quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: kinderjunksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.weg met die bullshit video's ga maar jointjes rollen ofzo val me niet lastigI love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
Zelfs verandering gaat langzaam hier.quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:50 schreef Onorgineel het volgende:
Tevens vereerd dat mijn pauperbanner nogsteeds staat![]()
quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:50 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zelfs verandering gaat langzaam hier.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:51 schreef Onorgineel het volgende:
godverdomme met 1 nies 4 kaarsjes uit
quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:53 schreef klawie het volgende:
Miss wel de raarste topic om te vragen maar ik wil binnekort weer naar school weet iemand een leuke opleiding ???
Ga naar het Grafisch Lyceum te Rotterdam, daar liggen de halve peuken op de grondquote:Op vrijdag 6 december 2013 00:53 schreef klawie het volgende:
Miss wel de raarste topic om te vragen maar ik wil binnekort weer naar school weet iemand een leuke opleiding ???
quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:56 schreef Amarantha het volgende:
Doe een opleiding met planten en zet daarna een wietkwekerij op
Daar heb ik geen opleiding voor nodig groene handjes heb ik alquote:Op vrijdag 6 december 2013 00:56 schreef Amarantha het volgende:
Doe een opleiding met planten en zet daarna een wietkwekerij op
Ondanks dat dit het stonertopique is zit je nog wel steeds op FOK!.quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:58 schreef klawie het volgende:
Wat diet iedereen hier voor werk???
Of chillen jullie de hele dag thuis?
Hebbenquote:Op vrijdag 6 december 2013 00:57 schreef Sardu het volgende:
Omdat het zometeen verdomde koud is, net te koud om een joint te roken zonder vodka.
[ afbeelding ]
Mijn beroep is joints rokenquote:Op vrijdag 6 december 2013 00:58 schreef klawie het volgende:
Heb wajong maar ben bezig een website bedrijfje op te zetten.quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:58 schreef klawie het volgende:
Wat houdt dat in?quote:Op vrijdag 6 december 2013 01:02 schreef Onorgineel het volgende:
Doe zelf sounddesign, al ga ik die opleiding niet helemaal meer halen denk ik
Muziek en geluids maken voor onder bijv films games en reclame, geluidsmixage etcquote:
Laat maar horenquote:Op vrijdag 6 december 2013 01:05 schreef Onorgineel het volgende:
ben nu een stonerdingetje waar ik nu mee bezig ben online aan het knallen
What's with the square, brah?quote:
Klinkt wel goed. Deed me hier aan denkenquote:
vergeleken worden met amon tobinquote:Op vrijdag 6 december 2013 01:11 schreef Sardu het volgende:
[..]
Klinkt wel goed. Deed me hier aan denken
Whehe, heb het ook sinds lange tijd weer opgezet. Je muziek is tenminste ergens goed voor.quote:Op vrijdag 6 december 2013 01:13 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
vergeleken worden met amon tobin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |