ja man, hoef ik het morgen niet te halen en hoef ik nu niet zuinig te zijn met de wiet die ik nog hebquote:
Bij ons gaan ze om 10 uur dichtquote:Op zondag 30 juni 2013 00:51 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
ja man, hoef ik het morgen niet te halen en hoef ik nu niet zuinig te zijn met de wiet die ik nog heb
Ikquote:
quote:Op zondag 30 juni 2013 00:55 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Oh, hier tot 1 uur minstens in het weekend
Hier ookquote:Op zondag 30 juni 2013 00:55 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Oh, hier tot 1 uur minstens in het weekend
Tot morgenquote:Op zondag 30 juni 2013 01:10 schreef Moira. het volgende:
Nu Keezen en slapen
Tot morgen lieve stonertjes
tot morgenquote:Op zondag 30 juni 2013 01:10 schreef Moira. het volgende:
Nu Keezen en slapen
Tot morgen lieve stonertjes
Nice, ik rol nu ook maar 1tje voor morgen dan hoeft dat morgen nietquote:
Ik ook, altijd standaard 2 gramquote:Op zondag 30 juni 2013 01:18 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ik haal standaard 2 gram, soms een grammetje om iets nieuws te proberen.
Ohh ken ik niet, is goed?quote:
Ja, is wel chill. Niet heel bijzonder ofzoquote:Op zondag 30 juni 2013 01:19 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik ook, altijd standaard 2 gram
[..]
Ohh ken ik niet, is goed?
chillquote:Op zondag 30 juni 2013 01:23 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Denk het wel. Niet de eerste keer hoor
Ik ook nog een halve roken en dan ook pittenquote:Op zondag 30 juni 2013 01:24 schreef OllieWilliams het volgende:
ik ga maar een beetje op tijd tukken
Oke, fl stoned zienquote:Op zondag 30 juni 2013 01:24 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
twee jaar geleden ong. Morgen zou dan mijn 4e of 5e worden ofzo
Ik kan met uft en intronic meerijden echt super tof van ze, dus ik hoef niet nuchter te blijvenquote:
Ik ga geen wiet meer roken vanavond, anders verslaap ik me morgenquote:Op zondag 30 juni 2013 01:30 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik ook nog een halve roken en dan ook pitten
Ik rijd zelf, maar ik weet niet hoe laat iedereen weg gaat, als het rond de avond is is het niet zo'n probleemquote:Op zondag 30 juni 2013 01:31 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik kan met uft en intronic meerijden echt super tof van ze, dus ik hoef niet nuchter te blijven
Ja, ik heb het nodig om beetje in te kunnen slapen want was laat wakker vanmiddagquote:Op zondag 30 juni 2013 01:31 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ik ga geen wiet meer roken vanavond, anders verslaap ik me morgenpeukje dan maar
Met of zonder patronen?quote:Op zondag 30 juni 2013 01:17 schreef Mano_ het volgende:
Als de trein-stoners nou gewoon allemaal een ballon meenemen ofzo, dan herkennen ze elkaar
Dit dusquote:Op zondag 30 juni 2013 01:33 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik rijd zelf, maar ik weet niet hoe laat iedereen weg gaat, als het rond de avond is is het niet zo'n probleem
We kunnen allebei maandag weer lekker vroeg aan het werkquote:Op zondag 30 juni 2013 01:33 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, ik heb het nodig om beetje in te kunnen slapen want was laat wakker vanmiddag
Ik hoor het morgen avond rond 5 a 6 uur hoe laat ik moet beginnen maandag.quote:Op zondag 30 juni 2013 01:35 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
We kunnen allebei maandag weer lekker vroeg aan het werk7.00 beginnen
Chill.quote:Op zondag 30 juni 2013 01:36 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik hoor het morgen avond rond 5 a 6 uur hoe laat ik moet beginnen maandag.
Mischien wel vrij of laat beginnen
Ik heb ook niet echt kledenquote:Op zondag 30 juni 2013 01:41 schreef OllieWilliams het volgende:
moet ik nog iets mee trouwens? heb alleen niet echt kleden ofzo.. en de appie daar is open right?
Dank je.quote:
Oh damn, daar heb ik helemaal niet over nagedacht. Ik hoop dat we morgen nog even gaan shoppen.quote:Op zondag 30 juni 2013 01:41 schreef OllieWilliams het volgende:
moet ik nog iets mee trouwens? heb alleen niet echt kleden ofzo.. en de appie daar is open right?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |