Ja maar ik word tog admin hier dus komt hoedquote:Op vrijdag 6 december 2013 01:39 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Je weet wel dat je jezelf nu compleet bloot legt op een openbaar forum he lieverd
quote:Op vrijdag 6 december 2013 01:42 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ja maar ik word tog admin hier dus komt hoed
quote:Op vrijdag 6 december 2013 01:42 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ja maar ik word tog admin hier dus komt hoed
hallo mijn achternaam is duits voor achterbuurt ik winquote:Op vrijdag 6 december 2013 01:44 schreef Klojo120 het volgende:
Ga janken ik ben duitser dan jullie allenaak
Nee maar ik denk dat jij wel weet omdat jij met iemand omgaat die mij weet. Ik mis haar wel als cienfin kin je bragen of ze weer eens iets met me wil doen like muziekcafe ofzoquote:Op vrijdag 6 december 2013 01:44 schreef Onorgineel het volgende:
Maar nee klo je bent een beste kerel, al heb je daar via een internetforum geen dondert aan natuurlijk
Een keer geweest, best cafeetjequote:Op vrijdag 6 december 2013 01:45 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Nee maar ik denk dat jij wel weet omdat jij met iemand omgaat die mij weet. Ik mis haar wel als cienfin kin je bragen of ze weer eens iets met me wil doen like muziekcafe ofzo
Volgens mij moet jin nodig dat zand uit je kut halenquote:Op vrijdag 6 december 2013 01:45 schreef Amarantha het volgende:
Klojo volgens mij moet je nodig gaan slapen
Nu vind ik je wel wat minder aardig. Ga slapen, pleasequote:Op vrijdag 6 december 2013 01:46 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Volgens mij moet jin nodig dat zand uit je kut halen
quote:Op vrijdag 6 december 2013 01:46 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Volgens mij moet jin nodig dat zand uit je kut halen
Jij moet of een vette jonko roken of gaan slapen geloof me dat is beter dan nadenkenquote:Op vrijdag 6 december 2013 01:45 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Nee maar ik denk dat jij wel weet omdat jij met iemand omgaat die mij weet. Ik mis haar wel als cienfin kin je bragen of ze weer eens iets met me wil doen like muziekcafe ofzo
Dit jaquote:Op vrijdag 6 december 2013 01:48 schreef Amarantha het volgende:
Nadenken over van alles en nog wat laten we over aan Uns
Als je jezelf bent maakt het niet uitquote:Op vrijdag 6 december 2013 01:33 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ja kweenie man voel me heel onzeker deze acond ik weet niet of mensen mij wel aardig cinden ik hoor niets van mensen uit hubzelf ben best wel eenzaam maarja novody gives a fuck dus waaron ou ik da doen? Nou ondat ik aadachtageil ben vind het lastig als mensne mij niet aardig viden en ik hebsteeds meer t gevoel dat men mij niet mag
Ik wil ook best een keer met jullie en die vriendin naar het muziekcafe.quote:Op vrijdag 6 december 2013 01:45 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |