Hoe laat ben je anders in Zwolle denk je?quote:Op zondag 30 juni 2013 11:03 schreef Ugjerke het volgende:
Oh kut, nu ik even google maps bekijk ligt Kampen Zuid toch verder dan ik dacht. Als ik er niet ben Ama, sorry!
Maar dan zou ik 13.11 in Utrecht zijn. Ik ga nog even haasten en we zien wel.
Ik ben om 13.05 op stationquote:Op zondag 30 juni 2013 11:05 schreef Monopoly het volgende:
Op wie moeten wij eigenlijk wachten op het station?
Want FL Intronic, Uft gingen met de auto wist ik
Dientje, Olment Klojo en unscrewed ook samen toch ?
Treiners?
Ama, Gibson, Stu, Krul, Ro-ald, Mur, onorgineel, Ollie, Vas, Piye ?, Ugjerke, Satrdu, Mano_ , Wietparkiet, Flippiee, Beach
Mij jaquote:Op zondag 30 juni 2013 11:05 schreef Monopoly het volgende:
Op wie moeten wij eigenlijk wachten op het station?
Want FL Intronic, Uft gingen met de auto wist ik
Dientje, Olment Klojo en unscrewed ook samen toch ?
Treiners?
Ama, Gibson, Stu, Krul, Ro-ald, Mur, onorgineel, Ollie, Vas, Piye ?, Ugjerke, Satrdu, Mano_ , Wietparkiet, Flippiee, Beach
Heel herkenbaarquote:Op zondag 30 juni 2013 11:07 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nouja ik ben ziek langzaam s'ochtends dus het wordt alsnog haasten waarschijnlijk
Als ik de volgende trein mis, ben ik tussen 12 en kwart over 12 in Zwolle.quote:Op zondag 30 juni 2013 11:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoe laat ben je anders in Zwolle denk je?
Wij hoeven pas de trein van 12:22 te hebben monerquote:Op zondag 30 juni 2013 11:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
WAT VIND JE NOU BELANGRIJKER VERDOMME, ONS OF SLAAP VERDOMME VERDOMME
Gewoon lekker wildquote:Op zondag 30 juni 2013 11:09 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Jij hebt geen bos krullen die je ook nog moet temmen though
Ooooooh, dat is supernicequote:Op zondag 30 juni 2013 11:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wij hoeven pas de trein van 12:22 te hebben monerDan zijn we om 13:04 in Uutje.
Als ze in Utrecht even wachtten dan wacht ik zo in Zwolle wel gewoon op je. Hopelijk staat iedereen dan nog om 13:11 op Utrecht CSquote:Op zondag 30 juni 2013 11:07 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Als ik de volgende trein mis, ben ik tussen 12 en kwart over 12 in Zwolle.
Ja natuurlijkquote:Op zondag 30 juni 2013 11:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als ze in Utrecht even wachtten dan wacht ik zo in Zwolle wel gewoon op je. Hopelijk staat iedereen dan nog om 13:11 op Utrecht CS
Oh dat is kutquote:Op zondag 30 juni 2013 11:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ooooooh, dat is supernice
Onze trein gaat om 12.11, maar wij moetne over een half uurtje weg, want we moeten een station verder fietsen.
De afspraak was tussen 1 en half 2 in Utrechtquote:Op zondag 30 juni 2013 11:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als ze in Utrecht even wachtten dan wacht ik zo in Zwolle wel gewoon op je. Hopelijk staat iedereen dan nog om 13:11 op Utrecht CS
Station? Oh chillquote:Op zondag 30 juni 2013 11:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
De afspraak was tussen 1 en half 2 in Utrecht
Ik ookquote:Op zondag 30 juni 2013 11:14 schreef Onorgineel het volgende:
Iedereen al aan 't treinen?Zit nog rustig aan m'n ontbijt hier
Doe ik sowieso niet, en een t-shirt met overhemd erbij, 't is hier nu best wel koudquote:Op zondag 30 juni 2013 11:14 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik ookNadenken over het eeuwen oude dilemma, kan ik een korte broek aan
Zomer in je krullenbolquote:Op zondag 30 juni 2013 11:14 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ECHTquote:Op zondag 30 juni 2013 11:19 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Het is hier al 17 gradenEn het word 20 in Utrecht
http://www.kanikeenkortebroekaan.nl/quote:Op zondag 30 juni 2013 11:14 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |