Heb zin in morgen manquote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
KloptGebruik maken van de faciliteiten.
Ik had 'm dan gevraagd wat hij probeert te compenserenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:49 schreef Amarantha het volgende:
En dan ook nog vet stoer zeggen tegen mij: Ja hij heeft allemaal oude zooi in huis.. Kan echt niet.. Ik heb laatst nog een dure boxspring gekocht en hij slaapt al 25 jaar in het zelfde bed? Ja en die auto van hem is ook al niks waard en kleding besteed hij ook al niks aan volgens mij'. Dat laatste is echt onzin want mijn pa draagt best wel goeie kleding (en heeft veel!) maar ja dat is 100 euro voor een broek en geen 300.. Verder moest mijn oom ook even melden dat zijn wasmachine na een paar jaar wel weer af was.. dit omdat mijn pa al 25 jaar de zelfde heeft en daar vet trots op is dat die gewoon nog werkt en dat die elk onderdeeltje nog kan krijgen
Twijfel soms of dit wel familie is van mij![]()
![]()
![]()
En dan heb ik de lijst met dingen die mijn oom allemaal wel heeft en mijn pa nog niet eens volledig opgenoemd (die mijn oom zelf even ging opnoemen in de auto he). Waarom.. Echt
Ja primaquote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:45 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
He zal ik die tickets ff bestellen? Dan geef je gewoon tientje 13 juli
Keihard ditquote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:04 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
En jouw naam schrijf je met comic sans.
hoezo?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:04 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zonder het topic te hebben gelezen ben ik het hiermee eens.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:11 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Supergirl! Wat een domme geit is dat Jezus
Dat topic over of je bruiner wordt als je een paar wortels per dag eetquote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:12 schreef Beach het volgende:
[..]
Zonder het topic te hebben gelezen ben ik het hiermee eens.
Als ze veel wortels in afrika eten, zou het mischien wel waar zijnquote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:13 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Dat topic over of je bruiner wordt als je een paar wortels per dag eetx100000
linkje?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:13 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Dat topic over of je bruiner wordt als je een paar wortels per dag eetx100000
Oooooooooooooeeeeeeeeeeeoeoeoeeeeoooooooooooooooooooooohhhhquote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:04 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:20 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
GC / Wortels eten voor een bruine huid
Ze ging zich ook met olie insmeren voor het zonnen![]()
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:20 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
GC / Wortels eten voor een bruine huid
Ze ging zich ook met olie insmeren voor het zonnen![]()
Gaat wel lukken johquote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:51 schreef Ro-ald het volgende:
Morgen om 10:00 opstaan
En ik ben vergeten wiet te halen hopelijk kan dat nog in Utrecht![]()
shops zijn niet laat open?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:51 schreef Ro-ald het volgende:
Morgen om 10:00 opstaan
En ik ben vergeten wiet te halen hopelijk kan dat nog in Utrecht![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |