Al 3x gezien zoals die ekte,quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:56 schreef Fopje het volgende:
Over 5 minuten begint Pineapple Express op RTL5Wie gaat kijken?
This is like the apex of the vortex of joint engineeringquote:
gewone cupcakes of spikedquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:19 schreef krullenbolletje het volgende:
Godver, iets van 18 euro uitgegeven aan die cupcakes had ze net zo goed kant en klaar kunnen kopen
Dat is een teken van een falend boodschappenbeleidquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:21 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb te weinig drinken gekocht voor thuis
Ik heb maar 2 pakken drinken waarvan 1 al bijna op isquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat is een teken van een falend boodschappenbeleid
Herkenbaar overigens.
Tankstation is vast nog open, en anders de lokale patatzaak/dönerboer. Vaak kan je daar een fles cola halen voor 2,50quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb maar 2 pakken drinken waarvan 1 al bijna op isVolgens mij was ik ook van plan om nog naar de winkel te gaan maar dat heb ik dus niet gedaan. Beetje dom haha!
Koop anders in Utrecht nog wel iets of op de terug weg 3 van die halve liters flesjesquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Tankstation is vast nog open, en anders de lokale patatzaak/dönerboer. Vaak kan je daar een fles cola halen voor 2,50
Of morgen vroeg ff langs gaan.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb maar 2 pakken drinken waarvan 1 al bijna op isVolgens mij was ik ook van plan om nog naar de winkel te gaan maar dat heb ik dus niet gedaan. Beetje dom haha!
Ik drink hoofdzakelijk water, als ik er wat bij drink is het vruchtensap of volle melkquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Owja.. Zondagquote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:59 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Niet in 050 wonen, hier zijn alle supermarkten gewoon open
morgen toch koopzondag?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:00 schreef Olment het volgende:
[..]
Owja.. Zondag
Waarom niet gewoon altijd open
Het is wit gewordenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:56 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Welke kleuren kiest hij voor en waar kies jij voor?
Jaweeel. Hij vond m leuk en mij boeit het eerlijk gezegd te weinigquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:11 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dit was gewoon een kleur die jullie allebei niet mooi vonden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |