, hebben er nog mensen over squats gepraat of heb ik niks gemist?quote:Op zondag 30 juni 2013 21:46 schreef Ro-ald het volgende:
Het was gezellig maar ik was te stoned.
En nu ik thuis ben voel ik me weer beter
Chille mensen mooi weer was gezellig
swsquote:Op zondag 30 juni 2013 21:49 schreef Studeur het volgende:
Misschien is er wel iets heel ergs gebeurd en durft niemand hier nu meer te posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |