Weltrusten jongquote:Op vrijdag 6 december 2013 01:49 schreef Klojo120 het volgende:
Oke als hullie het zgen ik bertrouw jullie ik rook nog een sigartjen en dan ga ikslapn
Tvens: penaliten
Iets in de richting van " HAHAHAH HET WAS ALLEMAAL EEN TROLL IK WAS NIET DRONKEN JULLIE ZIJN OVERZGEVOELIG XDXDXDXD!!!Wub=einzquote:Op vrijdag 6 december 2013 01:50 schreef Amarantha het volgende:
Morgen lees ik wel hoe je hier nuchter allemaal over denkt
En deze quote voor truuthquote:Op vrijdag 6 december 2013 01:49 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Als je jezelf bent maakt het niet uitJe kan nooit hebben dat iedereen je aardig vind. Wees blij met diegene die het wel vinden.
Ah dus toch Unsquote:Op vrijdag 6 december 2013 01:51 schreef Sardu het volgende:
[..]
Iets in de richting van " HAHAHAH HET WAS ALLEMAAL EEN TROLL IK WAS NIET DRONKEN JULLIE ZIJN OVERZGEVOELIG XDXDXDXD!!!Wub=einz
Ik bedoel het niet gemeen naar Uns toe hoorquote:Op vrijdag 6 december 2013 01:53 schreef Onorgineel het volgende:
nu koppen over uns, 't is een beste kerel
Iets te veelquote:Op vrijdag 6 december 2013 01:54 schreef Amarantha het volgende:
Ook niet naar Klojo maar het is een feit dat Uns altijd veel gaat nadenken onder invloed
Waar staat dat we dat niet vinden?quote:Op vrijdag 6 december 2013 01:53 schreef Onorgineel het volgende:
nu koppen over uns, 't is een beste kerel
Klopt en Klojo nu ook. Teveel nadenken is niet goed, vooral niet als je dronken bent of wat dan ookquote:
Dronken wil opzich nog wel. Voel je je wel kut door maar daar kan je dan weer meer tegen drinken. Kut voelen tijdens het trippen is a whole different ballgame. Dan ben je pas fucked.quote:Op vrijdag 6 december 2013 01:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Klopt en Klojo nu ook. Teveel nadenken is niet goed, vooral niet als je dronken bent of wat dan ook
Ik merk dat al na het roken van een blowtje in mindere stemmingen, daarom zou ik er ook nooit m'n uitvlucht in kunnen zoeken, dan beland ik nog sneller in een diep dalquote:Op vrijdag 6 december 2013 01:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Klopt en Klojo nu ook. Teveel nadenken is niet goed, vooral niet als je dronken bent of wat dan ook
Mijn ervaring is dat je dronken best snel emotioneel wordt enz als je gaat nadenken over het leven en dat soort dingen. Je raakt dan zo snel in zo'n dramasleur ofzoquote:Op vrijdag 6 december 2013 01:57 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dronken wil opzich nog wel. Voel je je wel kut door maar daar kan je dan weer meer tegen drinken. Kut voelen tijdens het trippen is a whole different ballgame. Dan ben je pas fucked.
Ssssshhht! 't Is bijkans 2 uur, maf!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 01:59 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ssssshhht! 't Is bijkans 2 uur, maf!
Hoe is 't? Zand al uit je kut gehaald?Nee nog niet, vond het wel lekker schuren zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Maar als je al niet lekker in je vel zit kan het extra kut uitpakken natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 december 2013 01:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat je dronken best snel emotioneel wordt enz als je gaat nadenken over het leven en dat soort dingen. Je raakt dan zo snel in zo'n dramasleur ofzo
Daarom en als je dan dronken na gaat denken dan wordt het één en al dramaquote:Op vrijdag 6 december 2013 02:00 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Maar als je al niet lekker in je vel zit kan het extra kut uitpakken natuurlijk.
Dat klopt, vooral vrouwen schijnen er dan een potje van te kunnen maken.quote:Op vrijdag 6 december 2013 01:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat je dronken best snel emotioneel wordt enz als je gaat nadenken over het leven en dat soort dingen. Je raakt dan zo snel in zo'n dramasleur ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |