Heeeeeuu cok sporitf lekkrr thuis of om te slapen jwz lekkerrrrrrrr gr gr Juan Calrosaquote:Op vrijdag 6 december 2013 01:22 schreef Amarantha het volgende:
Super chille broek van Le Coq Sportif uit de weggeef gehaald vorige week (nu pas aan want eerst uitwassen). Zo'n soort:
[ afbeelding ]Chill voor thuis of om te slapen
Ziet er nog als nieuw uit
quote:Op vrijdag 6 december 2013 01:23 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Heeeeeuu cok sporitf lekkrr thuis of om te slapen jwz lekkerrrrrrrr gr gr Juan Calrosa
Ik had alcohol afgezworen maar dit i best oke whiskey is cool zowieso als t grats isquote:
Dat is iets wat ik en huisgenoten runnen.. Mensen brengen hier spullen i.p.v naar de kringloop en wij geven dat weg (2x 2 uur per week)quote:Op vrijdag 6 december 2013 01:24 schreef klawie het volgende:
[..]
Wat is de weggeef winkel???
Ik moet nog veel leren hier lol
HuIuiuuuuuuquote:Op vrijdag 6 december 2013 01:24 schreef klawie het volgende:
[..]
Wat is de weggeef winkel???
Ik moet nog veel leren hier lol
Maar stuekem hou je het zelf he godverdomme beetje goed imabo posen en dan gewn zo doen he pfffquote:Op vrijdag 6 december 2013 01:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is iets wat ik en huisgenoten runnen.. Mensen brengen hier spullen i.p.v naar de kringloop en wij geven dat weg (2x 2 uur per week)
En aan wie geven jullie dat normaal weg??quote:Op vrijdag 6 december 2013 01:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is iets wat ik en huisgenoten runnen.. Mensen brengen hier spullen i.p.v naar de kringloop en wij geven dat weg (2x 2 uur per week)
Ama, ze is de kliko van de weggeef.quote:Op vrijdag 6 december 2013 01:28 schreef klawie het volgende:
[..]
En aan wie geven jullie dat normaal weg??
Ga je nu met je dronken bakkes ook nog eisen stellen aan stoners?quote:
Mensen die het hier brengen zeggen vaak ook 'kijk zelf eerst even er tussen!'. Ik pak niet zo vaak iets uit de weggeefquote:Op vrijdag 6 december 2013 01:26 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Maar stuekem hou je het zelf he godverdomme beetje goed imabo posen en dan gewn zo doen he pfff
Iedereen die langs komt tijdens de weggeefquote:Op vrijdag 6 december 2013 01:28 schreef klawie het volgende:
[..]
En aan wie geven jullie dat normaal weg??
Ja dat doe ik ja stoners is ruk geworden moten julie gewoon leuk blujven ik probeer mn best te doen kwaliteit te leveren maar gast hetelena naar de kanekr met al deze kutquote:Op vrijdag 6 december 2013 01:29 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ga je nu met je dronken bakkes ook nog eisen stellen aan stoners?
Oh dna is get goed ama vind je me aardig?quote:Op vrijdag 6 december 2013 01:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mensen die het hier brengen zeggen vaak ook 'kijk zelf eerst even er tussen!'. Ik pak niet zo vaak iets uit de weggeef
Oke wel een relax planquote:Op vrijdag 6 december 2013 01:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Iedereen die langs komt tijdens de weggeef
Ik doe mijn best om je te vermaken maar ik ben harder aan het multitasken dan de gemiddelde vrouw op dit moment.quote:Op vrijdag 6 december 2013 01:31 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ja dat doe ik ja stoners is ruk geworden moten julie gewoon leuk blujven ik probeer mn best te doen kwaliteit te leveren maar gast hetelena naar de kanekr met al deze kut
Ja hoorquote:Op vrijdag 6 december 2013 01:32 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Oh dna is get goed ama vind je me aardig?
Ja kweenie man voel me heel onzeker deze acond ik weet niet of mensen mij wel aardig cinden ik hoor niets van mensen uit hubzelf ben best wel eenzaam maarja novody gives a fuck dus waaron ou ik da doen? Nou ondat ik aadachtageil ben vind het lastig als mensne mij niet aardig viden en ik hebsteeds meer t gevoel dat men mij niet magquote:
Ok nu klink je als Uns.quote:Op vrijdag 6 december 2013 01:33 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ja kweenie man voel me heel onzeker deze acond ik weet niet of mensen mij wel aardig cinden ik hoor niets van mensen uit hubzelf ben best wel eenzaam maarja novody gives a fuck dus waaron ou ik da doen? Nou ondat ik aadachtageil ben vind het lastig als mensne mij niet aardig viden en ik hebsteeds meer t gevoel dat men mij niet mag
Eigenlijk vind ik je alleen een klojo om je username en de mindfuck in je UI. Beetje pepernoten uitroken wtf..quote:Op vrijdag 6 december 2013 01:33 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ja kweenie man voel me heel onzeker deze acond ik weet niet of mensen mij wel aardig cinden ik hoor niets van mensen uit hubzelf ben best wel eenzaam maarja novody gives a fuck dus waaron ou ik da doen? Nou ondat ik aadachtageil ben vind het lastig als mensne mij niet aardig viden en ik hebsteeds meer t gevoel dat men mij niet mag
Nee uns is arrogabt ik ben juist onzekr en verdrietigquote:Op vrijdag 6 december 2013 01:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ok nu klink je als Uns.
Sorry Klojo
quote:Op vrijdag 6 december 2013 01:35 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Nee uns is arrogabt ik ben juist onzekr en verdrietig
En zat als 'n aap.quote:Op vrijdag 6 december 2013 01:35 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Nee uns is arrogabt ik ben juist onzekr en verdrietig
Ja maar da mag ook n keer ik heb al bijna een jaar niks gedronknquote:
Tuurlijk mag daquote:Op vrijdag 6 december 2013 01:37 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ja maar da mag ook n keer ik heb al bijna een jaar niks gedronkn
Aan het trainen voor oud en nieuw??quote:Op vrijdag 6 december 2013 01:37 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je dat niet mag, ik constateer alleen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 01:37 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Je weet wel dat je jezelf nu compleet bloot legt op een openbaar forum he lieverdquote:
quote:Op vrijdag 6 december 2013 01:39 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Zeg dit tegen je gf : yo ik fiets aan gr hr Juán Calrosa
Tjah, als ze het andere bloot al gaan bannen hier moet je toch ergens op fappen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 01:39 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Je weet wel dat je jezelf nu compleet bloot legt op een openbaar forum he lieverd
Ik maak me hier altijd druk over maar ik dnk meestal gewoon dat hullie geen kankermoer geven, jullie die ik als vrienden zie onsat ik er momenteel weingi heb. Beetje jammer dat je generlanieert met eerdere ervaringen. Ik ben andrs dan jedenkt.quote:Op vrijdag 6 december 2013 01:39 schreef Amarantha het volgende:
Maar onder invloed je druk maken over van alles en nog wat is wel een beetje Uns-achtig
Maak je niet zo druk johquote:Op vrijdag 6 december 2013 01:41 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik maak me hier altijd druk over maar ik dnk meestal gewoon dat hullie geen kankermoer geven, jullie die ik als vrienden zie onsat ik er momenteel weingi heb. Beetje jammer dat je generlanieert met eerdere ervaringen. Ik ben andrs dan jedenkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |