Alsof dat mijn zorgen zijn op zo'n moment. Vond het belangrijker om te bedenken hoe ik die snol weg kreeg uit die kamer. Ze kwam 2 uur later ook echt terug (om 06:00) om thee te brengen bij die jongen waar ik naast lagquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Er rest mij nu maar 1 vraag.. HOEZO HEB JE NIET GEFILMD??
ditditditquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:35 schreef Monopoly het volgende:
Sommige mensen zijn echt way beyond "" -
Alsnog als hij al het geld binnen heeft van die crackhoer, gewoon een paar kettingen om haar voeten doen en met blokken beton tegelijk in zee dumpen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:37 schreef Amarantha het volgende:
Autopapieren enz zijn ook kapot gemaakt trouwens. Had me dat wijf toch op der bek gemept maar ja hij gaat een rechtzaak aanspannen voor alle schade (paar duizend) dus tja hij kan zich beter inhouden en hij is ook niet iemand van het geweld
Meteen in een inrichting laten stoppenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:37 schreef Amarantha het volgende:
Autopapieren enz zijn ook kapot gemaakt trouwens. Had me dat wijf toch op der bek gemept maar ja hij gaat een rechtzaak aanspannen voor alle schade (paar duizend) dus tja hij kan zich beter inhouden en hij is ook niet iemand van het geweld
Hoooooooooooooooooooooooooooooooooooooiquote:
Volg mijn voorbeeld en steek een joint aanquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:54 schreef Onorgineel het volgende:
Ben wel lichtjes nerveus voor morgen hoor
Denk dat dat wel godd moet komenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:57 schreef Olment het volgende:
[..]
Volg mijn voorbeeld en steek een joint aan
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:59 schreef krullenbolletje het volgende:
Eindelijk klaar met die hoeren dingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |