SPOILER: STONERMEET INFOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:DISCLAIMER: Er kunnen foto's gemaakt worden waar jij ook op staat, hou daar rekening mee. Als je een foto hebt gemaakt die je graag online (hetzij Facebook/FOK!/etc.) wilt zetten, vraag dan wel van te voren even aan de personen die (herkenbaar) op de foto staan of ze dat goed vinden.
Alle foto's die je gemaakt hebt kun je kwijt in een beveiligde Stoner-Photobucket (wachtwoord krijgen alleen de aanwezigen), zodat we alle foto's van de dag bij elkaar hebben.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:DISCLAIMER 2: Het is mogelijk dat je Ugjerke tegen het lijf loopt. Mocht dit gebeuren, blijf dan zo stil mogelijk staan en hoop dat hij afgeleid wordt door bewegingen of geluiden elders. Tevens kunt u slachtofferhulp bereiken op 0800-6334286.
De OP vind je hier.
Stoners:SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ALS JIJ NOU EENS LEERT KOKEN HE.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ALS JIJ NOU EENS LEERT KOKEN HE.BEN IK MEE BEZIG TOCH WAJOW HEESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja alleen ga ik je geen zoete dingen leren maken daar ik geen zoetekauw ben
Of Piye.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:38 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Daar moet ik mono dan even voor hosselen![]()
Is hij daar ook zo goed in?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Of Piye.
Where's that nigga at eigenlijk.
nicequote:
Volgensmij ben jhe toch te lui om zelf taarten te bakkenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
nice
Maar eigenlijk beter van niet. door jouw lessen ben ik al aardig aangekomen.moet niet ook nog taartskills bij komen
tis al een wonder dat ik kook.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Volgensmij ben jhe toch te lui om zelf taarten te bakken
Beide kanten boter swagquote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:49 schreef Onorgineel het volgende:
Ff een tosti in de pan bakken met zo aan beide kanten boter![]()
ook boter aan de onderkant van de pan?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:49 schreef Onorgineel het volgende:
Ff een tosti in de pan bakken met zo aan beide kanten boter![]()
nee zo aan de beide kanten van je tosti boter smeren en dan de pan in en danquote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:10 schreef Beach het volgende:
[..]
ook boter aan de onderkant van de pan?
swag is kantjesquote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:50 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Beide kanten boter swag
[ afbeelding ]
Sickquote:
fuck tostiijzersquote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:13 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
nee zo aan de beide kanten van je tosti boter smeren en dan de pan in en dan
Kan nooit mis gaan met zoveel zoetigheidquote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:41 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Na het eten maar proberen er iets eetbaars van te maken
Oh dan ken je mij nog nietquote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:42 schreef Olment het volgende:
[..]
Kan nooit mis gaan met zoveel zoetigheid
Haha wat als ze mislukken?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:41 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Na het eten maar proberen er iets eetbaars van te maken
De muffins zelf lukken wel maar of mijn niet bestaande creativiteit gaat meewerken met de versiering.... Ik hoop hetquote:
Voor wie? Ik ben er jaren naar toe geweest en dit jaar nietquote:
gewoon overal FOK! op zetten.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:07 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
De muffins zelf lukken wel maar of mijn niet bestaande creativiteit gaat meewerken met de versiering.... Ik hoop het
Mischien was het toch wel wat voor jequote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:07 schreef Beach het volgende:
[..]
Voor wie? Ik ben er jaren naar toe geweest en dit jaar niet
oh nouja, als ze er lelijk uit zien dan smaken ze iig nog wel goedquote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:07 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
De muffins zelf lukken wel maar of mijn niet bestaande creativiteit gaat meewerken met de versiering.... Ik hoop het
Dat is het zoyzo wel.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:10 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Mischien was het toch wel wat voor je
Truequote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
oh nouja, als ze er lelijk uit zien dan smaken ze iig nog wel goedmet 2 pakken maak je 24 cupcakes toch?
What the bong did you just fucking say about me, you little stoner? I'll have you know I smoked the most ganja in my class at Washington State University, and I've been involved in numerous secret raids on the fridge when I get the munchies, and I have over 420 confirmed puffs. I am trained in lighting blunts in the rain and I'm the top stoner in the entire city of Seattle. You are nothing to me but just another joint. I will light you up with precision the likes of which has never been seen before on this Earth, mark my fucking words bro. You think you can get away with selling that shit to me over the Internet? Think again, fucker. As we speak I am contacting my secret network of dealers across the USA and your strain is being traced right now so you better prepare for the storm, bro. The storm that wipes out the pathetic little thing you call your crop. You're fucking baked, kid. I can smoke anywhere, anytime, and I can smoke blunts you in over seven hundred ways, and that's just with my bare hands. Not only am I extensively trained in one-hand smoking, but I have access to the entire hydroponic greenhouse of the Northwest and I will use it to its full extent to get high as a kite. I will spray bong water all over you and you will drown in it. I'm fucking blazed, officer.quote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:20 schreef Beach het volgende:
[..]
What the bong did you just fucking say about me, you little stoner? I'll have you know I smoked the most ganja in my class at Washington State University, and I've been involved in numerous secret raids on the fridge when I get the munchies, and I have over 420 confirmed puffs. I am trained in lighting blunts in the rain and I'm the top stoner in the entire city of Seattle. You are nothing to me but just another joint. I will light you up with precision the likes of which has never been seen before on this Earth, mark my fucking words bro. You think you can get away with selling that shit to me over the Internet? Think again, fucker. As we speak I am contacting my secret network of dealers across the USA and your strain is being traced right now so you better prepare for the storm, bro. The storm that wipes out the pathetic little thing you call your crop. You're fucking baked, kid. I can smoke anywhere, anytime, and I can smoke blunts you in over seven hundred ways, and that's just with my bare hands. Not only am I extensively trained in one-hand smoking, but I have access to the entire hydroponic greenhouse of the Northwest and I will use it to its full extent to get high as a kite. I will spray bong water all over you and you will drown in it. I'm fucking blazed, officer.
Had sowieso niet gekomen en begrafenis morgen.quote:
Leugens.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:43 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Hij durft roffa niet uit duh
Jajaquote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Leugens.
Laatst nog in Breda geweest.
Waarvan akte.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:51 schreef Ugjerke het volgende:
Ik ben morgen waarschijnlijk tussen 11.34 en 11.48 op Zwolle op perron 3 te vinden.
Laat maar zitten dan.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:52 schreef FL_Freak het volgende:
Voor mensen die niet weten, ik ben er morgen ook.
Neem pepperspray mee dusquote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:52 schreef FL_Freak het volgende:
Bij deze kom ik dus niet.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:52 schreef FL_Freak het volgende:
Ohja, sterktequote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Had sowieso niet gekomen en begrafenis morgen.
Ik zie alweer hoe het is.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
Beachhhh als fl niet komt kom je dan wel??
Neequote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
Beachhhh als fl niet komt kom je dan wel??
kloptquote:
ohquote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:57 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik zie alweer hoe het is. [ afbeelding ]
Ik denk het niet, het is een beetje bouwput op het moment.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
Is er eigenlijk een p+r bij utrecht cs?
Meeeehquote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:06 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik denk het niet, het is een beetje bouwput op het moment.
Ik lust geen cupcakes!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:10 schreef krullenbolletje het volgende:
Zijn er trouwens mensen die geen marsepein lusten?
Oh dat is zo irritant hequote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:22 schreef Amarantha het volgende:
Jezus mijn oma heeft echt de meest irritante huistelefoon van iedereen. Je hoort jezelf altijd dubbel in de ding.. Echt zo irritant. Je hoort de ander amper als je nog iets zegt omdat je eigen stem gewoon hard weer door die telefoon terug komt. Fijn
Ik ben er om uhm.. *kijkt* Als ik om 10:37 uit Emmen vertrek ben ik daar om 11:40 en om 12:45 in Utrechtquote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:46 schreef Ugjerke het volgende:
Hoe laat zijn er morgen mensen in Zwolle?
We'll make you feel gooooooooodquote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:26 schreef Amarantha het volgende:
Maar ik beslis 100% of ik heen ga als ik wakker word morgen. Nog steeds niks gegeten en ik heb af en toe rare pijnlijke steken in mijn achterhoofd.. Maar ik doe er wel alles aan om heen te gaan
Na het niet eten enz kan ik tot nu toe wel meeleven maar mijn hoofd doet gewoon vet kut opeens. Elke slok smoothie die ik neem gaat samen met pijnlijke stekenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
We'll make you feel goooooooood
Ben je al naar een dokter geweest oid?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Na het niet eten enz kan ik tot nu toe wel meeleven maar mijn hoofd doet gewoon vet kut opeens. Elke slok smoothie die ik neem gaat samen met pijnlijke steken
Mijn hoofd niet. Het niet eten daar maak ik me verder niet zo'n zorgen om.. De beroerdheid is zo goed als weg (alleen vanochtend bijv. wel een blikje energydrink weer uitgespuugd maar die heb ik ook echt in 5 min. weggetikt waardoor mijn maag op ontploffen stond) en ik drink verder ook wel weer goed dus zolang ik genoeg vocht binnenkrijg maak ik me daar weinig zorgen omquote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ben je al naar een dokter geweest oid?tis nu al bijna een week als niet langer toch?
Handigggggquote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:50 schreef Ugjerke het volgende:
Oh nee, ik kan ook nog vanaf Kampen Zuid vertrekken.
Okay nou das wel goed dan toch. Pijnstillers mee en gaaanquote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijn hoofd niet. Het niet eten daar maak ik me verder niet zo'n zorgen om.. De beroerdheid is zo goed als weg (alleen vanochtend bijv. wel een blikje energydrink weer uitgespuugd maar die heb ik ook echt in 5 min. weggetikt waardoor mijn maag op ontploffen stond) en ik drink verder ook wel weer goed dus zolang ik genoeg vocht binnenkrijg maak ik me daar weinig zorgen omHeb veel reserve vet hihi. Verder kijk ik dat mijn hoofd nog even aan en anders bel ik Maandag de dokter gewoon weer hehe
Jep. Net ook even één ingenomenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Okay nou das wel goed dan toch. Pijnstillers mee en gaaan
Maar héél héél soms krijg ik wel een muffin weg. Die muffins van de AH lust ik wel gek genoeg maar die zijn ook zo vet als het maar kan haha en zit vies veel chocoladestukjes inquote:
Wit of mat zwart. Of donkerroodquote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
Met vriend discussiëren over welke kleur en koffieapparaat moet wordenwaar gaat het heen met deze wereld
Wat aan aso zegquote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:42 schreef Amarantha het volgende:
Ik moet nog even een klacht kwijt over familie. Vind het namelijk zo achterbaks..
Mijn oom, oom en neef hielpen mijn vader het huis leeghalen, shit naar de schuur van oom en tante rijden etc. Mijn ene oom die nam me op terugweg mee om thuis te brengen en het eerste wat hij doet als we wegrijden is zeiken over mijn vader. Zo ongemakkelijk en raar.. Beetje vriendelijk lachend hem helpen maar zodra je wegrijd heeft die best wel een dikke bek over hem (naar zijn eigen dochter toe nog wel, wist niet wat ik ermee moest)
laat hem op de bank slapen als je geen gelijk krijgtquote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
Met vriend discussiëren over welke kleur en koffieapparaat moet wordenwaar gaat het heen met deze wereld
Nee, zou ik niet zeggen. Wat ik wel zou doen is in discussie gaan met die oom.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:52 schreef Amarantha het volgende:
Terwijl ik dit typ moet ik eerlijk zeggen dat het me zelfs een beetje pijn doet dat ze zulke dingen zeggen achter zijn rug om (tegen zijn dochter!). Zouden jullie dit zeggen tegen je vader? Ik twijfel omdat ik geen onnodige drama wil veroorzaken
Welke kleuren kiest hij voor en waar kies jij voor?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
Liefst zie ik mijn hele familie nooit weer. Heb wel een paar in de familie die ik mag maar ja niet genoeg. Het draait in mijn vader's familie alleen maar om het fucking geloof en ze leven alleen maar voor de nieuwste, grootste en beste spullenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:56 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee, zou ik niet zeggen. Wat ik wel zou doen is in discussie gaan met die oom.
Donkerroodquote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik maak ook cupcakes met muffin mixquote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar héél héél soms krijg ik wel een muffin weg. Die muffins van de AH lust ik wel gek genoeg maar die zijn ook zo vet als het maar kan haha en zit vies veel chocoladestukjes in
Maar.. Maarquote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:03 schreef Fopje het volgende:
Vanavond allemaal verplicht naar RTL5 kijken om 22:00 uur.
Geen gemaar.
Sowieso leven voor het geld. Ik ben er vrij zeker van dat ik later ruim ga zitten maar ook wanneer ik minder ruim had gezeten zou ik waarschijnlijk gelukkig zijn. Geld en geluk kunnen een causaal verband hebben indien het geld op de juiste manier besteed word. Wanneer het niet op de juiste manier besteed word zal je er in termen van geluk weinig aan hebben.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Liefst zie ik mijn hele familie nooit weer. Heb wel een paar in de familie die ik mag maar ja niet genoeg. Het draait in mijn vader's familie alleen maar om het fucking geloof en ze leven alleen maar voor de nieuwste, grootste en beste spullen
Wat komt erop?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:03 schreef Fopje het volgende:
Vanavond allemaal verplicht naar RTL5 kijken om 22:00 uur.
Geen gemaar.
Ik heb wel een frikandel voor jequote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:03 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil zo graag een frietje eten en kijken of het lukt. Ik wil eten
Uh misschien hoezo?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:04 schreef Snowbells het volgende:
Heb je baksoda/natriumcarbonaat/zuiveringszout in huis krul?
Pineapple Expressquote:
yayquote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:07 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Stuur wel op WA, voor de rest is het een verassing
Doe 2 eetlepels van dat spul door je deeg. Word het luchtiger én krijg je cupcakes die niet inzakken en helemaal plat wordenquote:
Whyyyyyy. Voor FL moet het toch ook een verrassing zijnquote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:07 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Stuur wel op WA, voor de rest is het een verassing
Maar het duurt nog wel even want ze moeten per 6 in de oven en dan nog crème topping en dan nog versierenquote:
We hebben het nietquote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:07 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Doe 2 eetlepels van dat spul door je deeg. Word het luchtiger én krijg je cupcakes die niet inzakken en helemaal plat worden
VIP allesquote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Whyyyyyy. Voor FL moet het toch ook een verrassing zijn
Student gespot.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:12 schreef Monopoly het volgende:
Zo nog even naar het kantoor van mijn broer, en dan terug naar Moira. Genoeg gedaan voor vandaag
Pro wel: lekker patat gegeten en bier gedronken in het ouderlijk huis. Paar schone kleren mee, ideaal.
Heb zin in morgen manquote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
KloptGebruik maken van de faciliteiten.
Ik had 'm dan gevraagd wat hij probeert te compenserenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:49 schreef Amarantha het volgende:
En dan ook nog vet stoer zeggen tegen mij: Ja hij heeft allemaal oude zooi in huis.. Kan echt niet.. Ik heb laatst nog een dure boxspring gekocht en hij slaapt al 25 jaar in het zelfde bed? Ja en die auto van hem is ook al niks waard en kleding besteed hij ook al niks aan volgens mij'. Dat laatste is echt onzin want mijn pa draagt best wel goeie kleding (en heeft veel!) maar ja dat is 100 euro voor een broek en geen 300.. Verder moest mijn oom ook even melden dat zijn wasmachine na een paar jaar wel weer af was.. dit omdat mijn pa al 25 jaar de zelfde heeft en daar vet trots op is dat die gewoon nog werkt en dat die elk onderdeeltje nog kan krijgen
Twijfel soms of dit wel familie is van mij![]()
![]()
![]()
En dan heb ik de lijst met dingen die mijn oom allemaal wel heeft en mijn pa nog niet eens volledig opgenoemd (die mijn oom zelf even ging opnoemen in de auto he). Waarom.. Echt
Ja primaquote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:45 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
He zal ik die tickets ff bestellen? Dan geef je gewoon tientje 13 juli
Keihard ditquote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:04 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
En jouw naam schrijf je met comic sans.
hoezo?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:04 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zonder het topic te hebben gelezen ben ik het hiermee eens.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:11 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Supergirl! Wat een domme geit is dat Jezus
Dat topic over of je bruiner wordt als je een paar wortels per dag eetquote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:12 schreef Beach het volgende:
[..]
Zonder het topic te hebben gelezen ben ik het hiermee eens.
Als ze veel wortels in afrika eten, zou het mischien wel waar zijnquote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:13 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Dat topic over of je bruiner wordt als je een paar wortels per dag eetx100000
linkje?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:13 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Oooooooooooooeeeeeeeeeeeoeoeoeeeeoooooooooooooooooooooohhhhquote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:04 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:20 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
GC / Wortels eten voor een bruine huid
Ze ging zich ook met olie insmeren voor het zonnen![]()
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:20 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
GC / Wortels eten voor een bruine huid
Ze ging zich ook met olie insmeren voor het zonnen![]()
Gaat wel lukken johquote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:51 schreef Ro-ald het volgende:
Morgen om 10:00 opstaan
En ik ben vergeten wiet te halen hopelijk kan dat nog in Utrecht![]()
shops zijn niet laat open?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:51 schreef Ro-ald het volgende:
Morgen om 10:00 opstaan
En ik ben vergeten wiet te halen hopelijk kan dat nog in Utrecht![]()
ohjaquote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:29 schreef Dientje12 het volgende:
Oh, aan een kant wel slim geweest om nog wat te halen
Wel wiet gehaald maar geen flesjes drinken ofzo..
Haha, eigenlijk moet je altijd een gevoel hebben van of je iets vergeten hebt dan blijf je altijd scherp over zulke dingenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
ohjaik bedenk me nu ook ineens vanalles wat ik eigenlijk had moeten kopen
en ben wel boodschappen wezen doen
mja kwam ik net uit werk enzo, had ik beter over moeten nadenken
whehe echt scherp ben ik de laatste tijd niet meer thoughquote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:34 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Haha, eigenlijk moet je altijd een gevoel hebben van of je iets vergeten hebt dan blijf je altijd scherp over zulke dingen
Het belangerijkste heb ik maar sws morgen wat kopen
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:27 schreef Moira. het volgende:
Ik zit de chips op te vreten die ik voor morgen had gekocht
Mja, heb nog een zak.
In wortelen zit beta-caroteen, daar kan je inderdaad bruin van worden.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:13 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Lurker gespot.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:39 schreef Fopje het volgende:
[..]
In wortelen zit beta-caroteen, daar kan je inderdaad bruin van worden.
Van een beerquote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:42 schreef Moira. het volgende:
Hoera ik kreeg een complimentje op mijn mysterieuze onderbelichte foto
Zijn vast wel wat FOK!kers die wat extra 'voeding' voor je mee hebbenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:53 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb alleen shit voor in de trein. Aangezien het idee toch was om de plaatselijk AH te plunderen
Waar gaat het over?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:56 schreef Fopje het volgende:
Over 5 minuten begint Pineapple Express op RTL5Wie gaat kijken?
Eet toch niet veelquote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:56 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Zijn vast wel wat FOK!kers die wat extra 'voeding' voor je mee hebben
quote:
Pass mij tvquote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:56 schreef Fopje het volgende:
Heb je geen tv?quote:
Ik heb ook geen tv hoorquote:
Neequote:
Al 3x gezien zoals die ekte,quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:56 schreef Fopje het volgende:
This is like the apex of the vortex of joint engineeringquote:
gewone cupcakes of spikedquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:19 schreef krullenbolletje het volgende:
Godver, iets van 18 euro uitgegeven aan die cupcakes had ze net zo goed kant en klaar kunnen kopen
Dat is een teken van een falend boodschappenbeleidquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:21 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb te weinig drinken gekocht voor thuis
Ik heb maar 2 pakken drinken waarvan 1 al bijna op isquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat is een teken van een falend boodschappenbeleid
Herkenbaar overigens.
Tankstation is vast nog open, en anders de lokale patatzaak/dönerboer. Vaak kan je daar een fles cola halen voor 2,50quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb maar 2 pakken drinken waarvan 1 al bijna op isVolgens mij was ik ook van plan om nog naar de winkel te gaan maar dat heb ik dus niet gedaan. Beetje dom haha!
Koop anders in Utrecht nog wel iets of op de terug weg 3 van die halve liters flesjesquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Tankstation is vast nog open, en anders de lokale patatzaak/dönerboer. Vaak kan je daar een fles cola halen voor 2,50
Of morgen vroeg ff langs gaan.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb maar 2 pakken drinken waarvan 1 al bijna op isVolgens mij was ik ook van plan om nog naar de winkel te gaan maar dat heb ik dus niet gedaan. Beetje dom haha!
Ik drink hoofdzakelijk water, als ik er wat bij drink is het vruchtensap of volle melkquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Owja.. Zondagquote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:59 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Niet in 050 wonen, hier zijn alle supermarkten gewoon open
morgen toch koopzondag?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:00 schreef Olment het volgende:
[..]
Owja.. Zondag
Waarom niet gewoon altijd open
Het is wit gewordenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:56 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Welke kleuren kiest hij voor en waar kies jij voor?
Jaweeel. Hij vond m leuk en mij boeit het eerlijk gezegd te weinigquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:11 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dit was gewoon een kleur die jullie allebei niet mooi vonden?
Het boeit mij wel dat ik jullie morgen weer een keer zie.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jaweeel. Hij vond m leuk en mij boeit het eerlijk gezegd te weinig
Ofnie dan! Bijna een jaar geleden vriendquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het boeit mij wel dat ik jullie morgen weer een keer zie.
Is verdomd veel te lang geleden
Want jij lust geen koffie?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jaweeel. Hij vond m leuk en mij boeit het eerlijk gezegd te weinig
Laatste keer was na Amsterdam met die kale en dat Schiphol karretje.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ofnie dan! Bijna een jaar geleden vriend
INDERDAADquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het boeit mij wel dat ik jullie morgen weer een keer zie.
Is verdomd veel te lang geleden
Jawel. Maar gelukkig proef je de kleur nietquote:
Dat was zo baasquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Laatste keer was na Amsterdam met die kale en dat Schiphol karretje.
Ik heb de foto's nog op mijn hardeschijf
Van wit hahaquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jawel. Maar gelukkig proef je de kleur niet
Ja of Gorinchemquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jawel. Maar gelukkig proef je de kleur niet
[..]
Dat was zo baasvandaag laminaat gehaald en ik wilde dat we dat karretje bewaard hadden
Maar ik dacht dat in Lelystad de laatste keer was?
Ja Ama het is al veel te lang geleden! Ik heb je al 23 jaar niet gezien WATDEFACKquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
INDERDAAD
Nooit gemeet ofzo maar maakt niet uit
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja of Gorinchem
Ik weet het niet meer.
hihahoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Hier wil ik morgen alles over horenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:21 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb zo'n mooi verhaal gehoord maar het is echt te lang om te typenKomt er op neer dat een best wel verknipt meisje iemand zijn shit heeft vernield (alle diploma's doorgeknipt enz). Fucking sick, ga nu even met een ex van me praten want die heeft iets met haar. Hij schijnt er bij betrokken te zijn en aangezien die al 7 jaar mijn beste vriend is ga ik wel even vragen van wtf
Meisje moest andere woonruimte zoeken na de genodige gezeik telkens met een andere dude waar ze mee samenwoonde. Ja ik moet eigenlijk alles typen als je het wilt snappen haha. Geen zin in
DITquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hier wil ik morgen alles over horen
Berichtje nog even aangepast. Ik heb ook een enorme verleden met haar.. Ze is zo jaloers als de pest en doet zulke rare dingen. Zo had ze met persoon 1.. lag daarbij in bed te slapen en kruipt vervolgens uit bed om naar persoon 2 (haar ex) te gaan om daar aandacht te zoeken en te miepen dat ik er naast lig. Komt tot 3x toe terug waarvan ze de 2de keer keihard porno ging kijken onderons (we lagen op een 2 persoonsbed dubbelbed bovenin) en zchzelf luidrichting ging vingeren voor aandacht van persoon 2quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hier wil ik morgen alles over horen
psychobitch alertquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Berichtje nog even aangepast. Ik heb ook een enorme verleden met haar.. Ze is zo jaloers als de pest en doet zulke rare dingen. Zo had ze met persoon 1.. lag daarbij in bed te slapen en kruipt vervolgens uit bed om naar persoon 2 (haar ex) te gaan om daar aandacht te zoeken en te miepen dat ik er naast lig. Komt tot 3x toe terug waarvan ze de 2de keer keihard porno ging kijken onderons (we lagen op een 2 persoonsbed dubbelbed bovenin) en zchzelf luidrichting ging vingeren voor aandacht van persoon 2Roept ondertussen mij dood te willen maken en gaat daarna terug in bed bij persoon 1 waar ze een relatie mee had.
Jaja leuk meisje
Duidelijkheid, persoon 1 had toen hier een kamer en ik en persoon 2 niet dus sliepen we in de logeerkamer.
De rest komt morgen haha. Echt zij is echt een type die ik mijn leven lang niet meer ga vergeten. Wat een psychopaat hahaquote:
Shit ging ver hoorquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:27 schreef Monopoly het volgende:
Waaaaaaaaaaaaaaaaaat
Vingeren op porno en daarbij iemand de dood in wensen op dezelfde kamer?![]()
![]()
![]()
Wat een klasse wijf
Ik ga morgenavond zo'n buikpijn van het lachen hebben, ik weet dit nu al jaquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Shit ging ver hoorIk moest wel naar haar kut kijken als ik dat bed af wou.. Of mijn nek breken door niet te kijken hoe ik het trappetje af ging lopen.
Er rest mij nu maar 1 vraag.. HOEZO HEB JE NIET GEFILMD??quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Shit ging ver hoorIk moest wel naar haar kut kijken als ik dat bed af wou.. Of mijn nek breken door niet te kijken hoe ik het trappetje af ging lopen. Ze riep 2 weken terug nog iets het niets (nadat we voor het eerst sinds jaren normaal deden tegen elkaar) 'VIEZE TERINGWIJF, BLIJF MET JE POTEN VAN MIJN AF'. Juist.
wtfquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Berichtje nog even aangepast. Ik heb ook een enorme verleden met haar.. Ze is zo jaloers als de pest en doet zulke rare dingen. Zo had ze met persoon 1.. lag daarbij in bed te slapen en kruipt vervolgens uit bed om naar persoon 2 (haar ex) te gaan om daar aandacht te zoeken en te miepen dat ik er naast lig. Komt tot 3x toe terug waarvan ze de 2de keer keihard porno ging kijken onderons (we lagen op een 2 persoonsbed dubbelbed bovenin) en zchzelf luidrichting ging vingeren voor aandacht van persoon 2Roept ondertussen mij dood te willen maken en gaat daarna terug in bed bij persoon 1 waar ze een relatie mee had.
Jaja leuk meisje
Duidelijkheid, persoon 1 had toen hier een kamer en ik en persoon 2 niet dus sliepen we in de logeerkamer.
Alsof dat mijn zorgen zijn op zo'n moment. Vond het belangrijker om te bedenken hoe ik die snol weg kreeg uit die kamer. Ze kwam 2 uur later ook echt terug (om 06:00) om thee te brengen bij die jongen waar ik naast lagquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Er rest mij nu maar 1 vraag.. HOEZO HEB JE NIET GEFILMD??
ditditditquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:35 schreef Monopoly het volgende:
Sommige mensen zijn echt way beyond "" -
Alsnog als hij al het geld binnen heeft van die crackhoer, gewoon een paar kettingen om haar voeten doen en met blokken beton tegelijk in zee dumpen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:37 schreef Amarantha het volgende:
Autopapieren enz zijn ook kapot gemaakt trouwens. Had me dat wijf toch op der bek gemept maar ja hij gaat een rechtzaak aanspannen voor alle schade (paar duizend) dus tja hij kan zich beter inhouden en hij is ook niet iemand van het geweld
Meteen in een inrichting laten stoppenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:37 schreef Amarantha het volgende:
Autopapieren enz zijn ook kapot gemaakt trouwens. Had me dat wijf toch op der bek gemept maar ja hij gaat een rechtzaak aanspannen voor alle schade (paar duizend) dus tja hij kan zich beter inhouden en hij is ook niet iemand van het geweld
Hoooooooooooooooooooooooooooooooooooooiquote:
Volg mijn voorbeeld en steek een joint aanquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:54 schreef Onorgineel het volgende:
Ben wel lichtjes nerveus voor morgen hoor
Denk dat dat wel godd moet komenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:57 schreef Olment het volgende:
[..]
Volg mijn voorbeeld en steek een joint aan
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:59 schreef krullenbolletje het volgende:
Eindelijk klaar met die hoeren dingen
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:59 schreef krullenbolletje het volgende:
Eindelijk klaar met die hoeren dingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |