SPOILER: STONERMEET INFOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:DISCLAIMER: Er kunnen foto's gemaakt worden waar jij ook op staat, hou daar rekening mee. Als je een foto hebt gemaakt die je graag online (hetzij Facebook/FOK!/etc.) wilt zetten, vraag dan wel van te voren even aan de personen die (herkenbaar) op de foto staan of ze dat goed vinden.
Alle foto's die je gemaakt hebt kun je kwijt in een beveiligde Stoner-Photobucket (wachtwoord krijgen alleen de aanwezigen), zodat we alle foto's van de dag bij elkaar hebben.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:DISCLAIMER 2: Het is mogelijk dat je Ugjerke tegen het lijf loopt. Mocht dit gebeuren, blijf dan zo stil mogelijk staan en hoop dat hij afgeleid wordt door bewegingen of geluiden elders. Tevens kunt u slachtofferhulp bereiken op 0800-6334286.
De OP vind je hier.
Stoners:SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ALS JIJ NOU EENS LEERT KOKEN HE.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ALS JIJ NOU EENS LEERT KOKEN HE.BEN IK MEE BEZIG TOCH WAJOW HEESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja alleen ga ik je geen zoete dingen leren maken daar ik geen zoetekauw ben
Of Piye.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:38 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Daar moet ik mono dan even voor hosselen![]()
Is hij daar ook zo goed in?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Of Piye.
Where's that nigga at eigenlijk.
nicequote:
Volgensmij ben jhe toch te lui om zelf taarten te bakkenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
nice
Maar eigenlijk beter van niet. door jouw lessen ben ik al aardig aangekomen.moet niet ook nog taartskills bij komen
tis al een wonder dat ik kook.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Volgensmij ben jhe toch te lui om zelf taarten te bakken
Beide kanten boter swagquote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:49 schreef Onorgineel het volgende:
Ff een tosti in de pan bakken met zo aan beide kanten boter![]()
ook boter aan de onderkant van de pan?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:49 schreef Onorgineel het volgende:
Ff een tosti in de pan bakken met zo aan beide kanten boter![]()
nee zo aan de beide kanten van je tosti boter smeren en dan de pan in en danquote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:10 schreef Beach het volgende:
[..]
ook boter aan de onderkant van de pan?
swag is kantjesquote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:50 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Beide kanten boter swag
[ afbeelding ]
Sickquote:
fuck tostiijzersquote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:13 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
nee zo aan de beide kanten van je tosti boter smeren en dan de pan in en dan
Kan nooit mis gaan met zoveel zoetigheidquote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:41 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Na het eten maar proberen er iets eetbaars van te maken
Oh dan ken je mij nog nietquote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:42 schreef Olment het volgende:
[..]
Kan nooit mis gaan met zoveel zoetigheid
Haha wat als ze mislukken?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:41 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Na het eten maar proberen er iets eetbaars van te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |