Ben je al naar een dokter geweest oid?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Na het niet eten enz kan ik tot nu toe wel meeleven maar mijn hoofd doet gewoon vet kut opeens. Elke slok smoothie die ik neem gaat samen met pijnlijke steken
Mijn hoofd niet. Het niet eten daar maak ik me verder niet zo'n zorgen om.. De beroerdheid is zo goed als weg (alleen vanochtend bijv. wel een blikje energydrink weer uitgespuugd maar die heb ik ook echt in 5 min. weggetikt waardoor mijn maag op ontploffen stond) en ik drink verder ook wel weer goed dus zolang ik genoeg vocht binnenkrijg maak ik me daar weinig zorgen omquote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ben je al naar een dokter geweest oid?tis nu al bijna een week als niet langer toch?
Handigggggquote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:50 schreef Ugjerke het volgende:
Oh nee, ik kan ook nog vanaf Kampen Zuid vertrekken.
Okay nou das wel goed dan toch. Pijnstillers mee en gaaanquote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijn hoofd niet. Het niet eten daar maak ik me verder niet zo'n zorgen om.. De beroerdheid is zo goed als weg (alleen vanochtend bijv. wel een blikje energydrink weer uitgespuugd maar die heb ik ook echt in 5 min. weggetikt waardoor mijn maag op ontploffen stond) en ik drink verder ook wel weer goed dus zolang ik genoeg vocht binnenkrijg maak ik me daar weinig zorgen omHeb veel reserve vet hihi. Verder kijk ik dat mijn hoofd nog even aan en anders bel ik Maandag de dokter gewoon weer hehe
Jep. Net ook even één ingenomenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Okay nou das wel goed dan toch. Pijnstillers mee en gaaan
Maar héél héél soms krijg ik wel een muffin weg. Die muffins van de AH lust ik wel gek genoeg maar die zijn ook zo vet als het maar kan haha en zit vies veel chocoladestukjes inquote:
Wit of mat zwart. Of donkerroodquote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
Met vriend discussiëren over welke kleur en koffieapparaat moet wordenwaar gaat het heen met deze wereld
Wat aan aso zegquote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:42 schreef Amarantha het volgende:
Ik moet nog even een klacht kwijt over familie. Vind het namelijk zo achterbaks..
Mijn oom, oom en neef hielpen mijn vader het huis leeghalen, shit naar de schuur van oom en tante rijden etc. Mijn ene oom die nam me op terugweg mee om thuis te brengen en het eerste wat hij doet als we wegrijden is zeiken over mijn vader. Zo ongemakkelijk en raar.. Beetje vriendelijk lachend hem helpen maar zodra je wegrijd heeft die best wel een dikke bek over hem (naar zijn eigen dochter toe nog wel, wist niet wat ik ermee moest)
laat hem op de bank slapen als je geen gelijk krijgtquote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
Met vriend discussiëren over welke kleur en koffieapparaat moet wordenwaar gaat het heen met deze wereld
Nee, zou ik niet zeggen. Wat ik wel zou doen is in discussie gaan met die oom.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:52 schreef Amarantha het volgende:
Terwijl ik dit typ moet ik eerlijk zeggen dat het me zelfs een beetje pijn doet dat ze zulke dingen zeggen achter zijn rug om (tegen zijn dochter!). Zouden jullie dit zeggen tegen je vader? Ik twijfel omdat ik geen onnodige drama wil veroorzaken
Welke kleuren kiest hij voor en waar kies jij voor?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
Liefst zie ik mijn hele familie nooit weer. Heb wel een paar in de familie die ik mag maar ja niet genoeg. Het draait in mijn vader's familie alleen maar om het fucking geloof en ze leven alleen maar voor de nieuwste, grootste en beste spullenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:56 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee, zou ik niet zeggen. Wat ik wel zou doen is in discussie gaan met die oom.
Donkerroodquote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik maak ook cupcakes met muffin mixquote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar héél héél soms krijg ik wel een muffin weg. Die muffins van de AH lust ik wel gek genoeg maar die zijn ook zo vet als het maar kan haha en zit vies veel chocoladestukjes in
Maar.. Maarquote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:03 schreef Fopje het volgende:
Vanavond allemaal verplicht naar RTL5 kijken om 22:00 uur.
Geen gemaar.
Sowieso leven voor het geld. Ik ben er vrij zeker van dat ik later ruim ga zitten maar ook wanneer ik minder ruim had gezeten zou ik waarschijnlijk gelukkig zijn. Geld en geluk kunnen een causaal verband hebben indien het geld op de juiste manier besteed word. Wanneer het niet op de juiste manier besteed word zal je er in termen van geluk weinig aan hebben.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Liefst zie ik mijn hele familie nooit weer. Heb wel een paar in de familie die ik mag maar ja niet genoeg. Het draait in mijn vader's familie alleen maar om het fucking geloof en ze leven alleen maar voor de nieuwste, grootste en beste spullen
Wat komt erop?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:03 schreef Fopje het volgende:
Vanavond allemaal verplicht naar RTL5 kijken om 22:00 uur.
Geen gemaar.
Ik heb wel een frikandel voor jequote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:03 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil zo graag een frietje eten en kijken of het lukt. Ik wil eten
Uh misschien hoezo?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:04 schreef Snowbells het volgende:
Heb je baksoda/natriumcarbonaat/zuiveringszout in huis krul?
Pineapple Expressquote:
yayquote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:07 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Stuur wel op WA, voor de rest is het een verassing
Doe 2 eetlepels van dat spul door je deeg. Word het luchtiger én krijg je cupcakes die niet inzakken en helemaal plat wordenquote:
Whyyyyyy. Voor FL moet het toch ook een verrassing zijnquote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:07 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Stuur wel op WA, voor de rest is het een verassing
Maar het duurt nog wel even want ze moeten per 6 in de oven en dan nog crème topping en dan nog versierenquote:
We hebben het nietquote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:07 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Doe 2 eetlepels van dat spul door je deeg. Word het luchtiger én krijg je cupcakes die niet inzakken en helemaal plat worden
VIP allesquote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Whyyyyyy. Voor FL moet het toch ook een verrassing zijn
Student gespot.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:12 schreef Monopoly het volgende:
Zo nog even naar het kantoor van mijn broer, en dan terug naar Moira. Genoeg gedaan voor vandaag
Pro wel: lekker patat gegeten en bier gedronken in het ouderlijk huis. Paar schone kleren mee, ideaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |